"Nα μην μπερδεύουμε το πεκινουά με το λαμπραντόρ"
Γράφει ο Νίκος Μπογιόπουλος
Ο διάλογος που ακολουθεί ακούστηκε από το κανάλι «Extra 3», στην εκπομπή «Μακελειό», τη Δευτέρα, 22/10/2012, ανάμεσα στους παρουσιαστές της εκπομπής και στο φιλοξενούμενο βουλευτή της «Χρυσής Αυγής» Ηλία Παναγιώταρο.
Απολαύστε τις απαντήσεις του «χρυσαυγίτη»:
- «Αν στο κόμμα σας ερχόταν μία Ελληνίδα έγχρωμη ή ένας Ελληνας έγχρωμος που ήταν Ελληνας αλλά ήταν το χρώμα του σκούρο. Θα τον παίρνατε στο κόμμα;»
Χρυσαυγίτης:«Τι εννοείτε σκούρο; Ηλιοκαμένος;».
- «Να ήταν μαύρος. Χριστιανός ορθόδοξος, ο οποίος είναι Ελληνας με ελληνική ταυτότητα. Ο Σχορτσιανίτης».
Χρυσαυγίτης:«Δεν θεωρούμε ότι ο Σχορτσιανίτης, σύμφωνα με τα πρότυπα της ελληνικής φυλής, είναι Ελληνας. Δεν είναι Ελληνας. Πρέπει να είναι και οι δύο γονείς του Ελληνες και να ανήκουν στην ευρωπαϊκή φυλή. Αυτό θεωρούμε εμείς. Αν θεωρείτε εσείς τον Σχορτσιανίτη Ελληνα, πάρτε τον στο δικό σας κόμμα».
- «Είσαστε ρατσιστές ή απλώς πολεμάτε τους λαθραίους όπως λέμε»;
Χρυσαυγίτης:«Το να πιστεύεις στη διαφορετικότητα των φυλών δεν είναι κακό πράγμα».
- «Με συγχωρείτε, αλλά αυτό είναι το δόγμα της Αρίας Φυλής».
Χρυσαυγίτης:«Προς Θεού. Πώς θα γίνει δηλαδή; Πρέπει να είμαστε υπερασπιστές της ράτσας των σκύλων; Δηλαδή, να μην μπερδεύουμε το πεκινουά με το λαμπραντόρ. Εμείς θεωρούμε ότι ο Θεός τα έπλασε έτσι και έτσι πρέπει να παραμείνουν. Τιμή τους και καμάρι τους που είναι μαύροι, κίτρινοι, κόκκινοι. Δε θεωρούμε ότι είναι Ελληνες. Δεν είναι βασικά».
- «Εσείς κυνηγάτε τους λαθραίους ή όλους»;
Χρυσαυγίτης:«Εμείς δεν τους κυνηγάμε. Εμείς υπερασπιζόμαστε τους Ελληνες. Και υπάρχουν μόνο λαθραίοι καταρχήν. Δεν υπάρχουν νόμιμοι μετανάστες στην Ελλάδα. Είναι ένα μεγάλο ψέμα».
Πηγή: Ριζοσπάστης
Φρούτα και ζώα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρουμε για ποιο λόγο ο αρθρογράφος του εκτελούντος διατεταγμένη (σιωνιστική) υπηρεσία "Ριζοσπάστη" μας ζητά να διαβάσουμε, και να απολαύσουμε, το διάλογο μεταξύ δημοσιογράφου και Παναγιώταρου στο Extra 3.
Τον πληροφορούμε ότι τον απολαύσαμε, επειδή ξέρουμε να διαχωρίζουμε τη λάσπη από το λαπά. Για παράδειγμα, όποιος αρέσκεται να τρώει φρούτα, ή αγαπά τα ζώα, δεν λέει ότι το καρπούζι και το πεπόνι είναι ίδια και ίσα. Ισότητα μεταξύ τους δεν υπάρχει. Μπορούμε άραγε να ισχυριστούμε ότι ο καρπουζοφάγος είναι ρατσιστής επειδή δεν είναι πεπονοφάγος; Όμοια, ο τερπόμενος με τα σκυλάκια κανίς δεν είναι ρατσιστής, επειδή δεν θέλγεται με τα λαμπραντόρ.
Καρπούζι και πεπόνι, κανίς και λαμπραντόρ, φρούτα τα μεν, ζώα τα δε. Η ισότητα δεν αίρει τη γευστική ποιότητα, όπως και δεν ισοπεδώνει το είδος του ζώου της αρεσκείας μας. Άλλο καρπούζι, άλλο πεπόνι, άλλο κανίς και έτερο λαμπραντόρ.
Αυτά όμως η διεθνιστική προοδευτική προπαγάνδα τα αποσιωπά, και με τα ισοπεδωτικά αντιρατσιστικά συνθήματα της ισότητας των λαών παραπλανά όσους μένουν πιστοί στις διδασκαλίες του Μαρξ. Τις κατευθύνσεις έδωσε ο Στάλιν, οι νεοσταλινικοί συνεχιστές του έργου του, απλά πρόσθεσαν την ελεύθερη και δημοκρατική ψήφο, για να μπαίνουν με τη θέλησή τους στα ειδικά θεραπευτήρια αναμορφώσεως χαρακτήρος οι διαφωνούντες.
Οι σκοπιμότητες βγάζουν μάτια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αρνητική κριτική δεν γίνεται γιά την αξία της ποιότητας των φυλών και των ρατσών (το φυσικό σχέδιο έχει προβλέψει να υπάρχει η διαφορετικότητα γιά την εξέλιξη των ειδών, άλλωστε αυτό έχει και βιολογικές-ανοσολογικές παραμέτρους), αλλά γιά την ηθελημένη "συγχώνευση" που εξυπηρετεί εύκολη διαχείρηση μιγαδικού προτύπου ευχειραγώγητων και ανέστιων πολιτισμικά ανθρωπων.
Η εσκεμμένη "ομογενοποίηση" και ισοπέδωση της φυσικής διαφορετικότητας, που επιτυγχάνεται γιά "λόγους" φθηνής πληθοπαραγωγής φυσικών προιόντων, πχ ενιαίων προδιαγραφών μεταλλαγμένων που επιβάλλονται ποικιλοτρόπως πλέον να καλλιεργούνται και καταναλώνονται, ακόμη και αφύσικων μελλοντικών τρόπων γεννήσεων και "διαμορφώσεων"...μας οδηγεί στο παράδοξο πως θα έπρεπε έτσι να επιδιώκουμε και την απάλειψη πχ των ζεβρών υπέρ ενός ενιαίου τύπου αλόγων κλπ κλπ.
Εάν οι ευγονικές "διασταυρώσεις" είναι ζητούμενο γιά τα παραγωγικά ζώα τότε κάποιοι βιάζονται να μας εντάξουν στην φάρμα των ζώων.
Αυτά όλα είναι κατά πρώτον κήρυξη πολέμου κατά της φύσης και κατόπιν εναντίον της ανθρωπότητας, αφού αντιστρατεύεται τις προβλέψεις που προνόησε η φύση εξ υπαρχής...και όλα αυτά γιά εξουσιαστικές "ευχέρειες".
"Η αρνητική κριτική δεν γίνεται γιά την αξία της ποιότητας των φυλών και των ρατσών ... αλλά γιά την ηθελημένη "συγχώνευση", που εξυπηρετεί εύκολη διαχείρηση μιγαδικού προτύπου ευχειραγώγητων και ανέστιων πολιτισμικά ανθρώπων"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΧ
Πολύ σωστή η παρατήρηση και εμφανείς (όχι και τόσο) οι λόγοι της συγχώνευσης. Οι σιωνιστές κρατούν για τους εαυτούς των τη γνησιότητα της φυλής, προπαγανδίζοντας τη "συγχώνευση" και τη δημιουργία ειδών mulatto, με ευρεία έννοια, για τους αφελείς ρέκτες της δημοκρατικότητας, της ελευθερίας και της ψήφου. Αυτή η δημοκρατία που έχουμε, και καλούμαστε δίχως όπλα (τώρα όπλο είναι η οικονομία) να πολεμήσουμε, είναι η ολοκληρωτική κυριαρχία των σιωνιστών με τους εκλεγμένους νεροκουβαλητές. Που δεν είναι μόνο οι δικοί μας. Είναι και οι άλλοι. Η μάχη που καλούμαστε να δώσουμε δεν είναι όπως τότε, το ΄40. Οι εχθροί είναι πανίσχυροι, πολλοί, και τα συνθήματά τους βρίσκουν δυστυχώς ανταπόκριση στους οικονομικά εξαρτημένους λαούς. Ελπίζουν στον Μαρξ, αλλά δεν ξέρουν ότι ο σιωνισμός βρίσκεται από πίσω. Το κεφάλαιο είτε με σημαία την αστερόεσσα, το σφυροδρέπανο, ή αυτή της ευρωπαϊκής ένωσης, ήταν πάντα υπόθεση μιας χούφτας ιδιωτών : Ρότσιλιντ, Ροκφέλερ, από τη μια, σοβιετικό πολίτμπιρο από την άλλη, άντε τώρα Ολάντ και Μέρκελ. Για ποιον Μαρξ, ποιο κρατικό (λαϊκό) κεφάλαιο να μιλήσει κανείς;
Θα ερωτούσα εσάς και το Ανώνυμο, σχόλιο 27 Οκτωβρίου 2012 11:44 μ.μ., αν μου παρέχετε ο δικαίωμα να αναδημοσιεύσω το σχόλιό του στην ιστοσελίδα που επιμελούμαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ
κυπριανός Χ
Οποιαδήποτε "ανώνυμα" δεν υπάγονται σε κάποιο Copyright (προφανώς)... Είναι σκόρπισμα προβληματισμών που αγωνιούν να πάρουν, μαζί με άλλα πολλά ανώνυμα, κάποια κατεύθυνση διεξόδου προς κάπου.
ΔιαγραφήΗ σημασία τους περισσότερο πρέπει να εκλαμβάνεται ως πρόκληση-πρόσκληση σε άξιες "αποτραβηγμἐνες" προσωπικότητες, αφού το παρόν προσωπικό είναι επιεικώς ανεπαρκέστατο, προκειμένου να μη θεωρούν πως δεν υπάρχει λαικός προβληματισμός και αίτημα γιά σημαντικές αλλαγές.
Σε αυτό το μετερίζι, εδώ του Κωνσταντίνου, αναδεικνύεται ένα ειλικρινές πάθος της βάσης γιά ιδεολογική αναθεώρηση, που πρέπει όμως να συνοδεύεται από πρακτικά προτεινόμενα μέτρα και προσανατολισμούς (καθήκον των επαιόντων), προκειμένου να στοιχηθούν συνειδητοποιημένοι πολίτες στην επίτευξη του υπεραγαθού της αξιοπρέπειας και της εδαφικής αυτοδιαχείρησης...
Αυτά είναι το πρώτιστο καθήκον και η ανάγκη ΤΩΡΑ, οι πολιτευματικές λεπτομέρειες μπορούν να περιμένουν.
Μετά χαράς.