Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Μορφή, σχήμα και διαμερίσματα της Ελλάδας δεν θα διδάσκονται πλέον στα σχολεία

  • Έβαλε και πάλι το χεράκι της η κυρία Διαμαντοπούλου στην Παιδεία…

Η «δράση» της ωραίας Άννας στο υπουργείο Παιδείας, πολλές φορές παραμένει στο σκοτάδι. Σαφέστατα, αποτελεί πολιτική επιλογή της υπουργού Παιδείας, να μην διαφημίζει τις πολιτικές της αποφάσεις και παρεμβάσεις στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας, όπου οι νέοι άνθρωποι διαμορφώνουν άποψη για τον περιβάλλοντα χώρο και εφοδιάζονται με γνώσεις για την υπόλοιπη ζωή τους. Η Παιδεία γαλουχεί πολίτες, επιστήμονες και γενικότερα σκεπτόμενους ανθρώπους. Αυτό όμως, φαίνεται πως δεν συνάδει με την οπτική γωνία και τις στοχεύσεις της κυρίας Διαμαντοπούλου στο θέμα της ποιότητας των Ελλήνων πολιτών του αύριο.
Έτσι, μαθαίνουμε πως η «ωραία Άννα» έκανε και πάλι το θαύμα της, αφού με δική της παρέμβαση αφαιρέθηκαν εκπαιδευτικά κεφάλαια σε διάφορες στάδια της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευση. Και η «αφαιρετική» προσφορά της υπουργού Παιδείας στην Παιδεία της χώρας είναι ιδιαζόντως «ενδιαφέρουσα», σε σχέση με την λέξη «έθνος».
Ποιά κεφάλαια έκρινε η Διαμαντοπούλου ότι δε χρειάζονται και τα αφαίρεσε από τη διδακτέα ύλη στην Ε' Δημοτικού;
Η αναδιάρθρωση και ο εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης στη Γεωγραφία Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού προβλέπει να μην αξιοποιηθούν τα παρακάτω Κεφάλαια:
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κεφάλαιο 6ο (Η μορφή και το σχήμα της Ελλάδας)
Κεφάλαιο 34ο (Τα γεωγραφικά διαμερίσματα και οι περιφέρειες της Ελλάδας)
Κεφάλαιο 42ο (Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης)
Κεφάλαιο 43ο (Η σημασία της Ευρωπαϊκής Ένωσης)
Κεφάλαιο 47ο (Το ελληνικό στοιχείο στις αρχαίες ελληνικές εστίες)
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κεφάλαιο 3ο (Οι γεωγραφικές συντεταγμένες της γης)
Κεφάλαιο 30ο (Πολιτιστικά χαρακτηριστικά των λαών της Ευρώπης)
Κεφάλαιο 31ο (Αξιοθέατα, μνημεία και ιστορική συνέχεια των λαών της Ευρώπης)
Κεφάλαιο 32ο (Τομείς παραγωγής αγαθών και παροχής υπηρεσιών)

Και αυτά, από την μέχρι στιγμής έρευνά μας, συμβαίνουν μόνο στο… Δημοτικό. Η έρευνα συνεχίζεται, με την ίδια ένταση που η υπουργός Παιδείας στοχεύει στην λήθη τμημάτων της Ελλάδας. Μέχρι τώρα, είχαν ειπωθεί πάρα πολλά για την πολιτικό Άννα Διαμαντοπούλου και για τα πολιτικά της οράματα. Κάποιος, εκεί στο υπουργείο Παιδείας, θα πρέπει να ενημερώσει την «ωραία Άννα» πως ίσως σε λίγο καιρό να μην έχει οράματα, αλλά ζώντες εφιάλτες…
Κωνσταντίνος

Υ.Γ.: Σας παραθέτω και τον σχετικό σύνδεσμο


Και μερικές απόψεις (πριν ένα χρόνο) της κυρίας Διαμαντοπούλου, σε ένα Debate με τον κύριο Αβραμόπουλο



Η αριστερά στην εκπαίδευση αρχίζει τώρα να συνειδητοποιεί ότι η παγκοσμιοποίηση των οικονομιών μας... έχει καβαλήσει το όχημα του διεθνισμού εδώ και λίγο καιρό και με κόκκινες προβιές... οι ύαινες του πλανήτη σφίγγουν τον κλοιό γύρω από τους πολίτες-σκλάβους.
Τώρα συνειδητοποιεί η αριστερά ότι η ΠΑΜΠΛΟΥΤΗ κ.Διαμαντοπούλου-Bilderberg παριστάνει τη σοσιαλίστρια διότι έτσι ΠΙΟ εύκολα θα περάσουν οι επιλογές των Εβραίων Τραπεζιτών (και όχι μόνο) στην Ελληνική Παιδεία.
Ενδεχομένως να συλλάβουν ότι η εισαγωγή των Αγγλικών ως ΕΠΙΣΗΜΗ γλώσσα που είχε κατεβάσει ως πρόταση η Bilderberg-Διαμαντοπούλου είχε σκοπό να ωφελήσει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ συμφέροντα και όχι των Ελλήνων ή των ξενόγλωσσων που κατοικούν στην Ελλάδα. Επίσημες γλώσσες είναι αυτές που μιλούν οι μεγάλες πλειοψηφίες των κατοίκων μίας χώρας και όχι αυτές που βολεύουν την Αμερικανική βιομηχανία. Θα ήταν πιο λογικό να προταθεί η Αλβανική γλώσσα ως δεύτερη επίσημη γλώσσα λόγω του μεγάλου αριθμού των Αλβανών στην Ελλάδα αλλά για την Bilderberg είναι προτιμότερο να μάθουμε ΟΛΟΙ Αγγλικά ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ παρά να μάθουν οι Αλβανοί Ελληνικά... δεδομένης της επερχόμενης εξαφάνισης του Ελληνικού πολιτισμού.
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

6 σχόλια :

  1. Παραστατικότατη η φωτογραφία. Τα λέει το σύνθημα πίσω της. Αλλάζουμε γιατί σας βουλιάζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mia xara ta lene kai oi duo politikoi. Prepei na menoume makria apo thewries sunnomwsias pou diadidontai apo akrodeksies organwseis kai kuklous tis ekklisias.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε συ ανώνυμε 1:47, δεν τα έμαθες τα νέα; Ο Αδάμ και η Εύα έφυγαν από τον Παράδεισο επειδή τους κάρφωσαν κάτι ακροδεξιοί πως ετοίμαζαν πραξικόπημα... Και πήρε το στόρι η Εκκλησία, για να μας ρίξει στη σκλαβιά των Τούρκων, οι οποίοι μας λάτρευαν, αλλά εμείς κάναμε όλο φασαρίες... Μετά βγάλε την τσίμπλα από τον εγκέφαλο και άφησέ τον να λειτουργήσει ανεμπόδιστα. Θα νιώσεις καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ συνονόματε,
    είχα κι εγώ την "τύχη" να λάβω πρόσφατα προωθημένο email με το δημοσίευμα αυτό. Μόλις το έδειξα σε κοντινό συγγενικό μου πρόσωπο, το οποίο εργάζεται στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, κατουρήθηκε απ' τα γέλια.
    Μια μικρή συμβουλή για να μη συνεχίσεις με την ίδια "ένταση" την έρευνά σου (και βγάλεις κι άλλα λανθασμένα συμπεράσματα)...άνοιγε κανένα βιβλίο να τσεκάρεις τι αφαιρέθηκε και μη κρίνεις απ' τον τίτλο του κάθε Κεφαλαίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ συνονόματε, επειδή η έρευνα γίνεται συνέχεια για τις "δράσεις" που αναπτύσσει το υπουργείο Παιδείας κι επειδή η έρευνα έχει στείλει στο σπίτι της την κυρά Θάλεια, κι επειδή η έρευνα βρίσκει αυτά που το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο δεν μπορεί να δει, μπορώ να σου πω ότι δεν πρόκειται να σταματήσει. Και σε αυτό το συγκεκριμένο θέμα (που δεν είναι σημερινό, αλλά αρκετά παλιό) δεν απάντησε κανείς από το υπουργείο Παιδείας, όταν αυτό ρωτήθηκε από μεγάλες εφημερίδες και όχι από μικρά ιστολόγια και ιδιώτες (και όχι δημοσιογράφους) ιστολόγους. Στη θέση σου, θα έψαχνα αν το γέλιο του συγγενικού σου προσώπου ήταν από ειρωνία ή από αμηχανία. Εγώ πάντως, επιμένω στο: "διαλέγω τους φίλους μου, αλλά όχι τους συγγενείς μου..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ήλπιζα να σχολιάσεις επί του θέματος και όχι γενικά κι αόριστα.
    Γενικά, να σε ενημερώσω ότι φυσικά και συμφωνώ με την έρευνα που γίνεται για τις δράσεις του Υπουργείου Παιδείας και πάντα συγχαίρω τέτοιες προσπάθειες (με την προϋπόθεση βέβαια ότι γίνονται σωστά).
    Ειδικότερα όμως, εγώ θέλησα να σχολιάσω για την συγκεκριμένη έρευνα που έτυχε να ασχοληθώ κι εγώ. Γι' αυτό και σε προτρέπω να το ψάξεις καλύτερα.
    Α και μια επιπλέον διευκρίνηση που αφορά τις φράσεις "η έρευνα βρίσκει αυτά που το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο δεν μπορεί να δει" και "δεν απάντησε κανείς από το υπουργείο Παιδείας". Για την 1η μου φαίνεται ότι ισχύει το αντίστροφο και για τη 2η μου φαίνεται απόλυτα φυσιολογικό διότι δεν ασχολήθηκε το Υπουργείο Παιδείας μ' αυτό το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]