Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Είμαι Έλληνας και νιώθω περήφανος γι αυτό

  • Οι προδότες ας φύγουν. Υπάρχουν άξιοι και ηθικοί για να πάρουν τη θέση τους
Ακούω πάρα πολλά το τελευταίο διάστημα και άσχετα αν διαφωνώ ή συμφωνώ με όλους όσους λένε ή γράφουν, πρέπει να δηλώσω πως είμαι συνοδοιπόρος τους στον δρόμο της δημοκρατίας και της ελεύθερης σκέψης και διατύπωσής της.

Όμως, δεν μπορώ να μείνω απαθής σε όλα και σε όλους αυτούς που με κάνουν να αγανακτώ, σε όλα σε ετούτο τον περήφανο και μαρτυρικό τόπο διαδραματίζονται.

Είμαι Έλληνας και νιώθω περήφανος γι αυτό και θα παραμείνω Έλληνας ό,τι και αν γίνει ό,τι και αν κάνουν.

  • Δεν σκοπεύω να ανταλλάξω τις αξίες και τα ιδανικά που οι πρόγονοί μου μετέφεραν στις πλάτες μου, όσα χρήματα και όσες πιέσεις κι αν δεχθώ.
  • Δεν σκοπεύω να ξεχάσω την ιστορία μου και να γίνω δούλος αυτών που τόσο υπεροπτικά νομίζουν πως μπορούν να εξαφανίσουν έναν λαό, παραχαράσσοντας την ιστορία του και διαβρώνοντας καθημερινά τις ηθικές του αξίες.
  • Δεν έχω καμία διάθεση να παρακολουθήσω τις «υποχωρήσεις» (για να μην γίνω σκληρότερος στον χαρακτηρισμό) κάποιων, σε βάρος της πατρίδας μου.
  • Δεν μπορώ να διανοηθώ καν πως θα υποχωρήσω σε όλα όσα με κάνουν να νιώθω περήφανος, να νιώθω πως είμαι Έλληνας.
  • Δεν αντέχω στο να έχω γύρω μου «μάγκες» που απειλούν να πάρουν το σπίτι μου, την ελευθερία μου, τα ιδανικά μου, την ψυχή μου ολόκληρη.
  • Δεν μπορώ να δεχθώ πως με ξεπουλάνε. Και το κάνουν απλά για να συνεχίσουν να με «διαφεντεύουν».
  • Δεν αντέχω να βλέπω γύρω μου ανθρώπους να σκύβουν το κεφάλι
  • Δεν μπορώ να είμαι όμηρος υπανθρώπων, που καθημερινά αλλάζουν θέσεις και απόψεις επειδή, απλά, έτσι τους βολεύει

Γι αυτούς τους λόγους θα με έχουν απέναντί τους οι σύγχρονοι «εφιάλτες».

  • Επειδή δεν είναι Έλληνες παρά μόνο στα χαρτιά και όχι στην ψυχή.
  • Επειδή δεν τιμούν όσα τους προσφέρθηκαν. Και τους προσφέρθηκαν πολλά και «βαριά». Αν δεν μπορούν, αν δεν αντέχουν, ας φύγουν, ας αλλάξουν πατρίδα, ας αλλάξουν την δική τους ιστορία, ας παραδώσουν όλα όσα επιθυμούν σε αυτούς που τα διεκδικούν. Όχι όμως την δική μου πατρίδα, όχι τις δικές μου αξίες, όχι τα δικά μου όνειρα. Η χώρα της δημοκρατίας και της ελευθερίας δεν δίδεται σε κανέναν, επειδή απλά κανείς δεν είναι κάτοχός της.
  • Επειδή δεν έχουμε τα ίδια όνειρα για το αύριο
Αυτοί οι «παλιάτσοι» ας φύγουν από την σκηνή. Δεν μας διασκεδάζουν. Και μιλάω για όλους τους. Η ανικανότητά τους και η ανευθυνότητά τους είναι πια σε επικίνδυνο βαθμό για όλους μας. Ας φύγουν… δεν θα λείψουν σε κανέναν Έλληνα

Αναγνώστης
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

4 σχόλια :

  1. Συμφωνώ και με εκφράζουν όλα τα παραπάνω με μια μόνο διαφορά. Μόνοι τους δεν θα φύγουν αλλά θα τους διώξουμε εμείς.Και πώς θα τους διώξουμε? Δεν μπορούν ούτε να το φανταστούν. Σε όλα τα ψυχολογικά προφίλ τους έχουν πέσει έξω. Ούτε που φαντάζονται αυτό που θα πάθουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απο την αλλη ομως ειναι δυσκολο να κατηγορεις καποιον οτι ΔΕΝ ειναι ελληνας :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κ. Παπανδρέου, έχετε καταλάβει...

    Με απλά λόγια, όλη η αλήθεια. Συγχαρητήρια στον συντάκτη της επιστολής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. «Η Ελλάς δεν είνε ένας απλούς γεωγραφικός χώρος, που να μπορή εύκολα να κατακτηθή. Η Ελλάς είνε Πνεύμα, είνε Ιδέα, είνε Πίστις. Και αυτη την Πίστι, όταν κανείς υπηρετή, δεν μπορεί να υπολογίζη ατομικές η οικογενειακές θυσίες. Θα μείνουμε στις ιστορικές επάλξεις, όπου μας έταξεν η Πατρίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]