Εκλογές έρχονται και οι παροχές προς τους τουρκόφρονες της Ελληνικής Θράκης άρχισαν...
Θράκη: Οι επικίνδυνες μεθοδεύσεις του απίστευτου Μελισσόπουλου
Με το ν. 4310/14 δίνεται η δυνατότητα να τοποθετηθούν σχολικοί σύμβουλοι για το μειονοτικό πρόγραμμα στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης (ένας για τα σχολεία της Ξάνθης και ένας για τα σχολεία της Ροδόπης και του Έβρου), σύμφωνα με τα κριτήρια που ισχύουν για όλους τους σχολικούς σύμβουλους του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Στην πρώτη εφαρμογή δίνεται η δυνατότητα στον περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης να εισηγηθεί στον Υπουργό τους μουσουλμάνους εκπαιδευτικούς που θα τοποθετηθούν ως σχολικοί σύμβουλοι. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πηγές, ο Περιφερειακός Διευθυντής κ. Μελισσόπουλος απέστειλε στον Υπουργό την πρότασή του χωρίς να ζητήσει εκδήλωση ενδιαφέροντος.
Σύμφωνα με τις ίδιες δημοσιογραφικές πηγές ο κ. Μελισσόπουλος προσπαθεί να το περάσει όσο πιο κρυφά και πριν από τις πιθανές εκλογές και όσο συνωμοτικά γίνεται και μέσα στις γιορτές για να έχει τις μικρότερες αντιδράσεις. Προτείνει τον Ντερτιμάν Μεχμέτ του Ρετζέπ, εκπαιδευτικό τουρκόγλωσσου προγράμματος, για θέση Σχολικού Συμβούλου. Είναι γνωστό ότι προεκλογικά πάντα στη Θράκη δίνεται γη και ύδωρ στην τουρκική πλευρά. Ποιος είναι ο Ντερτιμάν;
Ο Ντερτιμάν Μεχμέτ από το 1994 διατηρεί σχέσεις με το προξενείο και τους ακραίους κύκλους της μειονότητάς, τρέχοντας πίσω από τους Τούρκους εθνικιστές και τις παράνομες οργανώσεις τους στην ελληνική Θράκη. Είναι αυτός που θεωρούσε πως η απαγγελία σχολικών ποιημάτων για την εθνική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου δεν μπορεί να περιέχει την λέξη «Έλληνας» και καλούσε τους γονείς των μαθητών σε αποχή από το μειονοτικό σχολείο του χωριού Λύκειο. Είναι εκείνος που, αν και απόφοιτος της ΕΠΑΘ, συντάσσεται πλήρως με την τουρκική εθνικιστική γραμμή και έχει πει πως η ΕΠΑΘ δεν έπρεπε να είχε ανοίξει ποτέ ενώ είχε προτείνει να διδάσκουν στην ΕΠΑΘ και γενικά στους μουσουλμάνους εκπαιδευτικούς, καθηγητές εκ Τουρκίας και τα βιβλία διδασκαλίας να προέρχονται από την Τουρκία.
Για τα ατοπήματά του στην εκπαίδευση (την είχε κοπανίσει από τη δουλειά του για 5 μήνες ενώ αργότερα χρέωσε τον τηλεφωνικό λογαριασμό του σχολείου του με χιλιάδες ευρώ παίρνοντας τηλέφωνα στην Τουρκία) πήρε τις ακόλουθες χλιαρές ποινές: πριν τρία χρόνια πέρασε πειθαρχικό και του επιβλήθηκε η πειθαρχική ποινή των 6 μηνών προσωρινής παύσης (παραγράφεται μετά από δεκαετία σύμφωνα με το ν. 4057/12). Πριν από δύο χρόνια πέρασε πειθαρχικό και του επιβλήθηκε η ποινή του προστίμου των 10 ημερών. Για να «πέσει» στα μαλακά στο δεύτερο πειθαρχικό, σύμφωνα με τις ίδιες δημοσιογραφικές πηγές είχε (;) τη βοήθεια του κ. Μελισσόπουλου (Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης).
Με τις αναφερόμενες ποινές, σύμφωνα με το ν. 3848/10 (επιλογή στελεχών εκπαίδευσης) αλλά και κυρίως με το ν. 4057/12 (δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΩΣ ΣΤΕΛΕΧΟΣ, ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΒΑΘΜΙΔΑ.
Η ακριβής διατύπωση του ν. 4310/8-12-2014 είναι:
2. Κατά την πρώτη εφαρμογή της διαδικασίας πλήρωσης των θέσεων σχολικών συμβούλων μειονοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διορίζονται, κατά παρέκκλιση και χωρίς να λαμβάνονται υπ' όψιν οι διατάξεις του άρθρου 11 του ν. 3848/2010, στις θέσεις αυτές με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων ύστερα από εισήγηση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης εν ενεργεία εκπαιδευτικοί του μειονοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος των μειονοτικών σχολείων πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αντιστοίχως με προϋπηρεσία στο μειονοτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα των μειονοτικών σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αντιστοίχως, τουλάχιστον δέκα (10) ετών.
Η θητεία των σχολικών συμβούλων του προηγούμενου εδαφίου δεν μπορεί να είναι μικρότερη των τεσσάρων (4) ετών και σε κάθε περίπτωση λήγει αυτοδικαίως με το διορισμό και την τοποθέτηση των σχολικών συμβούλων μειονοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που θα επιλεγούν στην πρώτη μετά την ως άνω τετραετία σχετική προκήρυξη του άρθρου 18 του ν. 3848/2010.
Τέλος, σύμφωνα με άλλες δημοσιογραφικές πηγές ενεφανίσθη στη Θράκη ο γενικός γραμματέας Θρησκευμάτων κ. Καλαντζής Γιώργος προκειμένου να κατευνάσει τις ισχυρές αντιδράσεις που υπάρχουν εναντίον του Ντερτιμάν ακόμα και από μειονοτικούς συναδέλφους του!
Αν όλα αυτά είναι αλήθεια, είναι δυνατόν να συμβαίνουν;
Ελπίζουμε ότι δεν είναι δυνατόν να είναι έτσι και αναμένουμε διάψευση.
Αλλιώς μάλλον θα επιληφθεί ο κ. εισαγγελέας...
Πηγή
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Με το ν. 4310/14 δίνεται η δυνατότητα να τοποθετηθούν σχολικοί σύμβουλοι για το μειονοτικό πρόγραμμα στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης (ένας για τα σχολεία της Ξάνθης και ένας για τα σχολεία της Ροδόπης και του Έβρου), σύμφωνα με τα κριτήρια που ισχύουν για όλους τους σχολικούς σύμβουλους του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Στην πρώτη εφαρμογή δίνεται η δυνατότητα στον περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης να εισηγηθεί στον Υπουργό τους μουσουλμάνους εκπαιδευτικούς που θα τοποθετηθούν ως σχολικοί σύμβουλοι. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πηγές, ο Περιφερειακός Διευθυντής κ. Μελισσόπουλος απέστειλε στον Υπουργό την πρότασή του χωρίς να ζητήσει εκδήλωση ενδιαφέροντος.
Σύμφωνα με τις ίδιες δημοσιογραφικές πηγές ο κ. Μελισσόπουλος προσπαθεί να το περάσει όσο πιο κρυφά και πριν από τις πιθανές εκλογές και όσο συνωμοτικά γίνεται και μέσα στις γιορτές για να έχει τις μικρότερες αντιδράσεις. Προτείνει τον Ντερτιμάν Μεχμέτ του Ρετζέπ, εκπαιδευτικό τουρκόγλωσσου προγράμματος, για θέση Σχολικού Συμβούλου. Είναι γνωστό ότι προεκλογικά πάντα στη Θράκη δίνεται γη και ύδωρ στην τουρκική πλευρά. Ποιος είναι ο Ντερτιμάν;
Ο Ντερτιμάν Μεχμέτ από το 1994 διατηρεί σχέσεις με το προξενείο και τους ακραίους κύκλους της μειονότητάς, τρέχοντας πίσω από τους Τούρκους εθνικιστές και τις παράνομες οργανώσεις τους στην ελληνική Θράκη. Είναι αυτός που θεωρούσε πως η απαγγελία σχολικών ποιημάτων για την εθνική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου δεν μπορεί να περιέχει την λέξη «Έλληνας» και καλούσε τους γονείς των μαθητών σε αποχή από το μειονοτικό σχολείο του χωριού Λύκειο. Είναι εκείνος που, αν και απόφοιτος της ΕΠΑΘ, συντάσσεται πλήρως με την τουρκική εθνικιστική γραμμή και έχει πει πως η ΕΠΑΘ δεν έπρεπε να είχε ανοίξει ποτέ ενώ είχε προτείνει να διδάσκουν στην ΕΠΑΘ και γενικά στους μουσουλμάνους εκπαιδευτικούς, καθηγητές εκ Τουρκίας και τα βιβλία διδασκαλίας να προέρχονται από την Τουρκία.
Για τα ατοπήματά του στην εκπαίδευση (την είχε κοπανίσει από τη δουλειά του για 5 μήνες ενώ αργότερα χρέωσε τον τηλεφωνικό λογαριασμό του σχολείου του με χιλιάδες ευρώ παίρνοντας τηλέφωνα στην Τουρκία) πήρε τις ακόλουθες χλιαρές ποινές: πριν τρία χρόνια πέρασε πειθαρχικό και του επιβλήθηκε η πειθαρχική ποινή των 6 μηνών προσωρινής παύσης (παραγράφεται μετά από δεκαετία σύμφωνα με το ν. 4057/12). Πριν από δύο χρόνια πέρασε πειθαρχικό και του επιβλήθηκε η ποινή του προστίμου των 10 ημερών. Για να «πέσει» στα μαλακά στο δεύτερο πειθαρχικό, σύμφωνα με τις ίδιες δημοσιογραφικές πηγές είχε (;) τη βοήθεια του κ. Μελισσόπουλου (Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης).
Με τις αναφερόμενες ποινές, σύμφωνα με το ν. 3848/10 (επιλογή στελεχών εκπαίδευσης) αλλά και κυρίως με το ν. 4057/12 (δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΩΣ ΣΤΕΛΕΧΟΣ, ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΒΑΘΜΙΔΑ.
Η ακριβής διατύπωση του ν. 4310/8-12-2014 είναι:
2. Κατά την πρώτη εφαρμογή της διαδικασίας πλήρωσης των θέσεων σχολικών συμβούλων μειονοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διορίζονται, κατά παρέκκλιση και χωρίς να λαμβάνονται υπ' όψιν οι διατάξεις του άρθρου 11 του ν. 3848/2010, στις θέσεις αυτές με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων ύστερα από εισήγηση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης εν ενεργεία εκπαιδευτικοί του μειονοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος των μειονοτικών σχολείων πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αντιστοίχως με προϋπηρεσία στο μειονοτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα των μειονοτικών σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αντιστοίχως, τουλάχιστον δέκα (10) ετών.
Η θητεία των σχολικών συμβούλων του προηγούμενου εδαφίου δεν μπορεί να είναι μικρότερη των τεσσάρων (4) ετών και σε κάθε περίπτωση λήγει αυτοδικαίως με το διορισμό και την τοποθέτηση των σχολικών συμβούλων μειονοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που θα επιλεγούν στην πρώτη μετά την ως άνω τετραετία σχετική προκήρυξη του άρθρου 18 του ν. 3848/2010.
Τέλος, σύμφωνα με άλλες δημοσιογραφικές πηγές ενεφανίσθη στη Θράκη ο γενικός γραμματέας Θρησκευμάτων κ. Καλαντζής Γιώργος προκειμένου να κατευνάσει τις ισχυρές αντιδράσεις που υπάρχουν εναντίον του Ντερτιμάν ακόμα και από μειονοτικούς συναδέλφους του!
Αν όλα αυτά είναι αλήθεια, είναι δυνατόν να συμβαίνουν;
Ελπίζουμε ότι δεν είναι δυνατόν να είναι έτσι και αναμένουμε διάψευση.
Αλλιώς μάλλον θα επιληφθεί ο κ. εισαγγελέας...
Πηγή
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...