Μαρία Ρεπούση: εξάμβλωμα αυθάδειας
Η γνωστή για τις περίεργες (επιεικής χαρακτηρισμός) παρεμβάσεις της στην ιστορία και την πολιτική ζωή της χώρας, κυρία Ρεπούση, επανήλθε στο προσκήνιο για να ταράξει τα ούτως ή άλλως ταραγμένα -από τον αντιρατσιστικό νόμο- νερά.
Καμία έκπληξη, όμως, δεν προκαλεί, για όσους την γνωρίζουν εκ του σύνεγγυς, αφού τα "δείγματα της δημοκρατικής της γραφής" και της ιστορικής της αντικειμενικότητας τα έδωσε πρώτα στην ακαδημαϊκή κοινότητα (τεράστιο κεφάλαιο το τι πραγματικά συμβαίνει σήμερα στον ακαδημαϊκό χώρο και πως έγινε κατορθωτό στο πέρασμα 3 δεκαετιών να ξεπέσει ο συγκεκριμένος χώρος στην άβυσσο της εχθροπάθειας κατά του Ελληνισμού).
Σύμφωνα λοιπόν με πολύ πρόσφατη συζήτηση με εκπαιδευτικό της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η κυρία Ρεπούση ήταν πλέον του φυσιολογικού ιδιόρυθμη προς τους φοιτητές της και ήταν ΑΔΥΝΑΤΟ να περάσει κανείς το μάθημά της εάν δεν συμφωνούσε μαζί της... Για τέτοια ποιότητα αντίληψης και εφαρμογής της δημοκρατίας μιλάμε (αν και δεν είναι το μοναδικό φαινόμενο και ούτε -δυστυχώς- αποτελεί εξαίρεση αυτή η "συμπεριφορά" στον ακαδημαϊκό χώρο της Ελλάδας)...
Ας παρακολουθήσουμε, όμως και την πάρα πολύ καλή προσέγγιση του γνωστού πολιτικού αρθρογράφου Θύμιου Παπανικολάου, ο οποίος δεν διστάζει ποτέ να ξεδιπλώνει τις πτυχές της λογικής και να αναδεικνύει τα αυτονόητα έναντι των επικίνδυνα ανοήτων που έχουν αλώσει την κοινή λογική και επιτίθενται μετά μανίας στο Ελληνικό πνεύμα, με σαφή πρόθεση να αναδείξουν την κόπρο ως αγαθό και να δημιουργήσουν μία νέα ηθική τάξη στον κόσμο της παγκοσμιοποίησης που επελαύνει ισοπεδώνοντας οτιδήποτε θεωρήσει εμπόδιο στην καταστροφική του πορεία.
Του Θύμιου Παπανικολάου
Η «ιστορικός» Μαρία Ρεπούση θα καταγραφεί στην ιστορία σαν εξάμβλωμα αυθάδειας: ΟΧΙ τόσο διότι είναι διατεταγμένη «ιστορικός» (επιδοτούμενη μαζί με άλλους από «εστίες» του Σόρος) με στόχο να παραχαράξει και να αλλοιώσει την ελληνική ιστορία, αλλά για τις υστερικές εμμονές της…
Μετά τους «συνωστισμούς» και CIA, καθώς και τις υστερικές εμμονές της που αρνούνται τη γενοκτονία των Ποντίων, τώρα έβγαλε άλλη στριγκιά κραυγή: «Ο χορός του Ζαλόγγου είναι εθνικός μύθος»!!!
Εάν ήταν πραγματικά Ιστορικός και όχι «ιστορικός» υπηρεσίας, θα γνώριζε τη διαλεκτική της Ιστορίας: Οι ιστορικοί Θρύλοι δεν είναι μύθοι. Στηρίζονται σε αληθινά γεγονότα φορτισμένα συγκινησιακά, ίσως και με κάποια «μυθολογική» υπερβολή, μεταφερόμενα από γενιά σε γενιά μέσω της προφορικής παράδοσης.
Πραγματικά γεγονότα της ιστορίας, συγκλονιστικά και ηρωικά γίνονται Θρύλοι μέσω της λαϊκής παράδοσης και λαϊκής μούσας: ΑΥΤΑ δεν είναι ιστορικοί μύθοι, ούτε κατασκευασμένα από κανέναν, απλώς μπορεί, το ιστορικό τους ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ να «επενδύεται» με κάποιες συγκινησιακές «υπερβολές», με κάποιο «μυθολογικό» τσόφλι…
Αν η κ. Ρεπούση ήταν Ιστορικός αυτό θα το γνώριζε. Αλλά δεν είναι Ιστορικός, εκτελεί «χρέη» επιδοτούμενου «ιστορικού»…
Αλήθεια από πού αντλεί η κ. Ρεπούση το «ιστορικό» της απόφθεγμα: Ότι "ο Χορός του Ζαλόγγου είναι μύθος";
Βρισκόταν εκεί και κατέγραφε το συμβάν;
Αν διέθετε λίγη σοβαρότητα θα μελετούσε τουλάχιστον τις μαρτυρίες εκείνων που ζήσανε τα χρόνια εκείνα και μάλιστα στα Ιωάννινα.
Θα καταγράψουμε κάποιες:
α) Ιάκωβος Μπαρτόλντυ: Πρώσος περιηγητής και διπλωμάτης (καθόλου ευνοϊκός προς τους Έλληνες) που Βρισκόταν την εποχή εκείνη (1803-1804) στα Ιωάννινα.
Γράφει στο έργο του: «Ταξίδιον εις την Ελλάδα 1803 – 1804»:
Αλλά είπαμε. Η «ιστορικός» κ. Ρεπούση δεν νοιάζεται για την ιστορία. Άλλο έργο της έχει ανατεθεί…
Πηγή Ρεσάλτο
Διαβάστε και το άρθρο: «Ρεπούση: Η βέβηλη πράξη της νεοταξικής σατραπείας…»
Καμία έκπληξη, όμως, δεν προκαλεί, για όσους την γνωρίζουν εκ του σύνεγγυς, αφού τα "δείγματα της δημοκρατικής της γραφής" και της ιστορικής της αντικειμενικότητας τα έδωσε πρώτα στην ακαδημαϊκή κοινότητα (τεράστιο κεφάλαιο το τι πραγματικά συμβαίνει σήμερα στον ακαδημαϊκό χώρο και πως έγινε κατορθωτό στο πέρασμα 3 δεκαετιών να ξεπέσει ο συγκεκριμένος χώρος στην άβυσσο της εχθροπάθειας κατά του Ελληνισμού).
Σύμφωνα λοιπόν με πολύ πρόσφατη συζήτηση με εκπαιδευτικό της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η κυρία Ρεπούση ήταν πλέον του φυσιολογικού ιδιόρυθμη προς τους φοιτητές της και ήταν ΑΔΥΝΑΤΟ να περάσει κανείς το μάθημά της εάν δεν συμφωνούσε μαζί της... Για τέτοια ποιότητα αντίληψης και εφαρμογής της δημοκρατίας μιλάμε (αν και δεν είναι το μοναδικό φαινόμενο και ούτε -δυστυχώς- αποτελεί εξαίρεση αυτή η "συμπεριφορά" στον ακαδημαϊκό χώρο της Ελλάδας)...
Ας παρακολουθήσουμε, όμως και την πάρα πολύ καλή προσέγγιση του γνωστού πολιτικού αρθρογράφου Θύμιου Παπανικολάου, ο οποίος δεν διστάζει ποτέ να ξεδιπλώνει τις πτυχές της λογικής και να αναδεικνύει τα αυτονόητα έναντι των επικίνδυνα ανοήτων που έχουν αλώσει την κοινή λογική και επιτίθενται μετά μανίας στο Ελληνικό πνεύμα, με σαφή πρόθεση να αναδείξουν την κόπρο ως αγαθό και να δημιουργήσουν μία νέα ηθική τάξη στον κόσμο της παγκοσμιοποίησης που επελαύνει ισοπεδώνοντας οτιδήποτε θεωρήσει εμπόδιο στην καταστροφική του πορεία.
Του Θύμιου Παπανικολάου
Η «ιστορικός» Μαρία Ρεπούση θα καταγραφεί στην ιστορία σαν εξάμβλωμα αυθάδειας: ΟΧΙ τόσο διότι είναι διατεταγμένη «ιστορικός» (επιδοτούμενη μαζί με άλλους από «εστίες» του Σόρος) με στόχο να παραχαράξει και να αλλοιώσει την ελληνική ιστορία, αλλά για τις υστερικές εμμονές της…
Μετά τους «συνωστισμούς» και CIA, καθώς και τις υστερικές εμμονές της που αρνούνται τη γενοκτονία των Ποντίων, τώρα έβγαλε άλλη στριγκιά κραυγή: «Ο χορός του Ζαλόγγου είναι εθνικός μύθος»!!!
Εάν ήταν πραγματικά Ιστορικός και όχι «ιστορικός» υπηρεσίας, θα γνώριζε τη διαλεκτική της Ιστορίας: Οι ιστορικοί Θρύλοι δεν είναι μύθοι. Στηρίζονται σε αληθινά γεγονότα φορτισμένα συγκινησιακά, ίσως και με κάποια «μυθολογική» υπερβολή, μεταφερόμενα από γενιά σε γενιά μέσω της προφορικής παράδοσης.
Πραγματικά γεγονότα της ιστορίας, συγκλονιστικά και ηρωικά γίνονται Θρύλοι μέσω της λαϊκής παράδοσης και λαϊκής μούσας: ΑΥΤΑ δεν είναι ιστορικοί μύθοι, ούτε κατασκευασμένα από κανέναν, απλώς μπορεί, το ιστορικό τους ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ να «επενδύεται» με κάποιες συγκινησιακές «υπερβολές», με κάποιο «μυθολογικό» τσόφλι…
Αν η κ. Ρεπούση ήταν Ιστορικός αυτό θα το γνώριζε. Αλλά δεν είναι Ιστορικός, εκτελεί «χρέη» επιδοτούμενου «ιστορικού»…
Αλήθεια από πού αντλεί η κ. Ρεπούση το «ιστορικό» της απόφθεγμα: Ότι "ο Χορός του Ζαλόγγου είναι μύθος";
Βρισκόταν εκεί και κατέγραφε το συμβάν;
Αν διέθετε λίγη σοβαρότητα θα μελετούσε τουλάχιστον τις μαρτυρίες εκείνων που ζήσανε τα χρόνια εκείνα και μάλιστα στα Ιωάννινα.
Θα καταγράψουμε κάποιες:
α) Ιάκωβος Μπαρτόλντυ: Πρώσος περιηγητής και διπλωμάτης (καθόλου ευνοϊκός προς τους Έλληνες) που Βρισκόταν την εποχή εκείνη (1803-1804) στα Ιωάννινα.
Γράφει στο έργο του: «Ταξίδιον εις την Ελλάδα 1803 – 1804»:
«Καμιά εκατοστή απ΄ αυτούς τους δυστυχισμένους είχαν αποτραβηχτεί βόρεια της Πρέβεζας στο Μοναστήρι του Ζαλόγγου. Τους επιτέθηκαν εκεί θεωρώντας ότι τάχα αυτή η τοποθεσία, πράγματι ισχυρή, θα μπορούσε να τους προσφέρει ένα νέο τόπο μόνιμης διαμονής, όπου και η σφαγή που ακολούθησε υπήρξε φρικτή. Τριάντα εννέα γυναίκες γκρεμίστηκαν από τα βράχια με τα παιδιά τους που μερικά ακόμη βύζαιναν.».β) Γουλιέλμος Μαρτίνος Ληκ: Άγγλος στρατιωτικός, περιηγητής και αρχαιολόγος, γράφει από πληροφορίες που συνέλεξε το 1805:
«Περίπου 100 οικογένειες είχαν αποτραβηχτεί στο μέρος αυτό από το Σούλι και την Κιάφα, με συνθήκες και ζούσαν στο λόφο ανενόχλητες ώσπου έπεσε το Κούγκι. Τότε επειδή τάχα η περιοχή αυτή ήταν περισσότερη οχυρή ξαφνικά τους επιτέθηκαν με διαταγή του Βεζίρη. Όταν η κατάσταση έγινε απελπιστική ο Κίτσος Μπότσαρης και ένα τμήμα του διέφυγαν. Από τους υπολοίπους, 150 σκλαβώθηκαν και 25 κεφάλια στάλθηκαν στον Αλβανό Μπουλούκμπαση στην Καμαρίνα που διεύθυνε τις επιχειρήσεις, 6 άνδρες και 22 γυναίκες ρίχτηκαν από τα βράχια από το ψηλότερο σημείο του γκρεμνού, προτιμώντας έτσι παρά να πέσουν ζωντανοί στα χέρια των εχθρών τους. Πολλές γυναίκες που είχαν παιδιά τις είδαν να τα ρίχνουν με δύναμη προτού εκείνες κάνουν το μοιραίο πήδημα».γ) Χριστόφορος Περρραιβού: Το 1815 δημοσιεύει την πρώτη αναφορά στο περιστατικό:
«τότε εγνώρισαν ο Κουτσιονίκας και ο Κίτσιο Μπότσαρης την συνηθισμένην αντιπληρωμήν όπου δίδει ο Βεζίρης εις τους πιστούς του προδότας, πλην η μετάνοια τότε ήτο ανωφελής. Άρχισαν μ΄ όλον τούτο και αντεμάχοντο μεγαλοψύχως, δεν είχαν όμως τα αναγκαία ν΄ αντισταθούν περισσότερον από δύο ημέρας. Αι γυναίκες δε κατά την δευτέραν ημέραν βλέπουσαι ταύτην τη κτηνώδη περίστασιν, εσυνάχθησαν έως εξήκοντα, επάνω εις έναν πετρώδη κρημνόν. Εκεί εσυμβουλεύθησαν και απεφάσισαν ότι καλύτερα να ριφθούν κάτω από τον κρημνόν διά να αποθάνουν, πάρεξ να παραδοθούν διά σκλάβες εις χείρας των Τούρκων. Όθεν αρπάξαντες με τας ιδίας των χείρας τα άκακα και τρυφερά βρέφη, τα έρριπτον κάτω εις τον κρημνόν. Έπειτα αι μητέρες πιάνοντας η μία με την άλλη τα χέρια τους άρχισαν και εχόρευαν, χορεύουσαι δε επηδούσαν ευχαρίστως μίαν κατόπιν της άλλης από τον κρημνόν. Μερικαί όμως δεν απέθανον, επειδή έπιπτον επάνω εις τα παιδία των και τους συντρόφους, των οποίων τα σώματα ήταν καρφωμένα πάνω εις τες μυτερές πέτρες του κρημνού».δ) Φραγκίσκος Πουκεβίλ: Διέμεινε 10 χρόνια στην αυλή του Αλή Πασά. Το 1820 στο τρίτομο έργο του «Ταξίδι στην Ελλάδα» αναφέρεται στο επεισόδιο:
«…τις γυναίκες τις γκρέμισαν από τα ύψη των βουνών στις αβύσσους του Αχέροντα, τα παιδιά πουλήθηκαν στα παζάρια.»Τον επόμενο όμως χρόνο που εκδίδονται οι άλλοι τόμοι περιλαμβάνεται το γεγονός με περισσότερη λεπτομέρεια:
«Ηρωικό θάρρος εξήντα γυναικών, που κινδύνευαν να παραδοθούν στη σκλαβιά των Τούρκων. Ρίχνουν τα παιδιά τους πάνω στους πολιορκητές σαν να ήταν πέτρες έπειτα, πιάνοντας το τραγούδι του θανάτου και κρατώντας η μιά το χέρι της άλλης, ρίχτηκαν στο βάθος της αβύσσου, όπου τα κομματιασμένα πτώματα των παιδιών τους δεν άφηναν μερικές να συναντήσουν το Χάρο, όπως θα το ήθελαν.»ε) Κλωντ Φωριέλ: Γάλλος Ιστορικός και ακαδημαϊκός δίνει παραστατικές λεπτομέρειες:
«...ήταν ακόμα αβέβαιη, όταν εξήντα γυναίκες, βλέποντας πως στο τέλος θα σκοτώνονταν οι δικοί τους, μαζεύονται σ΄ ένα απότομο ψήλωμα στον γκρεμό, που στη μία πλευρά του ανοιγόταν ένα βάραθρο και στο βάθος του το ρέμα άφριζε ανάμεσα στους μυτερούς βράχους που γέμιζαν τις όχθες και τη κοίτη του. Εκεί αναλογίζονται τι έχουν να κάνουν, για να μη πέσουν στα χέρια των Τούρκων, που τους φαντάζονται κιόλας να τις κυνηγούν. Αυτή η απελπισμένη συζήτηση στάθηκε σύντομη, και η απόφαση που ακολούθησε ήταν ομόγνωμη. Οι περισσότερες απ΄ αυτές τις γυναίκες ήταν μητέρες, αρκετά νέες, και είχαν μαζί τα παιδιά τους, άλλες στο βυζί ή στην αγκαλιά, άλλες τα κρατούσαν από το χέρι. Η κάθε μια πήρε το δικό της, το φίλησε για τελευταία φορά και το έριξε ή το έσπρωξε γυρνώντας το κεφάλι στον διπλανό γκρεμό. Όταν δεν είχαν πια παιδιά να γκρεμίσουν, πιάστηκαν από τα χέρια και άρχισαν ένα χορό, γύρω – γύρω, όσο πιο κοντά γινόταν στην άκρη του γκρεμού και η πρώτη απ΄ αυτές, αφού χόρεψε μια βόλτα φτάνει στην άκρη, ρίχνεται και κυλιέται από βράχο σε βράχο ως κάτω στο φοβερό βάραθρο. Ωστόσο ο κύκλος, ή ο χορός συνεχίζει να γυρνάει, και σε κάθε βόλτα μια χορεύτρια αποκόβεται με τον ίδιο τρόπο, ως την εξηκοστή. Λένε πως από κάποιο θαύμα, μία απ΄ αυτές τις γυναίκες δεν σκοτώθηκε πέφτοντας».Υπάρχουν ακόμα και άλλες μαρτυρίες της εποχής εκείνης. Αλλά αυτές είναι υπέρ-αρκετές.
Αλλά είπαμε. Η «ιστορικός» κ. Ρεπούση δεν νοιάζεται για την ιστορία. Άλλο έργο της έχει ανατεθεί…
Πηγή Ρεσάλτο
Διαβάστε και το άρθρο: «Ρεπούση: Η βέβηλη πράξη της νεοταξικής σατραπείας…»
ΦΙΔΙ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποτε την ξεβράκωνε και ο Γεωργιάδης... τώρα είναι συμπολίτευση
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.metopo.gr/article.php?id=2834
Κάποιες ερωτήσεις που θα είχαν ενδιαφέρον να απαντηθούν κάποτε:
- Το τμήμα "Ιστορία και ιστορική εκπαίδευση" του ΑΠΘ τι αντικείμενο έχει? Ψάχνω να βρώ και δεν αναφέρεται τίποτε γι'αυτό. Αν είναι τμήμα που μελετάει την ιστορία τότε γιατί υπάρχει το τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας? Αν ασχολείται με τον τρόπο εκπαίδευσης της ιστορίας, γιατί η ανωτέρω κυρία παρουσιάζεται σαν "ιστορικός"? (το Τμήμα Γαλλικής Φιλολογίας έχει τελειώσει). Οι απόψεις της τότε δεν μπορεί να αφορούν τι είναι αλήθεια ή όχι από την Ιστορία αλλά πως η Ιστορία που επαληθεύεται από το τμήμα Ιστορίας θα πρέπει να διδάσκεται.
- Γιατί δημιουργήθηκε το τμήμα "Ιστορία και ιστορική εκπαίδευση" του ΑΠΘ? (μόλις το 2005 αν δεν κάνω λάθος)
- Γιατί δεν υπάρχει αντίστοιχο τμήμα πουθενά αλλού. Και ποιά άλλα μέλη το απαρτίζουν. Ή είναι μόνη της?
-Οι συνάδελφοί της, Καθηγητές από το Τμήμα Ιστορίας τι λένε για όσα λέει?
τώρα που το σκέφτομαι
ΑπάντησηΔιαγραφήφέρνει κάπως σε τουρκάλα
χανούμισσα!
Δε φταίνε αυτοί, βρίσκουν τα μοσχάρια που τους ψηφίζουν και καλά κάνουν! Κάθε τεμπέλης, ανεπάγγελτος, αποτυχημένος ή πνευματικά ανεπαρκής γίνεται βουλευτής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά σιγά ολοκληρώνεται το σχέδιο του αφελλενισμού. Καταστροφή γλώσσας (κατάργηση καθαρεύουας, πολυτονικού), κατάργηση θρησκείας (αφαίρεση θρησκεύματος απο ταυτότητες-σχολεία), κατάργηση έπαρσης σημαίας στα σχολεία, μαζική είσοδος λαθρομταναστών, διαστρέβλωση ιστορίας (Ρεπούση, αλλά μην ξεχνάμε και τους Τατσόπουλο-Βερέμη στη σειρά 1821 (Οι Έλληνες ζούσαν αρμονικά με τους Τούρκους επί Τουρκοκρτίας παραβλέποντας τα 20-25 Επαναστατικά κινήματα των Ελλήνων αλλά και των άλλων υπόδουλων χριστιανικών λαών προ του 1821), Διπλωματία των ζειμπέκηκων του ανκδιήγητου διδύμου Σημίτη-ΓΑΠ, Βομβαρδισμός με τούρκικες τηλεοπτικές σαπουνόπερες. Όλα αυτά έγιναν στο όνομα του προοδευτισμού και της λεγόμενης πολυπολιτισμικότητας που θέλουν να μας επιβάλλουν. Μήπως σας θυμίζουν τα λόγια -προφητείες κάποιων γνωστών ανθελλήνων(Κίσινγκερ-Οζάλ κλπ). Παρεπιπτόντως σε όλα αυτά αρωγός και ένθερμος θιασώτης συντρέχει και η λεγόμενη ντόπια αριστερή-θολοκουλτουριάκη διανόηση που επέβαλλε με το 1974 την ιδεολογική κυριαρχία-τρομοκρατία της(όποιος δε συμφωνεί μαζί τους χαρακτηρίζεται συλλήβδην φασίστας-ακροδεξιός-οπισθοδρομικός-πολεμοκάπηλος-αντιδημοκράτης-επικίνδυνος για το λαό, το καλό του οποίου εκπροσωπούν αποκλειστικά οι ίδιοι).
ΑπάντησηΔιαγραφή