"Άστραψε και βρόντηξε" ο Πειραιώς, για τους ιμάμηδες της Θράκης
- Ευθεία επίθεση στην υπουργό Παιδείας με σαφείς αιχμές για το "πολιτικό" της έργο
«Πάγωσαν οι χειροτονίες ιερέων, ενώ προσλαμβάνονται κρατικοί λειτουργοί για να διδάξουν το κοράνι», λέει ο Πειραιώς
- Στην ελληνική Θράκη λειτουργούν 280 τζαμιά και η Τουρκία καιροφυλακτεί να στείλει εισαγόμενους θρησκευτικούς λειτουργούς όχι για προσευχή, αλλά για εθνικιστική προπαγάνδα…
«Την ώρα που έχουν παγώσει οι χειροτονίες νέων ιερέων, λόγω οικονομικής κρίσης, το υπουργείο Παιδείας προσλαμβάνει 250 ιεροδιδασκάλους στις Μουφτείες της Θράκης για την διδασκαλία του Κορανίου», τονίζει σε επιστολή του που κατακεραυνώνει την υπουργό παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, ο μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ. Με την πρώτη ματιά δικαιώνει κανείς τον σεβαστό ιεράρχη ο οποίος όμως δεν γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες της περιοχή της Θράκης, αλλά και το ότι καραδοκούν γνωστοί ανθελληνικοί κύκλοι να προσεγγίσουν όλο αυτό το δυναμικό των θρησκευτικών λειτουργών της μειονότητας, ώστε μόνο το κοράνι να μην διδάσκει μέσα στα τεμένη τους, ιερούς χώρους της ισλαμικής θρησκείας και τα κατηχητικά των παιδιών.
Θα πρέπει να πει κάποιος στον μητροπολίτη ότι στην περιοχή γίνεται εκμαυλισμός συνειδήσεων και ότι ως προκρούστης στην προσπάθεια αυτή χρησιμοποιούνται άνθρωποι που εναποθέτουν την οικονομική υπόστασή τους αποκλειστικά σε χρηματοδοτήσεις τουρκικών πηγών όταν το ίδιο το ελληνικό κράτος αποποείται των ευθυνών του για τα απαραίτητα. Οι ιμάμηδες είναι το τελευταίο κάστρο που δεν έπεσε λόγω ηθικών αρχών σε αυτή την καλπάζουσα προπαγανδιστική τακτική. Το ότι τους έχουν πλευρίσει το προξενείο -θα και άλλοι είναι δεδομένο- μια και θα ήταν μιας πρώτης τάξης ευκαιρία τα τεμένη να γίνουν χώροι εθνικιστικής προπαγάνδας κι όχι λατρείας κάτι που θα ήταν πολύ ευεπίφορο να συνέβαινε.
Η αντίδραση του μητροπολίτη Πειραιώς καταγράφεται από χθες σε δεκάδες μπλογκ και ιστοσελίδες, αφού οι προσλήψεις των ιεροδιδασκάλων ουσιαστικά εμφανίζονται ως κάτι νέο, αλλά για πρώτη φορά γίνονται με βάση ένα νομοθετικό πλαίσιο που κυρώθηκε στη βουλή των Ελλήνων. ΟΙ ιμάμηδες αυτοί πληρωνόταν από το ΥΠΕΞ, πολλές φορές είχαν να λαμβάνουν και 10 και πλέον μηνιάτικα, η όλη διαδικασία μπήκε με διαφάνεια μέσα από το νόμο, ενώ οι Μουφτήδες της περιοχής είχαν τον πρώτο λόγο στην επιλογή κι αξιολόγηση των σχετικών αιτήσεων βάσει των νέων δεδομένων. Η υπόθεση των ιμάμηδων προκάλεσε και αγωγές σε βάρος του δημοσίου και όποιου άλλου εμπλέκεται με σημαντικότατες αξιώσεις γιατί καθυστέρησαν. Οι ιμάμηδες αυτοί καλούνται να καλύψουν θέσεις στα 280 τεμένη της Θράκης
Ομολογουμένως σκληρή είναι η απάντηση που εξέδοσε ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, στην υπουργό Παιδείας, σχετικά με την προτεραιότητα που φέρεται να δίνει στις προσλήψεις ιεροδιδασκάλων στις Μουφτείες της Θράκης.
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς τονίζει: «Το υπ’ αριθμ. Πρωτ. 2/8243/0020/1.3.2011 (σχετ. 2/10033/31.1.2011, 2/8955/25.1.2011) έγγραφο του υπουργείου Οικονομικών και της γεν. γραμματείας Δημοσιονομικής Πολιτικής, που υπογράφεται από τον υφυπουργό Φίλιππο Σαχινίδη με θέμα: «Ἔγκριση πρόσληψης προσωπικού» φέρει στο φως τα υπ’ ἀριθμ. Φ. 908/3936 και Φ. 908/3836 έγγραφα του υπουργείου Παιδείας, δια βίου Μαθήσεως και Θρησκευμάτων με τα οποία υπεβλήθη ο προγραμματισμός των προσλήψεων προσωπικού του υπουργείου, για το οικονομικό έτος 2011. Στον προγραμματισμό αυτόν προβλέπεται η πρόσληψις 44.045 νέων υπαλλήλων αρμοδιότητος του υπουργείου Παιδείας, μεταξύ των οποίων και η πρόσληψις 250 ιεροδιδασκάλων στις Μουφτείες της Θράκης για την διδασκαλία του Κορανίου.
Σε αυτόν τον προγραμματισμό που περιβάλλει με τόση «αβρότητα» τις Μουφτείες της Θράκης δεν ευρέθη ούτε μία θέσις για την τροφό και κιβωτό του Γένους Ορθόδοξο Καθολική Εκκλησία της Ελλάδος παρά τις κίβδηλες και ψευδείς δεσμεύσεις και υποσχέσεις του πρωθυπουργού της κυβερνήσεως και του μέχρι πρότινος αρμοδίου επί των Εσωτερικών υπουργού σε αντιπροσωπεία της Ιεράς Συνόδου.
Τίθεται λοιπόν το ερώτημα οι Μουφτείς των μουσουλμάνων συμπολιτών μας της Θράκης είναι στην κρίση και την αντίληψη των κυβερνώντων μείζονος σημασίας θεσμοί από την διασώσασα την εθνική μας ιδιοπροσωπεία και με ποταμούς αίματος ποτίσασα το δένδρο της εθνικής μας παλιγγενεσίας Αγιωτάτη μας εκκλησία;
Οι Μουφτείες της Θράκης, και οι «ιεροδιδάσκαλοι» του Κορανίου μας χάρισαν την εθνική μας ελευθερία, ώστε να μην αποτελούμε σήμερα το υπόλοιπον της Ευρωπαϊκής Τουρκίας; Τόσον πολύ αμβλύνθηκε η εθνική μας μνήμη και σε τέτοιο βαθμό εθνικής υποθερμίας έχουμε φτάσει, ώστε να λησμονούμε ότι όποιος στα τέσσερα μαύρα ατέλειωτα εκατόχρονα της σκλαβιάς εξισλαμίζετο ταυτόχρονα και εκτουρκίζετο; Ή μήπως το χάπι της δήθεν πολυπολιτισμικότητας που «πλασάρουν» οι διεθνείς έμποροι της αλλοτρίωσης στο club των οποίων τακτική θαμών είναι η κ. Ὑπουργός επί της Παιδείας, που με την απάλειψη του προσδιορισμού «εθνική» σηματοδότησε και την νέα τάξη πραγμάτων, έχει και ιδιότητες «νηδύμου ύπνου» πέραν των άλλων δολίων επιπλοκών;
Τα δημοκρατικά ανακλαστικά της κ. υπουργού Παιδείας και της κυβερνήσεως εξαντλούνται μόνο στην ενίσχυση της διδασκαλίας του Κορανίου και επιχειρούν να θέσουν στο περιθώριο της ιστορίας και της ζωής την Εκκλησία του Γένους και τις ουσιώδεις ποιμαντικές ανάγκες της συντριπτικής πλειονοψηφίας του Ελληνικού λαού που όσο και αν «αλυχτούν» οι γλοιώδεις ινστρούκτορες του δαιμονικοῦ περιπαίγματος και οι διατάκτες τους στα Μ.Μ.Ε. ο οντολογικός και ιδεολογικός χωρισμός Εκκλησίας και Έθνους δεν θα επισυμβεί ποτέ διότι στον πνευματικό γενετικό κώδικα των Ελλήνων ενυπάρχει διϊστορικά η ακατάλυτη κοινωνία Ρωμιοσύνης και Ευαγγελίου.
Είναι βέβαια για τους σχεδιασμούς της νέας εποχής που αγωνίζεται να σαπροποιήσει το ανθρώπινο πρόσωπο και να χωματοποιήσει την ψυχή του και να το μεταβάλλει σε άθυρμα των σχεδιασμών της με τον ατομοκεντρισμό και την καταναλωτική μανία, δύσχρηστος ο αληθής χριστιανός διότι είναι αδύνατος η καταδολίευσις της ελευθερίας του κατά τον μεγαλειώδη λόγο του Ευαγγελίου: «Μή φοβεῖσθε ἀπό τῶν αποκτεινόντων το σῶμα τήν δε ψυχήν ὑμῶν μή δυναμένων αποκτενεῖν» (Ματθ. 10:28).
Και το κρίσιμο ερώτημα που τελικά τίθεται είναι: Η κ. Διαμαντοπούλου ευθύνεται γι’ αυτό ή εκείνοι που με την ψήφο τους της έδωσαν αυτή την δυνατότητα;» καταλήγει ο μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ.
Σίγουρα σε όσα ζητήματα θέτει υπάρχουν εύλογες απαντήσεις αλλά θα αναμένουμε την επίσημη θέση της κ. Διαμαντοπούλου.
Όποιος πει ότι αυτές οι εξελίξεις δεν διαφαίνονταν εδώ και αρκετό καιρό βλέπει το δάσος και χάνει το δέντρο. Μιλάμε για μια κατάσταση που ελάχιστα (αν όχι καθόλου) απέχει από τον σταδιακό εποικισμό των παλαιστινιακών εδαφών από τους Ισραηλινούς, τον εκτοπισμό τους από τα πάτρια εδάφη τους και το αποκορύφωμα με την ανέγερση του τείχους και τη διαμόρφωση του απαρτχάιντ. Μόνο που η κατάσταση αυτή διαδραματίζεται εδώ, στην πατρίδα μας, μπροστά στα μάτια μας και αφήνει αξιωματούχους και δημοσιογράφους παντελώς αδιάφορους. Τους ίδιους αξιωματούχους και δημοσιογράφους που μιλούν με συγκίνηση για τα δεινά των Παλαιστινίων και άλλων, αλλά το τι γίνεται στη Θράκη τους αφήνει αδιάφορους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠού είναι, άραγε, όλοι αυτοί οι βραβευμένοι σε διεθνή φεστιβάλ ντοκιμαντέρ, που κάλυψαν με τόσο ταλέντο τα βάσανα των Παλαιστινίων, των Αφγανών, των Πακιστανών, των Αργεντινών και άλλων; Δεν τους περίσσεψε καθόλου ευσυγκινησία για αυτή τη γωνιά της Ελλάδας;
Το ξέρουμε ότι δεν πρέπει να περιμένουμε τίποτε από τους πολιτικούς και τους δημοσιογράφους, και δεν είναι ανάγκη να αναλύσουμε τους λόγους, αφού όλοι τους γνωρίζουμε. Μόνο εμείς οι απλοί πολίτες μπορούμε κάτι να κάνουμε, ίσως με τη στήριξη ανθρώπων που δεν τους σώθηκε ακόμη η εθνική συνείδηση, όπως ο Μητροπολίτης Πειραιά.
Πρέπει να αρχίσουμε να συζητάμε μεταξύ μας και όχι μόνο να διαβάζουμε για όσα συμβαίνουν και να σκύβουμε το κεφάλι λυπημένοι. Να αρχίσουμε να κουβεντιάζουμε σε επίπεδο γειτονιάς ή ενορίας, αν χρειαστεί. Τα άρθρα, τα βίντεο να κυκλοφορούν για να μαθαίνει ο κόσμος και να συζητάει τι θα γίνει παραπέρα. Και αν κάποιοι ιερωμένοι δεν δραστηριοποιηθούν, να τους φέρουμε στο φιλότιμο με τον δικό μας ενθουσιασμό.
Αυτά όμως πρέπει να γίνουν άμεσα, γιατί του χρόνου μπορεί να είναι αργά. Ένα χρόνο μας πήρε να γεμίσουμε την πλατεία - να τη γεμίσουμε απλά, χωρίς να έχουν γίνει ουσιαστικά βήματα, και απλώς κυνηγάμε την ουρά μας. Αλλά δεν σηκώνει άλλη καθυστέρηση στα εθνικά ζητήματά μας!