Ένας ανιστόρητος ιδεοληπτικός εθνομηδενιστής υπουργός
Το μήνυμα του αρνητού του ολοκαυτώματος των Ποντίων υπουργού παιδείας της Ελλάδος με την ευκαιρία της εορτής της 25ης Μαρτίου...!
Διαβάστε το, με ευθύνη δική σας.
Η τραγωδία ενός ανιστόρητου, κομπλεξικού και αμόρφωτου, που ξεπερνά και τον εαυτόν του με το κατάπτυστο αυτό μήνυμα...!
Αν καταλάβετε από το μήνυμα ποιόν πολεμήσαμε και τι αποτέλεσμα είχε, να μου το πείτε...!.
- Ποιός μάθαινε γράμματα τα παιδιά και που, δεν αναφέρει...
- Οι ήρωες -που δεν αναφέρει ούτε ένα όνομα ο βλαξ- γράφουν στα απομνημονεύματά τους ότι, προσεύχονταν στην Παναγία και πολέμησαν υπέρ πίστεως και πατρίδος, δεν αναφέρει...
- Τον ρόλο της Εκκλησίας και τους ήρωες Πατριάρχες, Επισκόπους Ιερομονάχους, Ιερείς και Μοναχούς, καθώς και την σημαντική προσφορά των Μοναστηριών μας, φυσικά και δεν τον αναφέρει...
- Ότι είναι η μεγάλη Εορτή του Ευαγγελισμού και δεν επιλέχθηκε τυχαία από τους οπλαρχηγούς, δεν αναφέρει...
Αναφέρει μόνο το όνομα του Κοραή και το βάζει -επίτηδες- δίπλα σ΄αυτό του Μεγάλου Καποδίστρια ο ανόητος...
Το ρεζουμέ είναι ότι, είναι άρρωστος στα μυαλά και κομπλεξικός ο ανέραστος αυτός αλήτης...!
Ντροπή μας σαν Έλληνες. Ντροπή μας που ανεχθήκαμε στο παρελθόν, ανεχόμαστε στο παρόν και όπως φαίνεται, θα ανεχθούμε και στο μέλλον τέτοια πολιτικά αποβράσματα... Διότι έχουμε αλλοτριωθεί εντελώς...
Το μήνυμα του υπουργού Παιδείας για την 25η Μαρτίου
Η 25η Μαρτίου συμβολίζει τα γενέθλια της σύγχρονης Ελλάδας. Γι αυτό και τα γιορτάζουμε με δυναμισμό κάθε χρόνο, ανανεώνοντας τη ματιά μας στην Επανάσταση του 1821, καθώς τη στοχαζόμαστε μέσα σε νέες κάθε φορά συνθήκες.
Επίκεντρο της γιορτής, διαχρονικά, είναι το σχολείο, όχι μόνο γιατί τα παιδιά, ως οι νέοι πολίτες πρέπει να μάθουν να τιμούν και να σέβονται την πατρίδα τους, αλλά και γιατί η παιδεία έπαιξε τον αποφασιστικό ρόλο στη γέννηση και στη δημιουργία της εθνικής μας συλλογικότητας.
Στα χρόνια πριν από την Επανάσταση υπήρξε μια έκρηξη ενδιαφέροντος για το σχολείο και για το βιβλίο. Ακόμη και μικρές, απομονωμένες, ορεινές ή νησιωτικές κοινότητες, με τους πενιχρούς οικονομικούς τους πόρους, αναζήτησαν δασκάλους, συντήρησαν σχολεία, δημιούργησαν βιβλιοθήκες.
Αλλά και αυτοί που έδωσαν το περιεχόμενο ιδεών του καινούργιου έθνους, από τον Κοραή έως τον Καποδίστρια – και παρά τις ιδεολογικές και πολιτικές τους διαφορές - στην ανάπτυξη της παιδείας συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον τους και αφιέρωσαν τις δραστηριότητές τους. Η εκπαίδευση υπήρξε ο μοχλός με τον οποίο η κοινωνία μας αναδύθηκε στη χορεία των εθνών της σύγχρονης Ευρώπης. Μοχλός και κινητήρια δύναμη, τόσο πριν, όσο και έπειτα από την Επανάσταση.
Θα πρέπει κάποτε να τιμήσουμε τις χιλιάδες αφανείς δασκάλες και δασκάλους, που τον 19ο αιώνα και ως τα μέσα του 20ου αιώνα, πήγαν στα πιο απρόσιτα μέρη, όπου δεν υπήρχε ακόμη συγκοινωνία, για να χτίσουν με τα χέρια τους σχολεία, να διδάξουν γενιές γενεών, να οργανώσουν μαθητικές κοινότητες, να γίνουν τα στηρίγματα των τοπικών κοινωνιών.
Θα πρέπει επίσης να ξανασκύψουμε στο έργο των εκπαιδευτικών μεταρρυθμιστών, που συνέδεσαν την γλωσσική με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, παρά τους διωγμούς και τις λοιδορίες που υπέστησαν. Όλοι αυτοί αφιέρωσαν τις διανοητικές τους δυνάμεις, για να ξαναδώσουν σε μια εκπαίδευση αποστεωμένων γνώσεων το φιλί της σύγχρονης ζωής, για να συνδέσουν τη μάθηση με την απόλαυση του πολιτισμού.
Οι δημοτικιστές εκπαιδευτικοί ήταν επίσης ανάμεσα στους πιο δραστήριους οργανωτές της Αντίστασης στο φασισμό, στα χρόνια της Κατοχής, και πολλοί πλήρωσαν με χρόνια φυλακής, εξορίας, διώξεων. Μέσα από αυτούς τους αγώνες το αίτημα της Παιδείας, έγινε κεντρικό στους λαϊκούς και νεολαιίστικους αγώνες στη δεκαετία του ’60, και το σύνθημα Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία κυριαρχούσε στην εξέγερση του Πολυτεχνείου.
Και στα δύσκολα χρόνια της κρίσης, με τις τεράστιες περικοπές στην εκπαίδευση, αλλά και τη δυσφήμιση που υπέστησαν, οι δασκάλες και οι δάσκαλοι, οι καθηγητές και οι καθηγήτριες συμμετείχαν σε έναν άθλο που δεν τους έχει αναγνωριστεί: Ενώ είδαμε γύρω μας το κράτος να αποδιοργανώνεται και τους περισσότερους θεσμούς να καταρρέουν, αυτοί κράτησαν το σχολείο όρθιο. Μπόρεσαν επίσης, σε μεγάλο βαθμό, ακαθοδήγητοι και χωρίς θεσμική στήριξη, να απορροφήσουν και να ενσωματώσουν στο σχολείο τα παιδιά των μεταναστευτικών κυμάτων κατά τα τελευταία 25 χρόνια.
Αν λοιπόν στους δύο αιώνες της ελληνικής ανεξαρτησίας, η εκπαίδευση υπήρξε ο κεντρικός άξονας της εθνικής χειραφέτησης και της κοινωνικής προόδου, μπορεί σήμερα η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση να αποτελέσει τη δύναμη εκείνη που θα βγάλει την ελληνική κοινωνία από τη βαθειά κρίση, που θα τη βοηθήσει να ανταπεξέλθει με ανθρωπισμό και αξιοπρέπεια στις νέες κρίσιμες συνθήκες που ορίζει η προσφυγική κρίση;
Πώς θέλουμε το σχολείο, τί πρέπει να κάνουμε για την εκπαίδευσή μας σήμερα;
Ποιο μέλλον θέλουμε για την κοινωνία μας και τι μπορεί να κάνει το σχολείο για να το προετοιμάσει;
Αυτά είναι τα ερωτήματα μέσα από τα οποία θα πρέπει να αναστοχαστούμε την επέτειο της Επανάστασης του 21, και τον ρόλο της εκπαίδευσης στην ιστορία μας, συνδέοντας κριτικά το παρόν με το παρελθόν, αλλά και με το μέλλον. Γιατί αν μια κοινωνία χάσει την εμπιστοσύνη στο μέλλον της, χάνει επίσης την εκτίμησή της στο παρελθόν της.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΝΙΚΟΣ ΦΙΛΗΣ
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Διαβάστε το, με ευθύνη δική σας.
Η τραγωδία ενός ανιστόρητου, κομπλεξικού και αμόρφωτου, που ξεπερνά και τον εαυτόν του με το κατάπτυστο αυτό μήνυμα...!
Αν καταλάβετε από το μήνυμα ποιόν πολεμήσαμε και τι αποτέλεσμα είχε, να μου το πείτε...!.
- Ποιός μάθαινε γράμματα τα παιδιά και που, δεν αναφέρει...
- Οι ήρωες -που δεν αναφέρει ούτε ένα όνομα ο βλαξ- γράφουν στα απομνημονεύματά τους ότι, προσεύχονταν στην Παναγία και πολέμησαν υπέρ πίστεως και πατρίδος, δεν αναφέρει...
- Τον ρόλο της Εκκλησίας και τους ήρωες Πατριάρχες, Επισκόπους Ιερομονάχους, Ιερείς και Μοναχούς, καθώς και την σημαντική προσφορά των Μοναστηριών μας, φυσικά και δεν τον αναφέρει...
- Ότι είναι η μεγάλη Εορτή του Ευαγγελισμού και δεν επιλέχθηκε τυχαία από τους οπλαρχηγούς, δεν αναφέρει...
Αναφέρει μόνο το όνομα του Κοραή και το βάζει -επίτηδες- δίπλα σ΄αυτό του Μεγάλου Καποδίστρια ο ανόητος...
Το ρεζουμέ είναι ότι, είναι άρρωστος στα μυαλά και κομπλεξικός ο ανέραστος αυτός αλήτης...!
Ντροπή μας σαν Έλληνες. Ντροπή μας που ανεχθήκαμε στο παρελθόν, ανεχόμαστε στο παρόν και όπως φαίνεται, θα ανεχθούμε και στο μέλλον τέτοια πολιτικά αποβράσματα... Διότι έχουμε αλλοτριωθεί εντελώς...
Το μήνυμα του υπουργού Παιδείας για την 25η Μαρτίου
Η 25η Μαρτίου συμβολίζει τα γενέθλια της σύγχρονης Ελλάδας. Γι αυτό και τα γιορτάζουμε με δυναμισμό κάθε χρόνο, ανανεώνοντας τη ματιά μας στην Επανάσταση του 1821, καθώς τη στοχαζόμαστε μέσα σε νέες κάθε φορά συνθήκες.
Επίκεντρο της γιορτής, διαχρονικά, είναι το σχολείο, όχι μόνο γιατί τα παιδιά, ως οι νέοι πολίτες πρέπει να μάθουν να τιμούν και να σέβονται την πατρίδα τους, αλλά και γιατί η παιδεία έπαιξε τον αποφασιστικό ρόλο στη γέννηση και στη δημιουργία της εθνικής μας συλλογικότητας.
Στα χρόνια πριν από την Επανάσταση υπήρξε μια έκρηξη ενδιαφέροντος για το σχολείο και για το βιβλίο. Ακόμη και μικρές, απομονωμένες, ορεινές ή νησιωτικές κοινότητες, με τους πενιχρούς οικονομικούς τους πόρους, αναζήτησαν δασκάλους, συντήρησαν σχολεία, δημιούργησαν βιβλιοθήκες.
Αλλά και αυτοί που έδωσαν το περιεχόμενο ιδεών του καινούργιου έθνους, από τον Κοραή έως τον Καποδίστρια – και παρά τις ιδεολογικές και πολιτικές τους διαφορές - στην ανάπτυξη της παιδείας συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον τους και αφιέρωσαν τις δραστηριότητές τους. Η εκπαίδευση υπήρξε ο μοχλός με τον οποίο η κοινωνία μας αναδύθηκε στη χορεία των εθνών της σύγχρονης Ευρώπης. Μοχλός και κινητήρια δύναμη, τόσο πριν, όσο και έπειτα από την Επανάσταση.
Θα πρέπει κάποτε να τιμήσουμε τις χιλιάδες αφανείς δασκάλες και δασκάλους, που τον 19ο αιώνα και ως τα μέσα του 20ου αιώνα, πήγαν στα πιο απρόσιτα μέρη, όπου δεν υπήρχε ακόμη συγκοινωνία, για να χτίσουν με τα χέρια τους σχολεία, να διδάξουν γενιές γενεών, να οργανώσουν μαθητικές κοινότητες, να γίνουν τα στηρίγματα των τοπικών κοινωνιών.
Θα πρέπει επίσης να ξανασκύψουμε στο έργο των εκπαιδευτικών μεταρρυθμιστών, που συνέδεσαν την γλωσσική με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, παρά τους διωγμούς και τις λοιδορίες που υπέστησαν. Όλοι αυτοί αφιέρωσαν τις διανοητικές τους δυνάμεις, για να ξαναδώσουν σε μια εκπαίδευση αποστεωμένων γνώσεων το φιλί της σύγχρονης ζωής, για να συνδέσουν τη μάθηση με την απόλαυση του πολιτισμού.
Οι δημοτικιστές εκπαιδευτικοί ήταν επίσης ανάμεσα στους πιο δραστήριους οργανωτές της Αντίστασης στο φασισμό, στα χρόνια της Κατοχής, και πολλοί πλήρωσαν με χρόνια φυλακής, εξορίας, διώξεων. Μέσα από αυτούς τους αγώνες το αίτημα της Παιδείας, έγινε κεντρικό στους λαϊκούς και νεολαιίστικους αγώνες στη δεκαετία του ’60, και το σύνθημα Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία κυριαρχούσε στην εξέγερση του Πολυτεχνείου.
Και στα δύσκολα χρόνια της κρίσης, με τις τεράστιες περικοπές στην εκπαίδευση, αλλά και τη δυσφήμιση που υπέστησαν, οι δασκάλες και οι δάσκαλοι, οι καθηγητές και οι καθηγήτριες συμμετείχαν σε έναν άθλο που δεν τους έχει αναγνωριστεί: Ενώ είδαμε γύρω μας το κράτος να αποδιοργανώνεται και τους περισσότερους θεσμούς να καταρρέουν, αυτοί κράτησαν το σχολείο όρθιο. Μπόρεσαν επίσης, σε μεγάλο βαθμό, ακαθοδήγητοι και χωρίς θεσμική στήριξη, να απορροφήσουν και να ενσωματώσουν στο σχολείο τα παιδιά των μεταναστευτικών κυμάτων κατά τα τελευταία 25 χρόνια.
Αν λοιπόν στους δύο αιώνες της ελληνικής ανεξαρτησίας, η εκπαίδευση υπήρξε ο κεντρικός άξονας της εθνικής χειραφέτησης και της κοινωνικής προόδου, μπορεί σήμερα η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση να αποτελέσει τη δύναμη εκείνη που θα βγάλει την ελληνική κοινωνία από τη βαθειά κρίση, που θα τη βοηθήσει να ανταπεξέλθει με ανθρωπισμό και αξιοπρέπεια στις νέες κρίσιμες συνθήκες που ορίζει η προσφυγική κρίση;
Πώς θέλουμε το σχολείο, τί πρέπει να κάνουμε για την εκπαίδευσή μας σήμερα;
Ποιο μέλλον θέλουμε για την κοινωνία μας και τι μπορεί να κάνει το σχολείο για να το προετοιμάσει;
Αυτά είναι τα ερωτήματα μέσα από τα οποία θα πρέπει να αναστοχαστούμε την επέτειο της Επανάστασης του 21, και τον ρόλο της εκπαίδευσης στην ιστορία μας, συνδέοντας κριτικά το παρόν με το παρελθόν, αλλά και με το μέλλον. Γιατί αν μια κοινωνία χάσει την εμπιστοσύνη στο μέλλον της, χάνει επίσης την εκτίμησή της στο παρελθόν της.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΝΙΚΟΣ ΦΙΛΗΣ
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Αυτούς εκλέξαμε. Αυτό είναι το επίπεδο μας. Αυτά θα κληθούμε να πληρώσουμε, πανάκριβα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού ξεπέσαμε, εκμαυλιστήκαμε, αδιαφορήσαμε, εξαγοραστήκαμε και πολλά ακόμη ....αμε, καλά να πάθουμε. (δυστυχώς μαζί με τους πολλούς, την πληρώνουν και οι λίγοι που δεν φταίνε).
Μετά Τιμής Βασίλειος
Απο που το ξεκινησε και που το εφτασε!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιτε λιγο ειτε πολυ, η επανασταση του 1821 -συμφωνα με τον Παγκαλο νο2-
ειναι το ετος οροσημο για την αναγκη δημιουργιας πολυπολιτισμικης
κοινωνιας σημερα!!!!
Οποιος δεν σεβαστει την αναγκη δημιουργιας πολυπολιτισμικης κοινωνιας,
αυτοματως δεν εκτιμα την επανασταση του 1821!!
Χρειαζεται πραγματικη επανασταση .....στην κατασκευη βλακομετρων,γιατι
τα διαλυει ολα με την πρωτη ο ανιστορητος υπουργισκος!!
ΓΜ
Τσίπρααααααααααααααααααααααααααααααα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛόγω της αδυναμίας που έχουν στην Ελενίτσα, του το λέω με διακριτικό τρόπο...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=61VicKVdm-U
Έχασα μερικά λεπτά διαβάζοντας μ....
"Πτυχίο δεν πήρα, υπουργός έγινα!!!
Μπλα, μπλα, μπλα, μπλα
μπλα, μπλα, μπλα, μπλα
μπλα, μπλα, μπλα, μπλα
μπλα, μπλα, μπλα, μπλα
μπλα, μπλα, μπλα, μπλα
μπλα, μπλα, μπλα, μπλα
μπλα, μπλα, μπλα, μπλα"
Η δική ευχή: Καλή λευτεριά στην Πατρίδα μας.
Και του χρόνου υπουργός στην Β. Κορέα, εσύ και όλος ο γελοίος θίασος
ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΧΥΣΑΡΚΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εμπειρία Πάγκαλου, Βενιζελου, Καμμενου και Φιλη έχει αποδείξει ότι η ζημίες που προκαλούν οι υπουργοί στη χώρα, είναι ανάλογη του βάρους των. Θυμηθείτε τον Πάγκαλο σαν υπουργό αμύνης (Ιμια), το Βενιζέλο (μνημόνιο) τον Καμμένο (ΝΑΤΟ και Τουρκοι στο Αιγαιο), δείτε τωρα και τον Φίλη.. Τυχαίο?
δεν ειναι ουτε αμορφωτος ουτε αγραμματος ουτε ανιστορητος, σταματηστε να δικαιολογειτε συνεχεια τον εχθρο
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι συνηδειτος προδοτης μισελληνας και θανασιμος εχθρος του ελληνικου λαου
αυτος, μερικες χιλιαδες αλλοι ινστρουχτορες εαμοβουλγαροι και μερικα εκατομμυρια ακομα αριστεροι "συμπατριωτες" μας....
ξεκολληστε επιτελους αστουληδες και δεχτειτε την σκληρη πραγματικοτητα και πολεμηστε τους με λυσσα παθος και φανατισμο!
Εγώ θα επιμένω να υποστηρίζω πως την ευθύνη για αυτό που γίνετε με αυτόν τον ανιστόρητο και εθνομηδενιστή υπουργό παιδείας την φέρει ακέραια και προσωπικά ο ίδιος ο πρωθυπουργός .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε δεύτερο πλάνο από πολιτικής πλευράς όλοι οι ποντιακής καταγωγής βουλευτές αυτής της συγκυβέρνησης οι οποίοι όλο αυτό το χρονικό διάστημα δεν έκαναν τίποτα απολύτως βάζοντας βέτο για την απομάκρυνση του από την κυβέρνηση .
Και τρίτον και το κυριότερο ο οργανωμένος ποντιακός χώρος ζει στον δικό του κόσμο με την ηγεσία του πολύ κατώτερη των περιστάσεων με το μόνο μέλημα του η μεταξύ τους χρόνια αντιπαράθεση και για το ποιός θα οργάνωση την καλύτερη εκδήλωση λες και η " διεθνοποίηση της ποντιακής γενοκτονίας ' θα γίνει μέσα από αυτές τις εκδηλώσεις .
Κύριοι το πρόβλημα είναι " αμιγώς πολιτικό " και ως τέτοιο πρέπει να το αντιμετωπίσετε χωρίς εκπτώσεις και στρογγυλέματα και κυρίως με σθένος και αυταπάρνηση χωρίς πολιτικές λυκοφιλίες προς κάθε κατεύθυνση , όποιος λοιπόν βρεθεί και έχει τα ΚΑΚΑΛΑ να το κάνει εγώ δηλώνω παρών και είμαι στη διάθεση του για ότι και αν χρειαστεί .