Υπάρχει και η άλλη άποψη
Μαχεσθαι χρη τον δήμον υπερ γε
του Νομου όκωσπερ τειχεος
Και παλι θα υποβαλλω στο φιλοξενο βημας σας, τις ενστασεις μου σχετικως με το περιεχομενο της «επιστολης» του Παπα –Ηλια προς τους βουλευτες.
Και εξηγουμαι:
Δεν ταυτιζεται η υποκειμενικη γνωμη ( δηλαδη η ενδιαμεσος καταστασις μεταξυ γνωσεως και αγνοιας) του Παπα-Ηλια, ή του υποφαινομενου, ή του καθενος που εκφραζει την αποψη του και τις σκεψεις του στο ελευθερο βημα του διαδικτυακου ημερολογιου, με την κοινη Γνωμη. Ειναι αυθαιρεσια να επικαλουμεθα ως γεγονος οτι η κοινη γνωμη ειναι αυτη που υποστηριζει εκαστος εξ ημων ωστε να θεμελιωσουμε την ορθοτητα ή μη των επιχειρηματων μας με το αξιωμα της «συμφωνης κοινης γνωμης». Αυτο ειναι ο ολοκληρωτισμος της λεγομενης κοινης γνωμης, και το χρησιμοποιουν οι «ιστορικοι και εκπαιδευτικοι» των Μεσων Ενημερωσεως. Που μονον αυτοι γνωριζουν το σωστο και ταυτοχρονα διατυμπανιζουν οτι αυτο το σωστο που μας λενε και ειναι η δικης τους η αποψι, ειναι και η «κοινη γνωμη»
Εξ αλλου, αν αυτο που υποστηριζουμε ειναι σωστο,τοτε ειτε το υποστηριζουν οι περισσοτεροι, ειτε οχι, παλι σωστο ειναι. Αν παλι υποστηριζουμε μια εσφαλμενη θεσι , η αποψις μας δεν εξαγνιζεται και μετατρεπεται σε σωστη επειδη συμφωνουν οι περισσοτεροι. Με αυτη τη λογικη αν οι περισσοτεροι σε μια συνελευση, σ ενα «λαικο δικαστηριο» αποφασισουν να σκοτωσουμε ή να καταστρεψουμε , η ανομια αυτη γινεται νομιμη? Προφανως οχι. Το νομιμο εχει ορισθη, ειναι γνωστο στα μελη της κοινωνια που ζη ως πολις, και το σεβεται ο «δημος».
Συνεπως, οταν γραφει ο Παπα-Ηλιας, οτι «Δόθηκαν-όπως μας πληροφόρησαν τα ΜΜΕ- στους μισθούς των δικαστικών λειτουργών αυξήσεις της τάξεως του 80%.
Γεγονός που, σύμφωνα με την κοινή γνώμη, συνιστά μέγα σκάνδαλο..» διαπραττει λογικη αντιφασι. Διοτι εκλαμβανει το ζητουμενο προς αποδειξιν ( οτι η ειναι συμφωνη η κοινη γνωμη) ως αποδεδειγμενο, επειδη απλως το υποστηριζει ο ιδιος. Ισως προσπαθουν μερικοι να την καταστησουν αυτη την αποψι τους κοινη. Προς το παρον ομως ειναι η γνωμη τους.
Εν συνεχεια ο Παπα-Ηλιας υποστηριζει οτι οι αυξησεις στους δικαστικους εδοθησαν με «ιδιοτελη κινητρα... δεδομενου οτι» οι βουλευται «συναρτησαν την δικη τους μισθοδοσια με εκεινη των δικαστων..» Ομως τουτο ειναι ανακριβες.
Βεβαιως θα ημουν ο τελευταιος που θα ελεγα καλους λογους για τους ανεπαγγελτους κληρονομικω δικαιω βουλευτες μας, πλην ολιγων εξαιρεσεων διακεκριμενων απο τον προτερο βιο τους. Και ειναι σαφες, οτι ουδεις στην Βαλακνοταλιμπανια μας αρνηται οτι το πολιτικο μας συστημα ειναι διεφθαρμενο, ανικανο και αργα ή γρηγορα οι αποτυχημενοι κληρονομικοι αρχοντες θα απομακρυνθουν... Ομως Πατερ, με την Ψηφο του Ελληνικου λαου. Οχι με τις μολοτωφ, οχι με τους εμπρησμους , οχι με την επιθεσι στη Δικαιοσυνη και τους λειτουργους της.
Και χαριν της αληθειας, για την συγκεκριμενη κατηγορια που τους αποδιδει ο Παπα-Ηλιας, οφειλουμε να πουμε οτι στην καταθεσι της τροπολογιας για την αυξησι των μισθων των δικαστικων, γινεται ειδικη αναφορα (http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_24/07/2008_241940) «...ότι οι μισθολογικές αυξήσεις στους δικαστικούς δεν συμπαρασύρουν και τους μισθούς των βουλευτών.» Πιθανως ο Παπα Ηλιας να μην ητο επαρκως ενημερωμενος.
Αλλα και περαν των αυξησεων στους δικαστικους ( δηλαδη ο Πρωτοδικης επαιρνε 1155 ευρω, κι' αν εσεις το θεωρειτε μισθο δικαστικου, εγω σας λεω οτι δεν τον θεωρω και καλως εγενετο η αυξησις). ας μας πη και ο Παπα-Ηλιας ποσο ειναι ο μισθος ενος ιερεως και ποσα κερδιζει ενας ιερευς σε μια ενορια, με τα ευχελαια, τους γαμους, τα μνημοσυνα, τα βαφτισια, ενω εχει δημοσιο μισθο απο την φορολογια των Πολιτων. Πιστευω χρονια τωρα πολυ περισσοτερα.
Αν βεβαιως θελουμε να εξετασουμε ποια ειναι τα ''ψιχουλα'' που κατα τον Παπα-Ηλια οι βουλευτες αρνουνται ενω ταυτοχρονως «μεθοδευουν αφαιμαξη» θα πρεπει να ξεχωρισουμε οτι η δυσβαστακτη φορολογια, οι αυξησεις στα τιμολογια των κρατικων υπηρεσιων, στα δημοτικα τελη που ενσωματωνονται στο λογαριασμο της ΔΕΗ ( και εκει πληρωνουμε στο Δημο για τις ανυπαρκτες κυριολεκτικως υπηρεσιες τους ενα ποσο που ειναι περιπου το κοστος του ρευματο) ειναι αποτελεσμα της υπαρξεως αυτου του απυθμενου καρκινογενους κρατους που πολλαπλασιαζεται οπως η λερναια υδρα... Αν π.χ ησαν οι μισοι δημοσιοι υπαλληλοι θα μπορουσαν να παιρνουν διπλασιο μισθο και οχι ''ψιχουλα'', ενω οι αλλοι μισοι να εκαναν κατι παραγωγικο και να ειχαμε και απο κει οφελος ως κοινωνια, ως χωρα Πατερ.
Το προβλημα και η αδικια εγκειται οτι ενα ιδιωτικος τομεας υπο διωγμο (π.χ εκφρασεις οπως , «το κεφαλαιο σταζει αιμα» «οι επιχειρηματιες ειναι κλεφτες», «οι εργοδοτες ειναι αναλγητοι» και ολα τα παρεμφερη της μαρξιστοκρατουμενης δημοκρατουριας μας ειναι καθημερινη εκθεσι ιδεων στα σχολεια, στα γυμνασια στα λυκεια για να εχουμε σημερα αυτην την διεστραμμενη αποψι και ενα κρατος κινγκ-κογκ) ειναι αυτος που συντηρει το καρκινοπαθη δημοσιο.
Ομως και καπου θα συμφωνησω με τον Παπα-Ηλια. Οτι ο Ιουστινιανός «ο ανθρωπόμορφος δαίμονας» κατά τον βιογράφο του Προκόπιο «σκότωσε τόσους Έλληνες που μόνο ο θάνατος μπορεί να τον συναγωνιστεί». Καταδίκασε σε θάνατο Έλληνες, γιατί ζητούσαν αποδείξεις για τις επεμβάσεις του «αγίου πνεύματος». O Επίσκοπος Ιωάννης της Εφέσου με εντολή του Ιουστινιανού έσυρε στα δικαστήρια όλους τους Έλληνες λογίους και τους Ελληνίζοντας Χριστιανούς δήμευσε τις περιουσίες τους και έκαψε η γκρέμισε 99 Ελληνικά ιερά τα οποία είχαν διασωθεί. Όσοι αντιδρούσαν τους σκότωναν με ρόπαλο για να σκοτωθεί και ο διάβολος που είχαν μέσα τους (Γ. Κορδάτος και Ι. Μαλάλας). Ενω η Ζ' οικουμενική Σύνοδος που συνήλθε στη Νίκαια της Βιθυνίας το 787 μ.Χ. αφόρισε την Ελληνική φιλοσοφία και όλους τους φιλοσόφους και αποφάσισε ότι όποιος κληρικός κατέχει Ελληνικά συγγράμματα θα καθαιρείται και εάν είναι λαϊκός θα αφορίζεται (κανόνας Θ') Δηλαδη τ ιερατειο και οι Ιουστινιανοι εξορισαν πρακτικως και θεωρητικως, εξοβελισαν τοτε την Ελληνικη Φιλοσοφια.
Σημερα ομως Πατερ, εχουμε Ελληνικη Φιλοσοφια. Απλως ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ δεν εχουμε.
Και ειναι λυπηρο, προκαλει ερωτηματικα, απελπιζει, να εξισωνονται οι εμπρηστες κουκουλοφοροι ειτε επιτιθενται σε βιβλιοπωλεια για να καταστρεψουν την Φιλοσοφια που δεν τους εκφραζει, ειτε κατα αστυνομικων τμηματων, ως εαν οι αστυνομικοι ειναι εχθροι μας ενω ειναι οι υπερασπιστες του νομου και της ησυχιας μας ( οταν οι πολιτικοι τους επιτρεπουν να λειτουργησουν αποτελεσματικα) ή κατα του οιουδηποτε καταστηματος για οιονδηποτε λογο, και να εξισωνονται αλληγορικα αυτοι οι αναρχοβανδαλοι με «κουκουλοφορους» την πολιτεια ολοκληρη και «κουκουλες» την νομιμοτητα.
Ειλικρινως Πατερ
Περισσοτερο με αναρχικο ημερολογιο εξελαβα αυτη την ''επιστολη'' σας, αντι φιλοσοφικου λογου-κηρυγματος χριστιανικης αγαπης και νουθεσιων.Και ο επιλογος της «επιστολης»σας ειναι που με απογοητευσε ως αποψις σας και δημιουργησε αυτη την απαντησι.Που ειναι η Αλλη Αποψη.Υπαρχει κι αυτη "Μαχεσθαι χρη τον δημονυπερ γε του νομου οκωσπερ τειχεος"
ΙΑΣΩΝ
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...