Έλληνας πρώην πράκτορας "βαποράκι" των αμερικάνων;
Πρόλογος ιστολογίου: Τα καταγραφόμενα στο αποκαλυπτικό άρθρο που ακολουθεί πρέπει να απαντηθούν από τους άμεσα εμπλεκόμενους, και ιδιαίτερα από τον κατονομαζόμενο ως "βαποράκι" των αμερικανών (και ως εκ τούτου άμεσο ή έμμεσο συνεργάτη τους) κ. Σάββα Καλεντερίδη. Θεωρούμε πως η απάντηση εκ μέρους του είναι απαιτητή και την οφείλει σε όλους εκείνους που πίστεψαν στο πρόσωπό του και συνέδραμαν στους εκάστοτε αγώνες που έδωσε. Κατανοούμε πως "μία φορά πράκτορας, μία ζωή πράκτορας", αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση θεωρούμε πως η αλλαγή στρατοπέδου ή η εν ψυχρώ χειραγώγηση και εκμετάλλευσή του αποτελεί όνειδος για το "αφήγημα" γύρω από το όνομά του...
Συνιστούμε σε όλους να διαβάσετε με προσοχή το άρθρο που ακολουθεί.
Υπόθεση "Πυθία"
Αποκαλύπτουμε το "βαποράκι" - πράκτορα των αμερικανών
Τον έντονο προβληματισμό ανώτατων στελεχών της κυβέρνησης και της δικαιοσύνης προκάλεσε η αποκάλυψη στον Τύπο του πορίσματος του ανακριτή κ. Δημήτρη Φούκα. Ο προβληματισμός τους δεν είναι τόσο για τα γνωστά θέματα τα οποία λίγο πολύ τα ήξεραν και τα περίμεναν αλλά για το θέμα που αποκαλύφθηκε από τα αναφερόμενα στο πόρισμα του επίκουρου πλέον ανακριτή διαφθοράς κ. Δημήτρη Φούκα. Και το θέμα έχει να κάνει με την ωμή και πρωτοφανή προσπάθεια παρέμβασης των αμερικανών στο έργο της ανάκρισης μέσω των ανθρώπων τους στην Ελλάδα και τις πολιτικές αλλά και πιθανές ποινικές προεκτάσεις της υπόθεσης αυτής. Υπήρξαν αρκετά δημοσιεύματα όπως αυτό της εφημερίδας «Παρασκήνιο» της 18/7/2015 που φωτογράφησε τον άνθρωπο – «βαποράκι» πράκτορα των αμερικάνων χωρίς όμως να τον αποκαλύπτει όπως άλλωστε έκαναν και άλλοι δημοσιογράφοι. Ο «Αρουραίος της… Εκάλης» όμως σύρθηκε στους «υπονόμους» της Ευελπίδων και της Κατεχάκη και ανακάλυψε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το έγινε με αυτή την πολύ περίεργη ιστορία.
Και ιδού η αποκάλυψη!!!
Ο πράκτορας - «βαποράκι», τα περίεργα και ο «Δούρειος Ίππος»…
Ο άνθρωπος λοιπόν που πήρε τηλέφωνο τον κ. ανακριτή στις 26/3/2014 για να του «μεταφέρει» μήνυμα των αμερικάνων ότι πρέπει να σταματήσει την έρευνα διότι εμποδίζει την περαιτέρω ανάπτυξη των ελληνοαμερικανικών σχέσεων και κατέθεσε την ίδια μέρα σχετικά είναι ο απόστρατος από το 1999 αξιωματικός του Ελληνικού Στρατού και επί δεκαετία σχεδόν πράκτορας της ΕΥΠ γνωστός από την περιβόητη υπόθεση «Οτσαλάν», «υπερπατριώτης» κ. Σάββας Καλεντερίδης.
Πολλοί βέβαια εδώ και χρόνια έλεγαν για τον ρόλο του ανθρώπου αυτού όπως και ο ίδιος ο κ. Α. Οτσαλάν ότι ο Σάββας είναι αυτός που τον «πρόδωσε» όμως κανείς μας δεν ήθελε να τα πιστέψει αυτά. Τώρα όμως αυτή η υπόθεση, η «Πυθία» και η επιμονή και οι αντοχές ενός έντιμου νέου δικαστικού όπως ο κ. Δ. Φούκας διέλυσαν πολλούς μύθους…
Τα περίεργα όμως με αυτή την εξέλιξη είναι πολλά… Αναρωτιέται κανείς μα τόσο απελπισμένοι είναι οι αμερικάνοι, τόσο πολύ ξέπεσαν ώστε να κάψουν τον διαχρονικό κατά τα φαινόμενα άνθρωπό τους - πράκτορά τους στην Ελλάδα;
Ή τόσο βλάκες για να νομίζουν ότι κατ αυτόν τον τρόπο θα παρέμβαιναν στην ελληνική δικαιοσύνη;
Δεν μπορούσαν με κάποιο άλλο τρόπο να παρέμβουν στην υπόθεση, πιο «διπλωματικό» ώστε να μην κάψουν τον πράκτορά τους που ο κ. ανακριτής με τη μεθοδικότητα και την εξυπνάδα που τον διακρίνει, κατάφερε να τον κάνει να καταθέσει και μάλιστα δύο φορές -η μία για τις φωτιές- όπως διαπιστώσαμε από τον φάκελο της υπόθεσης στην εισαγγελία, εκθέτοντάς τον ανεπανόρθωτα…
Εκτός και εάν ο κ. Καλεντερίδης τους έχει κάνει να πιστεύουν ότι αυτός λύνει και δένει στην Ελλάδα…
Ας εξετάσουμε όμως τα περίεργα γιατί κάποια πράγματα δεν δένουν όπως μας είπαν έμπειροι και έγκυροι συνομιλητές μας που ξέρουν τα μυστικά της Κατεχάκη και όχι μόνο…
Αν όντως οι αμερικάνοι πήραν τηλέφωνο τον κ. Καλεντερίδη τότε αποδεικνύεται αυτό που έλεγαν εδώ και χρόνια κάποιοι ότι ο Σάββας δούλευε για τους αμερικάνους γι αυτό και «στράβωσαν» υποθέσεις όπως αυτή του Οτσαλάν…
Είναι γνωστό ότι οι αμερικάνοι ήθελαν τότε να πιέσουν την φιλοευρωπαική - φιλογερμανική κυβέρνηση του κ. Κ. Σημίτη και πιστεύοντας ότι εκθέτοντας τα γεγονότα Οτσαλάν θα τον έριχναν…
Οι ίδιοι άνθρωποι όμως που ξέρουν πρόσωπα και πράγματα λένε ότι κάποια πράγματα δεν κολλάνε…
Λένε ότι τους κάνει εντύπωση ο Σάββας να γνωρίζει τους δύο αμερικανούς που είχαν απελάσει οι ελληνικές αρχές μετά την υπόθεση της οδού Μηθύμνης γιατί η υπόθεση αυτή έγινε το 1993, όταν ο Σάββας ήταν ήδη στην Τουρκία από το Φεβρουάριο του 1992…
Και κάτι ακόμα πάνω σ΄ αυτό… Ο Σάββας, όσο ήταν στην ΕΥΠ υπηρέτησε μόνο έξω και για ένα μόνο εξάμηνο στην Αθήνα και όλα αυτά στο τμήμα κατασκοπίας που δεν είχε σχέσεις με άλλες ξένες υπηρεσίες και ποτέ δεν υπηρέτησε στο τμήμα αντικατασκοπίας που είχε τις επαφές με τους ξένους…
Πως γνώριζε λοιπόν αυτούς τους δύο αμερικανούς πράκτορες οι οποίοι είχαν απελαθεί από το 1993 και δεν γύρισαν ποτέ Ελλάδα;
Εκτός και αν όντως, όπως είπαμε στην αρχή είναι ο διαχρονικός άνθρωπος των αμερικάνων στην Ελλάδα.
Πως και γιατί τον πήραν, όντας απόστρατος, δηλαδή 15 χρόνια μετά την αποχώρηση του από την υπηρεσία και το Στρατό;
Ας κάνουμε λοιπόν κάποιες υποθέσεις για το τι πράγματι μπορεί πραγματικά να συμβαίνει…
Τα υπόλοιπα τα αφήνουμε για τις αρμόδιες αρχές γιατί πράγματι όλα αυτά τα πράγματα όλες αυτές οι παρεμβάσεις πρέπει κάποτε να ξεδιαλύνουν στην Ελλάδα…
Οι αμερικάνοι δεν πήραν τον Σάββα, αλλά κάποιον άλλον μεγαλοσχήμονα δικό τους άνθρωπο στην Ελλάδα…
Μήπως πήραν τον γνωστό επιχειρηματία, φίλο των αμερικάνων και κολλητό του τότε πρωθυπουργού Αντ. Σαμαρά και πάτρωνα του Σάββα, κ. Δ. Μελισσανίδη και αυτός για να μην εκτεθεί έβαλε τον Σάββα να κάνει την «βρώμικη» δουλειά;
Καλά γνωρίζοντες λένε χλωμό το σενάριο αυτό…
Οι αμερικάνοι δεν πήραν τον Σάββα, αλλά τον παλιό γνώριμό τους από τη θητεία του στην αντιτρομοκρατική και στην ΕΥΠ κ. Φώτη Παπαγεωργίου και αυτός για να μην εκτεθεί έβαλε τον Σάββα που τον γνωρίζει από τον κ. Μελισσανίδη και του αρέσει η επίδειξη…
Αυτό το σενάριο έχει αρκετά περισσότερες πιθανότητες…
Οι αμερικάνοι δεν πήραν τον Σάββα, αλλά την διευθύντρια σήμερα της ελληνικής κατασκοπίας κα Μάνια Αλ. που πριν τη βάλει η πρώην διοίκηση της ΕΥΠ επί δεξιάς στην θέση αυτή, υπηρετούσε επί πολλά έτη στην αντιτρομοκρατία της υπηρεσίας και γνωρίζει πολύ καλά τον αμερικάνικο παράγοντα στην Ελλάδα.
Και επειδή αυτή είναι παλιά γνωστή και «κολλητή» του κ. Φώτη Παπαγεωργίου χρησιμοποίησε μέσω αυτού τον Σάββα…
Άνθρωποι που την γνωρίζουν πολύ καλά λένε ότι αυτή είναι επί χρόνια ο «Δούρειος Ίππος» των αμερικάνων στην Κατεχάκη.
Έχουμε αναφερθεί σχετικά και σε παλαιότερο δημοσίευμά μας εδώ στον «Ανάποδο»… Αναφέρουν μάλιστα χαρακτηριστικά μια υπόθεση που συνέβη το 2009 και που είναι βέβαιοι ότι αυτή την έδωσε στους αμερικάνους φέρνοντας την τότε διοίκηση του πρέσβη κ. Ιωάννη Κοραντή σε σύγκρουση με το σταθμαρχείο της CIA.
Η ιστορία έχει ως εξής… Την άνοιξη του 2009 οι ισραηλινοί της MOSSAD ζήτησαν από την ΕΥΠ τη συνεργασία της σε κάποια υπόθεση που την ενδιέφερε για κάποιο στόχο των ισραηλινών. Η ΕΥΠ το έκανε και το αποτέλεσμα της κοινής ελληνοισραηλινής επιχείρησης ήταν επιτυχές…
Κατά περίεργο τρόπο το θέμα «έφτασε» στα αυτιά των αμερικανών οι οποίοι μέσω του τότε σταθμάρχη τους κ. Μαρκ Τσ. ζήτησαν τον φάκελο της υπόθεσης από τους κύριους Ιωάννη Κοραντή και Σεραφείμ Τσιτσιμπή τότε υποδιοικητή της υπηρεσίας.
Αυτοί προς τιμήν τους αρνήθηκαν να δώσουν τα στοιχεία και τότε οι αμερικάνοι απαίτησαν το κεφάλι του κ. Κοραντή από την τότε κυβέρνηση που ήδη είχε τα προβλήματά της με τους αμερικάνους, όπως αποκαλύφθηκε και από την έρευνα του κ. Φούκα…
Έλα μου όμως που ο κ. Κοραντής, έκανε πολύ καλή δουλειά και ήταν ένας πολύ επιτυχημένος διοικητής της υπηρεσίας και είχε βγάλει πολλές υποθέσεις και ήταν γέννημα θρέμμα δεξιός και Καραμανλικός και έντιμος και ακέραιος άνθρωπος και έτσι ήταν δύσκολο για την κυβέρνηση να τον «φάει» έτσι στα ξαφνικά επειδή το επιθυμούσαν οι αμερικάνοι…
Η αφορμή βρέθηκε λίγο μετά με το που βγήκαν στην φόρα οι συνομιλίες της υπόθεσης της απαγωγής του κ. Παναγόπουλου και η άρνηση Κοραντή για «κοπτοραπτική»…
Έτσι τον Ιούλιο του 2009 ο κ. Κοραντής αντικαταστάθηκε από τον εισαγγελέα κ. Δ. Παπαγγελόπουλο. Και αυτός όμως προς τιμήν του δεν έδινε στους αμερικάνους τα στοιχεία που ήθελαν…
Αλλά προέκυψαν οι εκλογές, ήρθε το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ, πολιτικός προϊστάμενος της ΕΥΠ ανέλαβε ο παλιός γνωστός φίλος των αμερικάνων ο κ. Μ. Χρυσοχοΐδης, διοικητής ο κ. Κ. Μπίκας, υποδιοικητής ο κ. Φ. Παπαγεωργίου, η κα Μάνια Αλ. αναβαθμίστηκε σε υποδιευθύντρια αντικατασκοπίας – αντιτρομοκρατίας, το «σύστημα» Κοραντή ξηλώθηκε εν μία νυκτί, οι άνθρωποί του συστήματος αυτού, παρότι παλιοί πασόκοι οι περισσότεροι αλλά εξαίρετοι υπάλληλοι, εκδιώχθηκαν κακήν κακώς, κατηγορήθηκαν για ένα κάρο πράγματα τα οποία κατέρρευσαν όλα στα δικαστήρια, διαπομπεύθηκαν και διασύρθηκαν από γνωστούς δημοσιογράφους του τότε συστήματος ΠΑΣΟΚ (θα επανέλθουμε γι αυτούς στο μέλλον) και οι αμερικάνοι έπαιρναν πλέον ότι ήθελαν από το νέο «σύστημα» και όλα από τότε κυλάνε στους «κανονικούς» «καλούς» ρυθμούς…
Αξίζει να μνημονεύσουμε ότι από τότε οι κύριοι Κοραντής, Παπαγγελόπουλος και Τσιτσιμπής δεν προσκαλούνται στις εκδηλώσεις της αμερικάνικης πρεσβείας, όταν αντίθετα προσκαλούνται όλες οι πρώην και μετέπειτα διοικήσεις της ΕΥΠ….
Τους το κρατάνε βλέπετε μανιάτικο οι αμερικάνοι…
Αλλά μάλλον αυτό τους τιμά παρά τους υποτιμά…
Η δραση του κ. W.B.B.
Ας γυρίσουμε όμως στην υπόθεση της «Πυθίας» για να σας δώσουμε κάποια ακόμα στοιχεία που βρήκαμε και τα οποία δεν έχουν δει ακόμα το φως της δημοσιότητας…
Βασικοί μάρτυρες κατηγορίας που έχουν καταθέσει είναι:
Ο πρώην πρωθυπουργός κ. Κ. Καραμανλής που δήλωσε και παράσταση πολιτικής αγωγής.
Ο νυν Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Πρ. Παυλόπουλος τότε υπερυπουργός της κυβέρνησης Καραμανλή.
Οι πρώην υπουργοί και πολιτικοί κκ Μολυβιάτης, Βαληνάκης και Φώλιας, ο κ. Κοραντής, ο κ. Τσιτσιμπής, ο τότε προϊστάμενος στην ελληνική κατασκοπία κ. Κώστας Αγγελάκης, η αποβιώσασα πέρυσι υπάλληλος της ΕΥΠ Ευγενία Λεβογιάννη, ο κ. Σάββας Καλεντερίδης και δύο γυναίκες υπάλληλοι του καταστήματος της Ακτής Μιαούλη στον Πειραιά απ΄ όπου η σύζυγος του W.B. Basil προμηθεύτηκε τα τέσσερα κινητά με τα οποία έγιναν οι παρακολουθήσεις της Vodafone και οι οποίες την αναγνώρισαν.
Επίσης για την υπόθεση κατέθεσαν οι κύριοι Άλεξ Ρόντος και Αρ. Καρατζάς, οι επιχειρηματίες κύριοι Βίκτωρας Ρέστης, Αναστάσιος Πάλλης και Γιώργος Τερπεκλής.
Ο κ. ανακριτής ζήτησε και την συνδρομή της ΕΥΠ αλλά η ΕΥΠ και συγκεκριμένα ο τέως διοικητής της κ. Θ. Δραβίλλας δεν έδωσε στη δικαιοσύνη επικαλούμενος λόγους εθνικού απορρήτου τη φωτογραφία του πράκτορα των αμερικάνων κ. W. Β. Basil που το όνομα του πρώτοι εμείς εδώ στον «Ανάποδο» είχαμε αποκαλύψει…
Δηλαδή ένας ξένος πολίτης που αποδεδειγμένα κατασκόπευε τον έλληνα πρωθυπουργό και τη μισή ελληνική κυβέρνηση και επεξεργαζόταν σχέδιο αποσταθεροποίησης της ελληνικής κυβέρνησης και όχι μόνο αποτελεί εθνικό απόρρητο κατά την ΕΥΠ;
Και τότε οι καλοί «φίλοι» μας οι αμερικάνοι γιατί έβγαζαν τον Έλληνα πατριώτη κ. Στηβ Λάλα αλυσοδεμένο στα κανάλια;
Δεν ήταν αυτό εθνικό απόρρητο για τις ΗΠΑ κ. Δραβίλλα και κύριοι της ΕΥΠ;
Ή γιατί έδωσαν στη δημοσιότητα τις φωτογραφίες της Βάλερι Πλέημ, του Κυριακού, του Μάννινγκ της υπόθεσης “WikiLeaks” και του Σνόουντεν;
Και τότε γιατί κύριοι της ΕΥΠ από το 2009 και μετά εμείς οι δημοσιογράφοι έχουμε γνωρίσει τη μισή ΕΥΠ στις αίθουσες των ελληνικών δικαστηρίων;
Δεν αποτελούν οι υπάλληλοι της ΕΥΠ και όχι μόνο (συνεργάτες και στοιχεία της υπηρεσίας), εθνικό απόρρητο και αποτελεί εθνικό απόρρητο ο κατάσκοπος της CIA που δούλευε εις βάρος της χώρας μας;
Συνάδελφε Γιάννη Ρουμπάτη εσύ τι λες για όλα αυτά;
Θα δώσεις τώρα τη φωτογραφία του πράκτορα της CIA ή θα ακολουθήσεις κι εσύ την πεπατημένη των προκατόχων σου;
Ο οποίος ενώ αρχικά όταν έσκασε η υπόθεση των υποκλοπών «αποσύρθηκε» αρχικά από την Ελλάδα, έδρασε το 2006 στο Αφγανιστάν, το 2007 στην Κένυα και από το 2009 όταν πλέον στην Ελλάδα «αποκαταστάθηκε» η τάξη επανήλθε όχι όμως στην Αθήνα αλλά στο κλιμάκιο της CIA στην Θεσσαλονίκη όπου εκεί είχε τακτικές καθημερινές επαφές με τα «παδιά» του κ. Φώτη Παπαγεωργίου, την όμορφη μελαχρινή αστυνόμο Στέλλα Π. της αντιτρομοκρατικής, που ο πατέρας της, παλιός αστυνομικός ήταν φίλος του κ. Φ. Παπαγεωργίου, τον αστυνομικό Αντώνη Κ. που ο κ. Φ. Παπαγεωργίου τον είχε αποσπάσει στο κλιμάκιο της ΕΥΠ στη Θεσσαλονίκη και ήταν τα αυτιά και τα μάτια του στο εκεί κλιμάκιο (αποδεσμεύθηκε πρόσφατα) και την κα Καλλιόπη Ρ. που ήταν κολλητή της κας Στέλλας Π. και έγινε και αυτή «παιδί» του κ. Παπαγεωργίου.
Ο πανίσχυρος τότε υποδιοικητής της ΕΥΠ, μετά από παρέμβαση της κας Στέλλας Π. «καθάρισε» μια υπόθεση με τον πρώην της που της είχε χαράξει το αυτοκίνητό της και της δημιουργούσε προβλήματα και έτσι η κα Καλλιόπη Ρ. παρότι δεξιά, προσκολλήθηκε στο σύστημα του κ. Φώτη Παπαγεωργίου.
Υπήρξαν και άλλοι εκεί από το κλιμάκιο της Θεσσαλονίκης που είχε γνωρίσει ο περιβόητος κ. W.B.B. όπως τους διοικούντες το κλιμάκιο αλλά η προαναφερόμενη τριπλέτα ήταν η βασική του επαφή με το «σύστημα» Μπίκα – Παπαγεωργίου για τον οποίο κ. Φ. Παπαγεωργίου η τριπλέτα, κανόνιζε όταν ανέβαινε Θεσσαλονίκη να συναντιέται σε ασφαλή χώρο με τον κ. W.B.B. Όταν δε βρισκόντουσαν έπαιζαν και μια παρτίδα τάβλι…
Ο δε κ. W.B.B. έκανε επισκέψεις και στο Άγιον Όρος που τις κανόνιζε συνεργάτης της υπηρεσίας στην Θεσσαλονίκη. Όταν δε έφυγε από την Θεσσαλονίκη και αντικαταστάθηκε από την κα Κάθριν με δική του παρέμβαση και του κ. Φ. Παπαγεωργίου η όμορφη κα Στέλλα Π. μετέβη για εκπαίδευση στο FBI…
Στο άλλο «σκοτεινό» σκέλος της υπόθεσης αυτό της κατηγορίας για παραβίαση μυστικών της πολιτείας κατά του πρώην βουλευτή και γραμματέα του ΠΑΣΟΚ κ. Μ. Καρχιμάκη και των δύο υπαλλήλων της ΕΥΠ κας Αγγελικής Πατελάκη και κ. Θεόδωρου Σπατιώτη (τι έγινε αλήθεια με το ταμείο της ΟΜΕ-ΕΥΠ;) ως μάρτυρες υπεράσπισής του κ. Καρχιμάκη κατέθεσαν ο πρώην πρόεδρος της Βουλής κ. Φ. Πετσάλνικος, ο πρώην υπουργός κ. Δ. Ρέππας και ο δημοσιογράφος Κ. Βαξεβάνης.
Ο Αρουραίος της… Εκάλης
Πηγή "Ανάποδα"
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Συνιστούμε σε όλους να διαβάσετε με προσοχή το άρθρο που ακολουθεί.
Υπόθεση "Πυθία"
Αποκαλύπτουμε το "βαποράκι" - πράκτορα των αμερικανών
Τον έντονο προβληματισμό ανώτατων στελεχών της κυβέρνησης και της δικαιοσύνης προκάλεσε η αποκάλυψη στον Τύπο του πορίσματος του ανακριτή κ. Δημήτρη Φούκα. Ο προβληματισμός τους δεν είναι τόσο για τα γνωστά θέματα τα οποία λίγο πολύ τα ήξεραν και τα περίμεναν αλλά για το θέμα που αποκαλύφθηκε από τα αναφερόμενα στο πόρισμα του επίκουρου πλέον ανακριτή διαφθοράς κ. Δημήτρη Φούκα. Και το θέμα έχει να κάνει με την ωμή και πρωτοφανή προσπάθεια παρέμβασης των αμερικανών στο έργο της ανάκρισης μέσω των ανθρώπων τους στην Ελλάδα και τις πολιτικές αλλά και πιθανές ποινικές προεκτάσεις της υπόθεσης αυτής. Υπήρξαν αρκετά δημοσιεύματα όπως αυτό της εφημερίδας «Παρασκήνιο» της 18/7/2015 που φωτογράφησε τον άνθρωπο – «βαποράκι» πράκτορα των αμερικάνων χωρίς όμως να τον αποκαλύπτει όπως άλλωστε έκαναν και άλλοι δημοσιογράφοι. Ο «Αρουραίος της… Εκάλης» όμως σύρθηκε στους «υπονόμους» της Ευελπίδων και της Κατεχάκη και ανακάλυψε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το έγινε με αυτή την πολύ περίεργη ιστορία.
Και ιδού η αποκάλυψη!!!
Ο πράκτορας - «βαποράκι», τα περίεργα και ο «Δούρειος Ίππος»…
Ο άνθρωπος λοιπόν που πήρε τηλέφωνο τον κ. ανακριτή στις 26/3/2014 για να του «μεταφέρει» μήνυμα των αμερικάνων ότι πρέπει να σταματήσει την έρευνα διότι εμποδίζει την περαιτέρω ανάπτυξη των ελληνοαμερικανικών σχέσεων και κατέθεσε την ίδια μέρα σχετικά είναι ο απόστρατος από το 1999 αξιωματικός του Ελληνικού Στρατού και επί δεκαετία σχεδόν πράκτορας της ΕΥΠ γνωστός από την περιβόητη υπόθεση «Οτσαλάν», «υπερπατριώτης» κ. Σάββας Καλεντερίδης.
Πολλοί βέβαια εδώ και χρόνια έλεγαν για τον ρόλο του ανθρώπου αυτού όπως και ο ίδιος ο κ. Α. Οτσαλάν ότι ο Σάββας είναι αυτός που τον «πρόδωσε» όμως κανείς μας δεν ήθελε να τα πιστέψει αυτά. Τώρα όμως αυτή η υπόθεση, η «Πυθία» και η επιμονή και οι αντοχές ενός έντιμου νέου δικαστικού όπως ο κ. Δ. Φούκας διέλυσαν πολλούς μύθους…
Τα περίεργα όμως με αυτή την εξέλιξη είναι πολλά… Αναρωτιέται κανείς μα τόσο απελπισμένοι είναι οι αμερικάνοι, τόσο πολύ ξέπεσαν ώστε να κάψουν τον διαχρονικό κατά τα φαινόμενα άνθρωπό τους - πράκτορά τους στην Ελλάδα;
Ή τόσο βλάκες για να νομίζουν ότι κατ αυτόν τον τρόπο θα παρέμβαιναν στην ελληνική δικαιοσύνη;
Δεν μπορούσαν με κάποιο άλλο τρόπο να παρέμβουν στην υπόθεση, πιο «διπλωματικό» ώστε να μην κάψουν τον πράκτορά τους που ο κ. ανακριτής με τη μεθοδικότητα και την εξυπνάδα που τον διακρίνει, κατάφερε να τον κάνει να καταθέσει και μάλιστα δύο φορές -η μία για τις φωτιές- όπως διαπιστώσαμε από τον φάκελο της υπόθεσης στην εισαγγελία, εκθέτοντάς τον ανεπανόρθωτα…
Εκτός και εάν ο κ. Καλεντερίδης τους έχει κάνει να πιστεύουν ότι αυτός λύνει και δένει στην Ελλάδα…
Ας εξετάσουμε όμως τα περίεργα γιατί κάποια πράγματα δεν δένουν όπως μας είπαν έμπειροι και έγκυροι συνομιλητές μας που ξέρουν τα μυστικά της Κατεχάκη και όχι μόνο…
Αν όντως οι αμερικάνοι πήραν τηλέφωνο τον κ. Καλεντερίδη τότε αποδεικνύεται αυτό που έλεγαν εδώ και χρόνια κάποιοι ότι ο Σάββας δούλευε για τους αμερικάνους γι αυτό και «στράβωσαν» υποθέσεις όπως αυτή του Οτσαλάν…
Είναι γνωστό ότι οι αμερικάνοι ήθελαν τότε να πιέσουν την φιλοευρωπαική - φιλογερμανική κυβέρνηση του κ. Κ. Σημίτη και πιστεύοντας ότι εκθέτοντας τα γεγονότα Οτσαλάν θα τον έριχναν…
Οι ίδιοι άνθρωποι όμως που ξέρουν πρόσωπα και πράγματα λένε ότι κάποια πράγματα δεν κολλάνε…
Λένε ότι τους κάνει εντύπωση ο Σάββας να γνωρίζει τους δύο αμερικανούς που είχαν απελάσει οι ελληνικές αρχές μετά την υπόθεση της οδού Μηθύμνης γιατί η υπόθεση αυτή έγινε το 1993, όταν ο Σάββας ήταν ήδη στην Τουρκία από το Φεβρουάριο του 1992…
Και κάτι ακόμα πάνω σ΄ αυτό… Ο Σάββας, όσο ήταν στην ΕΥΠ υπηρέτησε μόνο έξω και για ένα μόνο εξάμηνο στην Αθήνα και όλα αυτά στο τμήμα κατασκοπίας που δεν είχε σχέσεις με άλλες ξένες υπηρεσίες και ποτέ δεν υπηρέτησε στο τμήμα αντικατασκοπίας που είχε τις επαφές με τους ξένους…
Πως γνώριζε λοιπόν αυτούς τους δύο αμερικανούς πράκτορες οι οποίοι είχαν απελαθεί από το 1993 και δεν γύρισαν ποτέ Ελλάδα;
Εκτός και αν όντως, όπως είπαμε στην αρχή είναι ο διαχρονικός άνθρωπος των αμερικάνων στην Ελλάδα.
Πως και γιατί τον πήραν, όντας απόστρατος, δηλαδή 15 χρόνια μετά την αποχώρηση του από την υπηρεσία και το Στρατό;
Ας κάνουμε λοιπόν κάποιες υποθέσεις για το τι πράγματι μπορεί πραγματικά να συμβαίνει…
Τα υπόλοιπα τα αφήνουμε για τις αρμόδιες αρχές γιατί πράγματι όλα αυτά τα πράγματα όλες αυτές οι παρεμβάσεις πρέπει κάποτε να ξεδιαλύνουν στην Ελλάδα…
Οι αμερικάνοι δεν πήραν τον Σάββα, αλλά κάποιον άλλον μεγαλοσχήμονα δικό τους άνθρωπο στην Ελλάδα…
Μήπως πήραν τον γνωστό επιχειρηματία, φίλο των αμερικάνων και κολλητό του τότε πρωθυπουργού Αντ. Σαμαρά και πάτρωνα του Σάββα, κ. Δ. Μελισσανίδη και αυτός για να μην εκτεθεί έβαλε τον Σάββα να κάνει την «βρώμικη» δουλειά;
Καλά γνωρίζοντες λένε χλωμό το σενάριο αυτό…
Οι αμερικάνοι δεν πήραν τον Σάββα, αλλά τον παλιό γνώριμό τους από τη θητεία του στην αντιτρομοκρατική και στην ΕΥΠ κ. Φώτη Παπαγεωργίου και αυτός για να μην εκτεθεί έβαλε τον Σάββα που τον γνωρίζει από τον κ. Μελισσανίδη και του αρέσει η επίδειξη…
Αυτό το σενάριο έχει αρκετά περισσότερες πιθανότητες…
Οι αμερικάνοι δεν πήραν τον Σάββα, αλλά την διευθύντρια σήμερα της ελληνικής κατασκοπίας κα Μάνια Αλ. που πριν τη βάλει η πρώην διοίκηση της ΕΥΠ επί δεξιάς στην θέση αυτή, υπηρετούσε επί πολλά έτη στην αντιτρομοκρατία της υπηρεσίας και γνωρίζει πολύ καλά τον αμερικάνικο παράγοντα στην Ελλάδα.
Και επειδή αυτή είναι παλιά γνωστή και «κολλητή» του κ. Φώτη Παπαγεωργίου χρησιμοποίησε μέσω αυτού τον Σάββα…
Άνθρωποι που την γνωρίζουν πολύ καλά λένε ότι αυτή είναι επί χρόνια ο «Δούρειος Ίππος» των αμερικάνων στην Κατεχάκη.
Έχουμε αναφερθεί σχετικά και σε παλαιότερο δημοσίευμά μας εδώ στον «Ανάποδο»… Αναφέρουν μάλιστα χαρακτηριστικά μια υπόθεση που συνέβη το 2009 και που είναι βέβαιοι ότι αυτή την έδωσε στους αμερικάνους φέρνοντας την τότε διοίκηση του πρέσβη κ. Ιωάννη Κοραντή σε σύγκρουση με το σταθμαρχείο της CIA.
Η ιστορία έχει ως εξής… Την άνοιξη του 2009 οι ισραηλινοί της MOSSAD ζήτησαν από την ΕΥΠ τη συνεργασία της σε κάποια υπόθεση που την ενδιέφερε για κάποιο στόχο των ισραηλινών. Η ΕΥΠ το έκανε και το αποτέλεσμα της κοινής ελληνοισραηλινής επιχείρησης ήταν επιτυχές…
Κατά περίεργο τρόπο το θέμα «έφτασε» στα αυτιά των αμερικανών οι οποίοι μέσω του τότε σταθμάρχη τους κ. Μαρκ Τσ. ζήτησαν τον φάκελο της υπόθεσης από τους κύριους Ιωάννη Κοραντή και Σεραφείμ Τσιτσιμπή τότε υποδιοικητή της υπηρεσίας.
Αυτοί προς τιμήν τους αρνήθηκαν να δώσουν τα στοιχεία και τότε οι αμερικάνοι απαίτησαν το κεφάλι του κ. Κοραντή από την τότε κυβέρνηση που ήδη είχε τα προβλήματά της με τους αμερικάνους, όπως αποκαλύφθηκε και από την έρευνα του κ. Φούκα…
Έλα μου όμως που ο κ. Κοραντής, έκανε πολύ καλή δουλειά και ήταν ένας πολύ επιτυχημένος διοικητής της υπηρεσίας και είχε βγάλει πολλές υποθέσεις και ήταν γέννημα θρέμμα δεξιός και Καραμανλικός και έντιμος και ακέραιος άνθρωπος και έτσι ήταν δύσκολο για την κυβέρνηση να τον «φάει» έτσι στα ξαφνικά επειδή το επιθυμούσαν οι αμερικάνοι…
Η αφορμή βρέθηκε λίγο μετά με το που βγήκαν στην φόρα οι συνομιλίες της υπόθεσης της απαγωγής του κ. Παναγόπουλου και η άρνηση Κοραντή για «κοπτοραπτική»…
Έτσι τον Ιούλιο του 2009 ο κ. Κοραντής αντικαταστάθηκε από τον εισαγγελέα κ. Δ. Παπαγγελόπουλο. Και αυτός όμως προς τιμήν του δεν έδινε στους αμερικάνους τα στοιχεία που ήθελαν…
Αλλά προέκυψαν οι εκλογές, ήρθε το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ, πολιτικός προϊστάμενος της ΕΥΠ ανέλαβε ο παλιός γνωστός φίλος των αμερικάνων ο κ. Μ. Χρυσοχοΐδης, διοικητής ο κ. Κ. Μπίκας, υποδιοικητής ο κ. Φ. Παπαγεωργίου, η κα Μάνια Αλ. αναβαθμίστηκε σε υποδιευθύντρια αντικατασκοπίας – αντιτρομοκρατίας, το «σύστημα» Κοραντή ξηλώθηκε εν μία νυκτί, οι άνθρωποί του συστήματος αυτού, παρότι παλιοί πασόκοι οι περισσότεροι αλλά εξαίρετοι υπάλληλοι, εκδιώχθηκαν κακήν κακώς, κατηγορήθηκαν για ένα κάρο πράγματα τα οποία κατέρρευσαν όλα στα δικαστήρια, διαπομπεύθηκαν και διασύρθηκαν από γνωστούς δημοσιογράφους του τότε συστήματος ΠΑΣΟΚ (θα επανέλθουμε γι αυτούς στο μέλλον) και οι αμερικάνοι έπαιρναν πλέον ότι ήθελαν από το νέο «σύστημα» και όλα από τότε κυλάνε στους «κανονικούς» «καλούς» ρυθμούς…
Αξίζει να μνημονεύσουμε ότι από τότε οι κύριοι Κοραντής, Παπαγγελόπουλος και Τσιτσιμπής δεν προσκαλούνται στις εκδηλώσεις της αμερικάνικης πρεσβείας, όταν αντίθετα προσκαλούνται όλες οι πρώην και μετέπειτα διοικήσεις της ΕΥΠ….
Τους το κρατάνε βλέπετε μανιάτικο οι αμερικάνοι…
Αλλά μάλλον αυτό τους τιμά παρά τους υποτιμά…
Η δραση του κ. W.B.B.
Ας γυρίσουμε όμως στην υπόθεση της «Πυθίας» για να σας δώσουμε κάποια ακόμα στοιχεία που βρήκαμε και τα οποία δεν έχουν δει ακόμα το φως της δημοσιότητας…
Βασικοί μάρτυρες κατηγορίας που έχουν καταθέσει είναι:
Ο πρώην πρωθυπουργός κ. Κ. Καραμανλής που δήλωσε και παράσταση πολιτικής αγωγής.
Ο νυν Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Πρ. Παυλόπουλος τότε υπερυπουργός της κυβέρνησης Καραμανλή.
Οι πρώην υπουργοί και πολιτικοί κκ Μολυβιάτης, Βαληνάκης και Φώλιας, ο κ. Κοραντής, ο κ. Τσιτσιμπής, ο τότε προϊστάμενος στην ελληνική κατασκοπία κ. Κώστας Αγγελάκης, η αποβιώσασα πέρυσι υπάλληλος της ΕΥΠ Ευγενία Λεβογιάννη, ο κ. Σάββας Καλεντερίδης και δύο γυναίκες υπάλληλοι του καταστήματος της Ακτής Μιαούλη στον Πειραιά απ΄ όπου η σύζυγος του W.B. Basil προμηθεύτηκε τα τέσσερα κινητά με τα οποία έγιναν οι παρακολουθήσεις της Vodafone και οι οποίες την αναγνώρισαν.
Επίσης για την υπόθεση κατέθεσαν οι κύριοι Άλεξ Ρόντος και Αρ. Καρατζάς, οι επιχειρηματίες κύριοι Βίκτωρας Ρέστης, Αναστάσιος Πάλλης και Γιώργος Τερπεκλής.
Ο κ. ανακριτής ζήτησε και την συνδρομή της ΕΥΠ αλλά η ΕΥΠ και συγκεκριμένα ο τέως διοικητής της κ. Θ. Δραβίλλας δεν έδωσε στη δικαιοσύνη επικαλούμενος λόγους εθνικού απορρήτου τη φωτογραφία του πράκτορα των αμερικάνων κ. W. Β. Basil που το όνομα του πρώτοι εμείς εδώ στον «Ανάποδο» είχαμε αποκαλύψει…
Δηλαδή ένας ξένος πολίτης που αποδεδειγμένα κατασκόπευε τον έλληνα πρωθυπουργό και τη μισή ελληνική κυβέρνηση και επεξεργαζόταν σχέδιο αποσταθεροποίησης της ελληνικής κυβέρνησης και όχι μόνο αποτελεί εθνικό απόρρητο κατά την ΕΥΠ;
Και τότε οι καλοί «φίλοι» μας οι αμερικάνοι γιατί έβγαζαν τον Έλληνα πατριώτη κ. Στηβ Λάλα αλυσοδεμένο στα κανάλια;
Δεν ήταν αυτό εθνικό απόρρητο για τις ΗΠΑ κ. Δραβίλλα και κύριοι της ΕΥΠ;
Ή γιατί έδωσαν στη δημοσιότητα τις φωτογραφίες της Βάλερι Πλέημ, του Κυριακού, του Μάννινγκ της υπόθεσης “WikiLeaks” και του Σνόουντεν;
Και τότε γιατί κύριοι της ΕΥΠ από το 2009 και μετά εμείς οι δημοσιογράφοι έχουμε γνωρίσει τη μισή ΕΥΠ στις αίθουσες των ελληνικών δικαστηρίων;
Δεν αποτελούν οι υπάλληλοι της ΕΥΠ και όχι μόνο (συνεργάτες και στοιχεία της υπηρεσίας), εθνικό απόρρητο και αποτελεί εθνικό απόρρητο ο κατάσκοπος της CIA που δούλευε εις βάρος της χώρας μας;
Συνάδελφε Γιάννη Ρουμπάτη εσύ τι λες για όλα αυτά;
Θα δώσεις τώρα τη φωτογραφία του πράκτορα της CIA ή θα ακολουθήσεις κι εσύ την πεπατημένη των προκατόχων σου;
Ο οποίος ενώ αρχικά όταν έσκασε η υπόθεση των υποκλοπών «αποσύρθηκε» αρχικά από την Ελλάδα, έδρασε το 2006 στο Αφγανιστάν, το 2007 στην Κένυα και από το 2009 όταν πλέον στην Ελλάδα «αποκαταστάθηκε» η τάξη επανήλθε όχι όμως στην Αθήνα αλλά στο κλιμάκιο της CIA στην Θεσσαλονίκη όπου εκεί είχε τακτικές καθημερινές επαφές με τα «παδιά» του κ. Φώτη Παπαγεωργίου, την όμορφη μελαχρινή αστυνόμο Στέλλα Π. της αντιτρομοκρατικής, που ο πατέρας της, παλιός αστυνομικός ήταν φίλος του κ. Φ. Παπαγεωργίου, τον αστυνομικό Αντώνη Κ. που ο κ. Φ. Παπαγεωργίου τον είχε αποσπάσει στο κλιμάκιο της ΕΥΠ στη Θεσσαλονίκη και ήταν τα αυτιά και τα μάτια του στο εκεί κλιμάκιο (αποδεσμεύθηκε πρόσφατα) και την κα Καλλιόπη Ρ. που ήταν κολλητή της κας Στέλλας Π. και έγινε και αυτή «παιδί» του κ. Παπαγεωργίου.
Ο πανίσχυρος τότε υποδιοικητής της ΕΥΠ, μετά από παρέμβαση της κας Στέλλας Π. «καθάρισε» μια υπόθεση με τον πρώην της που της είχε χαράξει το αυτοκίνητό της και της δημιουργούσε προβλήματα και έτσι η κα Καλλιόπη Ρ. παρότι δεξιά, προσκολλήθηκε στο σύστημα του κ. Φώτη Παπαγεωργίου.
Υπήρξαν και άλλοι εκεί από το κλιμάκιο της Θεσσαλονίκης που είχε γνωρίσει ο περιβόητος κ. W.B.B. όπως τους διοικούντες το κλιμάκιο αλλά η προαναφερόμενη τριπλέτα ήταν η βασική του επαφή με το «σύστημα» Μπίκα – Παπαγεωργίου για τον οποίο κ. Φ. Παπαγεωργίου η τριπλέτα, κανόνιζε όταν ανέβαινε Θεσσαλονίκη να συναντιέται σε ασφαλή χώρο με τον κ. W.B.B. Όταν δε βρισκόντουσαν έπαιζαν και μια παρτίδα τάβλι…
Ο δε κ. W.B.B. έκανε επισκέψεις και στο Άγιον Όρος που τις κανόνιζε συνεργάτης της υπηρεσίας στην Θεσσαλονίκη. Όταν δε έφυγε από την Θεσσαλονίκη και αντικαταστάθηκε από την κα Κάθριν με δική του παρέμβαση και του κ. Φ. Παπαγεωργίου η όμορφη κα Στέλλα Π. μετέβη για εκπαίδευση στο FBI…
Στο άλλο «σκοτεινό» σκέλος της υπόθεσης αυτό της κατηγορίας για παραβίαση μυστικών της πολιτείας κατά του πρώην βουλευτή και γραμματέα του ΠΑΣΟΚ κ. Μ. Καρχιμάκη και των δύο υπαλλήλων της ΕΥΠ κας Αγγελικής Πατελάκη και κ. Θεόδωρου Σπατιώτη (τι έγινε αλήθεια με το ταμείο της ΟΜΕ-ΕΥΠ;) ως μάρτυρες υπεράσπισής του κ. Καρχιμάκη κατέθεσαν ο πρώην πρόεδρος της Βουλής κ. Φ. Πετσάλνικος, ο πρώην υπουργός κ. Δ. Ρέππας και ο δημοσιογράφος Κ. Βαξεβάνης.
Ο Αρουραίος της… Εκάλης
Πηγή "Ανάποδα"
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΤΟΥ ΓΟΥΔΗ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλος ένας μύθος που κατέρρευσε... Κρίμα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΞΕΥΤΕΛΙΣΕ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΙΟΥΣ!!!
ΔιαγραφήΕπειδή πιστέψατε οτι τουτοι ειναι διαφορετικοί απο τους άλλους δεν σημαίνει οτι κατέρρευσε κάποιος ...μύθος . .
ΔιαγραφήΕμπεδωστε το οτι εαν εμείς δεν στους πάρουμε παραμαζωμα , αυτοι δεν θα σταματήσουν μέχρι να νομιμοποιήσουν ολα αυτα τα εκατομμύρια διποδα που κουβαλούν ασταμάτητα απο το ´ 90 και να διώξουν , η θάψουν , τους γηγενείς .
Ειναι ολοι και οι 300+τον πρόεδρο της συμμορίας ένοχοι έσχατης προδοσίας και πρεπει ν δικαστούν για γενοκτονια .
Ολα τα αλλα ειναι μπούρδες .
Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήAVANTI MAESTRO!!!
Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΠΡΟΔΟΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ: Γ.Α.Π. ΚΑΙ ΣΙΑ (ΟΠΟΥ ΣΙΑ ΟΙ ΛΑΚΕΔΕΣ ΤΟΥ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΥΤΗ ΖΕΧΝΕΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΛΑ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚΙΛΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΝΤΡΩΣΟΥΝ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΠΥΘΙΕΣ NUMBER 2 , ΟΤΣΑΛΑΝ 2, ΚΑΙ ΙΜΙΑ 2...
ΜΠΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ !
«το «σύστημα» Κοραντή ξηλώθηκε εν μία νυκτί, οι άνθρωποί του συστήματος αυτού, παρότι παλιοί πασόκοι οι περισσότεροι αλλά εξαίρετοι υπάλληλοι, εκδιώχθηκαν κακήν κακώς, κατηγορήθηκαν για ένα κάρο πράγματα τα οποία κατέρρευσαν όλα στα δικαστήρια, διαπομπεύθηκαν και διασύρθηκαν από γνωστούς δημοσιογράφους του τότε συστήματος ΠΑΣΟΚ (θα επανέλθουμε γι αυτούς στο μέλλον) και οι αμερικάνοι έπαιρναν πλέον ότι ήθελαν από το νέο «σύστημα» και όλα από τότε κυλάνε στους «κανονικούς» «καλούς» ρυθμούς…»
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΤΣΙ Ο Κ.ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ, ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ ΣΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ, ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΤΗΣ, ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ, ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΡΓΟΥ, ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΕΣ ΣΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Κ ΠΑΙΔΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΣΤΗ ΤΑΞΗ, ΜΕ ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΕΔΕ, ΜΕ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΞΥΓΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟ, ΑΦΟΥ ΤΗΣ ΜΕΤΕΤΡΕΠΑΝ ΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΣΕ ΘΑΛΑΜΟ ΑΕΡΙΩΝ Κ ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΝ, ΒΟΘΡΟΥ ΚΑ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΑ, Κ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΙΚΑ Κ ΜΑΝΙΑΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΑΝΩ ΤΗΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΩΣ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΩΣΤΑΛΕΞΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΣΚΗΣΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΟΥΣ, ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗΜΕΝΑ Κ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΑ. ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ Κ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ ΣΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΥΤΗ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΓΕΙΤΟΝΩΝ Κ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ, ΧΛΕΥΑΣΜΟΣ ΠΟΥΤ.....ΝΑ, Κ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΚΛΠ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΆΝΩ. Ο ΧΡΥΣΟΧ. ΗΤΑΝ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Κ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΑΡΧΙΣΕ Η ΔΙΩΞΗ, Η ΔΙΑΠΟΜΠΜΕΥΣΗ Κ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΣΤΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΣΧΟΛΕΟ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Κ ΑΝ ΠΗΓΕ, Κ ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΗ ΣΚΥΤΑΛΗ, ΩΣ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΙΩΝ ΤΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ , ΓΕΙΤΟΝΩΝ, ΜΜΕ, ΑΛΛΑ Κ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ , ΤΡΑΠΕΖΩΝ Κ ΆΛΛΩΝ ΦΟΡΕΩΝ. ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ Κ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ Κ ΑΛΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΟΥΝ ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ. ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΑ, EMAIL, ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΩΣΤΕ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΚΛΕΙΝΕΙ, ΕΧΟΥΝ ΠΙΑΣΤΕΙ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ, ΟΙ ΔΙΚΓΗΓΟΡΟΙ , ΟΙ ΕΡΓΑΤΟΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ Τις ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΔΙΑ ΦΟΡΟΥΝ Ή ΤΗΝ ΚΟΡΟΊΔΕΥΟΥΝ, ΠΑΡ Ό΄ΛΟ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Κ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΆΝΩ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ Κ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ. ΓΙΑΤΡΟΙ π.χ. ΤΗΣ ΔΙΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ, Ή ΚΟΡΟΊΔΕΥΟΥΝ ΕΝ ΨΥΧΡΩ. ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΔΕΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ Κ ΑΥΤΗ, ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ, ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΚΟΜΑ Κ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΕΙ. ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΗΛΑΔΗ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΣΚΗΣΕΙ Η ΚΟΠΕΛΑ. (ΑΥΤΗ Η ΚΟΠΕΛΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ). Η ΔΕΗ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΕΞΩ ΣΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΕ ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ. ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟ Κ ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΛΟΥΤΙΣΑΝ ΑΚΟΜΗ Κ ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥΣ. ΑΛΛΑ Κ ΠΟΛΛΟΙ ΕΦΥΓΑΝ. Π.Χ. ΓΚΙΟΛΙΑΣ, ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΕΙ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΦΟΥ ΕΞΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ, ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ, ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ.
Πολύ Βαξεβανιά μου ακούγονται όλα αυτά
ΔιαγραφήΤι μπορεί να έκανες ρε κοπελια και σου την πέσανε έτσι; Πες μας το κίνητρο, γιατί αλλιώς δεν στέκει το στόρι, μένει στον αέρα. Για ποιόν λόγο τρώς αυτη την φρίκη; Τι έκανες; Τι είδες; Τι άκουσες; Σε τι ενόχλησες; Κάτι πρέπει να έγινε. Για πες το να βγάλουμε μία άκρη
ΔιαγραφήΚυρία μου σε καταλαβαίνω απόλυτα!!! Φαίνεται ο γνωστός Αδιάβαστος τη δική σου υπόθεση την είχε διαβάσει καλά... Τι να πω... ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!
ΔιαγραφήΜήπως η ανωτέρω διωκόμενη πρέπει να στείλει στο ιστολόγιο ένα αναλυτικό κείμενο της υπόθεσής της, προκειμένου να το γνωστοποιηθεί παραπέρα μέσω της δημοσίευσής του;
ΔιαγραφήΜα είναι δυνατόν, ο Σάββας;;; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως έχετε δίκιο στον πρόλογο που κάνατε ως ιστολόγιο. Πρέπει να δώσει εξηγήσεις άμεσα!!!
Είμαι Πόντιος και από χθες δεν ξέρω που να κρυθτώ στο καφενείο... ΝΤΡΟΠΗ!!! Μας ξευτίλησες...
ΔιαγραφήΣηκώθηκαν τα βαμπίρ από τον τάφο!!! Σαν να γύρισε ξαφνικά ο χρόνος πίσω και να διαβάζουμε την ανακοίνωση της ΠΑΣΚ/ΕΥΠ (Φεβρουάριος,1999). Εκπληκτική ομοιότης...και τότε η ίδια τακτική, οι ίδιοι χαρακτηρισμοί και οι ίδιες κατηγορίες. Αλήθεια, ποιος ήταν ο εμπνευστής και συντάκτης της και ποια τα κίνητρά του;Από τότε ήτανε ΣΥΡΙΖΑ ή τώρα του πρόεκυψε; Τι πάθανε τα γερόντια και βγήκαν στο αντάρτικο αφού "παθαίνουν αλλεργία";
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά όμως εκ των πραγμάτων (όπως τουλάχιστον προκύπτει από όσα διαβάσαμε στον Τύπο ("Βήμα της Κυριακής", "Real News" & "Παρασκήνιο" αλλά και στο διαδίκτυο για το Πόρισμα του Ανακριτή) φαίνεται ότι τα παιδιά της ΠΑΣΚ/ΕΥΠ (Φεβρουάριος,1999) είχαν ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ γι αυτά που έλεγαν τότε... Τα διαβάσαμε και στο βιβλίο του Καλεντερίδη για την υπόθεση όπου έχει αποκαλύψει και τα ονόματά τους... Δυστυχώς ως Έλληνες πιστέψαμε για μια ακόμη φορά τους λαικίζοντες δήθεν υπερπατριώτες, που όλα τα σφάζουν και όλα τα μαχαιρώνουν... Τώρα, για το εάν οι συντάκτες της ανακοίνωσης είναι σήμερα ΣΥΡΙΖΑ ή όχι αυτό δεν το γνωρίζω και δεν νομίζω να έχει μεγάλη σημασία... Το θέμα μας δεν νομίζω να είναι αυτό αλλά πρέπει να είναι αυτό που ό ίδιος ο ανακριτής ανέφερε στο Πόρισμά του για τα περί παρέμβασης... Και αυτό δεν νομίζω να αμφισβητείται...
ΔιαγραφήΚΑΙ Ο ΟΤΣΑΛΑΝ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΣΑΒΒΑΣ ΤΟΝ ΠΡΟΔΩΣΕ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ;;; ΧΑΧΑΧΑ, ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΤΕ ΡΕ ΠΟΝΤΙΟΙ!!!
ΔιαγραφήΕίναι αλήθεια γερόντια; Εσύ φαίνεται να τους ξέρεις... Άρα είσαι του μαγαζιού της κυρίας Κατεχάκη...
ΔιαγραφήΑνώνυμε 28 Ιουλίου 2015 - 2:24 π.μ.: Κάποιος προσπαθεί να πετάξει την μπάλα στην κερκίδα ή μου φαίνεται;
ΔιαγραφήΤο να δημοσιοποεί κάποιος στοιχεία υπαλλήλων της ΕΥΠ ή την αποστολή που συμμετείχε όπως έκανε στο βιβλίο του ο κ. Καλεντερίδης δεν είναι παράνομο;
ΔιαγραφήΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΒΑΡΥ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ... ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΩΝ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ... Ο "ΚΥΡΙΟΣ" ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ "ΗΡΩΑΣ" ΚΙ ΕΤΣΙ ΕΙΧΕ ΑΣΥΛΙΑ...
ΔιαγραφήΔιαπιστώνω "σερφάροντας" στο διαδίκτυο ότι τα περισσότερα δήθεν πατριωτικά ιστολόγια ιδιαίτερα κάποια φιλοστρατοκαυλικά ακροδεξιά απαξιούν να ασχοληθούν με το συγκεκριμένο θέμα... Έχουν μάλλον πέσει σε βαθιά περιδίνηση καθότι μας τον παρουσίαζαν ως πρότυπο πατριώτη... Και δεν βλέπουν ακόμα και το αυτονόητο... Αυτό δηλαδή που ερωτάτε εσείς στον πρόλογο του ιστολογίου σας κύριε Τερζή... ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΕ ΕΝΑ «ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ» - ΣΤΡΑΤΟΚΑΥΛΙΚΟ (ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΑ ΕΓΡΑΨΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΝΑΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΣΑΣ) BLOG ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ - ΒΟΜΒΑ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ… ΙΣΩΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΕ VERTIGO…
Διαγραφή«Και το πρόβλημά μας δηλαδή είναι αν είναι ή δεν είναι κυπατζής ο "Αρουραίος της... Εκάλης" ή εάν αυτά που γράφει είναι αλήθεια; Νομίζω το ζουμί βρίσκεται στον πρόλογο του ιστολογίου "ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ"... Δεν νομίζεται κι εσείς ότι πρέπει να δοθεί μια απάντηση, μια εξήγηση από τον πρωταγωνιστή ή από τον όποιο θιγόμενο προτού προβείτε σε αφορισμούς επί δικαίω και αδίκω; Όσο για το ιστολόγιο "Ανάποδα" που έκανε την αποκάλυψη διαπιστώνεται εύκολα ότι είναι ιστολόγιο δημοσιογράφων και μάλιστα ακροαριστερών πεποιθήσεων... Κομματάκι δύσκολο το κόβω να πρόλαβαν να έκαναν εισοδισμό στην δεξιοπασοκοκρατούμενη ΕΥΠ οι ακροαριστερές συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ... Ούτως ή αλλέως η αλήθεια, θέλω να πιστεύω, ότι θα λάμψει σύντομα και τότε θα δούμε ποιος έχει δίκιο...»
ΑΠΗΝΤΗΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ. ΕΑΝ ΘΕΣ ΜΠΕΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ , ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΙΣΧΥΣ" ΟΛΟΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΕΣ ΚΥΡΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΩΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ. ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΜΑΣ ΠΕΦΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΩΣ ΩΡΑ. ΑΝΑΡΤΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΘΙΓΟΥΝ/ΒΡΙΖΟΥΝ, ΑΡΚΕΙ ΟΙ ΒΡΙΣΙΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΗ/ΜΕΣΗ/ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ. ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΣΜΙΟ,
ΔιαγραφήΕΑΝ ΟΝΤΩΣ ΘΕΩΡΕΙΣ, ΕΤΣΙ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ ΠΟΥ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙΣ "ΣΤΡΑΤΟΚΑΥΛΙΚΟ" ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ , ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ;
ΟΚ ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗΝ "ΠΡΟΚΛΗΣΗ"... ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ ΕΔΩ... ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ "ΙΣΧΥΣ" ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑ... ΟΨΕΙΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΙ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ "ΣΤΡΑΤΟΚΑΥΛΙΚΟ" ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ... ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΕΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ... ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ... ΛΟΙΠΟΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ...
Διαγραφή"ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΕΔΙΟ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ... ΔΙΓΕΝΗ ΑΚΡΙΤΑ (ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΜΥΘΙΚΟ ΗΡΩΙΚΟ ΟΝΟΜΑ) ΚΑΙ "ΚΟΥΡΗΤΗ" (ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ) ΤΟΥ "ΙΣΧΥΣ" ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΣΤΕ ΣΚΕΤΟΙ ΣΤΡΑΤΟΚΑΥΛΟΙ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝ ΑΦΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ... ΠΡΩΤΟΝ, ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΕ ΠΕΖΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΔΩ, ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΚΥΠΑΤΖΗΔΩΝ ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΟ "ΙΣΧΥΣ" ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ "ΚΥΡΙΑ ΚΑΤΕΧΑΚΗ" ΑΦΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ... ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ... ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΕΓΩ ΕΓΡΑΨΑ ΔΕΞΙΟΠΑΣΟΚΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗ ΓΙΑΤΙ ΞΕΧΝΑΣ ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΣΟΙ ΑΝΟΙΚΤΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΕΓΙΝΑΝ ΕΠΙ ΝΔ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ 70/30... ΕΣΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ... ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΒΓΗΚΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΜΑ ΤΩΡΑ ΒΡΕ ΠΡΟ ΛΙΓΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΔΕΝ ΕΣΚΑΣΕ Η ΒΟΜΒΑ ΤΟΥ ΑΝΑΚΡΙΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ "ΠΥΘΙΑ";;; Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ;;; ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΜΟΛΙΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΑΠΑΣΚΗΝΙΟ" ΔΕΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΕ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ;;; Ε ΜΑΛΛΟΝ Ο "ΑΡΟΥΡΑΙΟΣ ΤΗΣ... ΕΚΑΛΗΣ" ΕΙΧΕ ΤΑ ΚΟΧΟΝΕΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΡΓΑΡΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ... ΕΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΤΟ ΜΥΘΟ ΣΑΣ... ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!"
ΑΠΗΝΤΗΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΣΤΟ "ΙΣΧΥΣ".
ΔιαγραφήΑγαπητοί φίλοι ιδού η απάντηση του "ΚΟΥΡΗΤΗ" στο blog "ΙΣΧΥΣ":
ΔιαγραφήΤΟ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ή ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΛΕΚΤΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΟΥ ΠΕΡΙ ΑΦΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ.
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ "ΑΡΟΥΡΑΙΟΥ" ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣ ΑΣΧΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΑΥΤΟ. ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΙΟΣ.
ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΘΕ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΗ ΕΥΠ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΨΑΞΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ.
ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ "ΙΣΧΥΣ" ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΠ, ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΗΣ ΤΩΝ ΔΙΩΚΟΜΕΝΩΝ ΤΑΚΤΙΚΑ (ΚΑΙ ΑΝΕΠΙΤΥΧΩΣ ΕΩΣ ΤΩΡΑ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΚΩΛΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΣΑΣ.
Ο ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ , Ο "ΑΡΟΥΡΑΙΟΣ" ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΕΙ. ΚΙ ΑΝ Ο ΑΡΟΥΡΑΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΑΚΡΙΤΗ (Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΑΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕ) ΤΟΤΕ Η ΜΟΝΗ ΑΛΛΗ ΠΗΓΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΕΥΠ. ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ...ΑΦΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ.
ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΕΞΕΙ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ. ΕΑΝ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΙ ΘΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΠΩΣ ΜΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ Ο "ΑΡΟΥΡΑΙΟΣ" ΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΚΑΛΕΝΤΕΡΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΑΝΑΚΡΙΤΗ ΠΟΥ ΣΕΡΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΛΛΑ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΙΩΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΤΗΣΕΙ ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΡΕΣ ΤΗΣ ΚΩΛΟΕΥΠ ΣΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ. ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ..ΣΥΝΘΕΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ. ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΟΥ ΔΛΔ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ (5) ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.
ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ. ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ-ΟΠΛΙΤΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΚΑΙ ΙΟΥΣ ΟΠΩΣ ΕΣΕΝΑ.
ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΞΕΓΕΛΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΑ, ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙ ΑΥΤΟ, Η ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΕΜΜΟΝΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ "ΚΑΒΛΙΑ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
ΞΕΚΟΥΜΠΙΔΙΑ, ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΒΟΘΡΟ ΠΟΥ ΞΕΜΥΤΙΣΕΣ. ΤΕΛΟΣ
30/7/15 23:29"
Λοιπόν κουρητάκο για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους... Στ΄αρ@@@@α μου αν είσαι ένστολος αξιωματικός ή υπαξιωματικός... Ειλικρινά χέστηκα... Και αφού καταφέρεσαι και κατά του Πολιτεύματος σε έχω χεσμένο δύο φορές παλιοφασίστα...
Λοιπόν για να εξηγούμαστε... Δεν διαμαρτυρήθηκα γιατί δεν έπαιξε το θέμα από τα δήθεν πατριωτικά ιστολόγια... Διαπίστωση ήταν... Οι λόγοι βέβαια ευνόητοι... Πάμε τώρα στην ανάλυσή σου και στηνν αφαιρετική σου σκέψη... Εγώ δεν μπορώ να γνωρίζω τι γράφει ο ανακριτής στο Πόρισμά του... Και εάν υπήρχε το όνομα στο Πόρισμα (δεν μιλάω για όλη τη δικογραφία) θα είχε διαρρεύσει αμέσως όπως και όλα τα άλλα ονόματα που υπήρχαν στο πόρισμα...Αυτό που κατάλαβα όμως είναι ότι η πηγή του "Αρουραίου της... Εκάλης" δεν παίζει να είναι ο ανακριτής αλλά η εισαγγελία γιατί κάπου το γράφει... Και η ΕΛ.ΑΣ και η ΕΥΠ βέβαια για τα υπόλοιπα... Όσο για το άλλο που γράφεις ότι το θέμα έσκασε τώρα λόγω της υπόθεσης των διώξεων των δουλεμπόρων σε ΕΛ.ΑΣ. και ΕΥΠ το σκεπτικό σου είναι γελοίο... Αν παρακολούθησες την υπόθεση εδώ και κάτι μήνες στο διαδίκτυο εύκολα διαπιστώνει κανείς ότι κάποιοι αναφέρουν ότι στην υπόθεση εμπλέκεται και ο κ.Φώτης, ο κολλητός του Σαββούλη... Άρα;;; Λες να βγάλουν τα μάτια τους μεταξύ τους και να βρήκαν τον ακροαριστερό "Αρουραίο" να τα βγάλουν... Τσου ρε τσουτσού λοιπόν... Άει στη Νιρβάνα σου... Ζήσε τον Μύθο σου και άσε μας ήσυχους... Αν θές βάλε την απάντησή μου εσύ στο blog σου... Εγώ πάω τώρα να κάνω παρέα σε μια φίλη που ο δικός της έχει βάρδια σε ένα στρατόπαιδο... OVER & OUT!!!
Χαχαχαχα Σοβαροτης μηδέν.. Επίπεδο χαβουζας.. Άστα να πάνε ρε παιδιά.. Καλά παθαίνουμε ότι μας κάνουν. Τέτοια καφριλα που μας δέρνει.. Κρίμα. Μιλάμε για γεγονότα και ονόματα που μόνο κάποιος από μέσα μπορεί να δώσει.. Ο Καλεντεριδης είναι γνωστό πως ανήκει στο ΠΑΣΟΚ εξ ου και ή παραμονή του τόσα χρόνια στο μαγαζί.. Και εξωτερικό μάλιστα.. Σε λίγο θα αρχίσει να γράφει ιστορίες ο κάθε πικραμένος.. Μετά τον Κοραντη ο Μπίκας ήταν καραΣυριζαιος. Για κάποιους που αναρωτιούνται. Τώρα όλα αυτά που γράφονται ελαφρά τη συνειδησει αξίζουν μόνο σαν πράξη εισαγγελική παρέμβαση.. Βγαλτε τα όλα στη φορά.. ΑΣΕ που μυρίζει και πολύ "sybilla" η φαση.. Ενδοοικογενειακή πασοκικη σφαγή για μια ακόμα φορά μακράν ετεροχρονισμένη αλλά σίγουρα χρήζει περαιτέρω διερεύνησης. Το όλο άρθρο παραπέμπει σε σπιουνο πάντως που ξερνα όσα ξέρει όσα του έχουν σφυρίξει και όσα φαντάζεται ή υποθέτει εναντίον κάποιου ή κάποιων πράγμα που αφήνει ψήγματα προσωπικών διαφορων... Αν πρέπει όντως να απολογηθε σε << >> ο Καλεντεριδης τότε είναι μόνο στον εισαγγελέα για τέτοια απόρρητα θέματα κι όχι να συνηγορήσει κι αυτός στο έγκλημα της ασυνείδητης τακτικής τα βγάζω όλα στη φορά πατώντας την κοιλιά μου εκθέτοντας ονόματα και ιδιότητες απόρρητες.. Φυσικά ή αλήθεια πρέπει να λάμψει μέσω όμως των αρμοδίων οργάνων. Στην τελική πιο φασιστικό από την κατάργηση του τεκμηρίου της αθωότητας σε αυτόν τον τόπο δεν υπάρχει.. Δεν κατάλαβα.. Με κατηγορίες ίσως ρίχνοντας λάσπη κι επειδή σε αγνοω είμαι ένοχος;; Έχε αποδείξεις και τότε να μιλήσουμε. Υπόψην δεν υπερασπίζομαι τον Καλεντεριδη. Απλά δεν ανεχομαι αυτή την τακτική που εφαρμόζεται αισχατως.. Ρίχνω δηλ τη λάσπη μου και ακόμα κι αν αποδειχτεί ότι δεν ισχύει μενει πάντα η λάσπη χωρίς αποκατάσταση ή αν γίνει περνάει στα ψιλά. Λίγο προσοχή με τόσο λεπτά θέματα.. Το άρθρο δίνει τη μισή ΕΥΠ αλλά και την πρεσβεία των ΗΠΑ απ ότι καταλαβαίνω.. Μάλλον κάποιοι παίζουν με τη φωτιά ή βλέπουν πολλές ταινίες.. Καλο μήνα σε όλους και ή Παναγία μαζί μας..
ΔιαγραφήΑ και επί τη ευκαιρία κάποιοι να κ@τουραμε και λίγο παιδιά μην μας πιάσει καρπιαιος σωλήνας..
Εχω πεσει απο τα συννεφα, ειχα την αισθηση, αλλα μετα απο οσα αποκαλυπτονται εδω ισως αποδειχθει ψευδαισθηση, οτι ο Σαββας Καλεντεριδης ηταν απο τους ελαχιστους εναπομειναντες πατριωτες που υπερασπιζονται ακομη τα Εθνικα μας συμφεροντα αδολα, με στοχο ενα καλυτερο αυριο για την Ελλαδα και τους Ελληνες, εν μεσω των υπολοιπων βοθρωλυματων. Παρακολουθω τα αρθρα του που δημοσιευονται συχνα σε αυτο το ιστολογιο αλλα και στο Ινφογνωμων και πιστεψα οτι η πορεια του ως προς τα Εθνικα μας θεματα ηταν και εμεινε ανεπηρεαστη απο κομματικα παιχνιδια και χειραγωγηση του απο ξενα σκοτεινα ανθελληνικα κεντρα. Σιγουρα ωφειλει μια αμεση εντιμη απαντηση και εξηγησεις σε ενα τοσο κρισιμο ζητημα, για να ξερουμε την αληθεια, οποια ειναι αυτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΩΣ ΤΗ ΘΕΣ;;; ΕΓΓΡΑΦΩΣ Ή ΠΡΟΦΟΡΙΚΩΣ;;; ΧΑΧΑΧΑ!!!
ΔιαγραφήΓιατι αλήθεια πεφτετε απο τα σύννεφα ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ¨ λύκος¨ φοράει ΠΑΝΤΑ προβια αθώου και υπεράνω υποψίας ...
Στις μερες μας απολύτως κανένας , δεν πρεπει να ειναι υπεράνω υποψίας , ζούμε κοςμο ιστορικές στιγμές και ειμαστε οι πρωταγωνιστες !
Πολλοι οι κομπάρσσοι , οι ψεύτο ηρωες και οι ψευτορωμαιοι ....
Πάντως ο Σαββούλης τουμπεκί ακόμα... ΩΡΑΙΟΣ!!! Δεν σας κάνει εντύπωση αυτό;;; Τι σας λέει;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπήρχε κάποτε, πριν καμιά δεκαριά χρόνια ένα αξιόλογο περιοδικό, το "ΦΑΝΤΟΜΑΣ", που είχε αποκαλύψει πολλά για το ρόλο του Σ.Κ. στην περιβόητη υπόθεση "ΟΤΣΑΛΑΝ"... Παίζει να το βρούμε σε κάποιο αρχείο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυό κουβέντες σέ σχέση μέ τήν ἀνάρτηση τοῦ φίλου Ἀφωνιστή Κωνσταντίνου καί σέ σύνδεση μέ ἄλλες...παράπλευρων καί πολυεπίπεδων "Στοχεύσεων" Ἀλλοδαπῶν Ἐχθρικῶν γιά τήν Πατρίδα σχεδιασμῶν.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Σημ: Γιά ὅσους τούς...ξενίσει - "ξυνίσει" ἡ..."γλῶσσα" πού χρησιμοποιῶ στήν συγκεκριμμένη ἀνάρτηση τοῦ Olympia. νά θυμίσω ὅτι πέρα ἀπό πολύ...'συγκεκριμμένους" λόγους πού τό κάνω, "Δέν ὑπάρχει χυδαία γλῶσσα, παρά μόνο χυδαῖοι ἄνθρωποι".
Καί ὅταν ἡ Πατρίδα μου είναι σκλαβωμένη, ΔΕΝ ΚΑΡΑΤΑΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ...ΦΟΥΣΤΗ).
Ούτε μιά λέξη από το ISKRA.. για την κλήση του Παπασταύρου
Posted by olympiada στο Ιουλίου 31, 2015
[..] Ἀρχάγγελος...Ohne Gnade said
Ιουλίου 31, 2015 στις 9:46 μμ
ΗΠΑμε…
Τά…Πιθηκο – λιμά Olympia καί περι-«χώρων»…χορεύουν μονίμως ἀνάλογα μέ τόν σκοπό τοῦ…»ταμπουρά» τῆς κάθε ἀνάρτησης (δεῖτε τά
σχετικά, ὁ Μεγαλοδύναμος νά τά κάνει, παραπάνω σχόλια), ἀφοῦ ὡς ἐγκεφαλικά…σπογγοεγκεφαλοπαθῆ δέν διαθέτουν, πέρα ἀπό τίς γνώσεις,
οὔτε ἐκείνης τῆς…»μορφῆς» καί «φύσεως» κριτική σκέψη (ἀνάλυση) πού ἔστω καί προσωρινά, δίκην…»διαβατηρίου», θά τά χορηγούσε μέ τό
σχετικό..»ἄλλοθι»…
Δυό τρία…»πραμματάκια», πού καί θά ἀποδομήσουν πλήρως τήν ἀπεγνωσμένη προσπάθεια τοῦ…»ἀγνώστου» γατούλη…»γνωστῶν»
διπλωματικῶν εὐαγῶν, «πιθανῶς» (…- τατα), ἤ κάποιου ἀπό τίς δεκάδες στρατολογημένους τους, (ἄλλη μία ἐν μέσω πλείστων ὅσων) νά
δαιμονοποιήσουν τήν ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ, ΚΡΙΣΙΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΒΙΩΣΗ, ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ, (ἔχω ἐξηγήσει
ἐπαρκὦς καῖτοι κωδικοποιημένα τόν Ὁδικό Χάρτη), μέ τίς ἔσχατες δραχμο – μαϊμουδίστικες…»Λαφαζανιές» τοῦ συμπαθοῦς, κατά λοιπά,
στελέχους τῆς (δῶστε βάση) «ἀριστερῆς μεριᾶς» τοῦ Συριζα καί τῶν περί αὐτόν…»προθύμων», μετερχόμενοι οἱ δύστυχοι, (ἀφοῦ ἔχει εἰσχωρήσει
πίσω ἀπό τίς «Γραμμές» τοῦ ΕΧΘΡΟΥ ὁ Παντεπόπτης…Ἀρχάγγελος), ΜΕΤΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ἐπαναλαμβάνω…πιασσάρικο γιά τά
προαναφερόμενα…Σπογγοεγκεφαλοπαθῆ, ἀλλά ΚΑΜΜΕΝΟ ἀπό «χέρι», «ΟΧΗΜΑ»…
Αὐτό δηλαδή τοῦ κάθε ἀναλώσιμου «Παπασταύρου», τοῦ ὅποιου…»ἀποσυρθέντος» ΗΔΗ μέ «ΕΞΩΘΕΝ» ἐντολές, Σαμαρᾶ καί τῶν μέχρι
ψές…»χρήσιμων» περί τόν πρώην «πρωθυπουργεύοντα» πυρήνων…
Ἔχω ἀναφερθῖ ἔμμεσα σέ σχετική μου συζήτηση μέ τόν Γατούλη τόν…Swans, ὅτι ὅταν βάλεσαι μέ ἀνορθόδοξες μεθόδους, τότε εἴτε τίς
ἀκυρώνεις, εἴτε μετέρχεσαι ἀκριβῶς τίς ἴδιες…
Καί ἐπειδή ὅλα συνδέοντα «μεταξύ» τους, καί ἄν δέν ἔχει κανείς τό νοῦ του μονίμως στό γαμημένο τό…»Τραῖνο», ἀποκαλύπτουν καί κάποιες
ἀπό τίς «Δέσμες» τῶν προαναφερόμενων μεθόδων πού παντοτε «τρἐχουν» ταυτόχρονα καί παράλληλα, πάμε πάλι λίγο πίσω καί ξαναφέρνουμε
στήν μνήμη μας:
Συνέχεια:
ΑπάντησηΔιαγραφή[..] 1. Τό «ΟΧΗΜΑ»…Δημοψήφισμα, γιά τό ὁποῖο είχε πάρει ξεκάθαρη θέση ὁ Ἀρχάγγελος ἀπό 27ης πρωϊνῆς ὅτι ΜΟΝΟ Η ΑΠΟΧΗ ἀκυρώνει
τίς…ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ Στοχεύσεις τοῦ Ἀλλοδαποῦ «Ἐγκεφάλου» (καμμιά…σχέση μ’ «αὐτό» πού σᾶς…προίκησε «εσᾶς» ἡ…γαλαντόμα ἡ «φύση»), καί
παραθέτω ὡς ἐπιπλέον προβληματισμό τήν «Γραμμή» Ἄγκυρας στήν Μουσουλμανική Κοινότητα θράκης νά συνταχτεῖ μέ τό «ΟΧΙ» (διαβάστε καί
σχετική ἐπισήμανση ἀπό ἄρθρο τῆς 3ης Ἰουλίου τοῦ Γ. Μιχαήλ στό μπλογκ τοῦ κ. Τερζῆ…
Καί ἐδῶ, μιᾶς καί μιλάμε γιά…ΝΑΙ – ΟΧΙ…ΟΧΙ – ΝΑΙ, μήν…ἀμελήσετε νά ἀναλύσετε ὅσοι τελοσππαντων δέν εἴσαστε…ΓΤΠ, τό «ΠΩΣ»
χρησιμοποιήθηκε ὅλη ἐκείνη τήν περίοδο καί ἀμέσως μετά τό Τουρκο-Σιωνιστικό λαγούμι τῆς…Χρυσῆς Αὐγῆς…
2. Τόν ἐσχάτως ἀποκαλυφθέντα ρόλο τοῦ…»ὑπερπατριώτη» Σ. Καλεντερίδη στήν ὑπόθεση «Πυθία» καί τήν…διακριτική του παρέμβαση
γιά λογαριασσμό τῆς ἀμερικάνικης Πρεσβείας στόν ἀνακριτή Δ. Φούκα (ἐδῶ λάβετε ὑπὀψιν καί τίς…ἄοκνες προσπάθειες «ἐντός» κάι ἐκτός
Οlympia νά ὑποβαθμιστεῖ τό ὅλο θέμα Σχεδιου Δολοφονίας Καραμανλῆ, διά τῆς…ἀπαξίωσής του μέσω…ἐξίσωσης του μέ Παπαδήμου,
Παπανδρέου, Σημίτη and so on), Καλεντερίδη πού οἱ παλαιότεροι θυμούνται καλά «πῶς» τόν ἀποδοιμούσε ὁ Ἀρχάγγελος ὅταν…παιάνιζε
«δεκάρικους ὑπέρ τῆς Θράκης καί…»ἀποκάλυπτε» τόν ρόλο τοῦ Τουρκικοῦ Προξενείου ἐκεῖ πάνω…»φροντίζοντας» ἐπιμελῶς νά ἀπαλείφει ἀπό
τό Γεωπολιτκό Κάδρο τόν πάντα…ΠΡΟΦΑΝΗ ΡΟΛΟ τοῦ Στρατηγικοῦ Συμμάχου τῶν ΣΥΡΙΖΟ – «ΚΑΜΜΕΝΩΝ» καί…ΕΝΤΟΛΕΑ του τῶν
Ἰσραηλινῶν…
(βάλτε καί λίγο ἀπό…»Κουρδικό», ὅσοι…μπορεῖτε καί ἔχετε ἀναλύσει σχετικές…»μελέτες» σχετικῶν Δεξαμενῶν Σκέψης καί Ἰνστιτούτων
Στρατηγικῶν Μελετῶν τῶν ΕΧΘΡΩΝ, καί τό ΔΙΑΡΚΕΣ ΠΡΟΜΟ σχετικῶν, πάντα ΣΥΜΦΩΝΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΣΡΑΗΛΟ – ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ἀπό τόν Καλεντερίδη καί τό…ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ πού τοῦ ἔκανε ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ πάλι
ὁ…Παντεπόπτης Ἀρχάγγελος, καί…»σκεφτεῖτε»).
Καί, ἐπειδή ἔχει μεγάλη σχέση, καῖτοι δέν εἴστε σέ θέση νά τό…»συνδέσετε»…
3.. Τήν Δημοσκόπηση πού ἀναρτᾶ τό…ἐλληνόφωνο Olympia παραδίπλα, καί ἀναλογιστεῖτε:
Α. Τά…ἀποκαλυτπικά γιά τήν «κατάσταση» τοῦ..Κοπαδιοῦ ποσοστά ὅλων τῶν…Ἀπό -…»κωμμάτων»…
Καί
Β. Τό μέρος ἐκεῖνο τῆς Δημοσκόπησης πού, σύμφωνα μέ σχόλιο πού παρατέθηκε, ΑΠΕΚΡΥΨΕ τήν προτίμηση τῶν…ἑλλήνων σέ Εθνικό
Νόμισμα (59%), αὐτῶν τῶν ἴδίων…σκεπτομένων ἐλλήνων πού δίνουν ἕνα συνολικό 75% σέ ὁλόκληρο τό ΕΒΡΟΛΑΓΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΤΟΞΟ.
Ἀντιλαμβάνεστε «ΠΩΣ» συνδέονται ὅλα ὅσα παρέθεσα;
…ΟΧΙ.
«Κατανοητόν», ἀλλά δέν τά ἔγραψα γιά…»σᾶς»…
Ἔχετε δομική…ἀνεπάρκεια σέ ἀναλύσεις – συλλογισμούς – συνειρμούς ἐκτενέστερους καί πιό σύνθετους τῆς λέξης…
…ΒΑΜ – ΒΑ – ΚΟ – ΠΙΤ – ΤΑ.
Πάμε ἄσμα γιά τούς…Γατούληδες καί τίς Γατούλες πού παρακολουθούν…ἀθέατοι καί διαβάζουν Ἀρχάγγελο σάν…ONZE, γιά τούς ὁποίους καί
ΜΟΝΟ γράφουμε (ΗΠΑμε, «σεῖς» εἴσαστε…ΓΤΠ), καί κλείνουμε μέ δυό σχετικές παραπομπές.
Ἐννοεῖται ὅτι δέν πρέπει νά ἐνοχληθῶ ἀπό τά γνωστά…μπάζα καί/ἤ τίς «γνωστές»…Gayσσες.
Παμε…»Παραλία»…
Πέρα ἀπο τίς…»Δροσερές» συντροφιές, κυκλοφορεῖ κόσμος καλι…»Κοσμάκης» ἐκεῖ…»κάτω»…
Βγεῖτε καί σεῖς καμμιά βόλτα, μήν κάθεστε δά μέσα σάν ἀρρωστιάρες…»Κλῶσσες»…
Ἀφοῦ ἔτσι κι ἀλλοιῶς…»πουλιά» δέν πρόκειται νά βγάλετε…
Πόσο…»κρά – κρά» νά ἀντέξει καί ἡ…
…Μαλάμω;
Ἀρχάγγελος…
…Ohne Gnade. [..]
(Εὐχαριστῶ ἐκ τῶν προτέρων τόν Κωνσταντῖνο γιά τήν δημοσίευση τοῦ σχολίου)
ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ, ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ Ο ΣΥΝΗΘΩΣ ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ ΥΠΕΡΠΡΑΚΤΩΡ Ή ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΕΡΕΙΣΠΡΑΚΤΩΡ... ΚΡΙΜΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμενουμε συλληψεις και παραδειγματικη τιμωρια των ενοχων για την βρωμικη αυτη υποθεση εναντιον της Ελλαδας, την οποια εφερε εις περας με υπομονη και επιμονη ο τολμηρος και αδουλωτος εισαγγελευς!!! Οσο για τον Σαββα και τις αποκαλυψεις εδω, τι να πω;;; Δυσαρεστη εκπληξη για οσους νομιζαμε οτι ηταν γνησιος πατριωτης με Ελληνικη συνειδηση και το θαρρος της γνωμης του δημοσια, αλλα σημασια εχει οτι επεσε η μασκα που φορουσε και μας παραπλανουσε. Πικρες οι αληθειες αλλα ευτυχως βγαινουν επιτελους στην επιφανεια καποιες. Να υποθεσω οτι με την σιωπη του, αφου δεν εχει δωσει ακομη καποια εξηγηση, παραδεχεται την ενοχη του Η' κανει αμεριμνος τα μπανια του στην θαλασσα εν μεσω τετοιου κλιματος;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείτε αυτό από τα "ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ"... Το βρίσκω αρκετά ενδιαφέρον...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://attikanea.blogspot.gr/2015/10/blog-post_160.html?m=1