ΛΟΑΤΚΙ στα σχολεία βάζει ο Γαβρόγλου
Συστήνεται ομάδα εργασίας για την «προοδευτική» σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των μαθητών
Τελικά, αυτή η κυβέρνηση έχει εμμονή με τους ΛΟΑΤΚΙ! Δεν μπορεί να εξηγηθεί διαφορετικά το νέο «χτύπημα» από τον ΣΥΡΙΖΑ, καθώς, ενώ η χώρα μας είναι αντιμέτωπη με μια σειρά από σοβαρά ζητήματα, η κυβέρνηση εξακολουθεί πεισματικά με κάθε τρόπο να προωθεί τη «διαφορετικότητα».
Μετά το νομοσχέδιο-έκτρωμα που φέρνει ισοπεδωτικές αλλαγές οριζοντίως και καθέτως στο εκπαιδευτικό σύστημα και έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις, ο υπουργός Παιδείας... γυρίζει σελίδα και προωθεί τη «φόρμουλα» της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των μαθητών από τη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα!
Πάντως, έχουν φανεί εδώ και αρκετό διάστημα η εμμονή του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και οι προεκλογικές «πλάτες» του Μαξίμου στους ΛΟΑΤΚΙ, τακτική που αποτελεί φτηνό εντυπωσιασμό από την πλευρά της Κουμουνδούρου.
Πρόσφατα, το υπουργείο Παιδείας ευτέλισε τη Βουλή και εισήγαγε με τον χαρακτήρα τού επείγοντος ένα νομικό συμπίλημα τερατώδους όγκου, το οποίο αριθμούσε 1.120 σελίδες και 226 άρθρα. Αφού λοιπόν ο Κώστας Γαβρόγλου ολοκλήρωσε το... έργο του, τώρα αποφάσισε να ασχοληθεί με τους ΛΟΑΤΚΙ, καθώς όλα τα υπόλοιπα θέματα που υπάγονται στις αρμοδιότητές του είναι προφανώς για τον ίδιο λυμένα... Μάλιστα, φαίνεται πως σε αυτό το πλαίσιο ετοιμάζει ομάδα εργασίας για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, αλλά και τον σεξουαλικό προσανατολισμό.
Συνάντηση
Συγκεκριμένα, ο υπουργός Παιδείας συναντήθηκε χθες με τα μέλη της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας και υποψήφιους περιφερειακούς συμβούλους Αττικής με τον συνδυασμό της Ρένας Δούρου «Δύναμη Ζωής», Βαγγέλη Σκούφα, λογιστή και μέλος των Οικογενειών «Ουράνιο Τόξο», και Αννα Κουρουπού, διευθύντρια του «Red Umbrella Athens», καθώς και με την υποψήφια ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Στέλλα Μπελιά, ακτιβίστρια, νηπιαγωγό και συνδικαλίστρια.
Στη συνάντηση αυτή συζητήθηκαν ζητήματα διακρίσεων που υφίστανται ΛΟΑΤΚΙ μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας -μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς-, ενώ κατατέθηκαν προτάσεις για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού και τη δημιουργία ενός συμπεριληπτικού σχολείου χωρίς διακρίσεις. Στο πλαίσιο αυτό, ο υπουργός αποδέχθηκε την πρόταση να συσταθεί ομάδα εργασίας με αντικείμενο τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και τους τρόπους διαχείρισης καθημερινών ζητημάτων σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου και χαρακτηριστικών φύλου, καθώς επίσης και έμφυλων στερεοτύπων και σεξισμού που προκύπτουν στη σχολική ζωή.
Οι διαδικασίες για 4.500 διορισμούς στην ειδική αγωγή
Στην έναρξη της διαδικασίας των 4.500 μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση αναφέρθηκε χθες με δηλώσεις του ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, τονίζοντας πως επί χρόνια ο σημαντικός αυτός τομέας απαξιωνόταν από τις προηγούμενες κυβερνήσεις.
Η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τον μόνιμο διορισμό μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) ξεκίνησε χθες και λήγει την Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται έως την Πέμπτη 30 Μαΐου 2019 η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ).
«Για πρώτη φορά διορίζονται μόνιμοι εκπαιδευτικοί στον τομέα αυτόν, που για εμάς ήταν και παραμένει προτεραιότητα. Το νέο σχολικό έτος, 4.500 μόνιμοι εκπαιδευτικοί και ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό θα στηρίξουν τις οικογένειες και τους μαθητές, που μέσα από τις δυσκολίες αποδεικνύονται πολύ πιο άριστοι από εκείνους που η αντιπολίτευση θεωρεί ''αρίστους''» αναφέρει στη δήλωσή του ο Κώστας Γαβρόγλου.
Δημοκρατία
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...