Ισλάμ και Αριστερά: Μία ανίερη συμμαχία
Του Άγγελου Γ. Αγοραστού
Τα τελευταία έτη, με την έναρξη των υποτιθέμενων «προσφυγικών» ροών προς τη Δύση, παρακολουθούμε μία ενορχηστρωμένη επίθεση "αγάπης" ολόκληρης της Ευρωπαϊκής Αριστεράς προς το Ισλάμ. Μια αγάπη τόσο μονομερής που οι «Ισλαμο-αγαπούληδες» παραβλέπουν ακόμη και βιασμούς δικών τους οπαδών από μουσουλμάνους λαθρομετανάστες. Χαρακτηριστική η αφίσα της Γερμανικής Αριστεράς: «ανταλλάσσουμε τους ρατσιστές με τους βιαστές» (racists for rapists), και οι αφίσες κομμάτων της Ελληνικής Αριστεράς στην Αραβική γλώσσα που καλούν τους μουσουλμάνους «αδερφούς» στο φεστιβάλ της Αθήνας. Δύο ιδεολογίες τόσο διαμετρικά αντίθετες σε τόσα πολλά επίπεδα που λογικά θα έπρεπε να είναι ορκισμένοι εχθροί, παρά σύμμαχοι.
Το Ισλάμ δεν είναι μία θρησκεία ανεκτικότητας και αγάπης όπως η δική μας. Μην κοιτάζετε που εμείς οι Χριστιανοί πηγαίνουμε χαλαρά στην εκκλησία - όσοι πηγαίνουμε - λέμε χαλαρά ένα πάτερ ημών και είμαστε ελεύθεροι εάν θέλουμε να μην πιστεύουμε κιόλας ή και να βρίζουμε τα Θεία. Αυτοί δεν πιστεύουν χαλαρά, η πίστη τους είναι υποχρεωτική και η θρησκεία τους αποτελεί ένα ολοκληρωμένο νομικό και αξιακό σύστημα που καθορίζει τον τρόπο ζωής των οπαδών της. Ο απώτερος σκοπός οποιουδήποτε πιστού μουσουλμάνου είναι η επιβολή Θεοκρατικού καθεστώτος τόσο στη Διοίκηση όσο και στη Δικαιοσύνη (Σαρία). Το Ισλάμ και η Δημοκρατία για την οποία υποτίθεται ότι αγωνίζεται η Αριστερά, πόσο μάλλον η σύγχρονη αναρχο-Δημοκρατία, είναι έννοιες παντελώς ασύμβατες μεταξύ τους.
Το Ισλάμ και η χειραφέτηση των γυναικών δεν μπορούν να συνυπάρξουν. Στο Κοράνι τονίζεται ξεκάθαρα ότι η παντρεμένη γυναίκα είναι κυριολεκτικά κτήμα του άνδρα και πως δεν νοείται να βγαίνει από το σπίτι ασυνόδευτη, πόσο μάλλον να κυκλοφορεί ημίγυμνη και μεθυσμένη κατά τη νυχτερινή της έξοδο. Μόλις εγκαθίστανται κάπου απαιτούν να εφαρμοσθεί αυτά που λέει το κοράνι. Κόψιμο της κλειτορίδας στα 13, γάμος στα 14, και θάνατος δια λιθοβολισμού για την γυναίκα που θα διανοηθεί να κοιτάξει άλλον άνδρα.
Το Ισλάμ θεωρεί τους ομοφυλόφιλους και γενικά τις μειοψηφίες σεξουαλικού προσανατολισμού - που τόσο σθεναρά υπερασπίζεται η Αριστερά - ως απόβλητους και ιερόσυλους. Οι περισσότερες Ισλαμικές χώρες διατηρούν αυστηρότατες ποινές για ομοφυλοφιλικές πράξεις: φυλάκιση, πρόστιμο, δημόσιο μαστίγωμα, έως θανατική ποινή.
Το Ισλάμ περιορίζει σημαντικά την ελευθερία του λόγου και της έκφρασης, πολιτικής, θρησκευτικής, καλλιτεχνικής. Απαγορεύει τη ζωγραφική και την καλλιτεχνική απεικόνιση όχι μόνον του Προφήτη αλλά γενικώς έμψυχων όντων. Η Δυτική ανθρωποκεντρική τέχνη, πόσο μάλλον η σύγχρονη και πολλές φορές χυδαία τέχνη των κουλτουριάρηδων θα ήταν αδιανόητη στις Ισλαμικές κοινωνίες.
Η υποστήριξη της Αριστεράς στην Ισλαμική λαθρομετανάστευση των εκατομμυρίων ανειδίκευτων φθηνών εργατικών χεριών πώς ακριβώς συνάδει με τους κοινωνικούς αγώνες της για τα δικαιώματα των εργατών; Ο ίδιος ο Μαρξ καταδίκαζε απερίφραστα τη μαζική Ιρλανδική μετανάστευση στις ΗΠΑ ως όργανο του Κεφαλαίου που θα έριχνε τους μισθούς και θα έσπερνε διχόνοια στην εργατική τάξη.
Πώς λοιπόν εξηγείται αυτή η "ανιδιοτελής αγάπη" της αριστεράς προς τους μουσουλμάνους "αδερφούς;"
Το κλειδί της ανίερης αυτής συμμαχίας αποτελεί ο κοινός στόχος της κατάλυσης της αστικής Δημοκρατίας μέσω της δημογραφικής αλλοίωσης και η δημιουργία μιας παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας, η οποία όμως εάν καταλήξει Ισλαμική, δεν θα έχει καμία απολύτως σχέση με την αριστερά. Θεωρώντας τους Ισλαμιστές ως ταξικούς αδερφούς, οι ηγέτες της Αριστεράς ελπίζουν να χρησιμοποιήσουν τον Ισλαμισμό ως «πολιορκητικό κριό» για να προκαλέσουν την πτώση του καπιταλισμού. Στη διαδικασία αυτή, βλέπουν τη θυσία των ατομικών δικαιωμάτων - ιδίως των γυναικών και των ομοφυλόφιλων - ως ένα αποδεκτό τίμημα έναντι του υπέρτερου στόχου που είναι η καταστροφή του καπιταλισμού.
Οι Ισλαμιστές πάλι, προσποιούνται ότι ενώνονται με την Αριστερά υπέρ της ειρηνικής συνύπαρξης των λαών, ως μία κίνηση τακτικής για να επιτύχουν τον αληθινό στόχο τους που είναι η επιβολή της ολοκληρωτικής Θεοκρατίας τους. Το μεταναστευτικό κύμα που αντιμετωπίζει η Ευρώπη πιθανότατα αποτελεί συνειδητή κίνηση των πιστών που ακολουθούν τις εντολές του Προφήτη που από την Μέκκα «μετανάστευσε» στη Μεδίνα. 93 στίχοι στο Κοράνι δίνουν κατευθύνσεις για τον σκοπό αυτό. «θα πλημμυρίσουμε τη Δύση με μετανάστες ώστε να κυριαρχήσουμε στις κοινωνίες αυτές από μέσα», Χαλίφης Ισλαμικού Κράτους, Φεβρουάριος 2015. Οι μουσουλμάνοι μουσαφίρηδες δεν βλέπουν τους Ισλαμο-αγαπούληδες ως ταξικά τους αδέρφια αλλά ως άπιστους μεσο-αστούς.
Ποιοί είναι φανατικά υπέρ της μουσουλμανικής διείσδυσης στην Πατρίδα μας; Ακριβώς οι ίδιοι που θέλουν την καταστροφή της μεσαίας αστικής τάξης: ο ΣΥΡΙΖΑ το ΚΚΕ, λοιποί αριστερίζοντες, αντιφά, αναρχικοί.
Οι «προοδευτικές μούμιες» μέσω των ανοιχτών συνόρων και της απέχθειάς τους για τα Εθνικά και Χριστιανικά σύμβολα ταυτίζονται απόλυτα με τους εμπνευστές της παγκοσμιοποίησης. Οι σημερινοί αριστεροί (όχι ο Γλέζος και ο Σάντας), βλέπουν τη σημαία ως σουβενίρ που μπορούν να την μοιράζουν στους τουρίστες, να την κληρώνουν στις σημαιοφόρους σαν να είναι η κούκλα της Μπάρμπυ ή να την καίνε στις διαδηλώσεις. Η εικόνα του ανύπαρκτου Ιερώνυμου της Ελλαδικής εκκλησίας να βγάζει τον σταυρό για να μοιράσει φαγητό σε μουσουλμάνους επειδή "θα προκληθούν" μόνον θλίψη εκπέμπει. Γιατί "να προκληθούν;" Μα εάν "προκληθούν" αποδεικνύει ότι είναι φανατικοί. Οι χριστιανοί γιατί "δεν θα προκληθούν" που βλέπουν τις ορδές των λαθρο-εισβολέων μέσα στις Πατρίδες τους;
Και επειδή το φτωχό λεξιλόγιο των Ισλαμο-αριστερών εξαντλείται μόνον σε δύο λέξεις, «ρατσιστής» και «φασίστας», ας τονίσω ότι η δυσφορία των Ελλήνων έναντι των λαθρο-εισβολέων δεν εκπορεύεται από κάποια ιδεολογία περί φυλετικής ανωτερότητας αλλά από το γεγονός ότι αυτή η χώρα είναι η Πατρίδα μας, είναι το σπίτι μας, και όποιος θέλει να μπει στο σπίτι μας δεν θα μπει λάθρα (στα κρυφά) αλλά οφείλει να χτυπήσει την πόρτα. Και εάν τον δεχθούμε, τότε θα πρέπει να προσαρμοσθεί στους κανόνες και στους νόμους του οικοδεσπότη που τον φιλοξενεί και όχι να απαιτεί να επιβάλει τους δικούς του. Δεν θα αλλάξουμε ούτε τη θρησκεία μας, ούτε τον τρόπο ζωής μας. Αυτοί θα προσαρμοσθούν σε εμάς και όχι εμείς σε αυτούς. Κι αν δεν τους αρέσει μπορούν να κάνουν χρήση μιας άλλης μεγάλης κατάκτησης της αστικής δημοκρατίας μας: της ελευθερίας να φύγουν.
Το αποτέλεσμα της σύγκρουσης που συντελείται αυτή την στιγμή στο εσωτερικό της Δύσης θα έχει μακροχρόνιες συνέπειες για το μέλλον της ανθρωπότητας. Η Ευρώπη δεν χρειάζεται ηγετίσκους σαν αυτόν της Γαλλίας που τον εξέλεξαν τα ΜΜΕ για να γεμίσει με λαθρο-εποίκους τη χώρα και που μαζί με την Ισλαμίστρια δήμαρχο του Παρισιού έχουν μετατρέψει την πόλη σε ένα απέραντο τσαντίρι, αλλά ηγέτες σαν τον Ορμπάν που έκλεισε το Πανεπιστήμιο του Σόρος στην Ουγγαρία και τον κατηγόρησε ευθέως ως χρηματοδότη του επιδοτούμενου Ισλαμικού εποικισμού. Βεβαίως, η "αριστεροσύνη" των ανά τον κόσμο Ισλαμο-αγαπούληδων δεν θίγεται, παρ' όλο που χρηματοδοτούνται για την αλληλεγγύη τους από τις οργανώσεις του καπιταλιστή κερδοσκόπου των αγορών.
Οι Ισλαμο-αριστεροί αποτελούν μία απέλπιδα προσπάθεια αποσυντιθέμενων μαρξιστών που ήταν σε κατάσταση σήψης, κλινικά νεκροί, να βγούνε από τον σκουπιδοτενεκέ της ιστορίας προσδενόμενοι στις ανερχόμενες δυνάμεις του Ισλάμ (από το βιβλίο του Μισέλ Ουελμπέκ, «Υποταγή»). Στόχος των Ισλαμο-αριστερών είναι ο δυτικός τρόπος ζωής, η αστική δημοκρατία μας, η οποία παρ' όλες τις ατέλειές της αποτελεί ότι καλύτερο έχει να επιδείξει ο ανθρώπινος πολιτισμός στη διάρκεια τόσων χιλιετηρίδων εξέλιξης.
* Ο κ. Άγγελος Γ. Αγοραστός είναι Διδάκτορας Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Liberal
"Ποιοί είναι φανατικά υπέρ της μουσουλμανικής διείσδυσης στην Πατρίδα μας; Ακριβώς οι ίδιοι που θέλουν την καταστροφή της μεσαίας αστικής τάξης: ο ΣΥΡΙΖΑ το ΚΚΕ, λοιποί αριστερίζοντες, αντιφά, αναρχικοί."
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδω κανεις το ενα και μοναδικο ,εντουτοις πολυ σοβαρο λαθος, κ. αρθρογραφε!
ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!! ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!
Ιδου και οι αποδειξεις:
Χρηστος Πρωτόπαπας , (τοτε)υπουργός Τύπου στην ενημέρωση πολιτικών συντακτών στις 29/10/2001:
«...θα πρέπει να κατανοήσουμε ότι ζώντας σήμερα στην Ελλάδα, ζούμε και σε μιά πολυπολιτισμική κοινωνία που θα πρέπει να μάθει –και αυτό πρέπει να γίνει σε όλο τον κόσμο με την παγκοσμιοποίηση, πλέον,- να αποδέχεται τη διαφορετικότητα και να συμβιώνει με τις διαφορές των φύλων ,της θρησκείας,των φυλών, του χρώματος και οτιδήποτε άλλο.Έτσι πρέπει να ζήσουμε.
Αυτού του είδους την παγκόσμια κοινωνία πρέπει να θέλουμε. Χάρηκα ιδιαίτερα,χθες το πρωί στην Ρόδο, όταν είδα,σε μια θαυμάσια πράγματι παρέλαση, να παρευλάνουν παιδιά που το χρώμα του δερματός τους δεν ήταν πάντα αυτό που συνηθίζεται στους Έλληνες.»
Κωστας Σημίτης στη διημερίδα του Ευρωπαϊκού Σοσιαλιστικού Κόμματος,Ζάππειο Μέγαρο, 24/2/2001:
«Η σοσιαλιστική παράταξη έδειξε ότι είναι ένας χώρος κοινωνικής δημιουργίας.Ο καινούργιος κόσμος μπορεί να είναι ο δικός μας κόσμος.Όλων εκείνων των δυνάμεων που επιθυμούν τον κοινωνικό και οικονομικό εκσυγχρονισμό, την βελτίωση του βιοτικού επιπέδου όλων των πολιτών, μιά εξέλιξη δίχως αποκλεισμούς,χωρίς διακρίσεις σε μια βαθιά δημοκρατική ,πολυπολιτισμική και πλουραλιστική κοινωνία.Γιατί θέλουμε μια πολυπολιτισμική Ευρώπη, και αυτό δεν επιτυγχάνεται, αν εμείς απλώς παρακολουθούμε και δεν δημιουργούμε.»
Ο Κωστας Καραμανλής σε ομιλία στις 24/10/2003 στον Έυοσμο Θεασσαλονίκης ,μιλά προσεκτικώς , γενικά και αόριστα περί «ενσωμάτωσης του μεταναστευτικού στοιχείου στην ελληνική κοινωνία.»
Προκόπης Παυλόπουλος , (τοτε)Υπουργός δημόσιας Δίοικησης και Αποκέντρωσης,στις 21/3 /2006 για την Παγκόσμια ημέρα κατά του Ρατσισμού:
«Η Ελλάδα μετατρέπεται σταδιακά σε μιά ανοιχτή και πολυπολιτισμική κοινωνία.Η μετανάστευση είναι ένα απόλυτα φυσιολογικό φαινόμενο,ευεργετικό για τις ίδιες τις κοινωνίες,φαινόμενο σήμερα...Και αυτό το φαινόμενο βοηθάει τις κοινωνίες και τους λαούς να προοδεύσουν και να αναπτύξουν τους πολιτισμούς τους, όταν ξέρουμε πόσο τα μεταναστευτικά ρεύματα μπολιάζουν τις κοινωνίες και τους πολιτισμούς για να πάνε μπροστά.Γονιμοποιούν,στην κυριολεξία τους πολιτισμούς. Γονιμοποιούν τις κοινωνίες.»
Μάλιστα ο κ. Παυλόπουλος μιλώντας για τις ευκαιρίες εκ’των υστέρων νομιμοποιήσης που έχουν παρασχεθεί στους παράνομους μετανάστες στην Ελλάδα υπογραμμίζει ότι:
«η όλη προσπάθεια θα συνεχισθεί ως την πλήρη εξάλειψη του φαινομένου ύπαρξης παρανόμων μεταναστών στην χώρα μας»
Ο κ.Παυλόπουλος ήταν ξεκάθαρος όταν στις 7/5/2007 δήλωνε:
«Θα κάνουμε όσες προσπάθειες νομιμοποίησης χρειάζεται,ώστε να μην υπάρχει έστω και ένας παράνομος μετανάστης στη χώρα μας…....Κατά τα λοιπά, έχουμε πάρει τα μέτρα μας με τη νομοθεσία την οποία θεσπίσαμε,ώστε να μην υπάρχει εφεξής εκείνη η ανεξέλεγκτη κίνηση μεταναστών την οποία γνωρίσαμε στο παρελθόν.»"
Πηγή: «Το τέλος μίας ουτοπίας»
Συγγραφέας: Γιάννης Κολοβός
ΓΜ
(συνεχεια προηγουμενου σχολιου)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε διημερίδα του ΙΜΕΠΟ,ο κ.Παυλόπουλος στις 15/11/2004 δηλωσε:
«η ισότητα πρέπει να είναι αναλογική ισότητα (sic), που σημαίνει ότι ίση μεταχείριση ουσιωδώς ομοίων καταστάσεων και άνιση μεταχείριση ουσιωδώς ανόμοιων καταστάσεων με την έννοια ότι το κράτος οφείλει να παρεμβαίνει με θετικά μέτρα για να αποκαταστήσει την ισότητα,όπου αυτή δεν μπορεί να αποκατασταθεί κάτω απο τις συνήθεις συνθήκες.Και σε αυτό πρέπει να είμαστε γενναίοι και πρέπει να το πάρουμε απόφαση».
Ο κ.Παυλόπουλος δηλώνει υπέρ των θετικών διακρίσεων, δηλαδή των θεσμοθετημένων διακρίσεων εις βάρος των Ελλήνων και υπέρ των μεταναστών στην εργασία και αλλού.
Η κ.Μαριέττα Γιαννάκου, πρώην Υπουργός Παιδείας, στο προεκλογικό της έντυπο για τις βουλευτικες Εκλογές της 7/3/2004 υποστηρίζει μιά μεταναστευτική πολιτική που θα «τονώνει τον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα της ελληνικής κοινωνίας».
Δεν είναι τυχαίο ότι το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε την διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας ως μαθήματος επιλογής σε 5 γυμνάσια των νομών Ροδόπης και Ξάνθης με την αιτιολογία της «αρχής της πολυγλωσσίας,η οποία σε μιά εποχή πολυπολιτισμικότητας αποτελεί προτεραιότητα όλων των εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ευρώπη.»
Η κ.Γιαννάκου και ο Αλβανός ομόλογος της Γκένκ Πόλο «συμφώνησαν να ξαναδούν επιτροπές τα βιβλία της Ιστορίας,ώστε να λειανθούν οι επιλήψιμες αναφορές που ύπαρχουν για τις δύο χώρες» (ΒΗΜΑτοδότης 14/9/006 )
Η κ.Άννα Διαμαντοπούλου βουλευτής και (τότε) εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ στις 7/3/2004 δήλωσε:
«Επειδή ζούμε σε κοινωνίες πολυπολιτισμικές και με πολλές ομάδες αποκλεισμένων, η δυνατότητα να έχεις ανοχή στο διαφορετικό και να επιτρέπεις την ένταξη όλων στην κοινωνία πιστεύω ότι είναι ένας ‘αριστερός σοσιαλισμός’.» (ΒΗΜΑgazino αρ.178 7/3/2004)
Η Γενική Γραμματέας Νέας Γενιάς του Υπουργείου Παιδείας κ.Βάσω Κόλλια στο φυλλαδιο που εξεδώθη τον Φλεβάρη του 2007 «Υπάρχει μία μόνο επικίνδυνη μειονότητα: οι ρατσιστές» τονίζει:
«Θέλουμε μιά πολύχρωμη και πλουραλιστική κοινωνία.Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε (sic) και η διαφορετικότητα είναι η κινητήριος δύναμη και η εμπνευσή μας»
Ο πρώην υφυπουργός Πολιτισμού κ.Πέτρος Τατούλης στην Απογευματινή στις 21/10/2003 δήλωσε:
«Η ΝΔ είναι ο χώρος του σύγχρονου Πολιτικού Φιλευθερισμού και στοχεύει στη δημιουργία μίας ανοικτής κοινώνιας, μίας ανεκτικής κοινωνίας με ισχυρά πολυπολιτισμικά στοιχεία»,
ενώ θέτει ως στόχο ως υφυπουργός « να δημιουργήσει νέες τάσεις και δεδομένα προς την εμπέδωση μιάς πολυπολιτισμικής διάστασης» (Καθημερινη 4/4/2004)
Η (τοτε)υπουργός Εξωτερικών Ντορα Μπακογιάννη χαρακτηρίζει την σύγχρονη ελληνική κοινωνία ως «μια κοινωνία πολυπολιτισμική»(Καθημερινη 16/4/2004)
Πηγή: «Το τέλος μίας ουτοπίας»
Συγγραφέας: Γιάννης Κολοβός
ΓΜ