Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Τα Τουρκικά ΚΤΕΛ «αλωνίζουν» στην Ελληνική Θράκη εξυπηρετώντας Έλληνες μουσουλμάνους!

Προσφορά δημοσίων σχέσεων στην Άγκυρα;

Την αλλαγή του δρομολογίου του λεωφορείου της τουρκικής εταιρείας Metro, που κάνει τη γραμμή Κωνσταντινούπολης – Θεσσαλονίκης για να εξυπηρετηθούν μουσουλμάνοι της Ελληνικής Θράκης, καταγγέλλει ο καθηγητής Πανεπιστημίου Αθ. Αγγελόπουλος, με επιστολή του προς την υπουργό Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη και τους υπουργούς Μεταφορών Ευρυπίδη Στυλιανίδη και Μακεδονίας – Θράκης Σ. Καλαφάτη.
Όπως αναφέρει στην επιστολή του ο κ. Αγγελόπουλος, στο δρομολόγιο της 4ης Αυγούστου το λεωφορείο, μετά την Αλεξανδρούπολη αντί να πάει προς Κομοτηνή – Καβάλα – Θεσσαλονίκη, έκανε παράκαμψη και πέρασε από Μέστη, Σάπες και Ίασμο για να αποβιβάσει μουσουλμάνους. Ο οδηγός στις διαμαρτυρίες των επιβατών είπε ότι εκτελεί εντολές.
Χαρακτηριστικά ο κύριος Αγγελόπουλος στην επιστολή του αναφέρει:
«Αποτέλεσμα της απαράδεκτης αυτής παρακάμψεως ήταν οι επιβάτες για Κομοτηνή, Ξάνθη και Καβάλα, μουσουλμάνοι και χριστιανοί, να φθάσουν στους προορισμούς τους πολύ καθυστερημένα, εκνευρισμένοι, εμείς δε του τελικού και κύριου προορισμού να καταλήξουμε στην Θεσσαλονίκη μετά 12ωρο πορείας. Η Εγνατία Οδός για μας αχρηστεύθηκε εκ των πραγμάτων.
Στις μεταξύ μας, των επιβατών, συζητήσεις για την απρεπή αυτή συμπεριφορά του δρομολογίου, ζεύγος από την Ίμβρο, που πήγαινε στην Κομοτηνή για επίσκεψη συγγενών, μας εξέφραζε την αγανάκτηση για την μεγάλη ταλαιπωρία που υφίστανται οι Ίμβριοι κάθε φορά που έρχονται στην Αλεξανδρούπολη και Κομοτηνή, με το να υποχρεώνονται από Ίμβρο να μεταβαίνουν πρώτα με πλοίο στο Τσανάκαλε και από εκεί μέσω Κεσάνης κ.λ.π. να φθάνουν στον τελικό προορισμό. Ταλαιπωρία μίας ημέρας.
Το ίδιο υφίστανται και οι απόδημοι Ίμβριοι, που το καλοκαίρι ή άλλες περιόδους του χρόνου πηγαίνουν στα πατρογονικά τους σπίτια στα χωριά τους στην Ίμβρο. Η λειτουργία θαλασσίου δρομολογίου Αλεξανδρουπόλεως – Σαμοθράκης – Ίμβρου, που κάποτε υπήρχε, θα ήταν αποτελεσματική συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση όλων των κατοίκων, Ελλήνων, Τούρκων και άλλων τουριστών, της Ίμβρου, γιατί συντομότατα θα έφθαναν στους προορισμούς τους στην Ελληνική Θράκη, αποφεύγοντας το πέταλο Ίμβρος – Τσανάκαλε – Κεσσάνη. Η Τουρκία αρνείται τη γραμμή, με το αιτιολογικό ότι η θαλάσσια εκείνη περιοχή είναι αυστηρά απαγορευμένη στρατιωτική ναυτική ζώνη. Παρ’ όλο που το νησί έχει αναπτυχθεί πολύ τουριστικά και συγκοινωνιακά για την εξυπηρέτηση Τούρκων πολιτών. Γι αυτούς δεν υφίσταται ναυτικός αποκλεισμός;
Με το συγκεκριμένο ερώτημα ο καθηγητής κύριος Αγγελόπουλος κλείνει την επιστολή του, αφήνοντας όμως αίολο έναν σωρό άλλων ερωτημάτων, που έχουν να κάνουν με την δικαιοδοσία αλλαγής δρομολογίου –που γίνεται σε όλα τα δρομολόγια- του τουρκικού λεωφορείου. Με ποιο δικαίωμα γίνεται αυτή η παράκαμψη; Έχει δηλώσει η τουρκική εταιρεία την αλλαγή δρομολογίου ή είναι ενέργεια για την εξυπηρέτηση των επιβατών-πελατών της με τη σιωπηρή συναίνεση των αρμοδίων υπουργείων; Έχει υπολογισθεί η οικονομική ζημία που επέρχεται σε Ελληνικούς κλάδους μεταφοράς πολιτών (π.χ. ταξί, Ελληνικά ΚΤΕΛ); Τι αντίτιμο έχει εισπράξει το Ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών για την παροχή αυτή που προσθέτει στις δημόσιες σχέσεις προς τους μουσουλμάνους της Ελληνικής Θράκης, αλλά και ενδυναμώνει την αίγλη της Τουρκίας στο εσωτερικό της Ελλάδας;
Κυρία Μπακογιάννη και κύριε Παυλόπουλε, είστε επιτέλους σε θέση να απαντήσετε σε απλά ερωτήματα; Αποφεύγουμε να σας υποβάλλουμε δύσκολα γιατί απαιτούνται ειδικές πολιτικές ικανότητες αλλά και γνώσεις που προφανέστατα λείπουν από το βιογραφικό σας. Επιτέλους, εάν δεν είστε σε θέση να ανταποκριθείτε σε διαδικαστικά ζητήματα, για ποιόν λόγο συνεχίζετε να βρίσκεστε στις θέσεις σας; Απλά για την «καρέκλα»;
Κωνσταντίνος


Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

5 σχόλια :

  1. Και βεβαια για την "καρεκλα".

    ΓΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. syggnomi alla ego kano to dromologio athina - poli parapoly syxna kai mporei na min einai toso "evropaiko" oso tha to thelame alla sigoura eksypiretei. Oi odigoi exoun tin stixiodi anthropia oste na afinoun romious kai mousoulmanous oso pio konta stous proorismous tous ginetai gia na glitonoun ta eksoda taksi. Tora omos apo edo kai pera, xari ston patrioti kai evropaio kyrio afto mallon tha prepei na ta dinoume stous taksitzides. Sas efxaristoume poly kyrie pou mas eksevropaizete me toso zilo. Na eiste kala, panta tetoies epityxies.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ασφαλώς η σύγκριση και μόνο με τη λέξη "ΚΤΕΛ" είναι άκομψη, "προσβάλλει" τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα τουρκικά λεωφορεία.
    Στη διαδρομή που ακολουθουν τα λεωφορεία (που είναι αυτή της εγνατίας οδού) εαν και εφοον υπαρχουν επιβαίνοντες, γίνεται παράκαμψη. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και για την πόλη της Αλεξανδρούπολης απ'όπου το λεωφορείο δεν περνάει απο μεσα παρα μονον αν υπαρχουν επιβάτες. Λογικό είναι το καλοκαίρι να υπάρχει αυξημένη κίνηση.

    Σε ότι αφορά την Ίμβρο, το πρόβλημα ήταν η μή ύπαρξη τελωνείου στο νησί (το κοντινότερο ήταν στο Τσανάκαλε) αλλα από περυσι, το προβλημα λύθηκε, δημιουργήθηκε τελωνείο, έγινε η Ίμβρος πύλη εισόδου για την τουρκία, αλλά το πλοίο ένα χρονο μετα είναι ακόμα άφαντο (και δε φταινε οι τουρκοι γι αυτο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδή προφανέστατα δεν έγινε αντιληπτό ότι η διαμαρτυρία είναι περισσότερο οικονομικού περιεχομένου. Πώς είναι δυνατόν ένα δηλωμένο δρομολόγιο να αλλάζει; Εάν συμβεί κάποιο ατύχημα σε αυτή την αλλαγή του δρομολογίου, θα υπάρξει ασφαλιστική κάλυψη στους πελάτες ή απλά θα κλείσει η τουρκική εταιρεία μπροστά στην αδυναμία της οποιαδήποτε αποπληρωμής - απαίτησης πιθανών πελατών που θα έχουν υποστεί σωματικές ή ψυχολογικές ζημίες...
    Προσωπικά, έχω δει πάμπολλες φορές τα λεωφορεία αυτά να βγαίνουν εκτός δρομολογίου για πολύ ώρα και για αρκετά χιλιόμετρα (άνω των 25 συνεχόμενων) και απορώ με το "ρίσκο" των επιβαινόντων. Κατ' εμέ, το σφάλμα δεν βρίσκεται στην εταιρεία, η οποία καλά κάνει και προσπαθεί να εξυπηρετήσει τους πελάτες της, αλλά στην Ελληνική πλευρά η οποία συνεχίζει να αφήνει εκτεθειμένους ασφαλιστικά Έλληνες υπηκόους που ταξιδεύουν με τα συγκεκριμένα λεωφορεία.
    Φυσικά και δεν είναι ΚΤΕΛ. Αλλά τρανζίτ διαδρομές, τις οποίες θα πρέπει να σέβεται πρώτα η τουρκική εταιρεία και στη συνέχεια να επιζητά την απερέγκλιτη τήρησή τους το Ελληνικό δημόσιο. Φυσικά και τίθεται οικονομικό θέμα, από διαφυγόντα κέρδη παράπλευρων επαγγελμάτων. Αν και δεν είμαι ούτε ταξιτζής, αλλά ούτε καν οδηγός λεωφορείου ΚΤΕΛ, νομίζω πως οι δύο κλάδοι που βάλλονται άμεσα οικονομικά θα πρέπει να εγείρουν και τις ό,ποιες αξιώσεις ενάντια της συγκεκριμένης εταιρείας.
    Εάν το λιμάνι στην Ίμβρο έγινε, τότε γιατί δεν επιτρέπεται η προσέγγισή του; Και πως θα γίνει αυτό εν μέσω "στρατιωτικής περιοχής;" Τα ερωτήματα είναι εύλογα και θα ήθελα έντιμη και όχι προπαγανδιστικού περιεχομένου απάντηση...
    Αν είναι δυνατόν... Κι αυτό επειδή πιστεύω πως εμείς μπορούμε να μιλάμε ποιό έντιμα από τις κυβερνήσεις μας... Μήπως κάνω λάθος; Εκτός και αν αυτή τη στιγμή δεν συζητώ με πολίτη αλλά με εκπρόσωπο κυβέρνησης... Οπότε αλλάζει και γίνεται τρομακτικά ενδιαφέρον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kalo to sxolio sas, omos den eiste enimeromenos katallila. To dromologio DEN einai dilomeno (mporeite na to epivevaiosete milontas me tin idia tin etaireia)
    Oso gia tous kladous pou "ypoferoun" epeidi den vriskoun pelates pou tha plirosoun 30-5- evro taksi gia na pane sto tade xorio, kala na pathoun efoson vasizontai stin aisxrokerdia kai protimoun kalio pente kai sto xeri para deka kai karteri. Prosopika den tous lypamai.
    Oson afora tin 12ori poreia tou leoforeiou sti diadromi thes.-kon/poli ksexase o sevastos kyrios na mas pei posi ora kathysterise to leoforeio sta ellinika synora opou ta metra asfaleias einai pio xronovora.
    Me epistoles stin kyvernisi den lynontai tetoiou eidous "provlimata".
    Na steilei epistoli se ellines epixeirimaties pou tha exoun ta "kotsia" na ftiaksoun mia etaireia aksia na antagonistei tin x kai y "METRO" tis Tourkias.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]