Διδάσκουν στα παιδιά προσευχές από το... Κοράνι!
Την έντονη αντίδραση Χριστιανών γονέων έχει προκαλέσει το περιεχόμενο νέων σχολικών βιβλίων για το μάθημα των Θρησκευτικών μέσω των οποίων οι μαθητές θα διδάσκονται για το Κοράνι και τον Ιουδαϊσμό.
Ήδη, σε όλη τη χώρα συνεχίζονται οι αιτήσεις γονέων για απαλλαγή των παιδιών τους από το μάθημα όταν θα διδάσκονται οι συγκεκριμένες ενότητες, κάτι που συνέβη και στην Αιγιάλεια, με τον προϊστάμενο του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού Φανερωμένης Αιγίου, πατέρα Αθανάσιο Λιακόπουλο να κάνει την αρχή, καταθέτοντας σχετική υπεύθυνη δήλωση στην διεύθυνση του σχολείου όπου φοιτά το παιδί του.
Το νέο βιβλίο θρησκευτικών της Δ΄ Δημοτικού έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις, σχετικά με το περιεχόμενό του.
Η πιο σοβαρή «ένσταση» όμως έχει να κάνει με τις αναφορές στον Μουσουλμανισμό, με κάποιους να ισχυρίζονται πως το νέο βιβλίο, είτε προσπαθεί να περάσει «υπογείως» αλλόθρησκα μηνύματα, είτε αποτελεί ευθεία προσπάθεια του υπουργείου Παιδείας να προωθήσει τον Ισλαμισμό στα ελληνόπουλα.
Σε πανελλαδικό επίπεδο αναπτύσσεται κύμα αντιδράσεων από γονείς που εκφράζουν απόγνωση για το περιεχόμενό του.
Όπως παρατηρεί ο π. Αθανάσιος Λιακόπουλος
«Φέτος τα βιβλία έχουν αλλάξει και οι αναφορές είναι περισσότερες για άλλες θρησκείες παρά για τον Χριστιανισμό.
Σαν Έλληνας Χριστιανός Ορθόδοξος, δεν αποδέχομαι να διδάσκονται στο παιδί μου προσευχές άλλων χριστιανικών παραδόσεων, το Κοράνιο κ.λπ.
Γι’ αυτό και ζήτησα, μέσω υπεύθυνης δήλωσης, να μην διδαχθεί αυτές τις ενότητες, ωστόσο ακόμη δεν έχω πάρει απάντηση από την διεύθυνση του σχολείου».
Άποψη κι άλλων γονέων είναι ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στην πλήρη γνώση του Χριστιανισμού, ώστε οι μικροί μαθητές να ξέρουν τη θρησκεία τους, παρά να «εισβάλλουν» μέσα στα σχολεία -και μάλιστα στα Δημοτικά- άλλες θρησκείες.
Και το ερώτημα που τίθεται είναι «τα παιδιά ηλικίας 9-10 ετών, που πηγαίνουν Τετάρτη Δημοτικού, είναι ικανά να αντιληφθούν τις πολύ μεγάλες διαφορές των θρησκειών και να κατανοήσουν ότι κάποιες -όπως το Ισλάμ- έχουν ακραίες θέσεις;».
Η ΠΕΘ στο πλευρό των γονέων
Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων χαιρετίζει θερμά την αυθόρμητη, θαρραλέα, ομολογιακή, αγωνιστική και ακτιβιστική πρωτοβουλία των Ελλήνων Ορθοδόξων Χριστιανών γονέων και κηδεμόνων των μαθητών/τριών των σχολείων της χώρας, οι οποίοι επιστρέφουν στα σχολεία, τους «Φακέλους του μαθητή για το μάθημα των Θρησκευτικών», ζητώντας να διδαχθούν τα παιδιά τους την πίστη τους ανόθευτη χωρίς μείξεις και χυλοποιήσεις με ξένες θρησκείες.
Οι γονείς, προφανώς, αντιδρούν με αυτόν τον πρωτοφανή και επαναστατικό τρόπο στην αυταρχική και αντιδημοκρατική συμπεριφορά του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο, περιφρονώντας επιδεικτικά τα ορθόδοξα χριστιανικά πιστεύω της συντριπτικής πλειονοψηφίας του ελληνικού λαού, προχώρησε στην έκδοση και διανομή στους μαθητές/τριες των «Φακέλων του μαθητή για το μάθημα των Θρησκευτικών», το περιεχόμενο των οποίων είναι πολυθρησκειακό και συγκρητιστικό και, συνεπώς, αντισυνταγματικό, αντιπαιδαγωγικό και αντορθόδοξο, όπως, επανειλημμένα, έχει τονιστεί από πολλούς αρμόδιους φορείς.
Η αλήθεια του θέματος είναι καθαρή και απλή: Οι ορθόδοξοι μαθητές, ανήκουν στους γονείς τους ως προσωπικότητες και όχι στο κράτος και, φυσικά, θα πρέπει να διδάσκονται την πίστη των γονέων τους, την οποία έχουν ασπασθεί με το βάπτισμα και όχι ένα συνονθύλευμα θρησκειών.
Αυτό είναι παγκόσμια κατοχυρωμένο δικαίωμά τους.
Η ανάμειξη των θρησκειών με την πίστη των μαθητών από την Γ΄τάξη του Δημοτικού στοχεύει στη αντικατάσταση ή υποκατάσταση της πίστεως των ορθοδόξων μαθητών με ένα ουδέτερο διαθρησκειακό ή πολυθρησκειακό ή πανθρησκειακό και εκκοσμικευμένο πνεύμα, με άλλα λόγια, στην αποχριστιανοποίησή τους.
Με βάση την ανεξιθρησκία, ο ελληνορθόδοξος μαθητής δικαιούται να διδάσκεται τη γνήσια και αληθινή και εξ Αποκαλύψεως πίστη του, που συμβάλλει, αφενός στην πνευματική προσωπική ανακαίνιση των μαθητών και, αφετέρου, στη δημιουργία πολιτών με ηθικοπνευματικές και κοινωνικές αρχές, αντίστοιχες των ηθών, των εθίμων και του εν γένει πολιτισμικού και θρησκευτικού τοπίου της ελληνικής παράδοσης.
Αυτό που δικαιούται και το απολαμβάνει ο Εβραίος, ο Μουσουλμάνος και ο Ρωμαιοκαθολικός μαθητής, δηλαδή τη διδασκαλία της δικής του πίστεως, για ποιον λόγο η πολιτεία να το στερεί στον ελληνορθόδοξο μαθητή και να του επιβάλλει να διδαχθεί τα είδωλα της πολυθρησκείας;
Η ΠΕΘ καλεί τους γονείς να συνεχίσουν να δίνουν δυναμικό αγωνιστικό «παρών» για τη διατήρηση της ελληνορθόδοξης φυσιογνωμίας της παιδείας μας.
Επίσης, η ΠΕΘ, για ακόμη μία φορά, απευθύνει θερμή και ειλικρινή έκκληση στον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κώστα Γαβρόγλου και σε όσους ακόμη εργάζονται για την με κάθε τρόπο βίαιη επιβολή των αντιχριστιανικών και αντορθόδοξων ιδεοληψιών τους στην ελληνική κοινωνία, να εγκαταλείψουν αυτή την καταστροφική – αποδομητική, αδιέξοδη πολιτική, καθώς και τη διχαστική ρητορική τους.
Καλούμε τους αρχιτέκτονες αυτής της μεθόδευσης να σταματήσουν άμεσα να οργανώνουν, με τη δύναμη της εξουσίας, την πνευματική καταστροφή του ελληνικού πολιτισμού, το σπουδαιότερο κομμάτι του οποίου είναι η Ορθοδοξία.
Τους καλούμε να συν-εργασθούν έντιμα, με συμφιλιωτικό και δημοκρατικό πνεύμα, με όλους τους υπεύθυνους παράγοντες για την παροχή της ορθόδοξης, χριστιανικής παιδείας στα σχολεία της χώρας μας, για μια γνήσια και πραγματική ανανέωση του μαθήματος των Θρησκευτικών.
Το ΔΣ της ΠΕΘ
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...