Ερντογάν σε μαθητές της Θράκης: Όλοι μαζί είμαστε Τουρκία
Η πρόκληση Ερντογάν που δεν είδε, δεν άκουσε, δεν ήξερε ο Αλέξης και η παρέα του (αυτοαποκαλούνται και... ελληνική κυβέρνηση)!
Γράφει ο Γεωργίου Μιχαήλ
Βίντεο με τον διάλογο που είχε ο Τούρκος πρόεδρος με μαθητές στο μειονοτικό σχολείο Τζελάλ Μπαγιάρ στην Κομοτηνή ήρθε στο φως της δημοσιότητας.
Μεταξύ άλλων, στο βίντεο, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν μιλώντας στους μαθητές του μειονοτικού σχολείου "Τζελάλ Μπαγιάρ" ακούγεται να λέει:
"Μια σημαία, μια πατρίδα, ένα κράτος. Τι σημαίνει;
Ένα έθνος, μια σημαία, ένα κράτος. Εντάξει;
Δεν υπάρχουν διακρίσεις, δεν υπάρχουν διαφορές.
Θα είμαστε ένα, θα είμαστε ισχυροί, θα είμαστε ζωντανοί, θα είμαστε αδέρφια.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΥΡΚΙΑ".
"Μακάρι, μακάρι" ακούγεται να λέει μια φωνή.
Ο Ερντογάν, ικανοποιημένος απ’ όσα έχει πει, χαιρετά τα παιδιά και φεύγει.
Το βίντεο τραβήχτηκε με κινητό τηλέφωνο και δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα "tourkinanea.gr" από την δημοτική παράταξη Σπάρτακος.
Δίπλα στον Τούρκο πρόεδρο βρισκόταν και ο υφυπουργός Εξωτερικών, Γιάννης Αμανατίδης, ο οποίος προφανώς και δεν αντιλήφθηκε τα όσα έλεγε ο Ερντογάν στους μαθητές.
Και, είναι απολύτως βέβαιο πως δεν έχουν ιδέα για την τουρκική πολιτική και τις ιδιαιτερότητές της, όσοι "πέφτουν από τα σύννεφα" για την παραβίαση των συμφωνηθέντων από την πλευρά του Ερντογάν με την Ελληνική κυβέρνηση. Δυστυχώς, το βίντεο που ακολουθεί είναι ένα μόνο μικρό απόσπασμα, σε δημόσιο χώρο, από τα όσα ο τούρκος Πρόεδρος είπε στη Θράκη, αφού οι συναντήσεις που έκανε με "στελέχη" της περιοχής (πολιτικούς και θρησκευτικούς παράγοντες, τουρκόφρονες μουσουλμάνους που ανήκουν στην "ελίτ" των "εκλεκτών" του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής).
Η καταγεγραμμένη τουρκική προπαγάνδα (προς ανήλικα παιδιά) εντός ελληνικού εδάφους, προς έλληνες πολίτες, αποτελεί πάγια τακτική τούρκων εκπαιδευτικών που εργάζονται σε μειονοτικά Γυμνάσια και Λύκεια στην Ξάνθη και την Κομοτηνή. Και μπορεί μεν να αποτελεί ακόμη μια (αλλά πάγια) παράβαση των συμφωνηθέντων μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, καταδεικνύει όμως την στάση της Τουρκίας, η οποία αρνείται να σεβαστεί τους συνομιλητές της και τις ό,ποιες συμφωνίες της με άλλες χώρες (ιδιαίτερα με την Ελλάδα).
Όσο για το πνεύμα της ελληνοτουρκικής φιλίας, που αναπτύσσεται με ιδιαίτερη σπουδή -κυρίως από την ελληνική πλευρά-, ίσως οι "αρμόδιοι" θα πρέπει να αντιληφθούν πως για την Τουρκία αποτελεί "όχημα" συνεχούς εισαγωγής και τοποθέτησης νέων θεμάτων στο τραπέζι των συνομιλιών μεταξύ των δύο χωρών. Αποτελεί, για την ακρίβεια, τον χώρο και τον τρόπο με τον οποίο η Τουρκία αυξάνει τις απαιτήσεις της έναντι της Ελλάδας, ενώ η πολιτική χαμηλών τόνων που έχει επιλεχθεί από την ελληνική πλευρά έχει καταφανώς καταστεί αρνητική για τα ελληνικά συμφέροντα, που εκπροσωπούνται από φοβικότητα των "αρμοδίων πολιτικών".
Έσχατο παράδειγμα αυτής της -μονίμως αρνητικών αποτελεσμάτων- πολιτικής είναι η κυβερνητική επιλογή και απόφαση του κ. Κοτζιά να προχωρήσει η Ελλάδα στην επέκταση των χωρικών υδάτων στα 12 ν.μ., αλλά μόνο στο Ιόνιο και σε κάποιες περιοχές (που έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά...!) της Κρήτης...! Το γιατί η επέκταση των ελληνικών χωρικών υδάτων (δικαίωμα της Ελλάδας σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο Θαλασσών) δεν υλοποιείται και στο Αιγαίο, ανατολικά της Κρήτης και νότια-νοτιοανατολικά της Ρόδου και του Καστελλόριζου, είναι ένα ερώτημα που άπτεται δύο απαντήσεων: Είτε η ελληνική κυβέρνηση φοβάται την Τουρκία του Ερντογάν, είτε η ελληνική κυβέρνηση αναγνωρίζει εμμέσως πλην σαφώς δικαιώματα της Τουρκίας από την Θάσο έως την Κρήτη και τα όρια της Κυπριακής ΑΟΖ... (για την Θράκη δεν το συζητάμε, οι εξελίξεις των ημερών που ακολούθησαν της επίσκεψης του τούρκου Προέδρου, είναι δεικτικές των κυβερνητικών αποφάσεων που λήφθηκαν σε κλειστές αίθουσες και ερήμην του ελληνικού λαού και των συμφερόντων της Ελλάδας)
Ινα επαληθευθεί το ρηθέν υπό του Προφήτου : "στα τέσσερα, στα τέσσερα".
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ξεχάσετε, να τον ξανακαλέσετε μετά Βαΐων και κλάδων (άντε μην γράψω κανένα χοντρό χαρακτηρισμό) τουρκόφιλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο και να προσπαθείτε σε ελληνοτουρκικές φιλίες και άλλες αηδιές, εμείς τα παιδιά μας τα διδάσκουμε τα πραγματικά ιστορικά γεγονότα.