Τα παλλόμενα πέη των διαπλεκόμενων πολιτικών
Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
Το θέατρο της Επιδαύρου ήταν αφιερωμένο στο θεραπευτή θεό της αρχαιότητας, τον Ασκληπιό. Θεωρείται το τελειότερο αρχαίο ελληνικό θέατρο από άποψη ακουστικής και αισθητικής. Το φεστιβάλ Επιδαύρου ή Επιδαύρεια είναι ένα φεστιβάλ αρχαίου δράματος που πραγματοποιείται κάθε χρόνο κατά τους θερινούς μήνες στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου μέσα στο πλαίσιο του φεστιβάλ Αθηνών. Εγκαινιάσθηκε επίσημα στις 19/6/1955 με την Εκάβη του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία του τεράστιου Αλέξη Μινωτή και της μεγάλης τραγωδού Κατίνας Παξινού στον ομώνυμο ρόλο. Από τότε μέχρι σήμερα έχουν φιλοξενηθεί στο θέατρο της Επιδαύρου αφάνταστου υψηλού διαμετρήματος παραστάσεις με τη συμβολή πολύ σπουδαίων καλλιτεχνών (ηθοποιοί, σκηνοθέτες κλπ).
Τα παλλόμενα πέη του Υπουργού Πολιτισμού Αριστείδη Μπαλτά
Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα κόμμα το οποίο δεν ήρθε για να κυβερνήσει την Πατρίδα μας, αλλά ήρθε για να την διαλύσει συθέμελα. Γι΄ αυτό, στο κάθε κυβερνητικό πόστο επέλεξε όχι μόνο ασημαντότητες πολιτικές, αλλά εχθρούς της Ελλάδος, της Θρησκείας, του κάλους, του ευπρεπισμού, της αξίας της παραδοχής του ωραίου.
Ένας τέτοιος προΐσταται του Υπουργείου Πολιτισμού της Ελλάδος. Ο Αριστείδης Μπαλτάς. Του σημαντικότερου Υπουργείου της χώρας μας, το οποίο διαχειρίζεται την Ιστορία του μεγαλύτερου Πολιτισμού του Πλανήτη, αλλά είναι, ίσως, και το μοναδικό υπουργείο που σε περιόδους οικονομικής κρίσεως φέρνει έσοδα στο κράτος μας…
Αυτός λοιπόν ο υπουργός αποφάσισε και διόρισε Διευθυντή του Ελληνικού Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου τον Βέλγο Γιαν Φαμπρ. Ο οποίος φρόντισε στο θερινό πρόγραμμα του Φεστιβάλ της Επιδαύρου να εντάξει και τη δική του ακαλαίσθητη παράσταση “Mount Olympus” πιο γνωστή σαν τα “Παλλόμενα Πέη”. Όπου, ολόγυμνοι επί το πλείστον άνδρες θα χόρευαν επί σκηνής μεταφέροντας στον θεατή την ψυχασθένεια και τις αρρωστημένες σεξουαλικές ορέξεις του σκηνοθέτη. Και αυτό λέγεται τέχνη.
Ωστόσο, προ του σάλου που προκλήθηκε μάλλον ο κόσμος που κατά χιλιάδες συρρέει το καλοκαίρι στην Επίδαυρο, γλύτωσε από τα ψυχανεμίσματα του Φαμπρ. Που είχε έστω τη δύναμη να παραιτηθεί, όταν ο υπουργός στρογγυλοκάθεται ακόμη στην καρέκλα του, χωρίς να συγκινείται, μετά και από όσα είπε ο Φαμπρ:
“Αποδέχθηκα την πρόταση του Έλληνα υπουργού Πολιτισμού με τον όρο ότι θα κάνω τις καλλιτεχνικές επιλογές μου με απόλυτη ελευθερία. Αυτό δεν φαίνεται πλέον δυνατό στην Ελλάδα. Δεν θέλω να εργαστώ σε ένα εχθρικό καλλιτεχνικό περιβάλλον, στο οποίο έφτασα με ανοιχτό μυαλό και καρδιά”.
Ευτυχώς, κύριε βόρειο-ευρωπαίε που η Ελλάδα παρά το συνεχή βιασμό που δέχεται από όλους εσάς, στα ήθη και τα έθιμά της, εξακολουθεί να αντιστέκεται.. Εξακολουθεί να αντιστέκεται, όταν όλοι εσείς ασελγείτε καθημερινώς επί του ανθρωπίνου είδους…
Πρώτοι διδάξαντες τη χυδαιότητα οι Γιώργος Παπανδρέου και Ευάγγελος Βενιζέλος
Αλλά εκτός από τη χυδαιότητα Φαμπρ – που αυτή η κυβέρνηση του έδωσε τη δυνατότητα να εκφράσει τα ανώμαλα αισθήματά του – προϋπήρξε η χυδαιότητα των Παπανδρέου – Βενιζέλου. Μια αντιχριστιανική χυδαιότητα που πρόσβαλε βάναυσα τα Ιερά και τα Όσια των Ελλήνων. Που πρόσβαλε τα θρησκευτικά πιστεύω των Ελλήνων στο όνομα της υποτιθέμενης “τέχνης”.
Ανατρέχω στο 2003 επί κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ, όταν Πρωθυπουργός ήταν ο Κώστας Σημίτης, υπουργός Εξωτερικών ο Γιώργος Παπανδρέου και υπουργός Πολιτισμού ο Ευάγγελος Βενιζέλος.
Τότε, στο πλαίσιο της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας, στη Σχολή Καλών Τεχνών, Πειραιώς 256, εκτέθηκε μεταξύ των άλλων πινάκων και ο πίνακας του Βέλγου (και αυτός) Thierry de Cortier που είχε τον τίτλο “πότισέ με”. Ο πίνακας αυτός αναπαριστούσε ένα γυμνό πέος το οποίο είχε εκσπερματώσει επάνω στο Σταυρό του Μαρτυρίου, Συμβόλου της Πίστεώς μας.
Για την ιστορία, τα εγκαίνια της έκθεσης είχε κάνει ο τότε ΠτΔ Κωστής Στεφανόπουλος και είχαν δαπανηθεί περί τα 2,3 εκατ. ευρώ.
Την απόσυρση του έργου από την έκθεση είχε αποφασίσει, μετά τη λαϊκή οργή και τις συντονισμένες ενέργειες της Εκκλησίας μας, το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού.
Ωστόσο, ο τότε υπουργός Πολιτισμού Ε.Βενιζέλος είχε δηλώσει: “Ελπίζουμε πως με την αφορμή της έκθεσης θα ξεκινήσει ο μεγάλος διάλογος της Ελλάδας με τον υπόλοιπο κόσμο, πάνω στα ζητήματα που απασχολούν την τέχνη σήμερα”.
Αλλά και ο τότε υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Παπανδρέου, είχε ταχθεί ανοικτά υπέρ αυτού του χυδαίου και προσβλητικού “έργου τέχνης”: “Πιστεύω ότι ως Πολιτεία εμείς πρέπει να υποστηρίζουμε την έννοια της ελευθερίας της έκφρασης σε κάθε περίπτωση” (από τη συνέντευξη στην εκπομπή Αλέξη Παπαχελά, Φάκελοι στις 15/12/2003).
Όποιος ενοχλείται από τον ήχο της καμπάνας είναι Αντίχριστος
Θα θυμίσουμε άλλο ένα γεγονός που αποδεικνύει ότι πολλοί από τους κυβερνήτες μας είναι Αντίχριστοι. Την εποχή που ο Γιώργος Παπανδρέου ήταν υπουργός της κυβερνήσεως Σημίτη, φιλοξενήθηκε στην εξοχική κατοικία του φίλου του επιχειρηματία Θεόδωρου Νάνου στην Ευρωστίνη Κορινθίας. Κοντά στο σπίτι του επιχειρηματία ήταν μια βυζαντινή εκκλησία που την Κυριακή άρχισε από νωρίς να χτυπάει την καμπάνα. Όπως οι σατανάδες λοιπόν, ενοχλούνται από το λιβάνι, έτσι και ο Παπανδρέου ενοχλήθηκε από τον ήχο της καμπάνας και αξίωσε να σταματήσει να χτυπά η καμπάνα…
Όλοι σφάζονται στα πόδια του Γιωργάκη
Από τη στιγμή που το πολιτικό Σύστημα βρίσκεται σε ένα τέλμα και λίγο πριν την έκρηξη του λαού μας, προσπαθεί να ανασυνταχθεί προκειμένου να υφαρπάξει εκ νέου την ψήφο του. Έτσι, φουντώνει στα παρασκήνια το “ερωτικό φλερτ” της Φώφης Γεννηματά του ΠΑΣΟΚ και του Σταύρου Θεοδωράκη του “Ποταμιού”. Λένε, θα προχωρήσουν σε επιτροπή διαλόγου με εκπροσώπους των δυο κομμάτων για να καταλήξουν σε κοινές θέσεις στο επόμενο δίμηνο. Και επειδή δεν λείπει ο Μάρτης από την Σαρακοστή, μετέχει δημιουργώντας κολασμένο “ερωτικό τρίγωνο” και ο Γιωργάκης Παπανδρέου. Ο Πρόεδρος του ΚΙΔΗΣΟ. Ο “δημοκράτης” πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών. Για να δημιουργήσουν όλοι μαζί τη μεγάλη “Δημοκρατική” Παράταξη του Συνταγματικού Τόξου. Γιατί, μόνοι τους ξεχωριστά βρίσκονται στις αλάνες, αναζητώντας την ψήφο τους.
Και από κοντά ο έτερος Δημοκράταρος, ο Βασίλης Λεβέντης της “Ενώσεως Κεντρώων”. Εκλιπαρεί τον Γιωργάκη – Πρόεδρο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς – να εντάξει την “Ένωση Κεντρώων” στον Ευρωπαϊκό Συνασπισμό των Σοσιαλιστών.
Τρομάρα σας πολιτικά απολειφάδια του παρελθόντος…
Ο Σήφης Βαλυράκης αντιπρόεδρος του Ιδρύματος Μεσογειακών Μελετών
Αυτό το Σύστημα, κανέναν τελικά δεν αφήνει να πάει χαμένο. Προφανώς “εξαγοράζοντας” την προστασία που παρείχε σε ορισμένους ο Σήφης Βαλυράκης ως Πρόεδρος της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής για τη διερεύνηση του μεγαλύτερου πολιτικο-οικονομικού σκανδάλου του αιώνα, της Γερμανικής Siemens (2012), τοποθετήθηκε αντιπρόεδρος του Ιδρύματος Μεσογειακών Μελετών, που τελεί υπό την αιγίδα του άλλου “λαμπρού” τέκνου της Δημοκρατίας μας, του πρώην Προέδρου της Κάρολου Παπούλια.
Έτσι, με αυτήν την ιδιότητα, ο Σήφης Βαλυράκης εγκαταλείπει την πολιτική του μοναξιά και μπορεί να βγαίνει πάλι στα ΜΜΕ (πρόσφατα στον Real fm) και να κάνει πολιτικές παρεμβάσεις (πρόσφατη επιστολή στον νυν ΠτΔ).
Το σαθρό και ευτελισμένο παλαιοκομματικό Σύστημα, επανα-συσπειρώνεται…
Επί του πιεστηρίου: Ο Καρατζαφέρης ποτέ δεν “πεθαίνει”
Αφού ο “μεγάλος Πρόεδρος” Γιώργος Καρατζαφέρης, είδε και αποείδε ότι τον ηγετικό του ρόλο στο “ΣΥΡΙΖΑ της δεξιάς” δεν τον αποδέχεται κανείς, το έριξε στις μπίζνες. Ακούγεται ότι θέλει να πουλήσει το κανάλι του (ΑΡΤ), στην οικογένεια Γιαννακόπουλου της φαρμακοβιομηχανίας ΒΙΑΝΕΞ. Σε αυτή την περίπτωση θα παίξει σημαντικό ρόλο ο Τάκης Μπαλτάκος, που αφού τον “έφτυσε” ο Στρατηγός Φράγκος Φραγκούλης, θα μας “σώσει” με το νέο κόμμα που θα ηγηθεί ο Πατριδοκάπηλος και Χριστιανέμπορος, Γιώργος Καρατζαφέρης.
Έτσι και θα κονομήσει ο Πρόεδρος Γεώργιος, αλλά θα παίζει στην ορχήστρα ως το τελευταίο βιολί του Συστήματος.
Σημείωση: Το πρόσφατο “καβγαδάκι” με το Σπύρο Καρατζαφέρη έχει να κάνει με την πώληση του ΑΡΤ;
Επικοινωνία με τον συντάκτη
egerssi@otenet.gr
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Το θέατρο της Επιδαύρου ήταν αφιερωμένο στο θεραπευτή θεό της αρχαιότητας, τον Ασκληπιό. Θεωρείται το τελειότερο αρχαίο ελληνικό θέατρο από άποψη ακουστικής και αισθητικής. Το φεστιβάλ Επιδαύρου ή Επιδαύρεια είναι ένα φεστιβάλ αρχαίου δράματος που πραγματοποιείται κάθε χρόνο κατά τους θερινούς μήνες στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου μέσα στο πλαίσιο του φεστιβάλ Αθηνών. Εγκαινιάσθηκε επίσημα στις 19/6/1955 με την Εκάβη του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία του τεράστιου Αλέξη Μινωτή και της μεγάλης τραγωδού Κατίνας Παξινού στον ομώνυμο ρόλο. Από τότε μέχρι σήμερα έχουν φιλοξενηθεί στο θέατρο της Επιδαύρου αφάνταστου υψηλού διαμετρήματος παραστάσεις με τη συμβολή πολύ σπουδαίων καλλιτεχνών (ηθοποιοί, σκηνοθέτες κλπ).
Τα παλλόμενα πέη του Υπουργού Πολιτισμού Αριστείδη Μπαλτά
Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα κόμμα το οποίο δεν ήρθε για να κυβερνήσει την Πατρίδα μας, αλλά ήρθε για να την διαλύσει συθέμελα. Γι΄ αυτό, στο κάθε κυβερνητικό πόστο επέλεξε όχι μόνο ασημαντότητες πολιτικές, αλλά εχθρούς της Ελλάδος, της Θρησκείας, του κάλους, του ευπρεπισμού, της αξίας της παραδοχής του ωραίου.
Ένας τέτοιος προΐσταται του Υπουργείου Πολιτισμού της Ελλάδος. Ο Αριστείδης Μπαλτάς. Του σημαντικότερου Υπουργείου της χώρας μας, το οποίο διαχειρίζεται την Ιστορία του μεγαλύτερου Πολιτισμού του Πλανήτη, αλλά είναι, ίσως, και το μοναδικό υπουργείο που σε περιόδους οικονομικής κρίσεως φέρνει έσοδα στο κράτος μας…
Αυτός λοιπόν ο υπουργός αποφάσισε και διόρισε Διευθυντή του Ελληνικού Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου τον Βέλγο Γιαν Φαμπρ. Ο οποίος φρόντισε στο θερινό πρόγραμμα του Φεστιβάλ της Επιδαύρου να εντάξει και τη δική του ακαλαίσθητη παράσταση “Mount Olympus” πιο γνωστή σαν τα “Παλλόμενα Πέη”. Όπου, ολόγυμνοι επί το πλείστον άνδρες θα χόρευαν επί σκηνής μεταφέροντας στον θεατή την ψυχασθένεια και τις αρρωστημένες σεξουαλικές ορέξεις του σκηνοθέτη. Και αυτό λέγεται τέχνη.
Ωστόσο, προ του σάλου που προκλήθηκε μάλλον ο κόσμος που κατά χιλιάδες συρρέει το καλοκαίρι στην Επίδαυρο, γλύτωσε από τα ψυχανεμίσματα του Φαμπρ. Που είχε έστω τη δύναμη να παραιτηθεί, όταν ο υπουργός στρογγυλοκάθεται ακόμη στην καρέκλα του, χωρίς να συγκινείται, μετά και από όσα είπε ο Φαμπρ:
“Αποδέχθηκα την πρόταση του Έλληνα υπουργού Πολιτισμού με τον όρο ότι θα κάνω τις καλλιτεχνικές επιλογές μου με απόλυτη ελευθερία. Αυτό δεν φαίνεται πλέον δυνατό στην Ελλάδα. Δεν θέλω να εργαστώ σε ένα εχθρικό καλλιτεχνικό περιβάλλον, στο οποίο έφτασα με ανοιχτό μυαλό και καρδιά”.
Ευτυχώς, κύριε βόρειο-ευρωπαίε που η Ελλάδα παρά το συνεχή βιασμό που δέχεται από όλους εσάς, στα ήθη και τα έθιμά της, εξακολουθεί να αντιστέκεται.. Εξακολουθεί να αντιστέκεται, όταν όλοι εσείς ασελγείτε καθημερινώς επί του ανθρωπίνου είδους…
Πρώτοι διδάξαντες τη χυδαιότητα οι Γιώργος Παπανδρέου και Ευάγγελος Βενιζέλος
Αλλά εκτός από τη χυδαιότητα Φαμπρ – που αυτή η κυβέρνηση του έδωσε τη δυνατότητα να εκφράσει τα ανώμαλα αισθήματά του – προϋπήρξε η χυδαιότητα των Παπανδρέου – Βενιζέλου. Μια αντιχριστιανική χυδαιότητα που πρόσβαλε βάναυσα τα Ιερά και τα Όσια των Ελλήνων. Που πρόσβαλε τα θρησκευτικά πιστεύω των Ελλήνων στο όνομα της υποτιθέμενης “τέχνης”.
Ανατρέχω στο 2003 επί κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ, όταν Πρωθυπουργός ήταν ο Κώστας Σημίτης, υπουργός Εξωτερικών ο Γιώργος Παπανδρέου και υπουργός Πολιτισμού ο Ευάγγελος Βενιζέλος.
Τότε, στο πλαίσιο της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας, στη Σχολή Καλών Τεχνών, Πειραιώς 256, εκτέθηκε μεταξύ των άλλων πινάκων και ο πίνακας του Βέλγου (και αυτός) Thierry de Cortier που είχε τον τίτλο “πότισέ με”. Ο πίνακας αυτός αναπαριστούσε ένα γυμνό πέος το οποίο είχε εκσπερματώσει επάνω στο Σταυρό του Μαρτυρίου, Συμβόλου της Πίστεώς μας.
Για την ιστορία, τα εγκαίνια της έκθεσης είχε κάνει ο τότε ΠτΔ Κωστής Στεφανόπουλος και είχαν δαπανηθεί περί τα 2,3 εκατ. ευρώ.
Την απόσυρση του έργου από την έκθεση είχε αποφασίσει, μετά τη λαϊκή οργή και τις συντονισμένες ενέργειες της Εκκλησίας μας, το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού.
Ωστόσο, ο τότε υπουργός Πολιτισμού Ε.Βενιζέλος είχε δηλώσει: “Ελπίζουμε πως με την αφορμή της έκθεσης θα ξεκινήσει ο μεγάλος διάλογος της Ελλάδας με τον υπόλοιπο κόσμο, πάνω στα ζητήματα που απασχολούν την τέχνη σήμερα”.
Αλλά και ο τότε υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Παπανδρέου, είχε ταχθεί ανοικτά υπέρ αυτού του χυδαίου και προσβλητικού “έργου τέχνης”: “Πιστεύω ότι ως Πολιτεία εμείς πρέπει να υποστηρίζουμε την έννοια της ελευθερίας της έκφρασης σε κάθε περίπτωση” (από τη συνέντευξη στην εκπομπή Αλέξη Παπαχελά, Φάκελοι στις 15/12/2003).
Όποιος ενοχλείται από τον ήχο της καμπάνας είναι Αντίχριστος
Θα θυμίσουμε άλλο ένα γεγονός που αποδεικνύει ότι πολλοί από τους κυβερνήτες μας είναι Αντίχριστοι. Την εποχή που ο Γιώργος Παπανδρέου ήταν υπουργός της κυβερνήσεως Σημίτη, φιλοξενήθηκε στην εξοχική κατοικία του φίλου του επιχειρηματία Θεόδωρου Νάνου στην Ευρωστίνη Κορινθίας. Κοντά στο σπίτι του επιχειρηματία ήταν μια βυζαντινή εκκλησία που την Κυριακή άρχισε από νωρίς να χτυπάει την καμπάνα. Όπως οι σατανάδες λοιπόν, ενοχλούνται από το λιβάνι, έτσι και ο Παπανδρέου ενοχλήθηκε από τον ήχο της καμπάνας και αξίωσε να σταματήσει να χτυπά η καμπάνα…
Όλοι σφάζονται στα πόδια του Γιωργάκη
Από τη στιγμή που το πολιτικό Σύστημα βρίσκεται σε ένα τέλμα και λίγο πριν την έκρηξη του λαού μας, προσπαθεί να ανασυνταχθεί προκειμένου να υφαρπάξει εκ νέου την ψήφο του. Έτσι, φουντώνει στα παρασκήνια το “ερωτικό φλερτ” της Φώφης Γεννηματά του ΠΑΣΟΚ και του Σταύρου Θεοδωράκη του “Ποταμιού”. Λένε, θα προχωρήσουν σε επιτροπή διαλόγου με εκπροσώπους των δυο κομμάτων για να καταλήξουν σε κοινές θέσεις στο επόμενο δίμηνο. Και επειδή δεν λείπει ο Μάρτης από την Σαρακοστή, μετέχει δημιουργώντας κολασμένο “ερωτικό τρίγωνο” και ο Γιωργάκης Παπανδρέου. Ο Πρόεδρος του ΚΙΔΗΣΟ. Ο “δημοκράτης” πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών. Για να δημιουργήσουν όλοι μαζί τη μεγάλη “Δημοκρατική” Παράταξη του Συνταγματικού Τόξου. Γιατί, μόνοι τους ξεχωριστά βρίσκονται στις αλάνες, αναζητώντας την ψήφο τους.
Και από κοντά ο έτερος Δημοκράταρος, ο Βασίλης Λεβέντης της “Ενώσεως Κεντρώων”. Εκλιπαρεί τον Γιωργάκη – Πρόεδρο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς – να εντάξει την “Ένωση Κεντρώων” στον Ευρωπαϊκό Συνασπισμό των Σοσιαλιστών.
Τρομάρα σας πολιτικά απολειφάδια του παρελθόντος…
Ο Σήφης Βαλυράκης αντιπρόεδρος του Ιδρύματος Μεσογειακών Μελετών
Αυτό το Σύστημα, κανέναν τελικά δεν αφήνει να πάει χαμένο. Προφανώς “εξαγοράζοντας” την προστασία που παρείχε σε ορισμένους ο Σήφης Βαλυράκης ως Πρόεδρος της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής για τη διερεύνηση του μεγαλύτερου πολιτικο-οικονομικού σκανδάλου του αιώνα, της Γερμανικής Siemens (2012), τοποθετήθηκε αντιπρόεδρος του Ιδρύματος Μεσογειακών Μελετών, που τελεί υπό την αιγίδα του άλλου “λαμπρού” τέκνου της Δημοκρατίας μας, του πρώην Προέδρου της Κάρολου Παπούλια.
Έτσι, με αυτήν την ιδιότητα, ο Σήφης Βαλυράκης εγκαταλείπει την πολιτική του μοναξιά και μπορεί να βγαίνει πάλι στα ΜΜΕ (πρόσφατα στον Real fm) και να κάνει πολιτικές παρεμβάσεις (πρόσφατη επιστολή στον νυν ΠτΔ).
Το σαθρό και ευτελισμένο παλαιοκομματικό Σύστημα, επανα-συσπειρώνεται…
Επί του πιεστηρίου: Ο Καρατζαφέρης ποτέ δεν “πεθαίνει”
Αφού ο “μεγάλος Πρόεδρος” Γιώργος Καρατζαφέρης, είδε και αποείδε ότι τον ηγετικό του ρόλο στο “ΣΥΡΙΖΑ της δεξιάς” δεν τον αποδέχεται κανείς, το έριξε στις μπίζνες. Ακούγεται ότι θέλει να πουλήσει το κανάλι του (ΑΡΤ), στην οικογένεια Γιαννακόπουλου της φαρμακοβιομηχανίας ΒΙΑΝΕΞ. Σε αυτή την περίπτωση θα παίξει σημαντικό ρόλο ο Τάκης Μπαλτάκος, που αφού τον “έφτυσε” ο Στρατηγός Φράγκος Φραγκούλης, θα μας “σώσει” με το νέο κόμμα που θα ηγηθεί ο Πατριδοκάπηλος και Χριστιανέμπορος, Γιώργος Καρατζαφέρης.
Έτσι και θα κονομήσει ο Πρόεδρος Γεώργιος, αλλά θα παίζει στην ορχήστρα ως το τελευταίο βιολί του Συστήματος.
Σημείωση: Το πρόσφατο “καβγαδάκι” με το Σπύρο Καρατζαφέρη έχει να κάνει με την πώληση του ΑΡΤ;
Επικοινωνία με τον συντάκτη
egerssi@otenet.gr
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...