Ο πόλεμος τελείωσε, άρχισε η κατάκτηση
- Οι Γερμανοί λεηλατούν την Ελλάδα και η κυβέρνηση... λιάζεται!
- Οι νικηφόρες κυβερνήσεις του ευρωπαϊκού βορρά τώρα προσκαλούν τις επιχειρήσεις τους να μοιραστούν τα λάφυρα
Ο D. Delamaide αναφέρεται στην πρόσφατη συμφωνία μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και της γερμανικής εταιρείας που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, Fraport, για τη διαχείριση για έως 50 χρόνια, 14 περιφερειακών αεροδρομίων, κυρίως σε νησιά όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη, που είναι δημοφιλή στους τουρίστες.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας για το νέο πρόγραμμα διάσωσης, ύψους 86 δισ. ευρώ, που προσθέτει επιπλέον χρέος στην ήδη υπερχρεωμένη χώρα, η Ελλάδα πρέπει να πωλήσει κρατικά περιουσιακά στοιχεία σε αξιοσημείωτα χαμηλές τιμές σε ξένους κυρίως υποψηφίους, με τις γερμανικές εταιρείες να είναι πρώτες στη σειρά.
Στο τέλος, ο Τσίπρας δεν είχε άλλη επιλογή από το να υποχωρήσει στις απαιτήσεις των δανειστών, αν ήθελε να κρατήσει την υπόσχεσή του για παραμονή της Ελλάδας στη ζώνη του ευρώ.
Ωστόσο, αυτή η λεηλασία έχει πλέον αρχίσει να αποκαλύπτει αυτή την παρωδία του ευρώ για το τι πραγματικά είναι: ένας πόλεμος για την κατάκτηση μέσω των χρημάτων, αντί των όπλων.
Οι ιδιωτικοποιήσεις είναι ένα τυπικό χαρακτηριστικό του μείγματος νεοφιλελεύθερης πολιτικής, επιδιώκοντας μικρότερες κυβερνήσεις, λιγότερη κρατική παρέμβαση και περισσότερο ανταγωνισμό στην ελεύθερη αγορά.
(Οι ιδιωτικοποιήσεις, βεβαίως, οδηγούν συχνά στον καπιταλισμό, ενώ ορισμένες υπηρεσίες, όπως η ενέργεια και τα τρένα, είναι αναμφισβήτητα πιο αποδοτικές ως κρατικά μονοπώλια).
Ωστόσο, οι ιδιωτικοποιήσεις στο πλαίσιο της συμφωνίας για το πρόγραμμα διάσωσης ισοδυναμεί με απαλλοτρίωση, όπως αναγκάζοντας έναν πτωχευμένο να πωλήσει τα ασημικά της οικογένειας για να πληρώσει τα χρέη του.
Μετά τη συσσώρευση ολοένα και περισσότερου μη βιώσιμου χρέους μετά τα δύο προηγούμενα προγράμματα διάσωσης, οι νικηφόρες κυβερνήσεις του ευρωπαϊκού βορρά τώρα προσκαλούν τις επιχειρήσεις τους να μοιραστούν τα λάφυρα.
Όπως σημειώνεται, «η Fraport, η οποία ειρωνικά ελέγχεται κατά πλειοψηφία από το γερμανικό κράτος, έχει επιλέξει εκείνα τα περιφερειακά αεροδρόμια που βγάζουν κέρδη» και «είναι χαρούμενη να αφήσει τα υπόλοιπα 30 με ζημιά αεροδρόμια στα χέρια ενός πτωχευμένου κράτους».
Παράλληλα, υπογραμμίζεται ότι παρά τη συναίνεση της ελληνικής κυβέρνησης, η γερμανική εταιρεία υποδήλωσε ότι ίσως να αναζητήσει καλύτερους όρους από αυτούς που είχαν συμφωνηθεί.
Αυτό το ίδιο μοντέλο του να παίρνεις επικερδή περιουσιακά στοιχεία σε πολύ χαμηλές τιμές, χωρίς αμφιβολία θα καταστεί σαφές και στις άλλες πωλήσεις που θα γίνουν στο πλαίσιο της συμφωνίας.
Το πώς μπορεί κανείς να δει αυτή την κραυγαλέα αισχροκέρδεια ως περαιτέρω διαδικασία της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης είναι ένα μυστήριο, όπως και πώς γίνεται κανείς να δει αυτή την καθαρή γερμανική επίθεση με αταραξία.
Ο Γιάνης Βαρουφάκης, ανίκητος μετά την αντίστασή του να συνθηκολογήσει, έκλεισε τη σύντομη θητεία του ως υπουργού Οικονομικών, αναφέροντας σε μια σχολιασμένη έκδοση του μνημονίου κατανόησης ότι η ελληνική κυβέρνηση τον Μάιο είχε προτείνει μια εναλλακτική για τις ιδιωτικοποιήσεις, βάσει της οποίας θα αξιοποιούνταν τα δημόσια περιουσιακά στοιχεία για να υπάρξει προώθηση των επενδύσεων και της ανάπτυξης.
Σύμφωνα με το σχέδιο, η Ελλάδα θα αναβάθμιζε τα δημόσια περιουσιακά στοιχεία, αξιοποιώντας πλήρως τη βοήθεια από πηγές της Ε.Ε., όπως η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, ώστε να δοθεί ώθηση στην ανάπτυξη και στη συνέχεια θα τα ιδιωτικοποιούσε σε πολύ υψηλότερη τιμή.
Όπως και κάθε άλλη πρόταση από την ελληνική πλευρά, και αυτή απορρίφθηκε από τους υπό τη γερμανική ηγεσία διαπραγματευτές της Ε.Ε.
Ο πόλεμος έχει τελειώσει, ας ξεκινήσει η κατάληψη…
Πηγή CrashOnline
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...