Παρακάμπεται ο Βόσπορος μέσω... Αλεξανδρούπολης
Ποιά θα είναι η αντίδραση της Τουρκίας, που βλέπει να χάνονται σημαντικά οικονομικά οφέλη της;
Παραδίδεται την Τετάρτη 20 Μαΐου στην ΕΡΓΟΣΕ το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμένος Αλεξανδρούπολης με τις γραμμές του ΟΣΕ, που αποτελεί ένα έργο μικρού μεν προϋπολογισμού, αλλά μεγάλης στρατηγικής σημασίας για την χώρα, καθώς ενώνει το τερματικό λιμάνι της Θράκης με το διευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο και επιτρέπει την παράκαμψη του Βοσπόρου για την διεθνή εμπορευματική αλυσίδα.
Πρόκειται για το έργο «Σιδηροδρομική σύνδεση του νέου προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων Λιμένα Αλεξανδρούπολης» (Α.Σ. 740/13), με αντικείμενο την εκτέλεση των εργασιών για την κατασκευή της υποδομής - επιδομής της σιδηροδρομικής γραμμής του τερματικού Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων και τη σύνδεσή της με το σύμπλεγμα των γραμμών του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αλεξανδρούπολης.
Το έργο αποτελείται συνολικά από 1.770 μ. εγκιβωτισμένης γραμμής με 6 ειδικές αλλαγές και 500 μ. σκυρογραμμής με 6 αλλαγές τροχιάς.
«Με τη λειτουργία του έργου ο Λιμένας Αλεξανδρούπολης εντάσσεται στο ευρύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο και θα δίνει έτσι τη δυνατότητα να αναπτυχθούν οι εγχώριες και διεθνείς σιδηροδρομικές μεταφορές» σημειώνει η ΕΡΓΟΣΕ.
Η Σύμβαση συγχρηματοδοτήθηκε από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΘΡΑΚΗ» 2007-2013.
Το κόστος του έργου ανήλθε σε 3,1 εκατ. ευρώ. «Εν τούτοις το έργο είναι τεράστιας εθνικής σημασίας, γιατί συνδέει το λιμάνι κατευθείαν με τα Βαλκάνια και τις Παρευξείνιες χώρες ελαχιστοποιώντας το κόστος» τονίζει η ΕΡΓΟΣΕ.
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, με το συγκεκριμένο έργο ενεργοποιείται η δυνατότητα παράκαμψης των στενών του Βοσπόρου από την εμπορική ναυτιλία, καθώς προστίθεται στην εφοδιαστική αλυσίδα η εναλλακτική της πολυτροπικής μεταφοράς μέσω του λιμανιού και του σιδηροδρόμου για την προώθηση προϊόντων από τη Μεσόγειο στη Μαύρη Θάλασσα και αντίστροφα, της παράκαμψης των Δαρδανελίων και της αποφυγής των σημαντικών καθυστερήσεων στον κορεσμένο Βόσπορο.
Σύμφωνα με μελέτη του ΟΟΣΑ, εάν σε μία περιοχή με ένα εκατομμύριο εργαζομένους αυξηθεί η εμπορευματική κίνηση μέσω του λιμανιού κατά 1 εκατ. τόνους, δημιουργούνται άμεσα περίπου 400 με 600 θέσεις εργασίας και μακροπρόθεσμα περισσότερες από 7.500 νέες δουλειές.
Σχόλιο ιστολογίου: Η συγκεκριμένη εξέλιξη είναι όμως σίγουρα αρνητική για την Τουρκία, η οποία θα διαπιστώσει - καταγράψει σημαντικές οικονομικές απώλειες εξαιτίας του συγκεκριμένου σιδηροδρομικού έργου που ολοκληρώθηκε στον λιμένα της Αλεξανδρούπολης. Ποιά θα είναι η αντίδραση της γείτονος στην συγκεκριμένη εξέλιξη; Το επόμενο διάστημα (μετά και την ολοκλήρωση των τουρκικών εκλογών) αναμένεται -και εξαιτίας αυτού του έργου- να είναι ιδιαίτερα θερμό στις σχέσεις μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, παρά τα τραγούδια και τους χορούς αλλά και τις "ελπιδοφόρες" δηλώσεις του Έλληνα υπουργού Εξωτερικών κ. Κοτζιά. Κάποιοι δεν διστάζουν να μιλούν ακόμη και για "ιδιαίτερα θερμό καλοκαίρι" εξαιτίας των ελληνοτουρκικών σχέσεων που μονομερώς με Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης προσπαθεί να αντιμετωπίσει το Ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών. Όμως, η ΑΟΖ και τώρα η σιδηροδρομική αυτή σύνδεση, φαίνεται να βαραίνουν το κλίμα και να προσδίδουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενδιαφέροντος για την Τουρκία που βιώνει ήδη μία σημαντική οικονομική κρίση και δεν είναι διατεθειμένη να ζημιωθεί περαιτέρω...
Πληροφορίες από "Το Βήμα"
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Παραδίδεται την Τετάρτη 20 Μαΐου στην ΕΡΓΟΣΕ το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμένος Αλεξανδρούπολης με τις γραμμές του ΟΣΕ, που αποτελεί ένα έργο μικρού μεν προϋπολογισμού, αλλά μεγάλης στρατηγικής σημασίας για την χώρα, καθώς ενώνει το τερματικό λιμάνι της Θράκης με το διευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο και επιτρέπει την παράκαμψη του Βοσπόρου για την διεθνή εμπορευματική αλυσίδα.
Πρόκειται για το έργο «Σιδηροδρομική σύνδεση του νέου προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων Λιμένα Αλεξανδρούπολης» (Α.Σ. 740/13), με αντικείμενο την εκτέλεση των εργασιών για την κατασκευή της υποδομής - επιδομής της σιδηροδρομικής γραμμής του τερματικού Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων και τη σύνδεσή της με το σύμπλεγμα των γραμμών του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αλεξανδρούπολης.
Το έργο αποτελείται συνολικά από 1.770 μ. εγκιβωτισμένης γραμμής με 6 ειδικές αλλαγές και 500 μ. σκυρογραμμής με 6 αλλαγές τροχιάς.
«Με τη λειτουργία του έργου ο Λιμένας Αλεξανδρούπολης εντάσσεται στο ευρύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο και θα δίνει έτσι τη δυνατότητα να αναπτυχθούν οι εγχώριες και διεθνείς σιδηροδρομικές μεταφορές» σημειώνει η ΕΡΓΟΣΕ.
Η Σύμβαση συγχρηματοδοτήθηκε από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΘΡΑΚΗ» 2007-2013.
Το κόστος του έργου ανήλθε σε 3,1 εκατ. ευρώ. «Εν τούτοις το έργο είναι τεράστιας εθνικής σημασίας, γιατί συνδέει το λιμάνι κατευθείαν με τα Βαλκάνια και τις Παρευξείνιες χώρες ελαχιστοποιώντας το κόστος» τονίζει η ΕΡΓΟΣΕ.
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, με το συγκεκριμένο έργο ενεργοποιείται η δυνατότητα παράκαμψης των στενών του Βοσπόρου από την εμπορική ναυτιλία, καθώς προστίθεται στην εφοδιαστική αλυσίδα η εναλλακτική της πολυτροπικής μεταφοράς μέσω του λιμανιού και του σιδηροδρόμου για την προώθηση προϊόντων από τη Μεσόγειο στη Μαύρη Θάλασσα και αντίστροφα, της παράκαμψης των Δαρδανελίων και της αποφυγής των σημαντικών καθυστερήσεων στον κορεσμένο Βόσπορο.
Σύμφωνα με μελέτη του ΟΟΣΑ, εάν σε μία περιοχή με ένα εκατομμύριο εργαζομένους αυξηθεί η εμπορευματική κίνηση μέσω του λιμανιού κατά 1 εκατ. τόνους, δημιουργούνται άμεσα περίπου 400 με 600 θέσεις εργασίας και μακροπρόθεσμα περισσότερες από 7.500 νέες δουλειές.
Σχόλιο ιστολογίου: Η συγκεκριμένη εξέλιξη είναι όμως σίγουρα αρνητική για την Τουρκία, η οποία θα διαπιστώσει - καταγράψει σημαντικές οικονομικές απώλειες εξαιτίας του συγκεκριμένου σιδηροδρομικού έργου που ολοκληρώθηκε στον λιμένα της Αλεξανδρούπολης. Ποιά θα είναι η αντίδραση της γείτονος στην συγκεκριμένη εξέλιξη; Το επόμενο διάστημα (μετά και την ολοκλήρωση των τουρκικών εκλογών) αναμένεται -και εξαιτίας αυτού του έργου- να είναι ιδιαίτερα θερμό στις σχέσεις μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, παρά τα τραγούδια και τους χορούς αλλά και τις "ελπιδοφόρες" δηλώσεις του Έλληνα υπουργού Εξωτερικών κ. Κοτζιά. Κάποιοι δεν διστάζουν να μιλούν ακόμη και για "ιδιαίτερα θερμό καλοκαίρι" εξαιτίας των ελληνοτουρκικών σχέσεων που μονομερώς με Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης προσπαθεί να αντιμετωπίσει το Ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών. Όμως, η ΑΟΖ και τώρα η σιδηροδρομική αυτή σύνδεση, φαίνεται να βαραίνουν το κλίμα και να προσδίδουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενδιαφέροντος για την Τουρκία που βιώνει ήδη μία σημαντική οικονομική κρίση και δεν είναι διατεθειμένη να ζημιωθεί περαιτέρω...
Πληροφορίες από "Το Βήμα"
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
"Ποιά θα είναι η αντίδραση της γείτονος στην συγκεκριμένη εξέλιξη;"
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν μη τι άλλο, η Ναζιστική Βοθροφυλλάδα Βήμα, εγγονάκι
του Αθηναϊκού Βήματος, της Πράβδα των Γερμανικών Κατοχικών Κυβερνήσεων,
ξέρει να θέτει βαθυστόχαστα ερωτήματα...
Ερωτήματα των οποίων η απάντηση για τους αναγνώστες της, αλλά εσχάτως
και για την συντριπτική πλειοψηφία των ελληνόφωνων κατοίκων της χώρας,
είναι ήδη απαντημένα..
Στα τέσσερα (4) και χωρίς πολλά-πολλά.
Εννοείται πως μετά από ένα θερμό...δίωρο το πολύ..
και αφού ο κάθε νοικύρης απαιτήσει από την ...Κυβέρνησιν σοβαρότητα
θα στηθούμε στα 4 και τη διαχείριση του λιμένος θα αναλάβει μια πολυμερής
ειρηνευτική επιτροπή με πχ ΕΕ-Ναζί, Γερμανο-Ναζί, Τουρκο-Ναζί, Βουλγάρους-ίσως
και ίσως ή διαφήμιση και οι δημ.Σχέσεις του πολυεθνικού οργανισμού Εκμετάλευσης
δοθούν σε κάποιο άξιο και μαχητικό "συγκρότημα".... με ιστορία στο Doggy-position..
Μεταφορικώς αλλά και κυριολεκτικώς.
Αυτά
Ποιό είναι το συμπέρασμα για αυτούς που ήθελαν να πουλήσουν τον ΟΣΕ;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή