Η ανοησία και ο καιροσκοπισμός χωρίς όρια
Αλαβάνοι:
Η ανοησία και ο καιροσκοπισμός
χωρίς όρια και σε διατεταγμένη υπηρεσία
Όταν μια κοτσάνα επιχειρείς να την καλύψεις αραδιάζεις και συνθέτεις ανοησίες. Μέσα σε αυτή την επελαύνουσα ηλιθιότητα αποκαλύπτεις και το κυνικό ιδεολογικό και πολιτικό σου πρόσωπο.
Η ομάδα των Αλαβάνων αυτό-αποκαλύπτεται. Δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία ότι όλοι αυτοί εκτελούν διατεταγμένοι υπηρεσία, προπαγανδίζοντας ωμά και κυνικά, χωρίς προσχήματα και καμία συστολή, τα ιδεολογήματα της Αυτοκρατορικής, φασιστικής σκέψης.
Διαβάστε την παρακάτω παράγραφο της «Αυγής»:
«Δεν χρειάζονται όμως όλα αυτά. Δεν χρειάζεται η ανάλυση της «Βίας» κι όχι της «Βιάς». Ο Ύμνος εις την Ελευθερίαν ξεκινά με το «Σε γνωρίζω από την κόψη / του σπαθιού την τρομερή», μια εικόνα πολύ πιο εφιαλτική από τις κουκούλες, τα μολότοφ και τα γκαζάκια. Ας μη ξεχνάμε ότι ο Ύμνος στην Ελευθερία έχει γραφεί με βάση τα σκληρά γεγονότα της άλωσης της Τριπολιτσάς γι’ αυτό συναντάς σε κάθε στίχο σχεδόν όρους ακραίας βίας. Είτε αρέσει είτε δεν αρέσει η Ελευθερία του Σολωμού έχει τρομακτικά χαρακτηριστικά».
Δύο μόνο παρατηρήσεις:
Πρώτη παρατήρηση:
Παραληρηματική βλακεία και κυνική πράξη βεβήλωσης της Επανάστασης. Γιατί είναι πράξη βεβήλωσης της Επανάστασης να την ταυτίζεις με την κουκουλοφόρικη φασιστική υστερία της καταστροφής, της φωτιάς και της τυφλής βίας του μηδενισμού.
Είναι βλασφημία αποτρόπαια να βάζεις στον ίδιο χώρο τους δημιουργούς και τους ποιητές του Έπους που προκάλεσαν το θαυμασμό όλου του κόσμου και βελόνιασαν την αγωνιστικότητα των λαών, με τους κουκουλοφόρους σατράπες της καταστροφικής και πυρομανούς αυθάδειας.
Είναι αντιδραστική σοφιστεία, από τις πλέον φαιές, ένας αυτό-αποκαλούμενος «αριστερός» να εξισώνει τη «Βία, μαμή της ιστορίας» (Μαρξ) με τις ωμές πράξεις βίας των δυναστών και των εκτελεστικών τους οργάνων (οι κουκουλοφόροι είναι ενεργούμενα των καθεστωτικών μηχανισμών).
Είναι κακουργηματική ιστορική ισοπέδωση το δόλιο τέχνασμα που εξισώνει την Επανάσταση με την τυραννία, τους ήρωές της με τα «τάγματα εφόδου» των φασιστικών δομών εξουσίας, τη σκλαβιά με τον αγώνα για την Ελευθερία, τους θύτες με τα θύματα, το θάνατο ενός αγωνιστή με το θάνατο ενός τυράννου δημίου του.
Σε τέτοιες ύπουλες εξισώσεις μόνο οι ραγιάδες του αμερικανισμού προβαίνουν ασύστολα σήμερα, σε διατεταγμένη υπηρεσία.
Δεύτερη παρατήρηση:
Η προσβλητική περιφρόνηση της σκέψης και των αγωνιστικών αξιών (η βλακεία και ο αμοραλισμός) συνοδεύεται πάντα και τον αχαλίνωτο καιροσκοπισμό.
Χαρακτηρίζουν την ποίηση του Σολωμού σαν ποίηση «ακραίας βίας» και τα επαναστατικά γεγονότα που την ενέπνευσαν τα χαρακτηρίζουν «εικόνες πιο εφιαλτικές» από τους κουκουλοφόρους.
Ποιοι;
Οι υμνητές των κουκουλοφόρων!!!
Αυτοί που ανήγαγαν τη κουκούλα σε αγωνιστική ιδεολογία!!!
Αυτοί που χαρακτήρισαν την κουκουλοφόρικη καταστροφική υστερία σαν τη μεγαλύτερη «εξέγερση» της νεολαίας στην ελληνική ιστορία!!!
Θυμόμαστε όλοι τους ύμνους των Αλαβάνων υπέρ αυτής της «εξέγερσης» της ακραίας γκανγκστερικής Βίας, εκείνες τις εφιαλτικές μέρες.
Τώρα, που πρέπει να στιγματιστεί η Επανάσταση του 1821, οι ήρωές της και οι ποιητές της, το παίζουν φανατικοί εχθροί της «ακραίας βίας»Ο καιροσκοπισμός κτυπάει κόκκινο. Και αγκαλιά με τη θηριώδη ανοησία «εκτελεί» διατεταγμένη υπηρεσία…
Πηγή
Η ανοησία και ο καιροσκοπισμός
χωρίς όρια και σε διατεταγμένη υπηρεσία
Όταν μια κοτσάνα επιχειρείς να την καλύψεις αραδιάζεις και συνθέτεις ανοησίες. Μέσα σε αυτή την επελαύνουσα ηλιθιότητα αποκαλύπτεις και το κυνικό ιδεολογικό και πολιτικό σου πρόσωπο.
Η ομάδα των Αλαβάνων αυτό-αποκαλύπτεται. Δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία ότι όλοι αυτοί εκτελούν διατεταγμένοι υπηρεσία, προπαγανδίζοντας ωμά και κυνικά, χωρίς προσχήματα και καμία συστολή, τα ιδεολογήματα της Αυτοκρατορικής, φασιστικής σκέψης.
Διαβάστε την παρακάτω παράγραφο της «Αυγής»:
«Δεν χρειάζονται όμως όλα αυτά. Δεν χρειάζεται η ανάλυση της «Βίας» κι όχι της «Βιάς». Ο Ύμνος εις την Ελευθερίαν ξεκινά με το «Σε γνωρίζω από την κόψη / του σπαθιού την τρομερή», μια εικόνα πολύ πιο εφιαλτική από τις κουκούλες, τα μολότοφ και τα γκαζάκια. Ας μη ξεχνάμε ότι ο Ύμνος στην Ελευθερία έχει γραφεί με βάση τα σκληρά γεγονότα της άλωσης της Τριπολιτσάς γι’ αυτό συναντάς σε κάθε στίχο σχεδόν όρους ακραίας βίας. Είτε αρέσει είτε δεν αρέσει η Ελευθερία του Σολωμού έχει τρομακτικά χαρακτηριστικά».
Δύο μόνο παρατηρήσεις:
Πρώτη παρατήρηση:
Παραληρηματική βλακεία και κυνική πράξη βεβήλωσης της Επανάστασης. Γιατί είναι πράξη βεβήλωσης της Επανάστασης να την ταυτίζεις με την κουκουλοφόρικη φασιστική υστερία της καταστροφής, της φωτιάς και της τυφλής βίας του μηδενισμού.
Είναι βλασφημία αποτρόπαια να βάζεις στον ίδιο χώρο τους δημιουργούς και τους ποιητές του Έπους που προκάλεσαν το θαυμασμό όλου του κόσμου και βελόνιασαν την αγωνιστικότητα των λαών, με τους κουκουλοφόρους σατράπες της καταστροφικής και πυρομανούς αυθάδειας.
Είναι αντιδραστική σοφιστεία, από τις πλέον φαιές, ένας αυτό-αποκαλούμενος «αριστερός» να εξισώνει τη «Βία, μαμή της ιστορίας» (Μαρξ) με τις ωμές πράξεις βίας των δυναστών και των εκτελεστικών τους οργάνων (οι κουκουλοφόροι είναι ενεργούμενα των καθεστωτικών μηχανισμών).
Είναι κακουργηματική ιστορική ισοπέδωση το δόλιο τέχνασμα που εξισώνει την Επανάσταση με την τυραννία, τους ήρωές της με τα «τάγματα εφόδου» των φασιστικών δομών εξουσίας, τη σκλαβιά με τον αγώνα για την Ελευθερία, τους θύτες με τα θύματα, το θάνατο ενός αγωνιστή με το θάνατο ενός τυράννου δημίου του.
Σε τέτοιες ύπουλες εξισώσεις μόνο οι ραγιάδες του αμερικανισμού προβαίνουν ασύστολα σήμερα, σε διατεταγμένη υπηρεσία.
Δεύτερη παρατήρηση:
Η προσβλητική περιφρόνηση της σκέψης και των αγωνιστικών αξιών (η βλακεία και ο αμοραλισμός) συνοδεύεται πάντα και τον αχαλίνωτο καιροσκοπισμό.
Χαρακτηρίζουν την ποίηση του Σολωμού σαν ποίηση «ακραίας βίας» και τα επαναστατικά γεγονότα που την ενέπνευσαν τα χαρακτηρίζουν «εικόνες πιο εφιαλτικές» από τους κουκουλοφόρους.
Ποιοι;
Οι υμνητές των κουκουλοφόρων!!!
Αυτοί που ανήγαγαν τη κουκούλα σε αγωνιστική ιδεολογία!!!
Αυτοί που χαρακτήρισαν την κουκουλοφόρικη καταστροφική υστερία σαν τη μεγαλύτερη «εξέγερση» της νεολαίας στην ελληνική ιστορία!!!
Θυμόμαστε όλοι τους ύμνους των Αλαβάνων υπέρ αυτής της «εξέγερσης» της ακραίας γκανγκστερικής Βίας, εκείνες τις εφιαλτικές μέρες.
Τώρα, που πρέπει να στιγματιστεί η Επανάσταση του 1821, οι ήρωές της και οι ποιητές της, το παίζουν φανατικοί εχθροί της «ακραίας βίας»Ο καιροσκοπισμός κτυπάει κόκκινο. Και αγκαλιά με τη θηριώδη ανοησία «εκτελεί» διατεταγμένη υπηρεσία…
Πηγή
Ειμαι περηφανος που ειμαι ελληνας ο αλαβανος και το ασκεριτου μπορουν να μετακομισουν στα σκοπια στην τουρκια στην αμερικη στο κοσοβο στην παλαιστινη σε καπια τελος παντων απο αυτες τις χωρες μιας και υπερασπηζεται τοσο καλα τα συμφεροντα αυτον τον χωρον.Παντος την πατριδαμας και εμας τους ελληνες πολητες μονο κακο μας κανει.Να το πω πιο απλα ουστ βρε απο δω.
ΑπάντησηΔιαγραφήOso perisotero ano'i'tos kai anthellinas eina o Alavanos kai to SYRIZA toso akyndinoi einai, alla afto pou me fovizei einai to PASOK kai mia pythani synergasia mazi tous!!
ΑπάντησηΔιαγραφήNa mas fylaei o Dias!!!
Η ΚΥΡΑ ΕΥΓΕΝΙΑ ΗΤΑΝ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΙΣΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάζοντας αυτές τις μέρες για τον «ακραίο» Διονύσιο Σολωμό, για τον «γεμάτο αίμα» Εθνικό μας ύμνο, για τις εκκλησίες που κάποια «παιδιά» όπως τα λένε ορισμένοι αποφάσισαν να κάψουν,
θυμήθηκα την ηλικιωμένη τότε δασκάλα που είχα στο δημοτικό, τη κυρά Ευγενία,
που μας μάλωνε όταν δεν κάναμε το σταυρό μας, που μας θύμιζε τη σημασία που έχουν οι μαθητικές παρελάσεις, που μας έλεγε το πόσο υπερήφανοι θα πρέπει να νιώθουμε που γεννηθήκαμε Έλληνες, που μας τόνιζε να μην ξεχνάμε το ένδοξο παρελθόν μας και απαιτούσε να στεκόμασταν σε στάση προσοχής στον Εθνικό μας ύμνο.
Και διερωτώμαι:
- Μήπως η κυρά Ευγενία ήταν
ρατσίστρια;
- Μήπως η κυρά Ευγενία ήταν
ακραία; ή
- Μήπως η κυρά Ευγενία ήταν
Χρυσαυγίτισα;
Αν σωστός εκπαιδευτικός θεωρείται αυτός που:
- Δηλώνει πως αισθάνεται ντροπή
που είναι Έλληνας,
- Διαστρεβλώνει την ιστορία και
βλέπει τη σφαγή σαν «συνωστισμό»,
- Βλέπει τους Σλάβους…Μακεδόνες,
- Δεν καταδικάζει τους
κουκουλοφόρους που καταστρέφουν
περιουσίες και καίνε εκκλησίες,
- Λέει το Κολοκοτρώνη αρβανίτη και
τρομοκράτη,
τότε οφείλω να παραδεχτώ πως προτιμώ τους τρεις χαρακτηρισμούς που «κολλάνε» οι σημερινοί προοδευτικοί σε όποιον έχει την ίδια γνώμη με τη «συγχωρεμένη» κυρά Ευγενία, παρά τον ένα και μοναδικό χαρακτηρισμό που θα έδινε σε όλους αυτούς αν ήταν εν ζωή σήμερα.
«ΕΦΙΑΛΤΕΣ».
Στην Ελλάδα ανέκαθεν υπήρχαν εκτός από «Λεωνίδες» και…«Εφιάλτες».
Οι σημερινοί «Εφιάλτες», υπάλληλοι ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ, έχουν «κάτσει» στο πάτο της Ελληνικής μας συνείδησης και σκάβουν με τα ίδια τους τα χέρια ώστε ο πάτος να κατέβει και άλλο.
Στις 7 Ιουνίου έχουμε εκλογές. Στο χέρι μας είναι να τους τιμωρήσουμε.
Ανεξαρτήτως κομματικής συνείδησης ας επιλέξουμε να ψηφίσουμε Έλληνες.
Υπάρχουν διάσπαρτοι σε όλες τις κομματικές παρατάξεις πλην μιας.
www.nationalpride.wordpress.com / Λουκάς.