Αλβανοί ιστορικοί θέτουν ζήτημα χαμένων περιουσιών στην... Θεσσαλονίκη!
Σύμφωνα με Αλβανούς ιστορικούς οι γείτονες μας ήταν από τους πρώτους κατοίκους της πόλης και τα αρχαία μνημεία χτίστηκαν από εκείνους!
Ελπίζεται ότι η κυβέρνηση της Ελλάδας θα αντιμετωπίσει με σοβαρό τρόπο τον αλυτρωτισμό των Αλβανών, που δεν υπολείπεται των Σλάβων των Σκοπίων, πολλώ μάλλον, που με τους Αλβανούς έχουμε δύο ανοικτά θέματα, της οριοθέτησης της ΑΟΖ και την απώλεια σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων της εθνικής κοινότητας των Ελλήνων στην Αλβανία.
Στο θέμα της ΑΟΖ, παρά το ότι από τα δημοσιοποιηθέντα από τους Αλβανούς στοιχεία διαπιστώνεται ότι η Ελλάδα δέχεται την κατάργηση της Συμφωνίας Καραμανλή-Μπερίσα και περιορίζει τις αξιώσεις της προς όφελος της Αλβανίας, θα υπάρξει πρόβλημα και από αλβανικής πλευράς.
Διαδηλώνουν κατά της αλβανικής κυβέρνησης όχι μόνον τα κόμματα της ήσσονος αντιπολίτευσης, που την κατηγορούν ότι δέχεται τα 12 μίλια εθνικής κυριαρχίας στην θάλασσα -οι Αλβανοί αυθαιρέτως έχουν ορίσει τα 15 μίλια, από την εποχή του Ενβέρ Χότζα, παρά τις αντιδράσεις της διεθνούς κοινότητας-, αλλά βρήκε ευκαιρία ο Μπερίσα να εκδικηθεί τον Έντι Ράμα και ξεσηκώνει κι αυτός τον κόσμο κατά της συμφωνίας.
Υπενθυμίζω, ότι ο Ε. Ράμα, υποκινούμενος από τους Τούρκους, αρνήθηκε την συμφωνία που υπέγραψαν Καραμανλής-Μπερίσα, κατηγορώντας μάλιστα τον Μπερίσα ότι δωροδοκήθηκε από την Ελληνίδα ΥΠΕΞ, Ντ. Μπακογιάννη, και πέτυχε την ανατροπή, μετά από προσφυγή στο Ανώτατο δικαστήριο της Αλβανίας, που ομοφώνως απέρριψε την συμφωνία. Ο Μπερίσα τώρα, για λόγους εκδίκησης, καταφέρεται κατά του Έντι Ράμα ότι ξεπουλά τα εθνικά συμφέροντα, χωρίς όμως μέχρι στιγμής να μιλήσει συγκεκριμένα.
Και δεν αρκεί αυτό, αλλά οι Αλβανοί, απαιτούν και επανακαθορισμό τω χερσαίων συνόρων. Αυτό προέκυψε μετά από έρευνες, και την ανεύρεση πετρελαϊκών κοιτασμάτων στο αλβανικό έδαφος, πλησίον των ελληοαλβανικών συνόρων. Οι έρευνες δε που έγιναν στην ελληνική πλευρά, ελάχιστες μεν, αλλά ενδεικτικές, δείχνουν ότι υπάρχουν κοιτάσματα και στο ελληνικό έδαφος. Γίνεται επομένως αντιληπτό, ότι δεν θα λήξει εύκολα αυτή η υπόθεση [για την οποία θα κάνουμε λόγο λεπτομερώς προσεχώς].
Πρέπει όμως να σημειωθεί, πως ο αλβανικός αλυτρωτισμός, δεν πατρονάρεται μόνο από τους Αλβανοτσάμηδες, οι οποίοι συγκυβερνούν, άρα τα όσα λένε εις βάρος της Ελλάδος έχουν και κυβερνητική νομιμοποίηση, αλλά έχουν αυξηθεί και οι κύκλοι που βυσσοδομούν εναντίον μας, μιμούμενοι τους Σλάβους των Σκοπίων. Μόνο τον Λευκό Πύργο δεν διεκδικούν οι Αλβανοί σε 30λεπτο ντοκιμαντέρ του παραλόγου.
Μετά την Θεσπρωτία, την Άρτα αλλά και την ίδια την Ακρόπολη, τώρα ήρθε η σειρά της Θεσσαλονίκης!
Σύμφωνα με Αλβανούς ιστορικούς οι γείτονες μας ήταν από τους πρώτους κατοίκους της πόλης και τα αρχαία μνημεία χτίστηκαν από εκείνους! Μάλιστα ο ιστορικός και ερευνητής Βάλτερ Στούλλα, ο οποίος αποκαλείται ειδικός σε θέματα Αρχαίων υποστηρίζει ότι «δεν τους συμφέρει (σ.σ. εμάς) να τα πουν για ιστορικούς λόγους»! Αυτά όλα, σε ρεπορτάζ του ημέτερου τηλεοπτικού σταθμού STAR, που έδειξε και αποσπάσματα του ντοκιμαντέρ.
«Εδώ κτίστηκαν [σ.σ. στη Θεσσαλονίκη] και οι βίλες των δυο μεγάλων Αλβανών γαιοκτημόνων, Μεχμέτ και Αχμέτ Καπάντζη, κανείς δεν μιλά για την αλβανική τους καταγωγή», αναφέρουν για τη Βίλα Καπαντζή, αλλά η οικογένεια Καπαντζή καταγόταν από Σεφραδίτες Εβραίους και δεν είχε καμία σχέση με τους Αλβανούς!
Υποστηρίζοντας ότι πρόκειται περί αλβανικών περιουσιών απαιτούν αποζημίωση για τις χαμένες περιουσίες τους και μετά το τσάμικο ζήτημα εμφανίζουν και ζήτημα τΣελανίκ», όπως αποκαλούν τη Θεσσαλονίκη. Όπως υποστηρίζει το ντοκιμαντέρ, «μόνο στη Θεσσαλονίκη οι αποζημιώσεις που αναλογούν στους Αλβανούς είναι 35 εκατομμύρια και δεν είναι τα μόνα, γιατί εκτός από την Τσαμουριά που η ιστορία της είναι γνωστή και αδιαπραγμάτευτη, οι Αλβανοί έχουν περιουσίες σε όλη την Ελλάδα».
Και παραθέτουν τις διεκδικούμενες περιουσίες τους: «Οι περιουσίες αυτές βρίσκονται στην Αθήνα με 190 περιουσιακά στοιχεία, στη Θεσσαλονίκη 115. Στα Γιάννενα 70. Σε Καβάλα, Κέρκυρα, Πάτρα, Φλώρινα, Άρτα, Ξάνθη, Κρήτη, Φιλιάτες, Κατερίνη και άλλα», ισχυρίζονται στο ντοκιμαντέρ.
Γελάμε με όλα αυτά; Έτσι γελούσαμε και με τους Σκοπιανούς, έτσι γελούσαμε και με τους Τούρκους, αλλά δε γελάσαμε τελευταίοι, για να γελάσουμε καλύτερα.
Μακεδών
Voria
Να αναφερουμε ιστορικες λεπτομερειες ,διοτι οι Αλβανοι "φιλοι" μας ειναι ολιγον
ΑπάντησηΔιαγραφήξεχασιαρηδες:
Στο Πρωτόκολλο Ανταλλαγής Πληθυσμών και την Συνθήκη της Λωζάννης (1923), καθώς και
στην εφαρμογή απαλλοτριώσεως μεγάλων περιουσιών και στην Θεσπρωτία, τίθενται σε
εφαρμογη κινήσεις ανεξαρτήτως θρησκεύματος των ιδιοκτητών προς εγκατάσταση των
προσφύγων Μ.Ασίας και Α.Θράκης. Σύμφωνα με την Συνθήκη αυτή οι «Τουρκαλβανοί»(όπως
οι ίδιοι το μαρτυρούν με τις πράξεις τους και τότε) υπήγοντο στην ανταλλαγή των
πληθυσμών,ενώ οι περιουσίες τους θα διετίθεντο στους ανωτέρω Πρόσφυγες.Ήδη πολλοί
από αυτούς υπέβαλλαν σχετικές αιτήσεις και ετοιμάζονταν για αποχώρηση ως
ανταλλάξιμοι.Η Αλβανική όμως προπαγάνδα υποκινούμενη και από την Ιταλική έθεσε θέμα
«αλβανικής μειονότητας» στηριζόμενη και στην μητρική τους γλώσσα.Ήδη δε εκάμφθη και
η ελληνική πλευρά, ακόμα και ο Ελ.Βενιζέλος!Ύστερα από πολλές διακυμάνσεις οι
Μουσουλμάνοι αυτοί για να αποφύγουν την εφαρμογή της ανταλλαγής αποστέλλουν υπόμνημα
στην ελληνική δικτατορική κυβέρνηση του Θ.Παγκάλου όπου υποστήριζαν ότι «είναι
Αλβανοί την φωνήν και το γένος,Μουσουλμάνοι το θρήσκευμα,αλλά πολίτες Έλληνες από
του ευτυχούς γεγονότος του 1912-13!!!». Η κυβέρνηση Παγκάλου δέχτηκε το αίτημα
γνωστοποιώντας τα κάτωθι:
«Η ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε να ζητήσει από την μικτή επιτροπή να προχωρήσει στην
κατάργησητης Υποεπιτροπής της Ηπείρου,λαμβάνουσα υπ’όψιν,ότι η ανταλλαγή έχει
τελειώσει και ότι αποφάσισε επίσης να μην ζητήσει την αναχώρηση των κριθέντων ως
ανταλλάξιμων κατοίκων των χωρίων Γαρδικίου και Δραγουμής.Ακόμη και ότι ο
ανταλλάξιμος πληθυσμός της Τσαμουριάς θα έχει την ίδια μεταχείριση όσον αφορά το
δίκαιο και την πράξη με τους άλλους Έλληνες πολίτες.Όλα δε τα εξαιρετικά μέτρα τα
οποία η ελληνική κυβέρνηση εφαρμόζει δια τον πληθυσμό αυτόν(περί ανταλλαγής), θα
αρθούν.»
Ετοιμάζονται οι Μουσουλμάνοι τσάμηδες μετά το χαρμόσυνο –γι’αυτούς- γεγονός για νέες
διεκδικήσεις και έφτασαν με υπομνήματα προς την Κοινωνία των Εθνών να
κατασυκοφαντούν την Ελλάδα με ανθελληνικά επιχειρήματα ήδη από το 1927,δημιουργώντας
ταυτόχρονα προβλήματα κατά τον πιο αχάριστο τρόπο στους φιλήσυχους Χριστιανούς της
Θεσπρωτίας.
Τα επακόλουθα αμέσως μετά την κατοχή:
Αμέσως μετά την επάρατη Κατοχή παράλληλα προς την προμνησθείσα Ειδική Επιτροπή
Ερεύνης ,από ευπόληπτες προσωπικότητες,και την σχετική «Έκθεση του 1945» συστήθηκε
το γνωστό ως «Ειδικό Δικαστήριο Ιωαννίνων» κατά πάντα νόμιμο και διεθνώς
αναγνωρισμένο,όπως και άλλα αντίστοιχα κατά την εποχή εκείνη προκειμένου να
δικασθούν οι ένοχοι ως «εγκληματίες πολέμου» και συνεργάτες με τους Κατακτητές
«δοσίλογοι».Το Δικαστήριο αυτό είχε εκδώσει 1.701 καταδικαστικές αποφάσεις μέχρι το
1948 εις βάρος των αποδεδειγμένως ενόχων Τσάμηδων για τα αποτρόπαια εγκλήματα
τους.Αντιθέτως όσοι απέμειναν στις εστίες τους (232 περίπου μεχρι το 1949) ,μη
αισθανόμενοι ενοχή ζούσαν ανενόχλητοι και απολάμβαναν τα δικαιώματα του Έλληνος
πολίτη.Επακολούθησε μετά την καταδίκη και η στέρηση της Ελληνικής ιθαγένειας
των,καθώς και η δήμευση των περιουσιών τους,σύμφωνα με τα διεθνώς επικρατούντα,οι
οποίες διετέθησαν σε θύματα της θηριωδίας των και σε ακτήμονες.
Πηγή :Οι Μουσουλμάνοι Τσάμηδες, Συγγραφέας Απ.Παπαθεωδόρου
ΓΜ