Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Όσο υπάρχουν Ζουράριδες θα υπάρχουν και μέζεα...


Γράφει ο Παναγιωτίδης Μάρκος 

Ο Ζουράρις, ο βουλευτής των ΑΝΕΛ και υφυπουργός Παιδείας της κυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ επανήλθε δριμύτερος στη δημοσιότητα και με δήλωσή του (υποστηρικτική προς τον πολιτικό του προϊστάμενο και υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου) σχετικά με το θέμα της διακοπής των σχολικών εκδρομών συνέστησε (άγνωστο σε τι ψυχολογική ή πνευματική κατάσταση βρισκόταν) στους μαθητές να μην πηγαίνουν εκδρομές για να μην επισκέπτονται μπορδέλα (όπως έκαναν οι συνομήλικοί του όταν ο ίδιος ήταν μαθητής) για να μην επηρεαστεί η διαγωγή τους(!!!) και να επιλέγουν το διάβασμα.

Αυτά τα είπε ο Ζουράρις ως υφυπουργός Παιδείας, ως βουλευτής κοινοβουλευτικού και κυβερνητικού κόμματος και ως... έμπειρος από τη "φιλοσοφημένη" ζωή του. Το "δυστύχημα" για τον ίδιο είναι πως νομίζει (ή ελπίζει) ότι ο κόσμος τον αντιμετωπίζει ως σοβαρό και λόγιο...!

Αφού, λοιπόν, ενημερώσουμε τον Ζουράρι πως τα νέα παιδιά σήμερα δεν πηγαίνουν σε σχολικές εκδρομές για να γνωρίσουν τον έρωτα, αλλά και πως οι νέοι άνθρωποι σήμερα -λόγω της σύγχρονης εποχής που προφανώς δεν αντιλαμβάνεται ο φιλόσοφος Ζουράρις- βρίσκουν με φυσιολογικό τρόπο τον έρωτα... και επισκέπτονται τα μπορδέλα για να κάνουν χαβαλέ (πολύ διαφορετικής ποιότητας από αυτό που κάνει σήμερα και ο Ζουράρις ως βουλευτής του κυνοβουλίου) και να γελάσουν χωρίς να ενοχλούν ούτε τις επί χρήμασι εκδιδόμενες (η αναφορά δεν συμπεριλαμβάνει της "τσατσάδες" της πολιτικής που εκδίδουν την χώρα για τους δικούς τους λόγους)...

Οι σημερινοί νέοι (και όχι μόνο) έχουν γραμμένο στα μέζεά τους τον Ζουράρι και τις πολιτικές παρόλες του κάθε Ζουράρι (και όχι μόνο), αφού γνωρίζουν ήδη πως αυτού του είδους τα πολιτικά ξόανα είναι συνυπεύθυνοι και συνεργοί -δια της υπογραφής των- της καταστροφής της δικής τους ζωής..., αφού έχουν επιλέξει ως "στείροι πνευματικού και ηθικού σπέρματος" άρχοντες όχι μόνο να επισκέπτονται διαφορετικού τύπου μπορντέλα (και να πληρώνονται ως υπάλληλοι πλουσιοπάροχα από αυτά), αλλά -επιπλέον- εργάζονται συστηματικά για να μετατρέψουν μια ολόκληρη χώρα, την Ελλάδα, σε ένα απέραντο μπορντέλο, βγάζοντας στο σφυρί και ξεπουλώντας ανθρώπινες ζωές στα παζάρια των εθνών, μετατρέποντας σε σκλάβους έναν ολόκληρο λαό, επειδή οι ίδιοι δεν είχαν τα μέζεα να υποστηρίξουν έμπρακτα όσα διαλαλούσαν κατά το παλαιό και πρόσφατο παρελθόν.

Ειλικρινά, στα μέζεά μας καταγράφουμε τον κάθε Ζουράρι και τις τεκμηριωμένα ανακόλουθες απόψεις του (η παραγωγή του πολιτικού θορύβου ενίοτε είναι σαν τις οσμές που προέρχονται από σκουπίδια ή... βόθρους). Μπορεί ο γνωστός "φιλόσοφος", συγγραφέας και ό,τι άλλο έχει χρησιμοποιήσει ως αυτοπροσδιορισμό, να δηλώνει "λαϊκός άνθρωπος", που σέβεται και τιμά τον "λαϊκό λόγο" (βλ. λαϊκές ρήσεις), αλλά δεν μπορεί να ξεχνά εκείνη την λαϊκή ρήση που λέει "τα στερνά τιμούν τα πρώτα". Ίσως θα πρέπει να αναρωτηθεί πολύ γι αυτό, εκτός και εάν θεωρεί εαυτόν σοφότερο από τη "λαϊκή σοφία"...

Κι επειδή η τιμή τιμή δεν έχει και χαρά στον που την έχει(sic), ίσως καλύτερο θα ήταν να μας ενημερώσει ο (απολύτως ασυνεπής λόγων και έργων, παρελθόντος και παρόντος) Ζουράρις ποιά είναι η τιμή - ύψος των χρεών του προς τράπεζες.
Για την ακρίβεια, πόσα χρωστούσε π.β.β. (προ βουλευτικού βίου) και πόσα χρωστάει σήμερα. Έχει υπάρξει μείωση του χρέους; Και αν ναι, πως προήλθε αυτή η μείωση; Με τακτική πληρωμή των δόσεων ή μήπως με συμφωνία με τις/την τράπεζα (κούρεμα χρέους); Και αν υπήρξε συμφωνία κουρέματος, πότε έγινε αυτή, πόση ήταν και ποιά μηνιαία δόση συμφωνήθηκε;

Αφού ο Ζουράρις μας απαντήσει (αφού οι πολιτικοί οφείλουν να είναι -ως γνωστόν- διάφανοι), μπορεί να πάει και σε κάποιο gay parade, να ανέβει σε κάποιο άρμα για να τον πάρει κάποιος μπρατσωμένος μαύρος αγκαλιά και να τον φιλήσει στο στόμα "περπατώντας τον" για 500 μέτρα. Μετά από αυτό μπορεί να σκεφτεί πόσο μπορντέλο έχει γίνει η Παιδεία σήμερα (και που οδηγείται δια των υπογραφών του) και να πάψει να ανησυχεί για το αν επισκέπτονται οι νέοι τα μπορντέλα, αφού ήδη ζουν σε μία χώρα-μπορντέλο, την μονιμοποίηση της ύπαρξης του οποίου φροντίζει και ο ίδιος ο Ζουράρις...

Η πιο μεγάλη ζημιά για την πατρίδα μας είναι η κρίση αξιών, ο ξεπεσμός του πολιτικού συστήματος που περνά και στην κοινωνία. Είναι η ημιμάθεια, η ασχετοσύνη, ο τσαμπουκάς, ο τραμπουκισμός, ο κω…παιδισμός, η ειρωνεία. Είναι οι Ζουράρηδες σε όλη την ελληνική κοινωνία που ανέχονται και βοηθούν στο να χαμηλώνει συνεχώς τον πήχη η πατρίδα μας. Όλα αυτά είναι η τεράστια ζημιά για την οποία δεν υπάρχει κανένα μνημόνιο να την διορθώσει. Υπάρχει όμως η κοινωνική καταισχύνη, όπως και η μνήμη, η ψήφος και η λήθη... για να αντιμετωπιστεί το "ζουράριον φαινόμενον" που έχει αρχίσει να εμφανίζεται ως τακτική αλλά και ανίατη νόσος των εμπλεκομένων με την πολιτική σε αυτή την χώρα...

Κατά τα λοιπά, η άποψη του Ζουράρι είναι επιμελώς καταγεγραμμένη στα μέζεα του συνόλου σχεδόν των Ελλήνων (εξαιρούνται οι σύντροφοί του εντός και εκτός του κυνοβουλίου και επί και εκτός του άρματος κάποιου gay parade). Και, μπορεί ο ίδιος υπερήφανα να δηλώνει (με κλεμμένη ατάκα) ότι "έρχεται από μακριά", όμως θα πρέπει να γνωρίζει πως αυτός ο λαός τον έχει ήδη προγραμματίσει να τον στείλει πολύ πιό μακριά από εκεί που ο ίδιος ξεκίνησε... στην ανθρώπινη απαξία και στην ιστορική λήθη... (αν και δεν είναι λίγοι εκείνοι που σκεπτόμενοι ανθρωπιστικά θέλουν να τον προστατεύσουν και ισχυρίζονται πως θα πρέπει ήδη να βρισκόταν υπό την παρακολούθηση γιατρών σε κάποιο ίδρυμα...)

ΥΓ: Έτσι, για το κλείσιμο, θα θέλαμε να ρωτήσουμε τον Ζουράρι να μας πει, όχι πόσα είναι εκείνα που πρόδωσε, αλλά πόσα τίμησε από όλα εκείνα που ο ίδιος έλεγε...


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου



Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

7 σχόλια :

  1. Συντάσσομαι ΑΠΟΛΥΤΑ με το άρθρο του κ.Παναγιωτίδη. Γειά στην πέννα του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν το ύφος είναι ήθος τότε το άρθρο πάσχει αλλά πάσχει και το ιστολόγιο αφού δεν τηρεί τις προτροπές του προς τους αρθρογράφους να είναι κόσμιοι. Από αυτή την άποψη ο φίλος κ. Κοραντής θα μπορούσε να μην συνυπρογράφει ολόψυχα το κείμενο του κ. Παναγιωτιδη αλλά βέβαια είμαστε όλοι μεγάλα παιδιά και έχουμε την ευθυνη για όσα γράφουμε και λέμε.
    Τώρα γιατο περιεχόμενο των δηλώσεων του Ζουράρι τι να πει κανεις. Η Ιδιομορφία που τον διακρίνει απο την εποχή που ήταν νεος (όπως όλοι μας) μετατρέπεται μάλλον σε ασύστολη αμετροέπεια, ανεξέλεγκτη. Επειδή ου γαρ έρχεται μόνον; Λογω προσαρμογής στο κλίμα απαξίωσης ανθρώπων και πραγματων που προϋπήρχε αλλά οι σημερινοί το υιοθέτησαν και προσαρμόστηκαν ανέτως αν και επικαλούνται αριστερές, υποτίθεται, ευαισθησιες; Είναι πάντως δείγμα της απαξίωσης που έχουν επιφυλάξει οι διανοούμενοι στον ευατό τους εδώ και χρόνια: Από οταν οι προγενέστεροι Ακαδημαϊκοί
    και άλλοι ακουγαν χάσκοντας τον δικτάτορα Παπαδόπουλο να τους διδασκει τι είναι Επανάσταση και αργότερα, πάντα σιωπηλοί, να σχολιάζουν δωράκια στον εαυτό τους, να ομιλούν περί Ιμίων κλπ. Κριμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Αποστολόπουλε, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την παρατήρησή σας. Έχετε την άποψη πως οι ανά την Ελλάδα Ζουράριδες καταλαβαίνουν από ευγενικές παρεμβάσεις; Φυσικά και ο κάθε αρθρογράφος φέρει την ευθύνη των γραφομένων του, όπως και ο κάθε Ζουράρις. Όμως, ο αρθρογράφος χρησιμοποίησε την γλώσσα που χρησιμοποιούν οι Ζουράριδες, την γλώσσα που κατανοούν οι Ζουράριδες. Κατανοώ την παρατήρηση ως προς το σκέλος χρήσης λέξεων. Όμως, αντιλαμβάνομαι πως οι λέξεις, το ύφος και το ήθος επιλέχθηκαν ως μέσο ευρύτητας αντίληψης του κάθε Ζουράρι. Αν διαφωνείτε πως αυτού του είδους οι πολιτικές προσεγγίσεις προσβάλουν, επιτρέψτε μου να παρατηρήσω πως κατά πολύ μεγαλύτερες είναι οι προσβολές - αμετροέπειες των κυβερνώντων επί του Συντάγματος, επί του Κοινοβουλίου και επί του συνόλου της χώρας επί του συνόλου των θεμάτων που έχουν ασχοληθεί - παρέμβει. Στην άποψη κάποιος να με πυροβολεί (στην λογική, την ηθική, την ιστορία, τα πολιτιστικά και πολιτισμικά στοιχεία, στην πίστη μου κ.α.) κι εγώ να του προσφέρω τριαντάφυλλα, λυπάμαι δεν μπορώ να συμμετέχω. Ειδικά όταν αυτό γίνεται υπό το καθεστώς της κυβερνητικής επιβολής ισχύος με τακτικές άτυπης επιβολής τρομοκράτησης του λαού. Και στην τελική, θα δανειστώ το σύνθημα του Αλέξη Τσίπρα "ή αυτοί ή εμείς"... Νομίζω πως οι ευγένειες έχουν προ καιρού εκλείψει, ειδικά όταν βάλλονται όχι μόνο τα δομικά στοιχεία - θεσμοί της χώρας (ουσιαστικά το πολίτευμα), αλλά τα ειδικά εκείνα στοιχεία που έχουν άμεση σχέση με τους πυλώνες στήριξης αυτού του μικρού αλλά και τεράστιου, πολλαπλώς και από πολλούς ταλαιπωρημένου έθνους

      Διαγραφή
    2. Και κάτι ακόμη. Ο σχολιασμός του αρθρογράφου είναι πολιτικός, με έντονα στοιχεία σάτυρας (όπως δια διαπιστώσετε από την κατηγοριοποίησή του), αλλά επί της ουσίας μια αυστηρή απάντηση πολιτικού επιπέδου των Ζουράριδων.

      Διαγραφή
  3. Στο εξωτερικό θα πάνε εκδρομή τα παιδιά όχι δτην Βουλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]