Η μεγάλη πλειοψηφία και το "κάτι λίγο" που λείπει
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο αστικός κόσμος παρακολουθεί αμέτοχος τα όσα δυσάρεστα συμβαίνουν στην Ελλάδα. Οι αστοί, η συντριπτική πλειονότητα του λαού, δεν έμαθαν τους αγώνες του δρόμου, τις δυναμικές εκείνες κινητοποιήσεις, με τις οποίες ασκήθηκαν επί δεκαετίες οι αριστεροί, όπου και μετρημένοι στα δάχτυλα, επέβαλαν απόψεις, ως ισχυρές ομάδες πίεσης.
Ο αστικός κόσμος περιμένει την αντιμετώπιση των καταστάσεων από το κράτος, αλλά του διαφεύγει ότι αυτός είναι το κράτος. Είναι προφανής η έλλειψη συναίσθησης ότι η έννοια του πολίτη εμπεριέχει την ενέργεια (γι’ αυτό και αποτελεί ανοησία ο όρος "ενεργός πολίτης", ως πλεονασμός). Οι διαμαρτυρίες στα καφενεία ή μέσω του Τύπου, είναι δώρο προς την κυβέρνηση της Αριστεράς.
Την πίεση η κυβέρνηση την νιώθει μόνον όταν το ΚΚΕ, κατά διαστήματα, θέλει να ασκήσει τους οπαδούς τους στην "επαναστατική γυμναστική". Αλλά, το ΚΚΕ, δεν επιθυμεί να οξύνει την κατάσταση, αφενός επειδή από τον στενό πυρήνα του ΣΥΡΙΖΑ περιμένει νέους οπαδούς, και δεν θέλει να τους εξαγριώσει, αλλά και λόγω του ότι η αποτυχία της σημερινής κυβέρνησης της Αριστεράς, του προσθέτει πόντους. Δε χρειάζεται επομένως να συσπειρώσει τους ΣΥΡΙΖΑίους.
Ποιος θα πιέσει, επομένως, την κυβέρνηση να ακολουθήσει την επιβεβλημένη πορεία προς όφελος του ελληνικού λαού, και όχι προς όφελος των στελεχών και ψηφοφόρων της; Προφανώς, όχι η αντιπολίτευση. Δυστυχώς, στο σύνολό της, δεν στέκεται στο ύψος των περιστάσεων. Η δε διαφορά στις δημοσκοπήσεις υπέρ της αξιωματικής αντιπολίτευσης, δεν οφείλεται στις δικές της ικανότητες, αλλά στην παταγώδη κυβερνητική αποτυχία, στο σύνολό της. Η διαφορά έπρεπε να είναι πολλές δεκάδες.
Το γεγονός, ότι έχουμε αποσπάσει τον "θαυμασμό" των Ευρωπαίων για τον ύψιστο βαθμό ανοχής, τον οποίο επιδεικνύουμε σε μέτρα που συντελούν στην υποβάθμιση του βιοτικού μας επιπέδου, μάλλον ψόγος είναι παρά έπαινος.
Προεκλογικώς, ο Α. Τσίπρας είχε χρησιμοποιήσει μια φράση που είναι οικεία στους μαρξιστές πολιτικούς αναλυτές, ότι «μια σταγόνα χρειάζεται για να ξεχειλίσει η λαϊκή αγανάκτηση». (Ίσως δεν γνωρίζουν, ότι ο Μαρξ την δανείστηκε από τον Ηράκλειτο, άλλωστε ως γνώστης της αρχαιοελληνικής και λατινικής γλώσσας, η διατριβή του ήταν στον Επίκουρο και τους Ίωνες φιλοσόφους).
Αυτή η σταγόνα ήταν που έκανε τον Ηράκλειτο να διατυπώσει το νόμο της ποιοτικής μεταβολής, από μια ποσοτική κατάσταση, κατά τον οποίο το νερό στους 99 βαθμούς εξακολουθεί να είναι νερό, αλλά στους 100 γίνεται ατμός. Αρκεί η αύξηση της θερμοκρασίας μόνον κατά ένα βαθμό, και θα επέλθει ποιοτική μεταβολή. Κάτι πολύ λίγο δηλαδή, ασήμαντο, που δεν το λαμβάνεις υπόψη, είναι ικανό να ανατρέψει καταστάσεις.
Αυτή η διαπίστωση είναι σημαντική, έκανα κι άλλη φορά λόγο γι’ αυτήν, την θεωρώ όμως σημαντική γι’ αυτό και την επαναλαμβάνω, επειδή καταδεικνύει ότι η λαϊκή αγανάκτηση έφτασε μεν σε υψηλά σημεία, αλλά λείπει το "κάτι λίγο" για να εκφραστεί.
Πιο παραστατική ήταν η διαπίστωση του Ευβουλίδη, τον 4ο αιώνα, όταν υποστήριξε πως "κόκκος σταριού ανατρέπει λέμβο". Δεν είναι σόφισμα, διότι και πειραματικά εύκολα μπορεί να αποδειχθεί, ότι ένας κόκκος σταριού αν πέσει σε μια βάρκα μπορεί αμέσως να την ανατρέψει. Πότε; Όταν αδειάζεις στη βάρκα σάκους με σιτάρι και τη γεμίζεις μέχρι το όριό της, μέχρι του σημείου δηλαδή που χρειάζεται να πέσει ένας ακόμη κόκκος, για να ανατραπεί η ισορροπία της. Ή τη γεμίζεις με νερό και χρειάζεται μόνο μια σταγόνα.
Εδώ έγκειται η έλλειψη δράσης από την αποκαλούμενη σιωπηλή πλειοψηφία. Σ’ αυτό το "κάτι λίγο". Για μεγάλο χρονικό διάστημα γεμίζουμε με κόκκους αγανάκτησης, οι οποίοι πληθαίνουν καθημερινά. Κι ενώ περιμένεις να συμβεί το ξέσπασμα, πέφτουμε πάλι σε χειμερία νάρκη και κάνουμε αντιπολίτευση στα σαλόνια.
Προφανώς αυτό το "κάτι λίγο" έχουν χρέος να το προσθέσουν οι πολιτικοί της αντιπολίτευσης. Ποιος όμως έχει το χάρισμα του ηγέτη, ώστε να εγείρει τα πλήθη; Αυτό είναι το πρόβλημα, και η αποκαλούμενη σιωπηλή πλειοψηφία, θα παραμένει σιωπηλή, αναμένοντας τον από μηχανής θεό να αποκαταστήσει τα πράγματα. Μέχρι τότε, θα προσαρμόζεται και θα ικανοποιείται με τα επικοινωνιακά τερτίπια της Αριστεράς. Η οποία απέδειξε πλέον, ότι δεν έχει τις ικανότητες να προσφέρει κάτι στον λαό.
Πηγή Voria
Οι κομμουνιστές έχουν πολλά ακόμα να κάνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσα οσα έκαναν και όπου αλλού κυβέρνησαν.
Ο αστικός κόσμος θα ξυπνήσει όταν θα είναι η ώρα να τον στείλουν για ...μόνιμο ύπνο.
Γιατί να θέλει αρθρογράφε το ΚΚΕ που κυβερνά από τα παρασκήνια και κάνει και επαναστατική γυμναστική, ΓΥΜΝΑΣΙΑ στις "αστικές" κυβερνήσεις όταν στραβοπατήσουν, οταν ξεφύγουν από τις εντολές των τραπεζιτών δηλαδή, να πάρει ψηφοφόρους από τα υπόλοιπα μαρξιστικά κόμματα του τόξου;
Τώρα εκ του ασφαλούς και το Μ-Λ κκε , ΚΚΕεσ-εξ-μεσα εξω εντός εκτός και επι τα αυτά και οι ανταρες λαφαζανί και η μεζαμπλί και ο μπαρυοφ και ολοι οι εργάτες χωρίς αφεντικά μια χαρά τρώνε και πίνουν και χορεύουν στα φεστιβάλια από το κεφάλαιο καταγγέλλοντας την άτιμη μπουρζουαζία ...που άλλους τους ανεβάζει και άλλους τους κατεβάζει ...
Λιαναααααά απλααααααά είναι τα πράγματα και ολοφάνεραααααααα !!!
ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ...ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ ΠΟΥ ΔΙΔΟΥΝ ΟΙ ΑΣΤΟΙ ...ΣΤΟΝ ΛΕΝΙΝ!!!
Ῥεβανσιστικὲς ἱστορικὲς παραχαράξεις καὶ ἀλλοιώσεις
— 11 Σεπτεμβρίου 2017 ἀπὸ τὸν/τὴν Φιλονόη
Ὁ Πλάτων εἶπε:
«Ἡ Ὑπερβολή, σὲ κάθε πράγμα, φέρνει τὴν μετάπτωση στὴν ἀντίθετο ὑπερβολή»!!!
Τελευταία, οἱ ῥεβανσιστικές, ἀνιστόρητες καὶ προσβλητικὲς πράξεις τῶν ἀριστερῶν καὶ τῶν συνοδοιπόρων τους, πρὸς τὰ ἀθῷα τοὺς θύματα τοῦ 1943-49, αὐξάνονται καθημερινῶ. Γιατὶ ἀθῴα θύματα ἦσαν οἱ χιλιάδες ἄμαχοι ποὺ ἐσφαγιάσθησαν ὡς «ἀντιδραστικοί» τὸ 1943-44, ἀλλὰ καὶ οἱ ἀξιωματικοὶ καὶ οἱ στρατιῶτες τοῦ Ἑλληνικοῦ Στρατοῦ, ποὺ ὑπηρετοῦσαν τὴν θητεία τους τὸ 1946-49 καὶ ἔχασαν τὴν ζωή τους ἢ ἐβασανίσθησαν, πολεμώντας τοὺς ἀντάρτες τοῦ λεβομένου ΔΣΕ.
Ἡ ἐνοχὴ τῆς Ἀριστερᾶς ἔχει πλέον παρουσιασιῇ γυμνὴ καὶ ἀναμφισβήτητος ἀπὸ τὸν Στάθη Καλύβα, τὸν Νῖκο Μαρατζίδη, τὸν Σάκη Μουμτζῆ καὶ πολλοὺς ἄλλους. Στὰ βιβλία μου ἐπίσης περιγράφω λεπτομερῶς τὸ ὄργιο τῶν κομμουνιστῶν τὸ 1943-44 στὴν Πελοπόννησο.
Παρὰ ταῦτα, τὸ πρᾶγμα ξεφεύγει πάλι μὲ μίαν βιομηχανία ἀγαλμάτων καὶ μουσείων, ἀφιερωμένα σὲ δολοφόνους καὶ μόνον.
Μετά τὸν Ἄρη Βελουχιώτη, Μνημεῖο καί γιά τόν «χασάπη τῆς Πελοποννήσου» Πέρδικα στό Μαίναλο;
Ἀλλὰ καί…
...
ΑπάντησηΔιαγραφή•Μνημεῖο γιὰ τὸν ΔΣΕ στὴν Κόνιτσα!
•Μουσεῖο-Μνημεῖο τοῦ ΔΣΕ στὸ χωριὸ Θεοτόκος, στὸν Γράμμο!!
•Μνημεῖο στὴν Ὀμβριακὴ Δομοκοῦ ἑτοιμάζεται γιὰ τὸν ἀντάρτη τοῦ Ἄρη Βελουχιώτη καὶ τοῦ λεγομένου ΔΣΕ Νάκου Μπελλῆ!
•Ὁ πρωθυπουργὸς τῆς χώρας ἐγκαινιάζει μουσεῖο χρηματοδοτούμενον ἀπὸ τὴν Βουλὴ γιὰ τὸν Νῖκο Μπελογιάννη, τὸν κήρυκα τῆς «Ἀρχῆς τῆς Οἰκογενειακῆς Εὐθύνης» καὶ
• ἡ κυβέρνησίς του ἀρνεῖται νὰ παρασθῇ στὸ συνέδριο γιὰ τὰ ἐγκλήματα τοῦ κομμουνισμοῦ, γιατὶ γιὰ τὸν ΣΥΡΙΖΑ δὲν ὑπάρχουν τέτοια ἐγκλήματα!
Δημήτρης Γιαννακούρας ἢ Περδικας. Ὁ χασάπης τῆς Πελοποννήσου
Νᾶκος Μπελῆς, πρωτοπαλλήκαρο τοῦ Κλάρα (Βελουχιώτου), «πρῶτο μαχαῖρι»
Εἶναι δυνατόν νά γίνονται ὅλα αὐτά τό 2017;
Παρεδόθησαν τά πάντα στούς ἀριστερούς καί στούς συνοδοιπόρους τους;
Τί διδάσκονται οἱ νέοι τῆς Ἑλλάδος; Δέν ὑπάρχει κάποιος νά ἀντιδράσῃ σέ αὐτήν τήν ἔρημο χώρα; Γιατί; Εἶναι τόσος ὁ φόβος νά μᾶς θεωρήσουν ἀκροδεξιούς καί φανατικούς; Ὅταν ὁμιλοῦμε δίκαια καί μέ στοιχεῖα, ἐθνικά, πατριωτικὰ καί, διαρκῶς ἐναντίον αὐτοῦ τοῦ ἀχαλίνωτου ῥεβανσισμοῦ; Δὲν εἴμαστε, καὶ δὲν πρέπει νὰ ἐπανέλθουμε στὴν περίοδο τοῦ 1943-44, νὰ φοβόμαστε νὰ ἀντιδράσουμε μήπως καὶ μᾶς ἀποκαλέσουν «δοσιλόγους» καὶ «ναζιστές»!
Οἱ Δῆμοι εἶναι ὑπεύθυνοι γιὰ τὶς ἄδειες ὅλων αὐτῶν τῶν μνημείων καὶ οἱ πολῖτες χρειάζεται νὰ ἐκφράσουν τὴν ἄποψή τους στὰ συμβούλια καὶ στοὺς Δημάρχους τους. Ἔτσι λειτουργεῖ ἡ δημοκρατία. Ἂς παραδειγματισθοῦν οἱ δημοκράτες Ἕλληνες ποὺ τιμοῦν αὐτοὺς ποὺ ἔπεσαν ὑπὲρ πατρίδος, ἀπὸ τοὺς συμπατριῶτες μας τῆς Χειμάρας. Δὲν θὰ προέλθῃ κάτι καλό, ἐὰν ἀφεθῇ τὸ ψεῦδος νὰ γίνῃ καὶ ὁρατὴ ἱστορία, μὲ ὅλα αὐτὰ τὰ μνημεῖα γύρω μας.
Φθάνουν τὰ χιλιάδες ἰστοριογραφήματα τῆς Ἀριστερᾶς ποὺ κατέκλυσαν τὸν Ἑλληνισμὸ τὶς τελευταῖες τέσσερις (4) δεκαετίες δηλητηριάζοντας τοὺς νέους μας.
Ἡ μέχρι τώρα ἀκολουθουμένη πολιτικὴ τῆς λήθης καὶ τῆς μετριοπαθείας ἀπὸ τοὺς δημοκράτες Ἕλληνες, ἀπεδείχθη ὅτι ἦταν λάθος, γιατὶ δὲν ἔτυχε ἀνταποκρίσεως ἀπὸ τὴν ἄλλην πλευρά. Ἔφερε τὰ ἀκριβῶς ἀντίθετα ἀποτελέσματα. Ἐπέτρεψε τὴν παραχάραξη τῆς Ἱστορίας ἀπὸ τοὺς ἀριστερούς, καλλιέργησε τὸν ἄγριο ῥεβανσισμό τους κι ἐὰν ἀφεθῇ νὰ ἐξακολουθήσῃ, θὰ ἔχῃ ὀλέθρια ἀποτελέσματα γιὰ τὴν χώρα!
http://filonoi.gr/2017/09/11/rebansistikes-istorikes-paraxarakseis-ki-alloioseis/