Ινατί… εμωράνθησαν οι δεινοί συζητηταί;
Περί της εκκωφαντικής σιωπής κάποιων,
ενώ κλιμακώνεται η επέλαση του Οικουμενισμού
Tου Νεκτάριου Δαπέργολα
Διδάκτορος Βυζαντινής Ιστορίας
Την ώρα που η Ορθοδοξία βάλλεται τόσο απροκάλυπτα από τα φερέφωνα και τα χαλκεία του Οικουμενισμού και την ώρα που συκοφαντούνται και διώκονται οι ελάχιστοι κληρικοί που τολμούν να αντιδράσουν, είναι καιρός όσοι έχουν απομείνει ζωντανοί σ’ αυτόν τον τόπο να αρθούν επιτέλους στο ύψος των περιστάσεων.
Δεν περιμένουμε δυστυχώς σχεδόν τίποτε πλέον από τους πλείστους των συνήθως λαλίστατων ηχηρών ονομάτων του εκκλησιαστικού και φιλοεκκλησιαστικού χώρου, αυτών που μέχρι χτες τα θεωρούσαν κάποιοι αφελείς προπύργια γενναιότητας, ορθόδοξου φρονήματος και λεβέντικης φιλοπατρίας. Γνωστή η τακτική όλων των λογάδων να τρέχουν να κρυφτούν πίσω από τα βράχια την ώρα που φουντώνει η μάχη, μήπως και τους πάρει καμιά σφαίρα.
Άλλη μια περήφανη λοιπόν αποκαθήλωση των περισσοτέρων από τους «μεγάλους» και «γενναίους» μας σημερινούς «αγωνιστές» (ακριβώς το ίδιο θλιβερό συμπέρασμα ισχύει και για πλήθος από τα αυτοφερόμενα ως πατριωτικά και ορθόδοξα ιστολόγια), που περί άλλα τυρβάζονται, την ώρα που μια τόσο καθοριστική μάχη βρίσκεται εν εξελίξει.
Τυρβάζονται για τη θεματική εβδομάδα στα γυμνάσια, για το μάθημα των Θρησκευτικών, για την απονεύρωση του μαθήματος της Ιστορίας, ευρύτερα για το αφελληνισμένο σημερινό σχολείο, για τον Βατάτζη και τις υπόλοιπες προφητείες περί της… Πόλης και ακόμη για τόσα άλλα, περί των οποίων ωστόσο έχουν ήδη ειπωθεί χιλιάδες πράγματα και άλλα τόσα θα ειπωθούν και στο μέλλον. Όμως τώρα, πολύ απλά, δεν είναι τόσο της στιγμής.
Και ας μην φτάσουμε βέβαια στην υπερβολή λέγοντας ότι «τυρβάζονται περί πολλά, ενός δε έστι χρεία». Κάποιοι εξ ημών άλλωστε έχουμε συστηματικά στο άμεσο και στο απώτερο παρελθόν ασχοληθεί, αρθρογραφήσει, πονέσει, αγωνιστεί για τέτοιους είδους ζητήματα, που ακόμη και τώρα ασφαλώς συνεχίζουν έντονα να μας απασχολούν.
Ας μείνουμε επομένως στο ότι «τούτο έδει ποιήσαι κακείνα μη αφιέναι». Με έμφαση στο «τούτο ποιήσαι» όμως.
Δεν είναι δυνατόν δηλαδή να προκρίνεται συστηματικά όλη η παραπάνω γνωστή και τετριμμένη πλέον θεματολογία και να αποσιωπάται τόσο ανερυθρίαστα το μείζον και το πλέον επίκαιρο.
Δεν είναι δυνατόν ιστολόγια και περιώνυμοι αρθρογράφοι που χρόνια…διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους για τα ορθόδοξα αγωνιστικά τους φρονήματα, να συνεχίζουν να προκαλούν τη νοημοσύνη μας, ασχολούμενοι αποκλειστικά με θέματα δευτερεύοντα, τριτεύοντα ή και παντελώς ασήμαντα, αλλά στο μείζον θέμα της έξαρσης της οικουμενιστικής γάγγραινας (και της δίωξης των αγωνιστών κληρικών μας) να κρατούν μια τόσο αιδήμονα σιωπή.
Δεν είναι δυνατόν διάσημοι έως τα χτες «πολεμιστές» επίσκοποι και κατώτεροι κληρικοί, «μαχητικά» ιστολόγια, «ορθόδοξα» έντυπα και σωματεία, σύλλογοι και οργανωμένες ομάδες θεολόγων να μην τολμούν να ψελλίσουν δυο απλές λέξεις ελέγχου προς όσους διολισθαίνουν αναφανδόν στην Παναίρεση ή στήριξης προς τους ελάχιστους που αγωνίζονται, μήπως και θιχτεί κανένας οικουμενιστής μητροπολίτης (μ’αυτούς που προφανώς κάποιοι θέλουν να τα έχουν αιωνίως καλά), μήπως και…ξεβολευτούν από τις σχέσεις τους με το εκκλησιαστικό (και πολιτικό) κατεστημένο.
Αλλά για ποιες απλές έστω λέξεις να συζητάμε, την ώρα που όλοι αυτοί οι «αγωνιζόμενοι χριστιανοί» συνεχίζουν τον επαίσχυντο εναγκαλισμό τους με τα πλέον αμφιλεγόμενα μέλη του καθεστώτος, σαν να μην τρέχει απολύτως τίποτε, συμμετέχοντας μέχρι και σε μεγαλόσχημες και πολυδιαφημισμένες εκδηλώσεις μαζί τους (όπως λ.χ. η πρόσφατη στο Βελλίδειο);
Και έτσι ασφαλώς, όχι μόνο αρνούνται να προβάλλουν στοιχειώδη μαρτυρία και ομολογία (που θα μπορούσε ίσως και να παίξει κάποιο ρόλο ανάσχεσης στον κατήφορο των εν πλάνη ποιμένων), αλλά και τους παρέχουν ακόμη ισχυρότερο αέρα αναγνώρισης και «νομιμοποίησης», ώστε να συνεχίσουν ανενόχλητοι «έτι χείρονα πράττοντες» και «πλέονα διεστραμμένα λαλούντες».
Ποιος αλήθεια τολμάει να βγει και να πάρει ευθέως λεβέντικη και καθαρή ορθόδοξη θέση απέναντι στο μείζον θέμα των τελευταίων μηνών (ένα θέμα που από την εποχή της ψευδοσυνόδου της Κρήτης λαμβάνει πλέον απίστευτες διαστάσεις);
Ποιος τολμάει να πάψει να υποτιμά τόσο προκλητικά μία συνεχή και συνεχώς διογκούμενη θύελλα εξελίξεων που απειλούν ευθέως την ορθόδοξη πατρίδα μας και αποτελούν πολύ μεγαλύτερο κίνδυνο από την κάθε πρόκληση της εκάστοτε ανελλήνιστης και εκκλησιομαχικής ελλαδικής κυβέρνησης;
Ποιος τολμάει να πει ότι απλοί ιερείς έχουν πιάσει μετερίζια και ορθοτομούν «τον λόγον της αληθείας» απέναντι σε «ων ουκ έστιν αριθμός» μεγαλώνυμους κακοδόξους θιασώτες της παναίρεσης του Οικουμενισμού;
Ποιος τολμάει να βγει και να πει ευθέως ότι ο βασιλιάς είναι γυμνός; Άλλη μια φορά επομένως κατά την οποία εμωράνθησαν οι δεινοί συζητηταί. Εμωράνθησαν και εσιώπησαν.
Την ώρα λοιπόν που όλα τά ’σκιαζε η φοβία (και τα…πλάκωνε η υστεροβουλία και το βόλεμα), ήρθε η ώρα όσοι δεν φοβούνται, να πάρουν τη θέση τους στον σκληρό αγώνα. Ο αγώνας θα συνεχίζεται και θα κλιμακώνεται, όσο οι θιασώτες της οικουμενιστικής παναίρεσης θα αφηνιάζουν και αυτοί τόσο απροκάλυπτα, παίζοντας εν ου παικτοίς και χρησιμοποιώντας και την εκκλησιαστική εξουσία τους για διώξεις και ανηλεή φίμωση εκείνων που λένε απλώς τα αυτονόητα, αντιστεκόμενοι στην βλάσφημή τους ψευδοθεολογία.
Από την πλευρά μας, το να αντιδράσουμε είναι φυσικά όχι μόνο πλήρως επιτρεπόμενο, αλλά και επιβαλλόμενο από τους Ιερούς Κανόνες και τους Πατέρες της Εκκλησίας, όπως έχουμε ήδη πολλές φορές προαναφέρει. Αυτονόητο καθήκον απέναντι σ’ εκείνους τους ποιμένες που παύουν να είναι πια ποιμένες και μεταλλάσσονται σε «οδηγούς τυφλούς» και σε «λύκους βαρείς μη φειδομένους του ποιμνίου», υπηρετώντας άλλα δόγματα πλέον και αλλότρια συμφέροντα.
Και οφείλουμε επίσης να ελέγχουμε και όλους αυτούς τους περιώνυμους επαγγελματίες «αγωνιστές» που επιλέγουν για πολλοστή φορά, όποτε ζορίζουν τα πράγματα, να κρύβονται στο σκοτάδι, περιμένοντας να τελειώσει η μάχη, για να εμφανιστούν μετά πάλι εκ του ασφαλούς με νέα παχιά λόγια περί… πίστεως και πατρίδος.
Είναι πλέον καιρός που άπαντες θα κληθούμε και άπαντες οφείλουμε να πάρουμε θέση, τέλος με τα μισόλογα στις σκιές. Καιρός ίσως και να χωρίσει η ήρα από το στάρι.
Εδώ υπάρχει ένα τεράστιο απόστημα που κατατρώει τις σάρκες μας και λέγεται Οικουμενισμός. Για το εν λόγω απόστημα και για τις εφιαλτικές πνευματικές, αλλά και κοινωνικές και εθνικές συνέπειες που μπορεί (λόγω του διχασμού και του δυνητικού σχίσματος) να επιφέρει μέσα στους κόλπους του λαού μας, κανείς δεν έχει πια το δικαίωμα να σιωπά. Και μεγαλόσχημοι κληρικοί και απλοί παπάδες και συγγραφείς και διαχειριστές ιστοσελίδων και αρθρογράφοι και οι έσχατοι ακόμη των λαϊκών.
Αυτά όμως ισχύουν βεβαίως για όσους μπορούν στοιχειωδώς να αντιληφθούν το μέγεθος του προβλήματος.
Για τους υπόλοιπους, τους εθισμένους πλέον στο να εθελοτυφλούν, δεν έχουμε παρά να υπενθυμίσουμε την περίφημη φράση του Κυρίου μας: «Υποκριταί, το μεν πρόσωπον του ουρανού γινώσκετε διακρίνειν, τα δε σημεία των καιρών ου δύνασθε γνώναι»;
Τίποτε περισσότερο…
Κύριε Δαπέργολα, για να μην είναι η φωνή σας “βοώσα εν τη ερήμω”, απαιτούνται πλην των λόγων και συγκεκριμένες δράσεις. Παραδείγματος χάριν, τα ιστολόγια ποικίλης θεματολογίας που στηρίζουν θαρραλέα την Ορθοδοξία (υπάρχουν κάποια, μεταξύ των οποίων “Τα αττικά νέα”, “Η πύλη των φίλων”, το “Οίμος-Αθήνα”, το “Ας μιλήσουμε επιτέλους”, ίσως και άλλα που δεν τα γνωρίζω) πρέπει να αναρτούν καθημερινώς κείμενα όποιων Ελλήνων αντιστέκονται στον Οικουμενισμό, επισκόπων, ιερέων, μοναχών, λαϊκών, κρατώντας επαφή με τους συγγραφείς, ώστε να υπάρχει συνεχής ροή. Το θέμα ήρθε για να μείνει και με “τυχαίες σφεντόνες” δε νικιέται. Χρειάζεται να μπει στην ψυχή και το νου όλων των Ελλήνων που θέλουν να κρατήσουν την πίστη τους ανόθευτη από τον αχταρμά του Οικουμενισμού. Γιατί από αυτό το συνονθύλευμα, δεν προκύπτει μία ανώτερη πίστη, αλλά η κατάλυση των διαχρονικών “σταθερών” της Ορθοδοξίας και της Ελλάδος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά σαν ένα πρώτο βήμα. Σαν δεύτερο (και ίσως πρέπει να υπάρξουν και τρίτα και τέταρτα) σε κάθε πόλη πρέπει να οργανωθούν ημερίδες, ή έστω διαλέξεις. Κάποιοι πρέπει να αναλάβουν να αναδείξουν το θέμα , (ίσως το ιστολόγιο “ παιδαγωγός”), πάνω σε στέρεα θεμέλια οργάνωσης και ανάπτυξης. Και όσοι αντιστεκόμαστε πρέπει να κληθούμε να βοηθήσουμε, σε όποια άκρη της Ελλάδος και αν ζούμε. Ώστε όταν επιχειρηθεί το τελικό βήμα, η ενοποίηση δογμάτων και θρησκειών από τους Οικουμενιστές, ο Ελληνικός λαός να είναι έτοιμος να πει ένα μεγάλο “ΟΧΙ”! Είναι όμως αναγκαίο να επανακατηχηθεί στο ποια είναι η αληθινή Ορθοδοξία και ποιο το διακύβευμα αν χαθεί.
Αγαπητή μου κυρία Χατζηθεοδώρου, έχετε απόλυτο δίκιο, αλλά για να γίνουν όλα αυτά, πρέπει να ενεργοποιηθούν πολλοί άνθρωποι και περί αυτού έχω πλέον υπερβολικά πολλές και υπερβολικά βαριές τραυματικές προσωπικές εμπειρίες, ώστε να μην τρέφω και πολλές αυταπάτες (το κείμενο π.χ. που μόλις διαβάσατε, όπως και ένα παλαιότερό μου με τίτλο "Τίποτε όρθιο", δεν είναι θεωρητικολογίες, αλλά αναφέρονται σε απολύτως υπαρκτές και ιδίοις όμμασι - και ιδίοις...πάθεσι - διαπιστωμένες καταστάσεις). Ο αγαπητός φίλος και διαχειριστής του παρόντος ιστολογίου γνωρίζει (ιδίοις όμμασι και αυτός) τι εννοώ. Από εκεί και πέρα βέβαια, τίποτε δεν αποκλείεται, ο Θεός ξέρει (και φωτίζει). Όσον αφορά τώρα τα ιστολόγια που αναφέρατε, μακάρι να πράξουν αυτό που λέτε (εγώ στον βαθμό που με αφορά, προσπαθώ να γράφω όσο συχνότερα μπορώ και σε όσα περισσότερα ιστολόγια μπορώ, αλλά φυσικά δεν μπορώ να προκαταλάβω τι θα κάνουν οι άλλοι). Υπάρχουν πάντως ειδικά ιστολόγια (όπως το εξαιρετικό "Κατάνυξις") που παρέχουν πληρέστατη ενημέρωση για τις εξελίξεις στο πεδίο του Οικουμενισμού, και μπορούν να τροφοδοτήσουν και τα άλλα ιστολόγια με κείμενα. Επίσης στον βαθμό που με αφορά (μόνο για τον εαυτό μου μπορώ να μιλήσω) θα θεωρούσα αυτονόητο καθήκον μου να συμβάλλω με τις πενιχρότατες γνώσεις και τον επίσης πενιχρό χρόνο μου σε δράσεις όπως αυτές που προαναφέρατε. Για να γίνουν όμως αυτά που λέτε, επαναλαμβάνω ότι χρειάζονται πολύς κόπος, χρόνος, οργάνωση και ακμαίο φρόνημα από αρκετούς ανθρώπους. Προς το παρόν βρισκόμαστε ακόμη δυστυχώς στο προεμβρυακό στάδιο των "φωνών βοώντος εν τη ερήμω" και των "τυχαίων σφεντόνων". Κατά τα λοιπά είπαμε: οι "δεινοί συζητηταί" εμωράνθησαν, δεσποτάδες και έτεροι κληρικοί που μέχρι τώρα κόλλαγαν...ένσημα μαχητικότητας εσιώπησαν, ομάδες, σωματεία και αρθρογράφοι παρέλυσαν ή έκρυψαν τα κεφάλια τους στην άμμο. Και η σιωπή είναι κυριολεκτικά εκκωφαντική...
ΔιαγραφήΤρίτη, 2 Μαΐου 2017
ΔιαγραφήΝέα συνέλευση - τελική ευθεία!
...
ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΒΙΟ.ΜΕ
ΤΕΤΑΡΤΗ 3/5/17 19.00 ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΣ
http://biom-metal.blogspot.gr/2017/05/blog-post.html
Αυτή είναι η μόνιμη διαφήμηση στην σελίδα του Οίμος-Αθήνα
ΒΙΟΜΕ , ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ!
Ακούστε και στο 0,55 το ΕΑΜ μας έσωσε από την πείνα
KARABANI
https://www.youtube.com/watch?v=a4dKvREiiZU
Όλα τα παραπάνω δεν τα γνωρίζει το ιστολόγιο που αναφέρεται;
Μάχεται για την Ελληνοορθοδοξία και μάλιστα την γνήσια ορθόδοξη και Ελληνική όπως και ο αρθογράφος και όχι την οικουμενιστική αντίχριστη ανθελληνική αντί ορθόδοξη όπως την θέλει η διεθνιστική παγκοσμιοποίηση και ο πανοικουμενισμός η πανθρησκεία;
Δεν γνωρίζει πως οι αριστεροί – κομμουνιστές μάχονται εξίσου και χειροτέρα από όλους τον Ελληνοχριστιανικό πολιτισμό μας που τον θεωρούν μάλιστα και σκοταδιστικό;
Για όλα όσα πρεσβεύει η αριστερά που κυβερνά (με τα πολλά ονόματα) σε σχέση με τον Ελληνισμό και την ορθοδοξία δεν έχει ιδέα το Οίμος-Αθήνα;
Από τα ελάχιστα άρθρα που έχω διαβάσει και αυτά από ανάρτηση τους στα "αττικα νεα" μάλλον την αριστερή κσομοθέαση προτείνει ως λύση και είναι αυτή που μας έφερε και σε αυτήν την άθλια κατάσταση από το 1974 και έπειτα όπως και όλες τις πρωην σοβιετίες!
ΒΙΟΜΕ:Οι εργάτες που τα καταφέρνουν χωρίς αφεντικά
Δημοσιεύτηκε στις 19 Σεπ 2015
Το «ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΗΡΙΟ», στην πρώτη εκπομπή, παρουσιάζει τον αγώνα της αυτοδιαχειριζόμενης ΒΙΟ.ΜΕ. στη Θεσσαλονίκη. ... να αναδείξουν έναν άλλο τρόπο παραγωγής και διασύνδεσης με την κοινωνία και να αποτελέσουν «παράδειγμα του αντι-σοκ δόγματος» για όλο τον κόσμο, όπως τους αποκάλεσε η Ναόμι Κλάιν. Και πώς ένα αυτοδιαχειριζόμενο εργοστάσιο μπορεί να γίνει κινητήριος μοχλός για κοινωνικές αλλαγές. Η αυτοδιαχειριζόμενη ΒΙΟ.ΜΕ., διεκδικεί την πολιτική και νομική λύση που θα της επιτρέψει να ξεδιπλώσει πλήρως την αυτοδιαχείριση που τώρα εφαρμόζει στους χώρους του εργοστασίου.
https://www.youtube.com/watch?v=WT1p0RrKQtk
Ο Α. Τσίπρας στη ΒΙΟΜΕ
ΣΥΡΙΖΑ Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
https://www.youtube.com/watch?v=25YcE8TJLp8
Εννοείται πως όλους αυτούς τους αθώους πλην αφελείς ανθρώπους τους εκμεταλλεύονται κατάλληλα οι πονηροί που κυβέρνησαν και κυβερνούν στην Ελλάδα μας και σε όλες τις πρώην κομμουνιστικές χώρες!
Ακούστε τον κομμουνιστή Τσίπρα τι τους λέει!
Είναι χαρακτηριστική η εκμετάλλευση όλων αυτών των αγαθών κατά τα άλλα και αθώων εργατών από τους αριστερούς.
Ένα μόνο ερώτημα δεν κάνουν στον εαυτό τους αυτοί οι εργάτες;
Όλους τους επάνω από αυτούς που θα διοικούν το κράτος μεταξύ των άλλων τα ταξίδια των κομουνιστών όπως σήμερα ο κομουνιστής Τσίπας παρέα με την νομενκλατούρα του διαμένοντας και τρώγοντας στα ακριβότερα ξενοδοχεία – όπως έκαναν και όλοι οι πρώην κομουνιστές ηγέτες – ποιος θα τους πληρώνει , εάν όχι οι εργάτες που θα διαχειρίζονται τα αυτοδιαχειριζόμενα εργοστάσια;
Άκουγα τον Τσίπρα τότε και αναρωτιόμουν , καλά υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που τα πιστεύουν αυτά; Υπάρχουν ακόμα Έλληνες Χριστιανοί που πιστεύουν στον κομμουνισμό και τον ταξικό αγώνα;
Δεν καταλαβαίνουν πως τους δουλεύουν ψιλό γαζί;
Δεν είδαν πως ήρθαν και τι τράβηξαν όλοι οι Αλβανοί Ρώσοι και άλλοι “τουρίστες” ;
Τελικά όχι μόνο υπήρχαν αλλά βρέθηκαν και άλλοι αριστεροί που δεν “κυβέρνησαν” να τους αραδιάζουν τα ιδια παραμύθια ακόμα και σήμερα.
Ευτυχώς ελάχιστους πείθουν πια και από αυτούς μόνο όσους ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΛΛΗΝΟΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!!!
Υ.Γ.
Κύριε αρθρογράφε συγχαρητήρια! Ότι είχαν να δώσουν τα ιστολόγια και τα πληκτρολόγια το έδωσαν.
Χρειάζονται νέοι ως ο Πατροκοσμάς ο Παππουλάκος να βγουν στους δρόμους να συναντιόσουν τους αγνούς Έλληνες Χριστιανούς ορθοδόξους ως είναι η συντριπτικότατη πλειοψηφία των Ελλήνων , να τους μιλήσουν στην γλώσσα τους απλά και κατανοητά.
Όλους δηλαδή αυτούς τους ανθρώπους που ΔΕΝ ασχολούνται με το διαδίκτυο που δεν έχουν πρόσβαση στα άρθρα σας καθώς και των άλλων Ελληνικών Χριστιανικών ιστολογιών!
Μόνο οι δρόμοι …αλλά είναι κουραστικοί και επικίνδυνοι...