Ανοίγουν κελιά φυλακών με τον ESM
Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
Καθ΄ όλη τη διάρκεια των χρόνων της επάρατης μεταπολίτευσης αχρείοι κυβερνήτες της Πατρίδος μας, εκλέγονταν με μεγάλες πλειοψηφίες, εξαγοράζοντας τον ελληνικό λαό με τα δανεικά και αγύριστα που εισέπρατταν από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Εκτινάσσοντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο το Δημόσιο Χρέος μας.
Ωστόσο, για πρώτη φορά από μια κυβέρνηση, συστήθηκε Επιτροπή Αλήθειας Δημοσίου Χρέους, η οποία σκοπό είχε τη διερεύνηση της αλήθειας σχετικά με τη δημιουργία και τη διόγκωση του δημοσίου χρέους, το Λογιστικό Έλεγχο του χρέους και την προαγωγή της διεθνούς συνεργασίας της Βουλής με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, τα Κοινοβούλια των άλλων χωρών και τους Διεθνείς Οργανισμούς σε θέματα χρέους, προκειμένου να ευαισθητοποιηθεί και συνάμα να ενεργοποιηθεί η διεθνής κοινότητα και η διεθνής κοινή γνώμη.
Αυτής της Επιτροπής, προήδρευσε η Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων, Ζωή Κωνσταντοπούλου και ξεκίνησε τις εργασίες της στις 4 Απριλίου 2015. Στην εναρκτήρια συνεδρίαση έκανε χαιρετισμό και ο ΠτΔ Προκόπης Παυλόπουλος, και μεταξύ των άλλων επεσήμανε: “…Είναι δικαίωμα της Ελλάδος, είναι χρέος απέναντι στον τόπο και στις γενιές που έρχονται να επισημανθούν τα αίτια που δημιούργησαν το δημόσιο χρέος…”. Οι εργασίες της δε, ολοκληρώθηκαν και στις 17 Ιουνίου 2015 δόθηκε στη δημοσιότητα από το Γραφείο Τύπου της Βουλής η Προκαταρκτική Έκθεση της Επιτροπής Αλήθειας Δημοσίου Χρέους. Και όπως αναφέρεται στην έκθεση “τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι η Ελλάδα όχι μόνο δεν είναι σε θέση να πληρώσει το χρέος, αλλά και δεν πρέπει να το πληρώσει. Γιατί το θεωρεί παράνομο, αθέμιτο και επονείδιστο”.
Άλλωστε, το πόρισμα αυτής της Έκθεσης ήταν το “πολιτικό εργαλείο” στα χέρια του Πρωθυπουργού προκειμένου να αναγκάσει τους ευρωπαϊκούς θεσμούς, στην επικείμενη συμφωνία - ουσιαστικά του τρίτου Μνημονίου - να συμπεριλάβει την αρχή συζήτησης της μη βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους. Στην οποία ελληνική τοποθέτηση προσχώρησαν το ΔΝΤ, οι ΗΠΑ, η Γαλλία καθώς και άλλες χώρες της Ευρωζώνης και της ΕΕ.
Απέναντι σε αυτή τη θέση εξακολουθούσε και βρισκόταν πριν λίγα 24ωρα η Γερμανία. Η οποία προσπαθούσε μεθοδευμένα να οδηγήσει με δική της απόφαση την Ελλάδα εκτός της Ευρωζώνης. Όμως, ήδη η Καγκελάριος Άγκελα Μέρκελ, αλλά κυρίως ο αντικαγκελάριος Ζίγκμαρ Γκάμπριελ, έχουν κάνει στροφή 180 μοιρών από την αρχική στρατηγική τους. Και σημείο τριβής ήταν η εμμονή του υπουργού Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε περί Grexit ή περί “προσωρινού Grexit”, μη θέλοντας να κατανοήσει την “επιθυμία” των ΗΠΑ που ανέθεσαν ηγεμονικό ρόλο στο τελευταίο καθοριστικό Eurogroup, στη Γαλλία για να επιτευχθεί συμφωνία με την Ελλάδα, συμπεριλαμβάνοντας σ΄αυτή και τη μη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους. Έτσι, η εκτίμησή μου είναι πως, πολύ σύντομα ο ανθέλληνας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε θα βρεθεί στο πολιτικό περιθώριο των εξελίξεων. Αυτό τουλάχιστον σηματοδοτεί η σφοδρή επίθεση που εξαπέλυσε εναντίον του ο Ζίγκμαρ Γκάμπριελ σε συνέντευξή του σε τηλεοπτικό σταθμό της Γερμανίας. Όπου απεκάλυψε και τη διατάραξη των σχέσεων μεταξύ της Καγκελαρίου και του Υπουργού Οικονομικών της γερμανικής κυβέρνησης.
Παρά όλα τα παραπάνω, αξίζει να αναφέρουμε πως τα δεδομένα εν πολλοίς ανατράπηκαν και με την πρόταση της ελληνικής κυβέρνησης περί διετούς συμφωνίας με τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας (ESM) για την πλήρη κάλυψη των χρηματοδοτικών της αναγκών, με ταυτόχρονη αναδιάρθρωση του χρέους!!
Ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Σταθερότητας (ESM) είναι ένα μόνιμο πρόγραμμα χρηματοδότησης της ΕΕ για τα 19 κράτη-μέλη της Ευρωζώνης και τέθηκε σε εφαρμογή τον Ιανουάριο του 2013. Σ΄ αυτόν έχουν ποσοστό συνεισφοράς όλα τα μέλη της Ευρωζώνης. Ο ESM διαδέχθηκε το Ευρωπαϊκό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (EFSF) και τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (EFSM). Με άλλα λόγια ο ESM είναι το ΔΝΤ της Ευρωζώνης και λειτουργεί με έναν Γενικό Κανονισμό, που ειλικρινά αξίζει να προσέξουμε ιδιαίτερα στα παρακάτω άρθρα:
Άρθρο 6 - Εκτίμηση της βιωσιμότητας του κρατικού χρέους
Σε περίπτωση που ένα κράτος-μέλος αιτηθεί οικονομική βοήθεια μέσω του EFSM, ESM, EFSF, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρέπει να εκτιμήσει σε συνεργασία με την ΕΚΤ, και όπου είναι δυνατόν με το ΔΝΤ, την βιωσιμότητα του χρέους του κράτους -μέλους, καθώς και τις πραγματικές και τις εν δυνάμει χρηματοδοτικές του ανάγκες. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρέπει να υποβάλλει την εκτίμησή της στο Eurogroup, Working group, εκεί όπου η βοήθεια θα επικυρωθεί μέσω του ESM ή του EFSF (σημ. εμείς ζητάμε και από τα δύο αυτά ταμεία).
Άρθρο 7 - Πρόγραμμα μακρο-οικονομικής προσαρμογής
Εδάφιο 1, παράγραφος 3: Το προσχέδιο του προγράμματος μακροοικονομικής προσαρμογής πρέπει να βασίζεται στην εκτίμηση της βιωσιμότητας του κρατικού χρέους όπως αναφέρεται στο άρθρο 6, το οποίο θα πρέπει να ενημερώνεται ώστε να συνυπολογίζει τον υποσχεδιασμό διορθωτικών μέτρων που πρόκειται να παρθούν...κλπ...και στο τέλος κάνει μνεία ότι πρέπει να προσεχθεί στο κράτος-μέλος η πολιτική της ευρωπαϊκής ένωσης ως προς την ανάπτυξη και την εργασία.
Εδάφιο 9: Κράτος-μέλος που υπόκειται σε πρόγραμμα μακροοικονομικής προσαρμογής θα πρέπει να συντάξει λεπτομερή λογιστικό έλεγχο των οικονομικών του δημοσίου τομέα, με σκοπό μεταξύ άλλων να εκτιμήσει τις αιτίες που οδήγησαν στην συσσώρευση του χρέους του σε υπερβολικά επίπεδα καθώς και να εντοπίσει τυχόν ανωμαλίες στην δημιουργία του.
Συμπερασματικά, καταλαβαίνουμε όλοι πως το πόρισμα της Επιτροπής Αλήθειας Δημοσίου Χρέους της Βουλής των Ελλήνων, ακολουθεί ο Λογιστικός Έλεγχος του χρέους. Ένας λογιστικός έλεγχος που σύμφωνα με τον Κανονισμό του ESM, θα πρέπει να αναζητήσει τις πιθανές αιτίες δημιουργίας του δημοσίου χρέους μας, αλλά και ανωμαλίες που συνέτειναν στη δημιουργία του. Λέω λοιπόν, μήπως φωτογραφίζονται όλοι οι διατελέσαντες Πρωθυπουργοί της Ελλάδος που έφθασαν με τις πολιτικές τους το δημόσιο χρέος μας σε δυσθεώρητα ύψη; Μήπως, ο λογιστικός έλεγχος θα ανοίξει κελιά στον Κορυδαλλό για να τους υποδεχθεί; Μήπως, ο Σόιμπλε πέραν του συμφέροντος της χώρας του, με την εκνευριστική και ανεξήγητη εμμονή του υπέρ της βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους, ήθελε να προστατέψει και τους εν Ελλάδι υποτακτικούς του;
Όμως, από πλευράς της, η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να αποδείξει πως αυτό το Μνημόνιο θα είναι όντας το τελευταίο και θα φροντίσει τα χρήματα που θα λάβει να μην πάνε για άλλη μια φορά σε ένα βαρέλι χωρίς πάτο.
Επικοινωνία με τον συντάκτη
egerssi@otenet.gr
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Καθ΄ όλη τη διάρκεια των χρόνων της επάρατης μεταπολίτευσης αχρείοι κυβερνήτες της Πατρίδος μας, εκλέγονταν με μεγάλες πλειοψηφίες, εξαγοράζοντας τον ελληνικό λαό με τα δανεικά και αγύριστα που εισέπρατταν από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Εκτινάσσοντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο το Δημόσιο Χρέος μας.
Ωστόσο, για πρώτη φορά από μια κυβέρνηση, συστήθηκε Επιτροπή Αλήθειας Δημοσίου Χρέους, η οποία σκοπό είχε τη διερεύνηση της αλήθειας σχετικά με τη δημιουργία και τη διόγκωση του δημοσίου χρέους, το Λογιστικό Έλεγχο του χρέους και την προαγωγή της διεθνούς συνεργασίας της Βουλής με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, τα Κοινοβούλια των άλλων χωρών και τους Διεθνείς Οργανισμούς σε θέματα χρέους, προκειμένου να ευαισθητοποιηθεί και συνάμα να ενεργοποιηθεί η διεθνής κοινότητα και η διεθνής κοινή γνώμη.
Αυτής της Επιτροπής, προήδρευσε η Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων, Ζωή Κωνσταντοπούλου και ξεκίνησε τις εργασίες της στις 4 Απριλίου 2015. Στην εναρκτήρια συνεδρίαση έκανε χαιρετισμό και ο ΠτΔ Προκόπης Παυλόπουλος, και μεταξύ των άλλων επεσήμανε: “…Είναι δικαίωμα της Ελλάδος, είναι χρέος απέναντι στον τόπο και στις γενιές που έρχονται να επισημανθούν τα αίτια που δημιούργησαν το δημόσιο χρέος…”. Οι εργασίες της δε, ολοκληρώθηκαν και στις 17 Ιουνίου 2015 δόθηκε στη δημοσιότητα από το Γραφείο Τύπου της Βουλής η Προκαταρκτική Έκθεση της Επιτροπής Αλήθειας Δημοσίου Χρέους. Και όπως αναφέρεται στην έκθεση “τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι η Ελλάδα όχι μόνο δεν είναι σε θέση να πληρώσει το χρέος, αλλά και δεν πρέπει να το πληρώσει. Γιατί το θεωρεί παράνομο, αθέμιτο και επονείδιστο”.
Άλλωστε, το πόρισμα αυτής της Έκθεσης ήταν το “πολιτικό εργαλείο” στα χέρια του Πρωθυπουργού προκειμένου να αναγκάσει τους ευρωπαϊκούς θεσμούς, στην επικείμενη συμφωνία - ουσιαστικά του τρίτου Μνημονίου - να συμπεριλάβει την αρχή συζήτησης της μη βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους. Στην οποία ελληνική τοποθέτηση προσχώρησαν το ΔΝΤ, οι ΗΠΑ, η Γαλλία καθώς και άλλες χώρες της Ευρωζώνης και της ΕΕ.
Απέναντι σε αυτή τη θέση εξακολουθούσε και βρισκόταν πριν λίγα 24ωρα η Γερμανία. Η οποία προσπαθούσε μεθοδευμένα να οδηγήσει με δική της απόφαση την Ελλάδα εκτός της Ευρωζώνης. Όμως, ήδη η Καγκελάριος Άγκελα Μέρκελ, αλλά κυρίως ο αντικαγκελάριος Ζίγκμαρ Γκάμπριελ, έχουν κάνει στροφή 180 μοιρών από την αρχική στρατηγική τους. Και σημείο τριβής ήταν η εμμονή του υπουργού Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε περί Grexit ή περί “προσωρινού Grexit”, μη θέλοντας να κατανοήσει την “επιθυμία” των ΗΠΑ που ανέθεσαν ηγεμονικό ρόλο στο τελευταίο καθοριστικό Eurogroup, στη Γαλλία για να επιτευχθεί συμφωνία με την Ελλάδα, συμπεριλαμβάνοντας σ΄αυτή και τη μη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους. Έτσι, η εκτίμησή μου είναι πως, πολύ σύντομα ο ανθέλληνας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε θα βρεθεί στο πολιτικό περιθώριο των εξελίξεων. Αυτό τουλάχιστον σηματοδοτεί η σφοδρή επίθεση που εξαπέλυσε εναντίον του ο Ζίγκμαρ Γκάμπριελ σε συνέντευξή του σε τηλεοπτικό σταθμό της Γερμανίας. Όπου απεκάλυψε και τη διατάραξη των σχέσεων μεταξύ της Καγκελαρίου και του Υπουργού Οικονομικών της γερμανικής κυβέρνησης.
Παρά όλα τα παραπάνω, αξίζει να αναφέρουμε πως τα δεδομένα εν πολλοίς ανατράπηκαν και με την πρόταση της ελληνικής κυβέρνησης περί διετούς συμφωνίας με τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας (ESM) για την πλήρη κάλυψη των χρηματοδοτικών της αναγκών, με ταυτόχρονη αναδιάρθρωση του χρέους!!
Ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Σταθερότητας (ESM) είναι ένα μόνιμο πρόγραμμα χρηματοδότησης της ΕΕ για τα 19 κράτη-μέλη της Ευρωζώνης και τέθηκε σε εφαρμογή τον Ιανουάριο του 2013. Σ΄ αυτόν έχουν ποσοστό συνεισφοράς όλα τα μέλη της Ευρωζώνης. Ο ESM διαδέχθηκε το Ευρωπαϊκό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (EFSF) και τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (EFSM). Με άλλα λόγια ο ESM είναι το ΔΝΤ της Ευρωζώνης και λειτουργεί με έναν Γενικό Κανονισμό, που ειλικρινά αξίζει να προσέξουμε ιδιαίτερα στα παρακάτω άρθρα:
Άρθρο 6 - Εκτίμηση της βιωσιμότητας του κρατικού χρέους
Σε περίπτωση που ένα κράτος-μέλος αιτηθεί οικονομική βοήθεια μέσω του EFSM, ESM, EFSF, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρέπει να εκτιμήσει σε συνεργασία με την ΕΚΤ, και όπου είναι δυνατόν με το ΔΝΤ, την βιωσιμότητα του χρέους του κράτους -μέλους, καθώς και τις πραγματικές και τις εν δυνάμει χρηματοδοτικές του ανάγκες. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρέπει να υποβάλλει την εκτίμησή της στο Eurogroup, Working group, εκεί όπου η βοήθεια θα επικυρωθεί μέσω του ESM ή του EFSF (σημ. εμείς ζητάμε και από τα δύο αυτά ταμεία).
Άρθρο 7 - Πρόγραμμα μακρο-οικονομικής προσαρμογής
Εδάφιο 1, παράγραφος 3: Το προσχέδιο του προγράμματος μακροοικονομικής προσαρμογής πρέπει να βασίζεται στην εκτίμηση της βιωσιμότητας του κρατικού χρέους όπως αναφέρεται στο άρθρο 6, το οποίο θα πρέπει να ενημερώνεται ώστε να συνυπολογίζει τον υποσχεδιασμό διορθωτικών μέτρων που πρόκειται να παρθούν...κλπ...και στο τέλος κάνει μνεία ότι πρέπει να προσεχθεί στο κράτος-μέλος η πολιτική της ευρωπαϊκής ένωσης ως προς την ανάπτυξη και την εργασία.
Εδάφιο 9: Κράτος-μέλος που υπόκειται σε πρόγραμμα μακροοικονομικής προσαρμογής θα πρέπει να συντάξει λεπτομερή λογιστικό έλεγχο των οικονομικών του δημοσίου τομέα, με σκοπό μεταξύ άλλων να εκτιμήσει τις αιτίες που οδήγησαν στην συσσώρευση του χρέους του σε υπερβολικά επίπεδα καθώς και να εντοπίσει τυχόν ανωμαλίες στην δημιουργία του.
Συμπερασματικά, καταλαβαίνουμε όλοι πως το πόρισμα της Επιτροπής Αλήθειας Δημοσίου Χρέους της Βουλής των Ελλήνων, ακολουθεί ο Λογιστικός Έλεγχος του χρέους. Ένας λογιστικός έλεγχος που σύμφωνα με τον Κανονισμό του ESM, θα πρέπει να αναζητήσει τις πιθανές αιτίες δημιουργίας του δημοσίου χρέους μας, αλλά και ανωμαλίες που συνέτειναν στη δημιουργία του. Λέω λοιπόν, μήπως φωτογραφίζονται όλοι οι διατελέσαντες Πρωθυπουργοί της Ελλάδος που έφθασαν με τις πολιτικές τους το δημόσιο χρέος μας σε δυσθεώρητα ύψη; Μήπως, ο λογιστικός έλεγχος θα ανοίξει κελιά στον Κορυδαλλό για να τους υποδεχθεί; Μήπως, ο Σόιμπλε πέραν του συμφέροντος της χώρας του, με την εκνευριστική και ανεξήγητη εμμονή του υπέρ της βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους, ήθελε να προστατέψει και τους εν Ελλάδι υποτακτικούς του;
Όμως, από πλευράς της, η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να αποδείξει πως αυτό το Μνημόνιο θα είναι όντας το τελευταίο και θα φροντίσει τα χρήματα που θα λάβει να μην πάνε για άλλη μια φορά σε ένα βαρέλι χωρίς πάτο.
Επικοινωνία με τον συντάκτη
egerssi@otenet.gr
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Συγγνώμη για να καταλάβω, ο αρθρογράφος εννοεί πως πρέπει να χαιρόμαστε που μπαίνουμε στον ESM;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΟΒΑΡΟΛΟΓΕΙ;
Εδώ δεν χάνεται μόνο η εθνική κυριαρχία αλλά και η κρατική υπόσταση του έθνους.
Ενημερωθείτε και ενημερώστε: ESM=Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Σταθερότητας= ΕΥΡΩΓΥΨΟΣ:
www.youtube.com/watch?v=n6jeIwFld3Q
http://anti-ntp.blogspot.com/2012/09/blog-post_3878.html
Κ.Αποστολου ,αναφερετε μισες αληθειες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μας λετε ουτε τι σημαινει αναδιαρθρωση χρεους, αλλα ουτε οτι οι ανακεφαλαιοποιησεις
τραπεζων πραγματοποιουνται μεσω των καταθετων!
Ο ΕΜΣ ειναι ενα υπερκρατικος μηχανισμος που εκποιει περιουσια αλλων κρατων για να
υφισταται δανειοδοτικη διευκολυνση.
Αποκτα περιουσια (κινητη και ακινητη) αλλου κρατους τους ,ως δικη του, κάτω από το καθεστώς
των φασιστικων αρθρων που παρέχει.
Την περιουσια αυτη την διαχειριζεται οπως θελει , χωρις περιορισμους και υπο καθεστως
πληρους ασυλιας σε ολα τα κρατη μελη.
(ESM)
( Πηγη http://air.euro2day.gr/cov/im/imfname_247811.pdf)
ΑΡΘΡΟ 32
Νομικό καθεστώς, προνόμια και ασυλίες
1. Για να είναι σε θέση ο ΕΜΣ να εκπληρώνει τον σκοπό του, παρέχονται στον ΕΜΣ στο έδαφος
κάθε μέλους του ΕΜΣ το νομικό καθεστώς και τα προνόμια και ασυλίες που προσδιορίζονται στο
παρόν άρθρο. Ο ΕΜΣ επιδιώκει να αποκτήσει αναγνώριση του νομικού καθεστώτος και των
προνομίων και ασυλιών του σε άλλα εδάφη στα οποία ασκεί δραστηριότητες ή διατηρεί
περιουσιακά στοιχεία.
2. Ο ΕΜΣ διαθέτει πλήρη νομική προσωπικότητα· έχει πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα:
α) να αποκτά και να διαθέτει κινητή και ακίνητη περιουσία,
β) να συμβάλλεται,
γ) να είναι διάδικος και
δ) να συνάπτει συμφωνία και/ή πρωτόκολλα για την έδρα, όποτε είναι αναγκαίο, για την εξασφάλιση της αναγνώρισης και της επιβολής του νομικού καθεστώτος και των προνομίων και ασυλιών του.
3. Ο ΕΜΣ, η ακίνητη περιουσία, οι πόροι του και τα περιουσιακά του στοιχεία, ανεξαρτήτως
τοποθεσίας και κατόχου, χαίρουν ασυλίας από οιασδήποτε μορφής δικαστική διαδικασία, εκτός
εάν ο ΕΜΣ παραιτηθεί ρητώς από την ασυλία του για τους σκοπούς οιασδήποτε διαδικασίας ή
βάσει των όρων οιασδήποτε συμβάσεως, συμπεριλαμβανομένης της τεκμηρίωσης των
χρηματοδοτικών του μέσων.
4. Η περιουσία, οι χρηματοδοτικοί πόροι και τα στοιχεία του ενεργητικού του ΕΜΣ, ανεξαρτήτως
τοποθεσίας και κατόχου, χαίρουν ασυλίας έναντι έρευνας, επίταξης, δήμευσης, απαλλοτρίωσης ή
οποιασδήποτε άλλης μορφής κατάσχεσης, αφαίρεσης ή δέσμευσης βάσει εκτελεστικών,
δικαστικών, διοικητικών ή νομοθετικών μέτρων.
5. Τα αρχεία του ΕΜΣ και όλα τα έγγραφα που ανήκουν στον ΕΜΣ ή βρίσκονται στην κατοχή του είναι απαραβίαστα.
6. Οι χώροι των εγκαταστάσεων του ΕΜΣ είναι απαραβίαστοι.
7. Οι επίσημες ανακοινώσεις του ΕΜΣ τυγχάνουν της ίδιας μεταχείρισης από κάθε μέλος του ΕΜΣ και από κάθε κράτος που έχει αναγνωρίσει το νομικό καθεστώς και τα προνόμια και ασυλίες του ΕΜΣ, όπως και οι επίσημες ανακοινώσεις ενός μέλους του ΕΜΣ.
8. Στον βαθμό που είναι αναγκαίο για την άσκηση των δραστηριοτήτων που προβλέπονται στην
παρούσα συνθήκη, όλη η περιουσία, οι χρηματοδοτικοί πόροι και τα στοιχεία του ενεργητικού του
ΕΜΣ δεν υπόκεινται σε κανέναν περιορισμό, ρύθμιση, έλεγχο και μορατόρια οποιασδήποτε φύσεως.
9. Ο ΕΜΣ απαλλάσσεται από οιαδήποτε υποχρέωση έγκρισης ή αδειοδότησης ως πιστωτικό
ίδρυμα, πάροχος επενδυτικών υπηρεσιών ή άλλου είδους επίσημη αδειοδοτημένη ή ρυθμιζόμενη
οντότητα δυνάμει των νομοθεσιών εκάστου μέλους του ΕΜΣ.
ΓΜ
(συνεχεια σχολιου)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΘΡΟ 34
Επαγγελματικό απόρρητο
Τα μέλη ή πρώην μέλη του συμβουλίου διοικητών και του συμβουλίου διευθυντών και κάθε άλλο
πρόσωπο που εργάζεται ή έχει εργαστεί στον ΕΜΣ ή στα πλαίσια του ΕΜΣ απαγορεύεται να
αποκαλύπτουν πληροφορίες που υπόκεινται στο επαγγελματικό απόρρητο. Υποχρεούνται, ακόμη
και μετά τη λήξη των καθηκόντων τους, να μην αποκαλύπτουν οποιεσδήποτε πληροφορίες
καλύπτονται από το επαγγελματικό απόρρητο.
ΑΡΘΡΟ 35
Ασυλίες προσώπων
1. Προς το συμφέρον του ΕΜΣ, ο πρόεδρος του συμβουλίου διοικητών, οι διοικητές, οι αναπληρωτές
διοικητές, οι διευθυντές, οι αναπληρωτές διευθυντές, καθώς και ο διευθύνων σύμβουλος και τα
λοιπά μέλη του προσωπικού, τυγχάνουν ασυλίας έναντι δικαστικών διώξεων για πράξεις που έχουν
τελέσει υπό την επίσημη ιδιότητά τους και όλα τα επίσημα κείμενα και έγγραφά τους είναι
απαραβίαστα.
2. Το συμβούλιο διοικητών μπορεί να άρει, στον βαθμό εκείνο και υπό τους συγκεκριμένους όρους
που αυτό προσδιορίζει, οιεσδήποτε από τις ασυλίες που απονέμονται βάσει του παρόντος άρθρου
σχετικά με τον πρόεδρο του συμβουλίου διοικητών, διοικητή, αναπληρωτή διοικητή, διευθυντή,
αναπληρωτή διευθυντή ή τον διευθύνοντα σύμβουλο.
3. Ο διευθύνων σύμβουλος δύναται να άρει οποιαδήποτε ασυλία σε σχέση με οποιοδήποτε μέλος
του προσωπικού του ΕΜΣ πλην του ίδιου.
4. Κάθε μέλος του ΕΜΣ λαμβάνει αμέσως τα αναγκαία μέτρα προκειμένου να τεθεί σε ισχύ το
παρόν άρθρο στο πλαίσιο της εθνικής νομοθεσίας του και ενημερώνει σχετικά τον ΕΜΣ.
ΥΓ: Αυτα ξεχασατε να τα αναφερετε κ.Αποστολου!!
ΓΜ