Νέο ανθελληνικό παραλήρημα έλληνα καθηγητή σε... τουρκική εφημερίδα
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Δημοσιογράφος - Συγγραφέας - Τουρκολόγος
Ο γνωστός Έλληνας καθηγητής που αρθρογραφεί σε τουρκική εφημερίδα, «ξαναχτύπησε» πάλι με ένα καινούργιο ανθελληνικό άρθρο προφέροντας για άλλη μια φορά το έδαφος στην γειτονική χώρα να μας προσάπτει κατηγορίες σε πολλά επίπεδα για τον «μεγαλοϊδεατισμό» μας και το εθνικιστικό μας πνεύμα.
Ποιοι; Οι Τούρκοι του νοεοθωμανικού επεκτατισμού!
Και να σκεφτεί κανείς ότι ο καθηγητής αυτός είναι μέλος ενός από τα πιο γνωστά ελληνικά κέντρα στρατηγικών ερευνών, που έχουν χρηματοδοτηθεί πλουσιοπάροχα από τον κρατικό κορβανά για να ξευτιλίζουν την χώρα μας διεθνώς.
Μιλάμε για τον κ. Ιωάννη Γρηγοριάδη, που αυτή την φορά παίρνοντας αφορμή την υπόθεση των αρχαιολογικών ευρημάτων στην Αμφιπόλη και τις ανασκαφές που βρίσκονται σε εξέλιξη, εξαπολύει επίθεση κατά των Ελλήνων στην τουρκική εφημερίδα, Taraf, με την κατηγορία ότι στην Ελλάδα επιδιώκουν σε μόνιμη βάση να εκμεταλλεύονται τις αρχαιολογικές έρευνες και τα αρχαιολογικά ευρήματα για… εθνικιστικούς σκοπούς.
Mε ένα χαρακτηριστικό άρθρο με τον τίτλο στα τουρκικά, «Arkeoloji ve siyaset», δηλαδή, «Αρχαιολογία και Πολιτική», εξαπολύει επίθεση κατά της έμμονης, όπως αναφέρει, συνήθειας των Ελλήνων να πολιτικοποιούν τα αρχαιολογικά ευρήματα που ανακαλύπτουν κατά καιρούς, για καθαρά… πατριωτικούς και εθνικιστικούς σκοπούς. Μάλιστα ούτε λίγο ούτε πολύ, κατηγορεί ανοιχτά την ελληνική κοινή γνώμη ότι συμπεριφέρεται… «παρανοϊκά», (çılgınlığına), εξ’ αιτίας των νέων αρχαιολογικών ανακαλύψεων στην Αμφίπολη και ότι οι Έλληνες έχουν τρελαθεί και δεν ασχολούνται με τίποτα άλλο παρα με τις ανασκαφές στον αρχαίο αυτό τάφο, «εκστασιαζόμενοι» με την όλη ιστορία που στην ουσία τροφοδοτεί τα εθνικιστικά τους «κόμπλεξ».
Φτάνει δε στο σημείο, αυτός ο καθηγητής (που πληρώνεται από ποιους;;;), να μας κατηγορήσει ότι προσπαθούμε να μονοπωλήσουμε τον «Μακεδονισμό» και ότι επιδιώκουμε να σφετεριστούμε τις αρχαιολογικές ανακαλύψεις της Αμφίπολης για να τις μονοπωλήσουμε για δικες μας, ενώ ότι και αν ανακαλυφθεί, (όπως ισχυρίζεται αυτός ο «κύριος»), στον μεγαλοπρεπή αυτό αρχαίο τάφο, δεν… ανήκει στην Ελλάδα αλλά είναι παγκόσμια ιδιοκτησία!
Το ίδιο κάναμε, όπως υποστηρίζει και με τις αρχαιολογικές ανακαλύψεις στην περιοχή της Βέροιας, (την οποία μάλιστα αποκαλεί με την τουρκική ονομασία, Karaferye), δηλαδή στην Βεργίνα όπου και εκεί, σύμφωνα με τον κύριο καθηγητή, που απευθύνεται στο τουρκικό κοινό, σφετεριστήκαμε τα θαυμάσια και σπουδαία ευρήματα σαν δικά μας, δηλαδή σαν ελληνικά και τροφοδοτήσαμε με τα ευρήματα αυτά που είναι παγκόσμια κληρονομιά, τον ελληνικό εθνικισμό και ούτε λίγο ούτε πολύ τον… υπερφίαλο Μακεδονισμό μας.
Ο «κύριος» αυτός μας είχε απασχολήσει πριν από λίγο καιρό πάλι σε επίμαχο άρθρο του στην τουρκική εφημερίδα, Taraf, στις 5/8, όπου είχε εξαπολύσει έντονη επίθεση κατά του Παναγιώτατου Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, κ. Άνθιμου, για τις τότε δημόσιες δηλώσεις του για τους Τούρκους τουρίστες που είχαν έρθει ήρθαν στην Θεσσαλονίκη επί τη ευκαιρία του μουσουλμανικού Μπαραμιού.
Ο καθηγητής αυτός είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου διεθνών σχέσεων (Master of International Affairs) και πιστοποιητικού εξειδικεύσεως στις μεσανατολικές σπουδές, επίκουρος καθηγητής του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης του πανεπιστημίου Μπίλκεντ και επιστημονικός συνεργάτης του γνωστού ΕΛΙΑΜΕΠ, του Ιδρύματος που εδώ και τρεις περίπου δεκαετίες μάχεται να πείσει την ελληνική κοινή γνώμη ότι η Τουρκία είναι μια υπερδύναμη και ότι δεν έχουμε το δικαίωμα να αντιδρούμε στις όποιες τουρκικές προκλητικότητες και ότι καλά θα κάνουμε να κάτσουμε και να τα βρούμε με τους Τούρκους, αποδεχόμενοι στην ουσία τις παραλογές απατήσεις τους.
Αλήθεια που θα έβρισκαν οι Τούρκοι καλύτερο θιασώτη των απόψεων τους για την Ελλάδα και τους Έλληνες, από ένα… Έλληνα και μάλιστα καθηγητή, σαν τον κύριο αυτό;
Και εις ανώτερα μας!
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Δημοσιογράφος - Συγγραφέας - Τουρκολόγος
Ο γνωστός Έλληνας καθηγητής που αρθρογραφεί σε τουρκική εφημερίδα, «ξαναχτύπησε» πάλι με ένα καινούργιο ανθελληνικό άρθρο προφέροντας για άλλη μια φορά το έδαφος στην γειτονική χώρα να μας προσάπτει κατηγορίες σε πολλά επίπεδα για τον «μεγαλοϊδεατισμό» μας και το εθνικιστικό μας πνεύμα.
Ποιοι; Οι Τούρκοι του νοεοθωμανικού επεκτατισμού!
Και να σκεφτεί κανείς ότι ο καθηγητής αυτός είναι μέλος ενός από τα πιο γνωστά ελληνικά κέντρα στρατηγικών ερευνών, που έχουν χρηματοδοτηθεί πλουσιοπάροχα από τον κρατικό κορβανά για να ξευτιλίζουν την χώρα μας διεθνώς.
Μιλάμε για τον κ. Ιωάννη Γρηγοριάδη, που αυτή την φορά παίρνοντας αφορμή την υπόθεση των αρχαιολογικών ευρημάτων στην Αμφιπόλη και τις ανασκαφές που βρίσκονται σε εξέλιξη, εξαπολύει επίθεση κατά των Ελλήνων στην τουρκική εφημερίδα, Taraf, με την κατηγορία ότι στην Ελλάδα επιδιώκουν σε μόνιμη βάση να εκμεταλλεύονται τις αρχαιολογικές έρευνες και τα αρχαιολογικά ευρήματα για… εθνικιστικούς σκοπούς.
Mε ένα χαρακτηριστικό άρθρο με τον τίτλο στα τουρκικά, «Arkeoloji ve siyaset», δηλαδή, «Αρχαιολογία και Πολιτική», εξαπολύει επίθεση κατά της έμμονης, όπως αναφέρει, συνήθειας των Ελλήνων να πολιτικοποιούν τα αρχαιολογικά ευρήματα που ανακαλύπτουν κατά καιρούς, για καθαρά… πατριωτικούς και εθνικιστικούς σκοπούς. Μάλιστα ούτε λίγο ούτε πολύ, κατηγορεί ανοιχτά την ελληνική κοινή γνώμη ότι συμπεριφέρεται… «παρανοϊκά», (çılgınlığına), εξ’ αιτίας των νέων αρχαιολογικών ανακαλύψεων στην Αμφίπολη και ότι οι Έλληνες έχουν τρελαθεί και δεν ασχολούνται με τίποτα άλλο παρα με τις ανασκαφές στον αρχαίο αυτό τάφο, «εκστασιαζόμενοι» με την όλη ιστορία που στην ουσία τροφοδοτεί τα εθνικιστικά τους «κόμπλεξ».
Φτάνει δε στο σημείο, αυτός ο καθηγητής (που πληρώνεται από ποιους;;;), να μας κατηγορήσει ότι προσπαθούμε να μονοπωλήσουμε τον «Μακεδονισμό» και ότι επιδιώκουμε να σφετεριστούμε τις αρχαιολογικές ανακαλύψεις της Αμφίπολης για να τις μονοπωλήσουμε για δικες μας, ενώ ότι και αν ανακαλυφθεί, (όπως ισχυρίζεται αυτός ο «κύριος»), στον μεγαλοπρεπή αυτό αρχαίο τάφο, δεν… ανήκει στην Ελλάδα αλλά είναι παγκόσμια ιδιοκτησία!
Το ίδιο κάναμε, όπως υποστηρίζει και με τις αρχαιολογικές ανακαλύψεις στην περιοχή της Βέροιας, (την οποία μάλιστα αποκαλεί με την τουρκική ονομασία, Karaferye), δηλαδή στην Βεργίνα όπου και εκεί, σύμφωνα με τον κύριο καθηγητή, που απευθύνεται στο τουρκικό κοινό, σφετεριστήκαμε τα θαυμάσια και σπουδαία ευρήματα σαν δικά μας, δηλαδή σαν ελληνικά και τροφοδοτήσαμε με τα ευρήματα αυτά που είναι παγκόσμια κληρονομιά, τον ελληνικό εθνικισμό και ούτε λίγο ούτε πολύ τον… υπερφίαλο Μακεδονισμό μας.
Ο «κύριος» αυτός μας είχε απασχολήσει πριν από λίγο καιρό πάλι σε επίμαχο άρθρο του στην τουρκική εφημερίδα, Taraf, στις 5/8, όπου είχε εξαπολύσει έντονη επίθεση κατά του Παναγιώτατου Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, κ. Άνθιμου, για τις τότε δημόσιες δηλώσεις του για τους Τούρκους τουρίστες που είχαν έρθει ήρθαν στην Θεσσαλονίκη επί τη ευκαιρία του μουσουλμανικού Μπαραμιού.
Ο καθηγητής αυτός είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου διεθνών σχέσεων (Master of International Affairs) και πιστοποιητικού εξειδικεύσεως στις μεσανατολικές σπουδές, επίκουρος καθηγητής του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης του πανεπιστημίου Μπίλκεντ και επιστημονικός συνεργάτης του γνωστού ΕΛΙΑΜΕΠ, του Ιδρύματος που εδώ και τρεις περίπου δεκαετίες μάχεται να πείσει την ελληνική κοινή γνώμη ότι η Τουρκία είναι μια υπερδύναμη και ότι δεν έχουμε το δικαίωμα να αντιδρούμε στις όποιες τουρκικές προκλητικότητες και ότι καλά θα κάνουμε να κάτσουμε και να τα βρούμε με τους Τούρκους, αποδεχόμενοι στην ουσία τις παραλογές απατήσεις τους.
Αλήθεια που θα έβρισκαν οι Τούρκοι καλύτερο θιασώτη των απόψεων τους για την Ελλάδα και τους Έλληνες, από ένα… Έλληνα και μάλιστα καθηγητή, σαν τον κύριο αυτό;
Και εις ανώτερα μας!
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
ΕΦΟΣΟΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΕΙ ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΠΟΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΑΛΑΔΕΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς μην αποκλειουμε ο εν λογω ανθελληνας να εχει καποιο χοντρο τραπεζικο λογαριασμο σε καποιο φορολογικο παραδεισο, με πληρωμες απο Τουρκια για τις..............υπηρεσιες που τους προσφερει..........η προδοσια παντα αμοιβεται αδρα με βρωμικο χρημα..........
ΑπάντησηΔιαγραφήstis epomenes eklogies auton thapsifisete ellinarades prokimenou nasas antiprosopeusi giati kati tetioi sas axizoun efoson den vazete katholou mialo
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΟΥΡΚΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ Κ.Τ.Λ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ! ΕΥΤΥΧΩΣ...ΓΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ!! ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ "ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ" ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ, ΕΙΤΕ ΕΞΩ ΕΙΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ;;;;;;;ΠΟΛΛΗ ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΑ!!!!ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΚΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ...ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΟΚΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΠΑΚΟΥΝ ΠΙΣΤΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα πει "ελληνική αλήθεια";
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή για σας η αλήθεια δεν είναι μία, αλλά υπάρχει μια ξεχωριστή αλήθεια για κάθε κράτος;
Και μετά γιατί διαμαρτύρεστε όταν σας κατηγορούν ότι πολιτικοποιείτε την επιστήμη;
H "ελληνική αλήθεια" γεννήθηκε εξ ανάγκης λόγω της προώθησης της "σκοπινή", της "αλβανικής" και της "τουρκικής αλήθειας". Της αλήθειας εκείνης δηλαδή που καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα, και που βιάζει την ιστορική πραγματικότητα κατ' εξακολούθηση. Κατάλαβες ποιά είναι η "ελληνική αλήθεια"; Είναι η ιστορική πραγματικότητα, κατοχυρωμένη από πλήθος ιστορικών στοιχείων (ακόμη και ξένων επιστημόνων). Κατάλαβες, λοιπόν, τώρα την "ελληνική αλήθεια" ή επιμένεις να κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις επειδή δεν σε βολεύει;
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει καμία "ελληνική αλήθεια", όπως ούτε και τουρκική. Όλοι οι επιστήμονες που ζούνε στην Ελλάδα ή/ και που κατάγονται απ' αυτήν δεν έχουν την ίδια άποψη. Το ίδιο ισχύει και για κάθε άλλη χώρα. Συστατικό στοιχείο της επιστήμης είναι ο διάλογος, η ανταλλαγή και οι διαφορετικές απόψεις. Ας πούμε, στο θέμα που συζητάμε εδώ, την Αμφίπολη, ποια είναι αυτή η "ελληνική αλήθεια"; Υπάρχουν άνθρωποι που λένε ότι πρόκειται για τον τάφο του Αλέξανδρου, άλλοι που λένε για Ηφαιστίωνα, άλλοι για Νέαρχο, κάποιοι λένε ότι είναι της ρωμαϊκής εποχής, και άλλοι ότι δεν είναι καν τάφος. Όλοι αυτοί Έλληνες είναι, αλλά δεν συμφωνούν. Επίσης, άλλοι που δεν είναι Έλληνες συμφωνούν με κάποιους και διαφωνούν με τους άλλους. Έτσι γίνεται πάντα και είναι φυσικό αυτό.
ΔιαγραφήΗ αλήθεια, για την επιστήμη, είναι η παράθεση στοιχείων, η σύγκρισή τους και το τελικό αποτέλεσμα ερευνών. Η ιστορική αλήθεια είναι καταγεγραμμένη σε χιλιάδες στοιχεία που έχουν ανασυρθεί από την αρχαιολογική σκαπάνη. Μην μπερδεύουμε την Αμφίπολη, για την οποία δεν γνωρίζουμε κανένα στοιχείο πλην εκείνων που διαρρέονται φωτογραφικά. όταν τελειώσει η επιστήμη την εργασία της στην Αμφίπολη, τότε θα μάθουμε τι είναι. Η αλήθεια, επαναλαμβάνω, είναι το αποτέλεσμα μίας αντικειμενικής έρευνας, επί πραγματικών στοιχείων και όχι οι αμπελοφιλοσοφίες. Οι συγκρούσεις επιστημόνων γίνονται επί θεωρητικού επιπέδου, και όταν λείπουν επαρκή στοιχεία για έρευνα. Η ιστορική αλήθεια, που αφορά τη Ελλάδα, είναι ήδη καταγεγραμμένη. Όσο και αν λυπεί τους γείτονες, που θέλουν να την διαγράψουν, η αλήθεια υπάρχει και δυστυχώς για τους ίδιους επαναλαμβάνεται σημερα στη Συρία και στο Βόρειο Ιράκ. Εμείς έχουμε ιστορία, αυτοί έχουν ποινικό μητρώο
ΔιαγραφήΟι συγκρούσεις επιστημόνων γίνονται επί παντός επιπέδου, ακόμη και όταν υπάρχουν στοιχεία για έρευνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια παράδειγμα: για τη Βεργίνα υπάρχουν επαρκή στοιχεία. Ωστόσο, υπάρχουν αρχαιολόγοι -μεταξύ αυτών και πολλοί Έλληνες- που δεν συμφωνούν ότι πρόκειται για τον τάφο του Φιλίππου.
Το ίδιο ισχύει σχεδόν για ΚΑΘΕ επιστημονικό ζήτημα. Διότι η επιστήμη και η γνώση δεν είναι ευθύγραμμο αποτέλεσμα "στοιχείων", αλλά και της νοηματοδότησής τους. Διαφορετικοί άνθρωποι (ή ακόμα και οι ίδιοι άνθρωποι σε διαφορετικές φάσεις της ζωής τους) δίνουν διαφορετικό νόημα στα ίδια "στοιχεία", ή και θεωρούν διαφορετικά πράγματα ως στοιχεία από τα οποία μπορεί να αντληθεί μια γνώση. Και ευτυχώς. Διότι αλλιώς η γνώση θα έμενε στάσιμη.
Αλλά και πέρα από τη διαφωνία: τι θα πει "εμείς έχουμε ιστορία"; Ποιοι εσείς;
Η ιστορία δεν είναι ένα αντικείμενο για να το "έχει" κανείς. Είναι μία γνώση γύρω από το παρελθόν. Η γνώση αυτή δεν είναι περιουσία κανενός. Είναι κτήμα όλων.
Τα ποινικά μητρώα αφορούν την αστυνομία και τα δικαστήρια, όχι την ιστορία.
Η ιστορία είναι κληροδότημα αγαπητέ. όσο για το ποινικό έχεις δίκιο. όταν σκοτώνεις εκατομμύρια είναι στατιστικό στοιχείο, δεν είναι ποινικό αδίκημα
ΔιαγραφήΗ επιστήμη δεν είναι επιστήμη όταν λειτουργεί για πονηρούς σκοπούς και δή όταν οι σκοποί αυτοί είναι η προβολή ή ο πλουτισμός του αμφισβητούντα "επιστήμονα". Επειδή οι καιροί είναι τέτοιοι, ώστε η επιστήμη να συλλαμβάνεται χρηματιζόμενη πολλάκις, ο καθένας δικαιούται να αμφισβητεί οποιονδήποτε, ακόμη και τον αμφισβητούντα!
ΔιαγραφήΕφόσον μιλάμε για την επιστήμη, τότε αυτό που δικαιούται ο καθένας δεν είναι να αμφισβητεί "οποιονδήποτε", αλλά ΟΤΙδήποτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην επιστήμη δεν αμφισβητούμε ανθρώπους, αλλά απόψεις.
Πράγμα που σημαίνει ότι, όταν κάποιος εκφράζει επιστημονικές απόψεις, κανείς δεν έχει το δικαίωμα να τον χαρακτηρίσει ανθέλληνα παραληρηματικό.
Τότε δεν κάνει επιστήμη αλλά λεκτικό λυντσάρισμα.