Αίσχος και πάλι αίσχος!
Για την επέλαση του ισλαμικού στοιχείου στην μικρή πατρίδα μας με την μορφή οικονομικών μεταναστών και την καταστροφική σημασία που έχει το γεγονός αυτό για την αυριανή Ελλάδα μας, χαράξαμε ήδη μερικές γραμμές σε προηγούμενο σημείωμά μας. Δανεισθήκαμε λόγια της Οριάννα Φαλάτσι και είπαμε, ότι η Πατρίδα μας δεν είναι για ξεπούλημα!
Σήμερα ερχόμεθα για να σας παρουσιάσουμε τις πτυχές ενός θέματος, που αποτελεί μία μικρή λεπτομέρεια στην όλη υπόθεση. Πρόκειται για την ανέγερση μουσουλμανικού τεμένους στην περιοχή του Βοτανικού. Ο πολύς και δυνατός στην συγγραφική του πέννα, μάλιστα και αγαπητός κ. Σαράντης Καργάκος, δε ένα σημείωμά του περιγράφει τις περιπέτειες που πρόκειται να τραβήξουν οι κάτοικοι της Αθήνας, εάν και όταν το τζαμί θα έχει ανεγερθεί.
Με τον γλαφυρό του λόγο παρουσιάζει ανάγλυφα την τραγικότητα του εγχειρήματος. Εμείς δεν πρόκειται να προσθέσουμε τίποτε περισσότερο!
Διαβάστε, στοχασθείτε, προβληματισθείτε, διαμαρτυρηθείτε, κάνετε ό,τι μπορείτε εντός των πλαισίων του Νόμου, ώστε η Ορθόδοξη και δοξασμένη Ελλάδα μας να μην υποστεί αυτό το μολυσμένο κεντράδι των εχθρών μας!
Κάποιοι μας χαρακτηρίζουν ως «γραφικό» τύπο! Κι εμείς απολαμβάνουμε τον χαρακτηρισμό αυτό, καθ’ όσον είναι πολύ προτιμότερος από άλλα κοσμητικά επίθετα, που θα μπορούσαν να μας απονείμουν!
Θα τους υπομνήσω το ευαγγελικόν: «Μακάριοι εστέ, όταν ονειδίσωσιν υμάς οι άνθρωποι… και είπωσι παν πονηρόν ρήμα καθ’ υμών ψευδόμενοι ένεκεν εμού» (Ματθ. 5, 11).
Και τώρα κάτι σαν υστερόγραφο. Από τη Συρία μας έρχεται η είδηση, ότι μία ομάδα από πέντε ισλαμιστές, κάπου εκεί στην πόλη Χομς, έπιασαν τον χριστιανό Fadi, ένα νέο 25 ετών περίπου και με περισσή μανία άρπαξαν τον σταυρό, που έφερε στο στήθος του, του έκοψαν το κεφάλι και, στη συνέχεια, με περισσή μανία έμπηξαν το σταυρό στο στήθος του…
Εμπρός, λοιπόν, ας φτιάξουμε τζαμιά, ώστε να εκθρέψουμε τέτοια ανθρωπόμορφα θηρία στη χώρα μας και στη συνέχεια να βιώσουμε παρόμοιες εμπειρίες!
Αίσχος! Αίσχος! Αίσχος!
Αιγιαλείας Αμβρόσιος
Οι δηλώσεις του κ. Καργάκου
Πρώτον, σέβομαι τις θρησκευτικές ευαισθησίες και τις θρησκευτικές ανάγκες παντός ανθρώπου, αλλ’ αφελώς διερωτώμαι: σε ποιους θα ανήκει θρησκευτικά το εν λόγω τζαμί; Στους Σουνίτες ή στους σιίτες; Ή μήπως, σε κάποια άλλη από τις δεκάδες μουσουλμανικές σέχτες;
Οι άνθρωποι αυτοί δεν μπορούν να μονιάσουν στις χώρες τους και θα μονιάσουν στην Ελλάδα;
Μήπως υπάρχει κίνδυνος να έχουμε φαινόμενα Βαγδάτης;
Δεύτερον, εν ημέραις κρίσεως, όταν δεν έχουμε χρήματα να επισκευάσουμε την Μητρόπολη (15 χρόνια είναι γιαπί), μας περισσεύουν λεφτά για να φτιάξουμε πολυτελές τζαμί;
Τρίτον, ποια εκκλησία των Αθηνών διαθέτει την οικοπεδική έκταση που θα διαθέτει το υπό ανέγερση τζαμί; (όπως με έχουν πληροφορήσει απόστρατοι αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού, στο οποίο ανήκε ο χώρος, πρόκειται για έκταση 20-23 στρεμμάτων. Ίσως να κάνουν λάθος. Αλλά το χώρο τον έχω επισκεφθεί και είναι εξαιρετικά ευρύς).
Τέταρτον, ο εισερχόμενος στην Αθήνα μέσω της Ιεράς Οδού και της Λεωφόρου Καβάλας, πρώτα θα βλέπει το τζαμί και μετά την Ακρόπολη. Ποια εντύπωση θα προκαλεί στον ξένο επισκέπτη, όταν θα βλέπει στις πύλες των Αθηνών το συναθροισμένο πλήθος των μουσουλμάνων;
Αφήνω την απάντηση στον αναγνώστη.
Πέμπτον, πόσο κοστολογήθηκε η εκχωρηθείσα από το Πολεμικό Ναυτικό οικοπεδική έκταση; Και ποιοι ήσαν οι υπογράψαντες πολιτικοί και στρατιωτικοί; Μήπως κάποιος εξ αυτών φιλοξενείται ή πρέπει να φιλοξενηθεί στον Κορυδαλλό; Διότι, όπως μου έχουν εκμυστηρευθεί παλαιοί αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού, η έκταση δόθηκε «μπιρ παρά». Στο ένα πέμπτο της αξίας της!
Έκτον, το και σοβαρότερον. Τι θα συμβεί αν κάποιος θρησκομανής ή κάποιος χουλιγκάνος ή (αυτό κυρίως) κάποιος προβοκάτορας γράψει κάποια νύχτα κάτι αισχρό για τη μουσουλμανική θρησκεία ή φτιάξει μία καρικατούρα του Μωάμεθ; Δεν θα ξεσηκωθεί εναντίον μας όλο το Ισλάμ; Εδώ οι εγχώριοι βάρβαροι δεν σέβονται τα πιο ιερά μας μνημεία και θα σεβασθούν το τζαμί; Μήπως κάτι τέτοιες βλακώδεις ή προβοκατόρικες ενέργειες, θα δίνουν το πρόσχημα στην Τουρκία (διότι αυτή ουσιαστικά θα είναι ο διαφεντευτής του τζαμιού), να επεμβαίνει στα εσωτερικά μας; Ας θυμηθούμε τι έγινε το 1955 με κάποια αισχρογραφήματα στη φερόμενη σαν οικία του Κεμάλ στη Θεσσαλονίκη. Ξεσηκώθηκαν τα άγνωμα πλήθη της Πόλης και αφάνισαν καθετί χριστιανικό στη Βασιλεύουσα. Από καταστήματα μέχρι τάφους.
Και κάτι που δεν πρόφθασα να πω: Ακούω να λέγεται ότι θα αναβαθμισθεί η περιοχή χάρη στο τζαμί. Οι λέγοντες αυτό, χωρίς να έχουν πρόθεση να κάνουν χιούμορ, αυτό τελικά πετυχαίνουν. Αν θέλουμε αναβάθμιση της περιοχής, θα μπορούσαμε στον χώρο αυτό να μεταφέρουμε τον κρυμμένο κάπου στο Ζάππειο ανδριάντα του Καραϊσκάκη, που έδωσε στο χώρο αυτό την πρώτη του μάχη στην Αττική (Μάχη Χαϊδαρίου, 608 Αυγούστου 1826) και ο οποίος την επόμενη χρονιά έδωσε τη ζωή του για την ελευθερία των Αθηνών.
Και κάτι σαν επίλογος: Διαλαλούμε urbi et orbi ότι η Αθήνα είναι η πόλη που γέννησε τη δημοκρατία. Αυτός που θεμελίωσε αυτή την δημοκρατία ήταν ο Κλεισθένης. Ανδριάντας του Κλεισθένη δεν υπάρχει πουθενά στην Αθήνα. Μήπως είναι καιρός να στηθεί εκεί που πρόκειται να φτιαχτεί το τζαμί; Έτσι οι ξένοι (και οι εντόπιοι), που φθάνουν στην Αθήνα, θα θυμούνται ότι στην πόλη αυτή γεννήθηκε η δημοκρατία και όχι το… Ισλάμ!
Σαράντος Καργάκος
Πηγή εφημ. "Ελεύθερη Ώρα"Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...