Περί θανατικής ποινής…
Πριν από πολλά χρόνια είχα παρακολουθήσει στις ΗΠΑ μια εξόχως ενδιαφέρουσα συζήτηση για τη θανατική ποινή.
Δύσκολο θέμα.
Η αφαίρεση μιας ζωής, ακόμα και ενός στυγνού εγκληματία, δεν είναι εύκολη υπόθεση.
Γιατί υπάρχει πάντα, έστω και μια μικρή, αμφιβολία μήπως ο εγκληματίας ήταν ….άλλος.
Το πρώτο επιχείρημα, ενός εκ των αντιτιθεμένων στη θανατική ποινή ήταν άκρως χριστιανικό.
«Εδώ ο Χριστός συγχώρεσε επάνω στο σταυρό, είναι δυνατόν να μη δίνουν μια δεύτερη ευκαιρία οι άνθρωποι;»
Το δεύτερο, πιο ουσιαστικό:
«Ακόμα και στις Πολιτείες που εφαρμόζουν την θανατική ποινή, δεν έχει
μειωθεί η εγκληματικότητα. Άρα ο κίνδυνος εκτέλεσης δεν αποτρέπει το
έγκλημα. Για ένα λόγο επιπλέον: αυτός που διαπράττει το έγκλημα, ελπίζει
ό,τι θα διαφύγει!»
Οι υποστηρικτές της θανατικής ποινής επιμένουν ότι λειτουργεί …αποτρεπτικά.
Λένε,επίσης, ότι σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν αδικήματα τόσο άγρια
και αποτρόπαια για τα οποία ούτε η θανατική ποινή είναι αρκετή.
Προσωπικά ήμουν πάντα και παραμένω εναντίον της θανατικής ποινής.
Όμως, όταν διαβάζω τις λεπτομέρειες από αυτό το φρικιαστικό έγκλημα
με την νεαρή κοπελιά στη Ξάνθη, αναρωτιέμαι: μήπως πρέπει να το
ξαναδούμε το θέμα;
Μήπως να την κάνουμε αυτή τη συζήτηση, με ηρεμία;
Και αν δεν καταλήξουμε στη θανατική ποινή, να συμφωνήσουμε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις «όταν λέμε ισόβια, εννοούμε ισόβια»;
Χωρίς άδειες, παραθυράκια και άλλες …διευκολύνσεις;
Γιατί η ζωή δεν επαναφέρεται…
ΚΡ
Πρέπει να υπάρξουν θύματα δηλαδή για να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε τη θανατικη ποινή. Αν αύριο γίνουν 100 τέτοια εγκλήματα όλοι μας θα φωναζουμε υπερ της θανατικής ποινής. Δεν θα μπορούσαμε να αποφύγουμε τα 100 αυτά θύματα, να τα κρατήσουμε ζωντανά κάνοντας το αυτονόητο, προστατεύοντας τα;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήχμμμ...
ΑπάντησηΔιαγραφήαγαπητέ κύριε ΚΡ, αν η μυρτώ της πάρου ήταν κόρη σας, αν η κοπελίτσα της ξάνθης, ήταν κόρη σας, αν το παιδάκι του δουρή που ο πα-τέρας του το βιασε, επειδή φώναζε του έβαλε μια σακούλα γύρω από το κεφάλι και το παιδί πέθανε από ασφυξία ενώ το βίαζε, μετά που δεν αντιδρούσε το τρύπησε με ένα πηρούνι και για να μην το βρουν το τύλιξε με μια κουβέρτα και το έκαψε, ήταν δικό σας παιδί, θα λέγατε πάλι όχι στη θανατική καταδίκη;;;;
εμένα και η μυρτώ και η ξανθιώτισσα δεν είναι παιδιά μου, όμως πραγματικά για αυτά τα κτήνη, δε θα έδινα δεύτερη ευκαιρία!
και ναι, είμαι χριστιανή, αλλά προφανώς οι εκτελώντες αυτά τα εγκλήματα δεν είναι! θα γυρίσω και το άλλο μάγουλο να βιάσουν ξανά, να σκοτώσουν ξανά και να βυθίσουν στο πένθος και άλλα σπιτικά;;;
χρόνια πολλά!
ΠΑΛΟΥΚΩΣΤΕ ΤΟΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΜΕΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μην ξεχάσουμε να στηθεί προφίλ στο facebook για τον μορφονιό, μιας και είναι γνωστό ότι έχουν πολλές κατακτήσεις στο αντίθετο φύλο μετά τα εγκλήματά τους, και να φροντίσουμε να παίρνει και συχνές άδειες από την στενή, να συναντάει τις θαυμάστριες του.... Αλήθεια, αναρωτηθήκατε ποτέ, που είναι οι βιαστές-δολοφόνοι του ζευγαριού της Βάρκιζας (παρόμοια περίπτωση), ο Παπαχρόνης, οι Σατανιστές της Παλλήνης, ο Φυσικοθεραπευτής των Νοτίων προαστίων, ο Τεμαχιστής της μνηστής του, και άλλοι πολλοί που μου διαφεύγουν...? Ναι ξέρω, σωφρονίστηκαν και με άδειες κλπ, είναι στην απ' έξω, είναι δικαίωμα τους..... τα θύματά τους όμως, και κυρίως τους δικούς τους ανθρώπους, τους ρώτησε κανένας αν έχουν δικαιώματα στην απονομή της (τυφλής) Δικαιοσύνης.....????...... και σε όσους υπερασπίζονται τα δικαιώματα των ανθρωπόμορφων τεράτων, δεν εύχομαι τίποτα άλλο, παρά την ίδια τραγική τύχη που είχαν και τα θύματα, τίποτε άλλο..... R.I.P. ΖΩΗ ....!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιά αναδρομή στις επιτυχίες Παπαχρόνη, Δημητροκάλη, Φυσικοθεραπευτή, κλπ κουμασιών, όπως επίσης και στην αλληλογραφία των δολοφόνων εντός και εκτός Ελλάδος, θα πείσει για την διαστροφή θηλυκών ψυχών, ρωτήστε και ένα ψυχολόγο... απλά τότε δεν υπήρχε Facebook και άλλα κοινωνικά δίκτυα..... Όσον αφορά τον μιμητισμό, δεν πιστεύω ότι κινδυνεύει η κοινωνία μας από αρνητικά πρότυπα, εκτός και αν το μήλο είναι σάπιο εξ' αρχής.... Αλλά τι να πούμε, όταν κατάπτυστοι Δημιοσιογράφοι παραδημούν και στο Α Θέμα, περίπτωση άρθρου Κατσάκου "Ευτυχώς που ήταν Έλληνας", ο οποίος χάρηκε που ήταν Ελληνας....και που η κριτική μου για άλλο κατάπτυστο άρθρο του συγκεκριμένου δημοσιογραφίσκου για τον δολοφόνο της Πάρου, λογοκρίθηκε συνεχώς....
Ισοβια με 12 κοινωνικη εργασια .
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ φιλη που λεει οτι ειναι Χριστιανη , ας μου επιτρεψει να θυμησω οτι ο πρωτος στον Παραδεισο ηταν εγκληματιας .
Χρονια πολλα και ευλογημενα .
εγω δεν διαφωνω να επανελθει η θανατικη ποινη,αλλα αφου εχει προηγηθει,καθε προσπαθεια απο το σωφρονιστικο μερος της υγειους κοινωνιας.Ας σκεφτουμε οτι οι φυλακες δεν ειναι σημεια στοιβαξης εκτροχιασθεντων ψυχικα ανωμαλων ανθρωπων,εχουν το ρολο της ασκησης της ποινης αλλα και την σταδιακη συμορφωση του καθε τροφιμου.Δυστυχως δεν συμβαινει ομως αυτο,εκει πας μικροκλεφτης και βγαινεις,εγκληματιας,με περισσοτερο μισος για την κοινωνια και τους ανθρωπους.Ας ειχε προσπαθησει τοτε που φυλακιστικε το τερας καποιος να τον σωφρονισει και τοτε ισως να μην συνεβαινε αυτη η τραγωδια,αλλα εαν και συνεβαινε,τοτε μην εχοντας καμια ελπιδα επανενταξης ενος τετοιου τυπου προκειμενου του κοινωνικου κινδυνου καλυτερα η Θανατικη ποινη,η καταναγκαστηκα εργα,η τραυματισμος,να μην μπορει να βλαψει αλλον,ειναι θεμα προληψης παραπερα καταστροφης.
ΑπάντησηΔιαγραφή