Παράξενα και επικίνδυνα παιχνίδια που βολεύουν την Άγκυρα με τον μουφτή Ξάνθης
Κινδυνεύει με έκπτωση από το αξίωμα ο Μουφτής Ξάνθης
Με την ποινή της έκπτωσης από το αξίωμά του κινδυνεύει σοβαρά, πλέον, ο Μουφτής Ξάνθης Μεχμέτ Εμίν Σινίκογλου μετά την καταδίκη του σε δεύτερο βαθμό για το αδίκημα της ψευδούς βεβαίωσης...
Τον διορισμένο Μουφτή καταδίκασε το Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων Θράκης, σε δεύτερο βαθμό για υπόθεση διαζυγίου ενός ζεύγους μουσουλμάνων σε βάρος της γυναίκας. Με βάση τις προβλέψεις για τους δημόσιους λειτουργούς, ο Μουφτής παύεται από τα καθήκοντά του, σε περίπτωση που η καταδικαστική απόφαση, καταστεί αμετάκλητη, σύμφωνα με ρεπορτάζ.
Η απόφαση που ελήφθη στις αρχές του μήνα δεν έχει καθαρογραφεί και, προκειμένου να μην παυθεί άμεσα, ο Σινίκογλου πρέπει να καταθέσει αίτηση αναίρεσης στον Άρειο Πάγο, μέσα σε προθεσμία λίγων ημερών από την επίσημη δημοσίευση.
Με την ποινή της έκπτωσης από το αξίωμά του κινδυνεύει σοβαρά, πλέον, ο Μουφτής Ξάνθης Μεχμέτ Εμίν Σινίκογλου μετά την καταδίκη του σε δεύτερο βαθμό για το αδίκημα της ψευδούς βεβαίωσης...
Τον διορισμένο Μουφτή καταδίκασε το Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων Θράκης, σε δεύτερο βαθμό για υπόθεση διαζυγίου ενός ζεύγους μουσουλμάνων σε βάρος της γυναίκας. Με βάση τις προβλέψεις για τους δημόσιους λειτουργούς, ο Μουφτής παύεται από τα καθήκοντά του, σε περίπτωση που η καταδικαστική απόφαση, καταστεί αμετάκλητη, σύμφωνα με ρεπορτάζ.
Η απόφαση που ελήφθη στις αρχές του μήνα δεν έχει καθαρογραφεί και, προκειμένου να μην παυθεί άμεσα, ο Σινίκογλου πρέπει να καταθέσει αίτηση αναίρεσης στον Άρειο Πάγο, μέσα σε προθεσμία λίγων ημερών από την επίσημη δημοσίευση.
Ακόμη κι έτσι, στην περίπτωση που ο Άρειος Πάγος,
επικυρώσει το αποτέλεσμα της δίκης σε πρώτο και δεύτερο βαθμό, ο Μουφτής
Ξάνθης εκπίπτει του αξιώματος. Τον Μουφτή εκπροσώπησε δικηγόρος από τη
Θεσσαλονίκη (κανένας μουσουλμάνος δικηγόρος από την Θράκη δεν συμπαραστήθηκε στον θρησκευτικό του "ηγέτη" και δεν θα πρέπει να σημειωθεί αυτό ως αξιοπερίεργο και αξιοθαύμαστο γεγονός, αφού το τουρκικό προξενείο εδώ και καιρό προγραμμάτιζε την χωρίς τυμπανοκρουσίες αποχώρηση του Σινίκογλου για να δημιουργηθεί θέμα αντικατάστασής του), ο οποίος είναι και επιφορτισμένος να καταθέσει τη σχετική
αίτηση εγκαίρως.
Τον διορισμένο Μουφτή καταδίκασε το Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων
Θράκης, σε δεύτερο βαθμό για υπόθεση διαζυγίου ενός ζεύγους μουσουλμάνων
σε βάρος της γυναίκας. Με βάση τις προβλέψεις για τους δημόσιους
λειτουργούς, ο Μουφτής παύεται από τα καθήκοντά του, σε περίπτωση που η
καταδικαστική απόφαση, καταστεί αμετάκλητη.Η απόφαση που ελήφθη στις αρχές του μήνα δεν έχει καθαρογραφεί και, προκειμένου να μην παυθεί άμεσα, ο Σινίκογλου πρέπει να καταθέσει αίτηση αναίρεσης στον Άρειο Πάγο, μέσα σε προθεσμία λίγων ημερών από την επίσημη δημοσίευση. Ακόμη και έτσι, στην περίπτωση που ο Άρειος Πάγος, επικυρώσει το αποτέλεσμα της δίκης σε πρώτο και δεύτερο βαθμό, ο Μουφτής Ξάνθης εκπίπτει του αξιώματος. Τον Μουφτή εκπροσώπησε δικηγόρος από τη Θεσσαλονίκη, ο οποίος είναι και επιφορτισμένος να καταθέσει τη σχετική αίτηση εγκαίρως.
Σχόλιο ιστολογίου: Δώστε κι άλλο "φαγητό" στην τουρκική προπαγάνδα. Το πολύ - πολύ να "διοριστεί" ως νόμιμος μουφτής ο... ψευτομουφτής Αμέτ Μέτε και όλοι (Αθήνα και Άγκυρα) να είναι ευχαριστημένοι. Σωστά;
Τίποτε δεν βαίνει καλώς όταν η εφαρμογή του είναι κόντρα στην φύση των πραγμάτων. Έστω ότι η πολιτεία θέλει να έχει αυτή τον λόγο στον διορισμό του Μουφτή (που εγώ διαφωνώ για ποιό λόγω να θέλει η πολιτεία να διορίζουν χρηστιανοί τον θρησκευτικό ηγέτη άλλης θρησκείας), αυτό ποτέ δεν αποβαίνει προς το συμφέρον της πολιτείας όταν το κάνει (επιβάλεται επί μιας μερίδας πολιτών της ουσιαστικά) αγνοώντας την κοινωνία αυτών των πολιτιών. Νομικά είναι λυμένο και είναι ξεκάθαρο πως το θέμα του ηγέτη της κάθε θρησκείας είναι καθαρά και μόνο θέμα των πιστών αυτής της θρησκείας, ενώ η λογική των πραγμάτων θέλει η πολιτεία να προικίζει με αρμοδιότητες τον αποδεκτό και τον επίλεκτο μάλιστα της κοινωνίας αυτής, διαφορετικά ο μη ανεκτός από την κοινωνία δεν έχει να προσφέρει τίποτε. Αντίθετα είναι πρόβλημα και για την πολιτεία και για τους πολίτες. Καταλίγοντας θέλω να πω ότι καλώ είναι να μην το βλέπουμε από άλλες σκοπιές πέρα από την δική του την σκοπιά, διαφορετικά η επιφυλακτική στάση στο κάθε τι μας οδηγεί σε ανασφάλεια και μόνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο δικαίωμα στην θρησκευτική ελευθερία έχει οριστεί και προστατεύεται από το Ελληνικό Σύνταγμα. Είναι όμως διαφορετικό η θρησκεία και η πολιτική, όπως είναι διαφορετικό ο μουφτής και ο πολιτικός. Στην περίπτωσή μας, έχουμε έναν τοποθετημένο από την Ελληνική Πολιτεία Μουφτή (όπως συμβαίνει ακόμη και στην Τουρκία) κι έναν τοποθετημένο από την Άγκυρα Μουφτή ο οποίος δρά παράνομα, εφαρμόζοντας αρχές που δεν του έχει αναγνωρίσει η Ελλάδα και ως κύριο στόχο του έχει την υπονόμευση των σχέσεων μεταξύ Ελλήνων μουσουλμάνων και Ελληνικής πολιτείας, με απώτερο στόχο την δημιουργία ανώμαλων και άκρως επικίνδυνων καταστάσεων μεταξύ των πολιτών (χριστιανών και μουσουλμάνων) της Θράκης. Γιατί, άραγε, υπάρχει η εμμονή στον ορισμό του Μουφτή από την Άγκυρα (ας αφήσουμε τις μάσκες στην άκρη και ας παραδεχτούμε αυτά που συμβαίνουν); Μήπως επειδή η Άγκυρα θέλει να ορίζει το τι θα συμβαίνει στην Θράκη και να περάσει την εικόνα πως ο "αφέντης" είναι η Τουρκία; Γιατί υπάρχει ανοχή των μουσουλμάνων της Θράκης απέναντι σε έναν μουφτή ο οποίος αρκετές φορές έχει απειλήσει "να μην θάψει" όσους δεν υπακούουν στα πολιτικά του κελεύσματα; Γιατί να εφαρμοστεί στη Θράκη κάτι που δεν συμβαίνει πουθενά; Τέλος, γιατί η Ελληνική πολιτεία δεν συλλαμβάνει τον/τους ψευτομουφτήδες για αντιποίηση αρχής και για ένα μεγάλο πλήθος παραβατικών - παράνομων και άκρως επικίνδυνων για την εσωτερική ασφάλεια της χώρας συμπεριφορών; Τέλος, ο μουφτής είναι θρησκευτικό ή πολιτικό πρόσωπο; Και αφού είναι θρησκευτικό πρόσωπο, πως του επιτρέπεται να κινείται με πολιτικούς όρους και να εξυπηρετεί συγκεκριμένες πολιτικές που εκπορεύονται από το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών, αλλά και από το τουρκικό πεντάγωνο; Οι μουσουλμάνοι της Θράκης θέλουν θρησκευτικό ηγέτη ή κάτι άλλο;
Διαγραφήαγνοώντας ..... "πολιτών"
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο νόμιμο ή το παράνομο εξαρτάται από το πως τοποθετείς τα πράγματα. Αν ορίσεις ως παρανομία την μην λήψη ναρκωτικών ουσιών, το παράνομο εξακολουθεί να είναι η λήψη αυτών των ουσιών. Όπως επίσης εάν ο κανόνας είναι να μην στραβαρμενίζει κανείς, στον στραβό αιγιαλό το παρόνομο είναι η ευθεία πλεύσις. Εάν εσείς ορίσετε ως νόμιμο μητροπολίτη εκείνος που δεν του μιλάει κανείς, αυτό δεν σας καθιστά νόμιμο, ιδία δε αν το ίδιο το άτομο είναι μέσα στην παρανομία τότε ο βασικός παρανομίσας είναι η ίδια η πολιτεία. Για αυτό είπα και προηγουμένως ότι το καράτος δεν πρέπει να δείχνει ότι το μοναδικό του μέλημα είναι να επιβάλεται επί των πολιτών. Η δουλειά του κράτους είναι να πιάνει τους πολίτες από το χέρι. Ποιόνα θέλεις για μητροπολίτη παιδί μου; Αυτόν; Ορίστε δικός είναι. Ποιόνα θέλεις για Μουφτή; Αυτόν; Ορίστε δικός σου είναι! Τι δουλειά έχει το κράτος να μπαίνει μέσα σε τέτοια ζητήματα και λογικές. Άλλη είναι η δουλειά του κράτους. Πολύ ανώτερη και πολύ σπουδαία!
ΑπάντησηΔιαγραφή