Την εθνική μας κυριαρχία μέχρι χθες τη... νοικιάζαμε. Σήμερα απλώς την πουλήσαμε!
- "...Αυτό που εξαγοράστηκε με το αίμα εκατοντάδων χιλιάδων Μαρτύρων και αγωνιστών, οι δήθεν θεματοφύλακες πρωθυπουργοί, το έβαλαν στον πάγκο της δημοπρασίας και το νοίκιαζαν πότε εδώ και πότε εκεί προφασιζόμενοι το "εθνικό συμφέρον"....
...Και φτάσαμε στο σήμερα, για να μάθουμε ότι δεν θα "ξανανοικιάσουμε" πια την εθνική μας κυριαρχία γιατί πολύ απλά ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΑΜΕ!..."
Δεν είμαστε φυσικά ούτε οι πρώτοι και ευτυχώς ούτε οι τελευταίοι που θα ασχοληθούν με το πιο σοβαρό πρόβλημα της πατρίδας μας, την εθνική κυριαρχία.
Η εθνική μας κυριαρχία ήταν ανέκαθεν για τον Ελληνικό λαό, ότι πιο πολύτιμο του παρέδωσαν οι πατεράδες και οι παπούδες του και που για κακή του τύχη το εμπιστεύτηκε στα χέρια των εκλεγμένων αντιπροσώπων του.
Αυτό που εξαγοράστηκε με το αίμα εκατοντάδων χιλιάδων Μαρτύρων και αγωνιστών, οι δήθεν θεματοφύλακες πρωθυπουργοί, το έβαλαν στον πάγκο της δημοπρασίας και το νοίκιαζαν πότε εδώ και πότε εκεί προφασιζόμενοι το "εθνικό συμφέρον".
Πώς να ξεχάσουμε την εποχή που ο Αμερικάνος Πιουριφόϊ με το πούρο στο στόμα, έβαζε τα βρωμοπόδαρα πάνω στο γραφείο του πρωθυπουργού και πετώντας μερικά ακριβοτοκισμένα δανεικά (για το εθνικό συμφέρον) νοίκιαζε την εθνική μας κυριαρχία;
Απο τότε μέχρι σήμερα έχουν περάσει κάμποσοι εκλεγμένοι και μη "προαγωγοί", που εκπόρνευαν, για το "καλό" μας, το πολυτιμώτερο αγαθό της εθνικής μας παρακαταθήκης και ταυτόχρονα έβγαζαν πύρινους λόγους για τα ιδανικά της πατρίδας.
Τι κι αν για αυτή την κακομοίρα την πατρίδα κάποιοι έδωσαν το αίμα τους, έχασαν παιδιά και αδέλφια;
Τι κι αν ολόκληρα χωριά ξεκληρίσθηκαν;
Τι κι αν τόσες χιλιάδες συμπατριωτών μας βασανίσθηκαν άγρια στα σκοτεινά μπουντρούμια των σημερινών δανειστών μας;
Τι κι αν 1.000.000 "συνωστισμένοι" Έλληνες στο λιμάνι της πυρπολημένης Σμύρνης έγιναν ο μακάβριος αφρός της Αιγαιοπελαγίτικης Θάλασσας;
Αυτά ήταν για μερικούς άσκοπες θυσίες μιας θλιβερής πλέμπας, που δεν απλώς δεν είχε την κατάλληλη "παιδεία", για να "κουλαντρίσει" τους τυρράνους της με πονηριά, σαν αυτήν της πόρνης.
Δυστυχώς με τα χρόνια η αγάπη για την πατρίδα ξέφτισε και πολλοί νεοέλληνες κατηχήθηκαν είτε στην κίβδηλη "εθνικοφροσύνη", είτε στον αριστεροδέξιο νεοεποχήτικο εθνομηδενισμό.
Και φτάσαμε στο σήμερα, για να μάθουμε ότι δεν θα "ξανανοικιάσουμε" πια την εθνική μας κυριαρχία γιατί πολύ απλά ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΑΜΕ!
Θα μπορούσαμε να ξαναμιλήσουμε για το μνημόνιο, για τα διπλωματικά βάλς και τα ζεϊμπέκικα.
Θα μπορούσαμε επίσης να γράψουμε χίλια λόγια για την ξεφτίλα του πολιτικά παχύδερμου τέως ΥΠΕΞ, που έγινε μέχρι και ο courier της "Νέας Τάξης Πραγμάτων"για να παραδώσει σαν "πακέτο" στα χέρια των Τούρκων πρακτορων τον ηγέτη των Κούρδων.
Αν λοιπόν αρχίζαμε να μιλάμε για τις ντροπές που μας φόρτωσαν οι κυβερνήσεις των τελευταίων 50 χρόνων, δεν θα μας έφτανε ούτε ολόκληρο το ιστολόγιο.
Γι΄αυτό προτιμήσαμε να αναδημοσιεύσουμε δύο αξιόλογα και αποκαλυπτικότατα άρθρα που διαβάσαμε σήμερα στην "Ελευθεροτυπία" και στα οποία αποτυπώνονται με σαφή και αδιαμφησβήτητο τρόπο όλα όσα έκρυψαν κάτω απο το χαλί οι προδότες του χθές και του σήμερα.
Σε 32 χρόνια η Τουρκία ανέτρεψε το status των πτήσεων και κατάφερε Νατοϊκές αποφάσεις εις βάρος μας
Ποια είναι η παρούσα αναλογία των ελληνικών και τουρκικών μαχητικών αεροσκαφών που πετάνε καθημερινώς στο Αιγαίο από τις αρχές του 2010;
Σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία του υπουργείου Αμυνας αλλά και του τουρκικού ΓΕΕΘΑ, η αναλογία διαμορφώνεται περίπου σε 90% τουρκικά (και μάλιστα πολλά από αυτά οπλισμένα) και 10% ελληνικά. Το 2009 έγιναν 593 τουρκικές παραβάσεις, 980 παραβιάσεις και υπήρξαν 236 εμπλοκές. Το 2010 οι εμπλοκές περιορίστηκαν σε 14.
Η αναλογία αυτή ισοδυναμεί με 16 έως 40 τουρκικά αεροσκάφη σε καθημερινή βάση στο Αιγαίο, ενώ μόνον 2 έως 4 ελληνικά απογειώνονται για να αναχαιτίσουν, αν και αποφεύγουν να προσεγγίσουν, τα τουρκικά. Ετσι δεν είναι τυχαίο ότι έχουν σχεδόν εκλείψει οι εμπλοκές.
Ομως η σημερινή αναλογία (10%-90%) των ελληνικών και τουρκικών πτήσεων στο Αιγαίο, είναι ακριβώς η αντίστροφη του 1978, όταν δηλαδή πραγματοποιήθηκε η πρώτη διερευνητική συνάντηση των γεν. γραμματέων των δύο υπουργείων Εξωτερικών.
Το 1978, η τουρκική πλευρά υποστήριζε ότι η στάση της Ελλάδας είναι εχθρική και συνιστά «απειλή» έναντι της Τουρκίας, διότι οι πτήσεις των ελληνικών μαχητικών στο Αιγαίο είναι 95% έναντι 5% των τουρκικών.
Η τουρκική προσπάθεια
Από τότε μέχρι σήμερα η Αγκυρα, ανεξαρτήτως κυβερνήσεων και κυβερνώντος πολιτικού κόμματος, βρίσκεται σε μια διαρκή και επίπονη προσπάθεια οργάνωσης και εκτέλεσης πτήσεων των τουρκικών μαχητικών στο Αιγαίο, έτσι ώστε να θεμελιώσει και να οριοθετήσει τα κυριαρχικά και οικονομικά δικαιώματα που πιστεύει ότι έχει στην περιοχή αυτή.
Με το πέρασμα του χρόνου, καθώς οι ελληνικές θέσεις και αντιδράσεις ούτε βελτιώθηκαν ούτε εκσυγχρονίστηκαν, πολλά από τα κυριαρχικά και οικονομικά δικαιώματα τείνουν πλέον να μετατραπούν σε τουρκικά κεκτημένα.
Ο τεράστιος όγκος επίσημων εγγράφων που έχει συσσωρευθεί πλέον επιτρέπει την καταγραφή της άμεσης σχέσης και σκοπιμότητας των τουρκικών πτήσεων, με την τουρκική πολιτική και διπλωματία στο Αιγαίο και δεν αφήνει περιθώρια για παρανοήσεις και παρερμηνείες:
* Το 5% των τουρκικών πτήσεων στο Αιγαίο το 1978, πενταπλασιάστηκε το 1979 και έφτασε το 25%. Οι τουρκικές πτήσεις το 1979 έφτασαν για πρώτη φορά μέχρι τις νησίδες Καλόγηροι (βόρεια της Ανδρου) και οριοθετούσαν τον 25ο μεσημβρινό και ανατολικά ώς περιοχή ελέγχου της Αγκυρας. Με τις πτήσεις αυτές, η Αγκυρα επιδίωξε να θεμελιώσει δικαιώματα και αρμοδιότητες στο Αιγαίο.
Την ίδια περίοδο η ελληνική κυβέρνηση αποδέχθηκε τη Σύμβαση του Αμβούργου του Διεθνούς Οργανισμού Ναυσιπλοΐας (ΙΜΟ), με πολύ δύσκολες διατάξεις για τα ελληνικά συμφέροντα. Η Σύμβαση (άρθρα 2.1.4. και 2.1.5) επέβαλε στην Ελλάδα και την Τουρκία να συμφωνήσουν (σ.σ. δηλαδή ποτέ) στην οριοθέτηση και τον καθορισμό περιοχών ευθύνης για έρευνα και διάσωση θαλάσσιων ατυχημάτων και σε περίπτωση μη ύπαρξης συμφωνίας, η κάθε χώρα να οριοθετήσει μόνη της τη δική της περιοχή. Ετσι η Αγκυρα, γνωρίζοντας ότι δεν θα επέλθει συμφωνία, αφού αυτή διεκδικούσε σταθερά το μισό Αιγαίο, άρχισε σε καθημερινή βάση εντατικές και παρατεταμένες πτήσεις στα όρια του 25ου μεσημβρινού, με πλήθος υπερπτήσεων των ελληνικών νήσων, προκειμένου να θεμελιώσει πρακτική ελέγχου του μισού Αιγαίου.
Επιπροσθέτως το 2001 η τουρκική Εθνοσυνέλευση ψήφισε τον νόμο 24611, με τον οποίο οριοθετεί μονομερώς το μισό Αιγαίο και τα νησιά του ως περιοχή έρευνας και διάσωσης της Τουρκίας και το εντάσσει κάτω από έλεγχο της Αγκυρας, με την Αθήνα να παριστάνει τον απλό παρατηρητή.
Από το 1979 μέχρι και το τέλος του 1995 οι τουρκικές πτήσεις στο Αιγαίο παρέμειναν στο 25% και οι ελληνικές στο 75%
* Από τον Δεκέμβριο του 1995 παρουσιάστηκε μια ασυνήθιστα μεγάλη και βίαιη τουρκική αεροπορική δραστηριότητα, με δεκάδες υπερπτήσεις πάνω από τα ελληνικά νησιά και με καθημερινές εμπλοκές, με αποτέλεσμα η αναλογία των ελληνοτουρκικών πτήσεων στο Αιγαίο να εξισωθεί στο 50%-50%.
Η τεχνητή κρίση στα Ιμια
Αν και ο τουρκικός στόχος ήταν πασιφανής και απέβλεπε στο να «απαγορεύσει» στην Ελλάδα να ασκήσει το δικαίωμα επέκτασης των χωρικών υδάτων μέχρι τα 12 ν.μ., καθώς επίσης και να «εκμηδενίσει» την ελληνική υφαλοκρηπίδα και την ΑΟΖ, οι ελληνικές κυβερνήσεις δεν έλαβαν μέτρα αποτελεσματικής πρόληψης των τουρκικών προκλήσεων.
Τον Δεκέμβριο του 1995 η ελληνική Βουλή κύρωσε τη Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας.
Ενα μήνα μετά την ψήφιση της Σύμβασης, η Τουρκία προκάλεσε την τεχνητή κρίση στα Ιμια. Την ίδια χρονιά η Αγκυρα έθεσε θέμα γκρίζων ζωνών, υποστηρίζοντας ότι πάνω από 80 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες δεν ανήκουν στην Ελλάδα. Τη θέση της αυτή η Τουρκία προσπαθεί ακόμη και σήμερα να εδραιώσει, με τις τουρκικες πτήσεις πάνω από τα νησιά.
* Η εξίσωση των ελληνοτουρκικών πτήσεων 50%-50% διατηρήθηκε από το 1995 έως το 2006, όταν οι τουρκικές πτήσεις αυξήθηκαν ξαφνικά στο 75%, από τον Αύγουστο του 2006 και οι ελληνικές πτήσεις μειώθηκαν στο 25%.
Μία από τις αιτίες ήταν η επιτυχία της Τουρκίας, βάση της οποίας το ΝΑΤΟ εξέδωσε διαταγή με την οποία απαγορεύει στα ελληνικά μαχητικά να πετάνε πάνω από τα νησιά που βρίσκονται ανατολικά από τη μέση του Αιγαίου.
Σήμερα οι ελληνικές πτήσεις έχουν πλέον μειωθεί στο 10% και οι τουρκικές έχουν αυξηθεί περίπου στο 9ο%.
Συνολικώς η Αθήνα από το 1996 μέχρι και σήμερα αρκείται μόνον σε αναποτελεσματικά διαβήματα - παράπονα προς την Αγκυρα, για τις υπερπτήσεις τουρκικών μαχητικών. Χρησιμοποιεί, δηλαδή, μέσα που ελάχιστα διασφαλίζουν στην πράξη την ελληνική κυριαρχία στο Αιγαίο και τα οικονομικά συμφέροντα της χώρας και διστάζει να επικαλεστεί ανώτατα διπλωματικά μέσα, όπως π.χ. προσφυγή στον ΟΗΕ.
Σε κάθε ένα από τα διαβήματα αυτά η Αγκυρα απαντά στερεότυπα κάθε φορά ότι τα τουρκικά μαχητικά δεν πέταξαν πάνω από νησιά, νησίδες και βραχονησίδες που έχουν παραχωρηθεί στην Ελλάδα με διεθνείς Συνθήκες...
Η σιωπή της Αθήνας για τις εντολές που υποχρέωσαν δύο ερευνητικά σκάφη να "δέσουν" άρον-άρον
Η κυβέρνηση εξακολουθεί να μη δίνει καμιά πληροφορία για τις «εντολές άνωθεν», που υποχρέωσαν ελληνικά ερευνητικά σκάφη να διακόψουν το εκ των προτέρων συμφωνημένο και ανακοινωμένο ερευνητικό έργο τους -στα διεθνή ύδατα του Αιγαίου, αλλά μέσα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα- και να «δέσουν» άρον άρον σε παρακείμενα ελληνικά λιμάνια.
Πρόκειται για το ελληνικό ερευνητικό σκάφος «Φιλία», το οποίο, υλοποιώντας ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα, είχε πλησιάσει σε απόσταση 10 ν.μ. τον Αγ. Ευστράτιο, όταν διατάχθηκε να διακόψει την έρευνά του και να καταπλεύσει στον λιμένα της Αλεξανδρούπολης.
Σε παρόμοια κατάσταση βρέθηκε και το ερευνητικό πλοίο «Αιγαίον», το οποίο και αυτό «κατέφυγε» στη Μυτιλήνη, όταν, σύμφωνα με πληροφορίες, την περασμένη Πέμπτη, ΒΑ της Λήμνου, εμφανίστηκε το τουρκικό πλοίο ερευνών «Πιρί Ρεΐς», το οποίο και αυτό με τη σειρά του αποχώρησε.
Κανένας επίσημος κρατικός φορέας ή υπουργείο μέχρι στιγμής δεν έχει αναλάβει την ευθύνη για τη διακοπή των ερευνητικών προγραμμάτων μέσα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα. Υπενθυμίζεται, όμως, ότι προσφάτως το τουρκικό σκάφος ερευνών είχε επιχειρήσει να ξεκινήσει έρευνες και μέσα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα στο Αιγαίο και την Αν. Μεσόγειο και αναγκάστηκε να αποσυρθεί.
«Γρίφος» στο ΝΑΤΟ
Υπενθυμίζεται ακόμα ότι από το 2007 η τουρκική κυβέρνηση, στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ, είχε ισχυριστεί ότι η περιοχή του Αγ. Ευστρατίου αποτελεί γκρίζα ζώνη και επομένως αποστρατιωτικοποιημένη, χωρίς ποτέ το ΝΑΤΟ να λύσει «τον γρίφο». Χθες, πάντως, ο γ.γ. του ΝΑΤΟ, Ράσμουσεν, πραγματοποίησε επίσκεψη στην Αγκυρα.
Αναλυτικότερα:
Το ερευνητικό ελληνικό σκάφος «Φιλία», που πραγματοποιούσε έρευνα προγράμματος της Ε.Ε., διατάχθηκε προχθές να διακόψει την έρευνά του, μόλις μισή ώρα αφού είχε αρχίσει δειγματοληψίες για την ποσότητα των πελαγικών ψαριών, 10 ν.μ. δυτικά του Αϊ-Στράτη.
Το ερευνητικό σκάφος «Φιλία» πραγματοποιεί έρευνα εδώ και 20 χρόνια στο Αιγαίο, χωρίς ποτέ να ανασταλούν οι λειτουργίες του, ακόμα και σε περίοδο έντασης των ελληνοτουρκικών σχέσεων. Ετσι, οι χειρισμοί των υπεύθυνων κυβερνητικών αξιωματούχων προκάλεσαν ερωτήματα στους ερευνητές του Ελληνικού Κέντρου Θαλασσίων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ), που νιώθουν εκτεθειμένοι στους φορείς υλοποίησης των προγραμμάτων.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες μας, δύο ερευνητές που μετείχαν στη διακοπείσα αποστολή, με γραπτή αίτησή τους στη ναυτική υπηρεσία του ΕΛΚΕΘΕ, ζητούν να πληροφορηθούν γιατί διακόπηκε το πρόγραμμα.
Επίσης, η Γενική Γραμματεία Ερευνας και Τεχνολογίας, ως εποπτεύουσα αρχή του ΕΛΚΕΘΕ, σε ανακοίνωσή της σχετικά με τη διακοπή των ερευνών του «Φιλία», διευκρινίζει ότι «δεν δόθηκε καμιά ειδική εντολή και δεν υπήρξε καμιά διαφοροποίηση από την πρακτική που ακολουθείται πάντοτε». Και προσθέτει: «Η αυτονόητη τήρηση των κανόνων του διεθνούς δικαίου εξασφαλίζεται με την υποχρέωση της έγκαιρης χορήγησης άδειας από το υπ. Εξωτερικών και τις άλλες αρμόδιες αρχές, σε αυτή όπως και σε κάθε ανάλογη περίσταση».
Και το «Αιγαίον»
Εν τω μεταξύ, στο λιμάνι της Μυτιλήνης έπλευσε από προχθές Πέμπτη το πρωί κι άλλο πλοίο του ΕΛΚΕΘΕ, το «Αιγαίον», επισήμως «λόγω καιρού στην περιοχή». Ομως, προβληματισμό προκαλεί το γεγονός ότι το σκάφος, παρά τον «κακό καιρό» έδεσε στην άλλη μεριά του νησιού και όχι στο Σίγρι, λιμάνι πολύ πιο κοντά στο σημείο που επιχειρούσε!
Το «Αιγαίον» πραγματοποιεί μετεωρολογικές και ωκεανογραφικές έρευνες, συντηρώντας σταθμούς του ερευνητικού προγράμματος «Ποσειδών» από το 1998.
Ερώτηση σε στέλεχος του ΕΛΚΕΘΕ, αν για το συγκεκριμένο πρόγραμμα υπάρχει άδεια από την αρμόδια Επιτροπή Χορήγησης Αδειών Θαλασσίων Ερευνών, απαντήθηκε με νόημα: «Δεν ξέραμε ότι πρέπει να ρωτάμε το υπουργείο Εξωτερικών για έρευνες στην Ελλάδα»!
Εντελώς «συμπτωματικά» το πρωί της Πέμπτης κι ενώ το «Αιγαίον» συντηρούσε τον σταθμό, νότια της Θάσου και βορειοανατολικά της Λήμνου, στην περιοχή εμφανίστηκε το γνωστό «Πιρί Ρεΐς». Αμέσως μετά την αποχώρηση του «Αιγαίον» και τον ελλιμενισμό του στη Μυτιλήνη, το «Πιρί Ρεΐς» έδεσε σε τουρκικό λιμάνι, όπου παραμένει.
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...