Η τουρκική προπαγάνδα στην Θράκη και απαντήσεις στον παραλογισμό της Άγκυρας
- Θράκη: Ο πολυετής χορός των τούρκων πρακτόρων και των πάσης φύσεως προπαγανδιστών της "μητέρας Τουρκίας" συνεχίζεται λόγω εγκληματικής ηλιθιότητας της ελληνικής πλευράς
Ο Καθηγητής Baskin Oran, μέλος Δ.Ε.Π του τμήματος Πολιτικών Επιστημών του Πανεπιστημίου της Άγκυρας αναφέρει στην αναλυσή του σχετικά με την μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης 8 ισχυρισμούς. Το παρόν άρθρο θα αναλύσει τους πρώτους 5 (έπεται συνέχεια):
1ος ισχυρισμός
«Το Βόρειο τμήμα της Δυτικής Θράκης συνορεύει με τη Βουλγαρία και 110.000 από τους συνολικά 380.000 κατοίκους της αποτελούν την μουσουλμανική-τουρκική μειονότητα της Ελλάδας.
Πρόκειται για απογόνους των Οθωμανών που έμειναν στη Ελλάδα μετά την ανταλλαγή των πληθυσμών. Η μειονότητα αυτή είναι η μεγαλύτερη της Ελλάδας»...
Απάντηση
Η μειονότητα αποτελείται από τρία τελείως διαφορετικά στοιχεία.
1. Οι λεγόμενοι τουρκογενείς αποτελούν το 50-55% της όλης μειονότητας και εγγίζουν τα 55.000 άτομα. Η φυλετική τους σύσταση είναι πολλαπλή.
Αποτελείται από απογόνους:
α) Τούρκων που εγκαταστάθηκαν εκεί μετά την κατάληψη της Θράκης περί το 1370-1380 και μετά
β) διαφόρων μουσουλμανικών φυλών όπως Τατάρων, που είναι συγγενείς με τους Τούρκους και Γιουρούκων που ήταν νομάδες κτηνοτρόφοι της Μ. Ασίας, οι οποίοι εξισλαμίσθηκαν μετά την τουρκική κατακτησή της και
γ) πολλών εξισλαμισμένων Ελλήνων
Η φυλετική ανομοιογεια των λεγομένων τουρκογενών είναι εμφανής από τα ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά της μειονότητας, που διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Το ποσοστό των απογόνων των εξισλαμισμένων Ελλήνων που δεν έχουν ίχνη μογγολικών χαρακτηριστικών είναι σημαντικό. Η τουρκική γλώσσα και η μουσουλμανική θρησκεία ενεργούν σαν συνδετικός κρίκος και δημιουργούν σε άτομα τόσο διαφορετικής φυλετικής προελεύσεως τουρκική εθνική συνείδηση.
2. Οι Πομάκοι αποτελούν το 35% της μειονότητας και είναι περίπου 40.000 άτομα. Οι Πομάκοι ζουν στον ορεινό όγκο της Ροδόπης,είναι απόγονοι των αρχαίων Ελληνοθρακικών φυλών της Ροδόπης που εξισλαμίσθηκαν τον 17ο αιώνα και δεν έχουν καμία σχέση με τους Τούρκους εκτός της θρησκείας.
Διαφέρουν στα ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά,στην γλώσσα, στον τόπο κατοικίας, τον τύπο των κτισμάτων, τα ήθη και τα έθιμα, την παραδοσιακή στολή και τα τραγούδια τους.
3. Οι Τουρκόγυφτοι που αποτελουν το 13-14% της μειονότητας και εγγίζουν τα 15.000 άτομα είναι αθίγγανοι, μουσουλμάνοι το θρήσκευμα.
Η μειονότητα εχει οριστεί ως Ελληνικη Μουσουλμανική σύμφωνα με την Συνθήκη της Λωζάννης. Έχει καθαρά θρησκευτικό προσδιορισμό που δεν σχετίζεται με την Τουρκία.
Επιπλέον, ο «καθηγητής» υπονοεί ότι αφού αυτή η μειονότητα ειναι η μεγαλύτερη της Ελλάδας, συνεπώς υπάρχουν και άλλες μικρότερες!!! Καλό θα ήταν να τις ονόμαζε, αν ήθελε!
Ο όρος «ανταλλαγή» εν τούτοις δεν είναι αμοιβαίος από την πλευρά των Τούρκων, διότι οι σφαγές, οι λεηλασίες,οι βιασμοί και οι καταπατήσεις περιουσιών των Ελληνών σε όλη την τουρκική επικράτεια ήσαν πρωτοφανείς στην ιστορία της ανθρωπότητας και δεν σχετίζονται με την αψογη συμπεριφορά των Ελληνών έναντι των αλλοθρήσκων! Ο ξεριζωμός των Ελλήνων από ελληνικότατα εδάφη δυστυχώς μέχρι και σήμερα θεωρείται «ανταλλαγή»!
2ος ισχυρισμός
«Η Τουρκική Δημοκρατία είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνη για την προστασία της μειονότητας της Δυτικής Θράκης, καθώς αυτή η πληθυσμιακή ομάδα είναι η μόνη που η Τουρκία με δική της βούληση και βάσει ειδικής συμφωνίας άφησε εκτός των εδαφών της. Αν και η Τουρκία δεν χαρακτηρίζεται επισήμως ως εγγυήτρια δύναμη, τόσο η ίδια όσο και η Ελλάδα και κυρίως η μειονότητα της Δυτικής Θράκης έχουν από την αρχή αποδεχθεί τον ρόλο της. Υπεύθυνη εξάλλου θεωρείται η Τουρκία και για την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης και την εξασφάλιση των δικαιωμάτων της μειονότητας».
Απάντηση
Με την συνθήκη ανταλλαγής πληθυσμών της 30/1/1923 επεβλήθη η υποχρεωτική ανταλλαγή πληθυσμών των μουσουλμάνων της Ελλάδας κα των Ελλήνων της Τουρκίας.
Βάσει του άρθρου 2 της εν λόγω Συνθήκης εξαιρέθηκαν από την ανταλλαγή:
- οι Έλληνες οι εγκατεστημένοι στην Κωνσταντινούπολη,
- και οι κάτοικοι των νήσων Ίμβρου και Τενέδου, περίπου 250.000.
Ως αντιστάθμισμα αυτής της εξαίρεσης εξαιρέθηκαν της ανταλλαγής και οι μουσουλμάνοι της Δ. Θράκης, περίπου 85.000 τότε. Οι όροι αυτοί συνέφεραν και τις δύο πλευρές. Αν δεν εξαιρείτο η ελληνική μειονότητα της Πόλης που αποτελείται κυρίως από εμπόρους,βιομήχανους και επαγγελματίες η τουρκική οικονομία θα κινδύνευε με κατάρρευση. Αφ’ετέρου η Ελλάδα θα είχε μεγάλο προσφυγικό πρόβλημα. Ο αριθμός των προσφύγων θα αυξανόταν κατά 20% και θα χάνονταν μεγάλες ελληνικές περιουσίες στην Πόλη.Έτσι και οι δύο πλευρές ωφελήθηκαν!
Αν η Τουρκία τηρούσε τις υποχρεώσεις της δεν θα υπήρχαν προβλήματα. Όμως βάσει οργανωμένου σχεδίου άρχισε η δίωξη του Ελληνισμού στην Τουρκία, με κατάφορη παραβίαση της Συνθήκης της Λωζάννης!
Ο ρόλος της «εγγυήτριας δύναμης» από πλευράς Τουρκίας δεν προκύπτει από πουθενά, όσον αφορά την μουσουλμανική μειονότητα. Η Τουρκία είναι αποκλειστικώς υπεύθυνη(υποτίθεται) για την Ελληνική μειονότητα -και γενικώς για όλες τις μειονότητες- επί τουρκικού εδάφους.
(Αρθρα 14,37,38,39,40,41,42,43,44)!
Το Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής μέσω πρακτόρων συμπεριφέρεται σαν κράτος εν κράτει και θεωρεί ότι μπορεί να εκπροσωπεί την μουσουλμανική μειονότητα με το να ανακατεύεται στα εσωτερικά της χώρας μας! Η μόνη εγγυήτρια δύναμη για την μουσουλμανική μειονότητα ειναι η Ελλάδα!
Και αυτό προκύπτει από την Συνθήκη της Λωζάννης!
3ος ισχυρισμός
«Άλλο ατόπημα της τουρκικής μειονοτικής πολιτικής είναι ότι δεν ελήφθη υπόψη πως η αρχή της αμοιβαιότητας έχει μεγαλύτερη σημασία για την μειονότητα της Δ. Θράκης παρά για την ελληνική μειονότητα της Κωνσταντινόπολης. Η αρνητική όψη της αρχής αυτής πλήττει περισσότερο την αγροτική τουρκική μειονότητα της Δ.Θράκης απ’ ότι την αστική ελληνική μειονότητα της Κωνστντινούπολης. Η εκδίωξη των Ρωμιών από την Κωνσταντινούπολη το 1964, ως απάντηση για τις σφαγές των Τουρκοκυπρίων την ίδια περίοδο, σήμανε την αρχή του τέλους για την ελληνική μειονότητα στην Τουρκία, αλλά συγχρόνως ήταν μεγάλο πλήγμα και για την μειονότητα της Δ. Θράκης, αφού πλέον το ελληνικό κράτος δεν είχε κανέναν ενδοιασμό στην εφαρμογή επιθετικής πολιτικής απέναντι της».
Απάντηση
Σχετικά με τον πρώτη παράγραφο του αυτού ισχυρισμού, η απάντηση έχει δοθεί πριν στον δεύτερο ισχυρισμό!
Επειδη ο «καθηγητής» ασχολείται με ένα τελείως ευαίσθητο θέμα όπως το Κυπριακό, το οποίο δεν έχει καμία σχεση με την μουσουλμανική μειονότητα της Δ. Θράκης και με τους σκόπιμους τουρκικούς διωγμούς των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης, θα πρέπει να αναφερθούν σημαντικές αλήθειες που σκοπίμως αποσιωπούνται!
Την 8η Αυγούστου 1964 οι Τούρκοι με 30 αεριωθούμενα και την επόμενη μέρα με άλλα 64 βομβάρδισαν την Κύπρο κυρίως με βόμβες ναπάλμ.Νοσοκομεία χτυπήθηκαν, δεκάδες γιατροί, γυναικόπαιδα και νοσοκόμες σκοτώθηκαν ή τραυματίστηκαν. Εκθέσεις των απεσταλμένων του ΟΗΕ ανέφεραν ότι «αυτές οι επιδρομές κατά ανυπεράσπιστων ανθρώπων σκότωσαν και τραυμάτισαν πολλούς αθώους πολίτες και ανθρώπινες περιουσίες»
Η πόλωση των δύο κοινοτήτων στην Κύπρο, που ξεκινά πολύ πριν το 1964, αυξανόταν λόγω της βρεταννικής πολιτικής. Καθώς η ΕΟΚΑ χτυπούσε όλο και πιο σκληρά το βρεταννικό στρατιωτικό προσωπικό και τις εγκαταστάσεις των Βρεταννών, όλο και περισσότερες δουλειές παίρνονταν από τους Έλληνες και δίνονταν στους Τούρκους. Σχηματίστηκαν χωριστές αστυνομικές δυνάμεις, επανδρωμένες κυρίως από Τούρκους,υπό τις διαταγές Βρεταννών αξιωματικών, που σκοπό είχαν να ελέγχουν τις ελληνικές ταραχές και να βοηθάνε τους Βρεταννούς να πολεμήσουν την ΕΟΚΑ. Συγκρούσεις μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων άρχισαν να λαμβάνουν χώρα από το 1956.
Επιπλέον δημιουργήθηκε και η τουρκική παράνομη οργάνωση Βολκάν(Ηφαίστειο) -με αρχηγό τον Ραούφ Ντενκτάς- που κυκλοφορούσε ανθελληνικά φυλλάδια απειλώντας αντίποινα, 5 Έλληνες για κάθε Τούρκο που θα σκοτωνόταν. Επιπλέον στα τέλη του 1957 το μαχητικό σκέλος της Βολκάν -η ΤΜΤ(Τουρκική Οργάνωση Αντίστασης)- που διαδέχτηκε τη Βολκάν ταυτόχρονως διεμήνυε συνεχώς ότι η ελευθερία θα έρθει στην Κύπρο μόνο μέσω διχοτόμησης και συνθημα της ήταν «Διχοτόμηση ή θάνατος». Όμως πίσω από τις δολοφονίες Τουρκοκυπρίων κρυβόταν η ΤΜΤ!
Την άνοιξη του 1958 δύο Τουρκοκύπριοι δημοκράτες που άνηκαν σε ελληνικό αριστερό συνδικάτο δολοφονήθηκαν απο την ΤΜΤ λόγω της συνεργασίας τους με τους Έλληνες παρά των ιδεολογικών τους πεποιθήσεων!
Επιπλέον, από την ΤΜΤ,στις 24/4/1962 δολοφονούνται ο 38χρονος δικηγόρος Αχμέτ Γκουρκάν και ο 33χρονος Αϊχάν Χικμέτ, ηγέτες του Τουρκοκυπριακού Λαϊκού Κόμματος που υποστήριζαν τις στενότερες σχέσεις ανάμεσα στις δύο κοινότητες. Η τρομοκρατία είχε ήδη ξεκινήσει εντατικά από το 1958!
Πρέπει να αναφερθούν και άλλες λεπτομέρειες που αποδεικνύουν τις σκοπιμότητες των Τούρκων, αλλά θα αναφερθούν σε άρθρο που σχετίζεται με το Κυπριακό!
Ο «καθηγητής» αποφεύγει να αναφέρει έστω και ένα μέτρο καταπίεσης των μουσουλμάνων της Θράκης εκ μέρους της Ελλάδας, ενώ δεν αναφέρει ότι η Τουρκία μέσω του Τουρκικού Προξενείου επιβάλλει στο Ελληνικό κράτος την δημιουργία δίγλωσσων σχολείων για τη εκμάθηση της «μητρικής» γλώσσας!
Τι έγινε στην Τουρκία κατά το 1964; Από τις 18/2/64 τίθενται νόμοι για:
- απαγόρευση των ομογενών μαθητών να χρησιμοποιούν την ελληνική γλώσσα
- απαγόρευση πρωινής προσευχής στα ελληνικά σχολεία
- απαγόρευση λειτουργίας του πατριαρχικού τυπογραφείου
- απαλλοτροίωση 8.000 στρεμμάτων καλλιεργήσιμων εδαφών στην πεδιάδα Σχοινουδίου της Ίμβρου
- απαγόρευση διακίνησης ελληνικών βιβλίων
- απαγόρευση λειτουργίας θεολογικών σχολών
- απαγόρευση του διορισμού στα ελληνικά σχολεία ομογενών αποφοίτων ελληνικών παιδαγωγικών ακαδημιών και της Θεολογικής Σχολής Χάλκης
- υποχρέωση των μαθητών της μειονότητας να λένε το πρωί «Είμαι Τούρκος και ευτυχής που γεννήθηκα Τούρκος»,και πολλά άλλα ακόμη!!
4ος ισχυρισμός
«Οι μειονοτικές υποθέσεις στην Τουρκία αντιμετωπίζονται με τελείως επιπόλαιο τρόπο. Δεν υπάρχει συνολικός σχεδιασμός και οι εμπλεκόμενες τουρκικές υπηρεσίες ακολουθούν μία εντελώς ασύδοτη πολιτική. Μόνο όταν προκύπτει κάποιο σοβαρό πρόβλημα στην Δ. Θράκη, ενημερωνόμαστε (οι Τούρκοι) για την εσφαλμένη τουρκική πολιτική που οδηγεί την άλλη πλευρά (ελληνική) να συμπεριφέρεται έτσι.
Το υπουργείο εξωτερικών για παράδειγμα μαθαίνει την πολιτική διακρίσεων που εφαρμόζει η Γενική Διεύθυνση Ιδρυμάτων (Vakiflar Genel Mudurlugu) της Τουρκίας εναντίον των ελληνικών ιδρυμάτων της Κωνσταντινούπουλης, εξαιτίας των κραυγών απόγνωσης που ακούγονται από την Δ.Θράκη. Το ίδιο ισχύει και με τις εγκυκλίους του τουρκικού υπουργείου Εθνικής παιδείας, οι οποίες στην πράξη παραβιάζουν την συνθήκη της Λωζάννης και καταπατούν τα δικαιώματα της ελληνικής μειονότητας στην Κωνσταντινούπολη. Η κυβέρνηση ενημερώνεται για την κατάσταση μόνο όταν εκδηλώνονται αντίποινα εις βαρος των τουρκικών μειονοτικών σχολείων στη Δ. Θράκη».
Απάντηση
Ο «καθηγητής» επιμένει να μην δίνει παραδείγματα αντιποίνων.Ο μοναδικός ισχυρισμός του θα μπορούσε να είναι η μη εκμάθηση της τουρκικής γλώσσας! Από που και ως που η Ελληνική μουσουλμανική μειονότητα υποχρεούται να μάθει τουρκικά;
Τι γίνεται όμως με την πομακική γλώσσα; Τι γίνεται με τις ανιστόρητες δηλώσεις περί Πομάκων μέσω των τουρκικών λόμπυ; Η εκμετάλλευση της Δημοκρατίας στην Ελλάδα δινει την δυνατότητα σε Τούρκους πρακτορες να περιφέρονται όπου και όπως θέλουν μεσα στην ελληνική επικράτεια!
Ούτε συλλαμβάνονται, ούτε διώκονται αυτοί οι πρακτορίσκοι!
Φοβερά αντίποινα!!
5ος ισχυρισμός
«Η Τουρκοφοβία που επικρατεί σήμερα στην Ελλάδα προέρχεται κατά ένα μέρος από τον ενδόμυχο φόβο ότι η μειονότητα της Δ. Θράκης που βρίσκεται στην μεθόριο με την Τουρκία θα λειτουργήσει ως «πέμπτη φάλαγγα» σε περίπτωση πολεμικής εμπλοκής.Η Τουρκία θα πρέπει να καθυσηχάσει αυτές τις φοβίες της Ελλάδας.Ας μην κουραστεί να επαναλαμβάνει συνεχώς και με τον πλέον πειστικό τρόπο ότι το ενδιαφέρον της για την μειονότητα της Δ. Θράκης περιορίζεται στην προστασία των δικαιωμάτων των μελών της και την εφαρμογή εκ μέρους της Ελλάδας των διεθνών δεσμεύσεων και υποχρεώσεων της. Δυστυχώς ορισμένοι πολιτικοί με με τις ανεύθυνες πολιτικές δηλώσεις τους έχουν φέρει σε δύσκολη θέση την μειονότητα.
Για παράδειγμα ο Τουργκούτ Οζάλ, ο οποίος προσέφερε κλάδο ελαίας στην Ελλάδα και στον οποίον οφείλουμε την συμφωνία του Νταβός δεν επεδεικνυε πάντα ανάλογη στάση και μάλιστα είχε υποπέσει σε διάφορα ολισθήματα. Στο δημοψήφισμα της 6ης Σεπτεμβρίου 1987, επειδή δεν ήθελε να πλειοψηφήσουν οι αντίπαλοι γαλάζιοι ψήφοι, σε όσους φώναζαν mavi, mavi, masmavi (γαλανό, γαλανό, καταγάλανο) χρησιμοποιώντας το ρεφραίν δημοφιλούς τραγουδιού ως σλόγκαν είπε δήθεν χαριτολογώντας ότι και η ελληνική σημαία είναι γαλάζια.
Τον Αυγουστο του 1987 σε ομιλία του στην πόλη Σπάρτη(Isparta) της Μικράς Ασίας,αναφερόμενος σε όσους καταφέρονταν εναντίον του σχολίασε: «και αυτοί που με επικρίνουν συμπεριφέρονται σαν τους Έλληνες. Φωνάζουν στην αρχή αλλά μετά το βάζουν στα πόδια.»
Σε άλλη ομιλία του στη πόλη Μαγνησία το Μάρτιο του 1991 δήλωσε πως η Τουρκία θα μπορούσε να έχει υπό την κυριαρχία της τα Δωδεκάνησα, αν ακολουθούσε έξυπνη πολιτική στο παρελθόν. Την ίδια άποψη εξέφρασε σε συνέντευξη του τον Μάιο του 1991 στην αθηναϊκή εφημερίδα Απογευματινή και αργότερα στο Σίδνεϋ μπροστά σε κοινό 5.000 τουρκικής καταγωγής Αυστραλών που συγκεντρώθηκαν για να τον υποδεχτούν.»
Απάντηση
Ο «καθηγητής» έχει ξεχάσει να αναφέρει αποσπάσματα από την αρθρογραφία των τουρκικών εφημερίδων
- Εφημερίδα Son Havadis τον Μαρτιο του ‘88
«Τα εδάφη της Δ. Θράκης πρέπει να συμπεριληφθούν σ’αυτά της μητέρας πατρίδας».
- Εφημερίδα Milliyet 28/1/88
«Οι Τούρκοι σχημάτισαν Επιτροπή Εθνικού Αγώνα... οι Μουσουλμάνοι θα αρχίσουν ένοπλο αγώνα αν απαιτηθεί εφόσον δεν αποφέρει αποτέλεσμα η δημοκρατική οδός διεκδίκησης των δικαιωμάτων της τουρκικής μειονότητας»
Επίσης στην Τουρκία εκδίδονται δύο περιοδικά, όργανα του Συνδέσμου Αλληλοβοηθείας Τούρκων Δ. Θράκης.
Το Bati Trakya Dergisi (περιοδικό της Δ.Θράκης) και το Yeni Bati Trakya Dergisi ( νέο περιοδικό της Δ.Θράκης).Τα περιοδικά αυτά περιέχουν εμπρηστικά άρθρα κατά της Ελλάδας με υποστήριξη των εκάστοτε τουρκικών κυβερνήσεων
Α) Το τουρκικό υπουργείο Εθνικής Παιδείας στο όργανο του «Περιοδικό Ανακοινώσεων» (υπ’αριθ.2184/11/3/85) δημοσίευσε έγγραφο στο οποίο εκφράζεται η υπηρεσιακή εκτίμηση για το νέο περιοδικό Δ.Θράκης και τονίζεται ότι δεν υπάρχει καμία επιφύλαξη της αρμόδιας Διευθύνσεως για την παιδαγωγική και μορφωτική του αξία, οπότε μπορεί να προωθείται ελεύθερα στα τουρκικά σχολεία.
Β) Την 1/3/1989 γιορτάστηκε η 7η επέτειος του περιοδικού αυτού με συμμετοχή επισήμων φορέων, είτε με προσωπική παρουσία, είτε με αποστολή θερμών συγχαρητηρίων από υψηλά ιστάμενα πρόσωπα ,όπως του Προέδρου της Τουρκικής Δημοκρατίας, του Πρωθυπουργού, αρχηγών κομμάτων, βουλευτών, νομαρχών, εκπροσώπων εφημερίδων και περιοδικών.
Γ) Στις 14/12/1989 η γιορτή των αρραβώνων της κόρης του εκδότη του περιοδικού Σουλεϊμάν Τσιχάν,η κρατική παρουσία ήταν έντονη.Παρόντες ο Πρόεδρος της Τουρκικής Δημοκρατίας, Πρωθυπουργός,αρχηγοί κομμάτων,κ.α.
Στο ίδιο περιοδικό
- Στο τεύχος 29/1985 τόνιζε την ανάγκη απελευθέρωσης της Δ.Θράκης όπως το 1913
- Στο τεύχος 34/1986 έγραφε «τα νησιά του Αιγαίου αποτελούν ωραία κομμάτια αποσπασμένα από την Μ.Ασία και σχηματίζουν μπροστά από τα εδάφη της Ανατολίας έναν σταθερό στόλο»
- Στο τεύχος 35/1986 έγραφε «Το αποτέλεσμα αυτό (η ίδρυση του Τουρκοκυπριακού κράτους)σημαίνει την αναγέννηση του Τουρκικού Εθνικισμού.Όπως στην περίπτωση της Κύπρου,που αποτελεί το δεύτερο απελευθερωμένο τουρκικό έδαφος μετά το Hatay ,έτσι πιστεύουμε ότι η Δ.Θράκη θα συμπεριληφθεί μία μέρα οπωσδήποτε στην σημαία της ημισελήνου»
- Στο τεύχος 52/1987 έγραφε «Υπάρχει ένα τουρκικό κράτος, το οποίον δεν διδάσκεται στα παιδιά στα σχολεία και δεν συγκαταριθμούμε μεταξύ των μέχρι σήμερα ιδρυθέντων κρατών. Είναι η Τουρκική κοινότητα της Δ.Θράκης»
- Στο τεύχος 68/1988 έγραφε «Με την ευχή οι Τούρκοι της Δ.Θράκης, Βουλγαρίας και Κύπρου να ελευθερωθούν το 1989».
- Στο τεύχος 71/1989 τονίζει «Αν οι Έλληνες θέλουν έναν αγώνα τύπου Παλαιστίνης στην Δ.Θράκη, είμαστε και γι’αυτόν έτοιμοι»
Με το πνεύμα του περιοδικού αυτού είναι εναρμονισμένες δηλώσεις πολλών Τούρκων επισήμων,στρατιωτικών ,δημοσιογράφων,διπλωματών και διανοουμένων.Πολλά ποιήματα σχετικά με την ανάγκη απελευθέρωσης της Δ.Θράκης έχουν δημοσιευθεί στο ίδιο περιοδικό.
Στο βιβλίο «Ο επεκτατισμός στην τουρκική ποίηση» περιλαμβάνονται 41 ποιήματα, από τα οποία τα 15 αναφέρονται στην Δ.Θράκη και εκδίδονται σε εφημερίδες ,περιοδικά και βιβλία από μειονοτικούς.
1)Πηγή: «Μύθος και πραγματικότητα»
Ανάλυση της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής από 22 τούρκους ακαδημαϊκούς
2)Πηγή: «Θράκη-Η Έπαλξη του Ελληνικού Βορρά »
Συγγραφέας: Γ.Μαγκριώτης
3)Πηγή: «Ιστορία της Κύπρου »
Συγγραφέας: Στ.Παντελής
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...