Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Περί Ρατσισμού

Η σύγχυση του συστήματος λογικής

«Δηλαδή στη χώρα μας κάθε ομάδα με τον τρόπο που παρουσιάζει την ιστορία και τον πολιτισμό της μέσα από το σύστημα της πολυπολιτισμικής εκπαίδευσης δεν δημιουργεί αντιπαλότητες και διασπαστικές τάσεις.
Αυτό φυσικά συμβαίνει γιατί τον έλεγχο έχει η κυρίαρχη ελληνική κοινωνία που καθορίζει μέσω του Υπουργείου Παιδείας σε συνεργασία έστω με εκπροσώπους των ομάδων αυτών το περιεχόμενο των μαθημάτων και των εκδηλώσεων. Το πρόβλημα θα δημιουργηθεί όταν η ελληνική κοινωνία μετασχηματιστεί de facto και de jure σε πολυπολιτισμική οπότε οι διάφορες εθνικές ή εθνοτικές ομάδες θα καθορίζουν το περιεχόμενο των μαθημάτων σε περιοχές που πληθυσμιακά υπερέχουν.
Και μπορεί σήμερα οι ομάδες αυτές να μην έχουν λόγο, μπορούμε όμως να εικάσουμε από τις προβαλλόμενες θέσεις των Ελλήνων συνηγόρων τους, τι πρόκειται να συμβεί.

Οι τελευταίοι ενώ αγωνίζονται για την προστασία της εθνικής ή πολιτισμικής ταυτότητας των διαφόρων ομάδων μεταναστών, διαμαρτύρονται γιατί ο Νόμος 2413/1966 κατοχυρώνει την προστασία της ελληνικής πολιτισμικής ταυτότητας. Αναμφίβολα υπάρχει σύγχυση στο σύστημα λογικής που ακολουθούν γιατί αρνούνται στη φιλοξενούσα στους μετανάστες χώρα το δικαίωμα της εθνικής και πολιτισμικής ιδιαιτερότητας το οποίο αποδέχονται μόνον για τις ομάδων των μεταναστών!!!
Η Ελληνική Πολιτική μέχρι σήμερα ακολουθεί μια εκπαιδευτική πολιτική που παρέχει σε περιορισμένο βέβαια αριθμό σχολείων πολιτιστικά στοιχειά των πολυπληθέστερων ομάδων μεταναστών αποβλέποντας χωρίς να το θέτει ευκρινώς σε μια πολιτική προσαρμογής τους στους βασικούς κανόνες λειτουργίας της ελληνικής κοινωνίας. Πιέζεται όμως από πολιτικές ομάδες και κάποιους εκπαιδευτικούς να προχωρήσει σε πολιτικές παροχής παιδείας σε ορισμένες φυλετικές, εθνοτικές, και πολιτισμικές ομάδες η οποία θα βασίζεται την γλώσσα, την ιστορία και τον πολιτισμικό τους μέσα στο δικό τους περιβάλλον. Δηλαδή, να προχωρήσει στη δημιουργία και τελικά αναγνώριση διαφόρων μειονοτήτων.
Αυτού του τύπου όμως η εκπαίδευση, όπως η εμπειρία από άλλες χώρες έχει δείξει αντί να συμβάλλει στη συμφιλίωση οδηγεί σε σύγκρουση των ομάδων μεταξύ τους και προς την κυρίαρχη.
Οι ασχολούμενοι στην Ελλάδα με τα προβλήματα των μεταναστών τον ρατσισμό, την ξενοφοβία και τη διαπολιτισμική εκπαίδευση δεν έχουν πληροφορηθεί ότι η φιλοσοφία της διαφορετικότητας που κυριάρχησε τις προηγούμενες δεκαετίες στην κοινωνική σκέψη, το δημόσιο λόγο, και στην πολιτική πρακτική και η οποία προσανατόλισε τις πολιτικές ενέργειες για τη μετανάστευση και την πολυπολιτισμική εκπαίδευση έχει αρχίσει να χάνει την λάμψη της».
Απόσπασμα από το βιβλίο του Γρηγόρη Γκιζέλη, Πολιτική και Πολιτισμικό σύστημα, Ελλοπία, Αθήνα , 2005 σελ.131-132
Από Συντηρητικές Προσεγγίσεις



Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]