Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Περί «καθηγητών» και άλλων θαυμασίων τινών…


Προκαλούν τους Έλληνες και

προσκαλούν τους ανθέλληνες

Καθηγητές που έχουν κάνει επιστήμη

τις προσπάθειες για την κατάρρευση

και την συρρίκνωση της Ελλάδας

Τι λένε άραγε οι φοιτητές για τα

«μαργαριτάρια» των δασκάλων τους;


Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία τάση, που άνετα δύναται να χαρακτηρισθεί και να καταγραφεί ως «ασθένεια», άνθρωποι της ανώτερης και ανώτατης εκπαίδευσης να ασχολούνται με θέματα εθνικού και κοινωνικού περιεχομένου αρθρογραφώντας σε συγκεκριμένη μερίδα του έντυπου τύπου.

Κατά την ενασχόλησή τους αυτή, αγνοώντας επιδεικτικά τα εθνικά συμφέροντα, ουσιαστικά επιδίδονται σε έναν «αγώνα» δημιουργίας θέσεων και αντιθέσεων σε θέματα που άπτονται της εθνικής ασφάλειας!!!

Η τάση αυτή τα τελευταία χρόνια έχει βρει πολλούς μιμητές στον χώρο των «ακαδημαϊκών», που με ιδιαίτερη προσήλωση αφιερώνουν αρκετό από τον υπερπολύτιμο ακαδημαϊκό χρόνο που διαθέτουν στο να γράφουν και να προκαλούν με τα όποια γραφόμενά τους. Οι προκλήσεις αυτές απευθύνονται στο εσωτερικό της χώρας και προκαλούν ποικίλες αντιδράσεις (ήπιες μέχρι στιγμής). Όμως οι προκλήσεις μεταβάλλονται και σε προσκλήσεις, που απευθύνονται στο εξωτερικό και σε διάφορους επιβουλείς της εθνικής κυριαρχίας και της ειρήνης.

Τα τελευταία παραδείγματα με γραφόμενα που αναφέρονται σε «μακεδονική μειονότητα» στη Βόρεια Ελλάδα, αλλά και στην μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, είναι ιδιαιτέρως χαρακτηριστικά ως προς την ανθελληνική κινητικότητα και την αντεθνική δραστηριότητα που έχουν αναπτύξει συγκεκριμένοι «πατέρες των γραμμάτων», οι οποίοι δυστυχώς έχουν οριστεί από την πολιτεία ως υπεύθυνοι για την ανώτερη και ανώτατη εκπαίδευση των ελληνόπουλων.

Ποιοι είναι όμως αυτοί οι «δάσκαλοι»;

Από πού προέρχονται (ιδεολογικά) και σε τι αποσκοπούν;

Ποιοι «κρύβονται» από πίσω τους;

Γιατί η Ελληνική Πολιτεία δεν αντιδρά στην «πηγή» εθνικών κινδύνων και στην «πληγή» του συγκεκριμένου τύπου ακαδημαϊκών;

Πότε θα βρεθεί κάποιος που να ελέγξει τις ακαδημαϊκές τους δραστηριότητες, αλλά και την οικονομική τους επιφάνεια;

Γιατί να είναι υποχρεωμένοι οι Έλληνες γονείς να στέλνουν τα παιδιά τους σε σχολεία και πανεπιστήμια όπου δρούν ανενόχλητοι ανθέλληνες «δάσκαλοι» οι οποίοι «μεταβάλουν» μέσω ποικίλων πιέσεων τις θέσεις και τα πιστεύω των φοιτητών-μαθητών τους;

Γιατί θα πρέπει άνθρωποι οι οποίοι πληρώνονται αδρά για την παραγωγή επιστημονικού έργου να αναλώνουν τον χρόνο τους (τον οποίο πληρώνει η Ελληνική Πολιτεία) κατά των Ελληνικών Εθνικών συμφερόντων (γεωγραφική κυριαρχία, μειονότητες).

Ποιος προοδευτισμός είναι αυτός που τόσο ανοιχτά (πλέον) τάσσεται κατά της δημοκρατίας και της ελευθερίας ενός ή περισσοτέρων λαών;

Από που «εμπνέονται» οι συγκεκριμένοι «καθηγητές» τα νέα αυτά «ιδεολογήματά» τους;

Πότε, πως και με τι επιστημονικό έργο, γίνανε καθηγητές;

Που αποσκοπούν με όλη αυτή την δραστηριότητα που έχουν αναπτύξει;

Γιατί έχουν καταντήσει (γιατί περί κατάντιας πρόκειται) να έχουν γίνει οι επίσημοι υβριστές και οι κύριοι εχθροί της χώρας μας;

Για ποιόν άραγε λόγο στηρίζουν σιωπηρά την κατάλυση κάθε εθνικής έννοιας και στηρίζουν απροκάλυπτα συγκεκριμένες ομάδες αλητών που καίνε και καταστρέφουν περιουσία του κράτους, αλλά και περιουσίες πολιτών;

Γιατί συνηθίζουν να παρουσιάζονται ως μάρτυρες σε δίκες ταραχοποιών και λοιπών εγκληματικών φυσιογνωμιών, ιδιαίτερα όταν τα εγκλήματα διαπράττονται σε βάρος του τόπου;

Είναι άραγε απλή σύμπτωση πως όλοι αυτοί οι «καθηγητάδες» (που απέχουν πολύ από τον όρο «δάσκαλος») ανήκουν στον ίδιο ιδεολογικό χώρο (βλ. ΣΥΡΙΖΑ), ο αρχηγός του οποίου προ ημερών δήλωσε ότι η ακυβερνησία και το χάος τον βολεύει γιατί έτσι ίσως να γίνει κυβέρνηση;

Πόσοι από αυτούς γνωρίζουν πραγματικά την βόρεια Μακεδονία ή την Θράκη, τους ανθρώπους που κατοικούν εκεί και τα προβλήματά τους;

Πολλά ακούγονται στους πανεπιστημιακούς κύκλους και τις φοιτητικές κοινότητες για την δράση και την «λογική» μερίδας συγκεκριμένων καθηγητών. Τίποτε από αυτά δεν θα ήθελα να μεταφέρω, αλλά έχω μία απορία: εάν ισχύει το 1/100, τότε ΔΕΝ υπάρχουν ακαδημαϊκοί στην χώρα, αλλά εργολάβοι ευρωπαϊκών προγραμμάτων που γίνονται στα πανεπιστήμια, από πανεπιστημιακούς, αλλά και εκτός πανεπιστημίων, από εταιρείες που έχουν δημιουργηθεί και πάλι από πανεπιστημιακούς χρησιμοποιώντας διάφορες «βιτρίνες»!!!

Σχεδόν κανείς δεν τολμά να «αντισταθεί» στην κινητικότητα αυτή των (ελέω υπουργείου Παιδείας) ακαδημαϊκών, που αδίστακτα δραστηριοποιούνται ανοικτά πλέον κατά των Ελληνικών συμφερόντων και του Ελληνικού λαού, προφασιζόμενοι την «σοφία» τους!!! Και όποιος τολμήσει να αρθρώσει, να ψελλίσει κάτι διαφορετικό, τότε ένα ολόκληρο σύστημα (εφημερίδες, περιοδικά, τηλεοράσεις και ραδιόφωνα) του επιτίθεται χαρακτηρίζοντάς τον εθνικόφρονα, φασίστα και άλλα τινά…!!!

Και αναρωτιέμαι, ποιος είναι ο φασίστας τελικά;

Καλό Σαββατοκύριακο Έλληνες, καλόν ύπνο Ελλάδα… καλές οικονομισιές σε σας τους άλλους!!!

Κωνσταντίνος

Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]