Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 29, 2017

Fraport: Απαιτεί με θράσος 70.000.000 €


Εκμεταλλεύεται νομότυπο παραθυράκι της σύμβασης και θα αξιώσει τεράστια αποζημίωση, γιατί τα αεροδρόμια έχουν ελλείψεις, αν και με δική της υπογραφή τα παρέλαβε ως άρτια!!!

Από τη Θεανώ Καρούτα

Ε κεί που μας χρωστάγανε, μας πήραν και το βόδι» λέει ο θυμόσοφος λαός και η ρήση ταιριάζει γάντι στη γερμανική εταιρία Fraport που, σαν να μην έφτανε το γεγονός πως αγόρασε «μπιρ παρά» 14 ελληνικά αεροδρόμια, τώρα ζητά απαιτητικά 70.000.000 ευρώ από το Ελληνικό Δημόσιο για να τα ανακατασκευάσει!

Σύμφωνα με δημοσίευμα του γερμανικού «Spiegel», η εταιρία με περισσό θράσος εκμεταλλεύεται νομότυπο παραθυράκι της σύμβασης και σκοπεύει να αξιώσει την τεράστια αποζημίωση από το ελληνικό κράτος, επειδή οι περιφερειακοί αερολιμένες που της παραχωρήθηκαν αντί του ποσού του 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ έχουν σοβαρές ελλείψεις. Η Fraport, σύμφωνα με το δημοσίευμα, είναι έντονα δυσαρεστημένη και ετοιμάζεται να κάνει χρήση του όρου περί αποζημίωσης -που προβλέπεται σε τέτοια περίπτωση- στο συμβόλαιο που υπέγραψε με το ελληνικό κράτος.

Η κοινοπραξία, με βάση το ρεπορτάζ, ανέθεσε σε ανεξάρτητο πραγματογνώμονα τη σύνταξη μιας έκθεσης για την κατάσταση των αεροδρομίων, η οποία της παραδόθηκε τον Ιούνιο, και μεταξύ άλλων κάνει λόγο για κακές υποδομές (σπασμένες πόρτες και ξεριζωμένες λάμπες) και ελλείψεις σε θέματα ασφαλείας, όπως τα μέσα πυρόσβεσης. Σε ένα πινγκ πονγκ ευθυνών (άραγε στη Fraport πίστευαν πως αν τα αεροδρόμια ήταν... ευρωπαϊκών προδιαγραφών θα τα έπαιρναν αντί πινακίου φακής; Ή πως θα είχαμε ανάγκη να παραχωρήσουμε τη διαχείρισή τους;) ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης είχε εξαπολύσει επίθεση στην εταιρία, κατηγορώντας τη για πλημμελή διαχείριση των δομών.

«Η κοινοπραξία Fraport, που ανέλαβε τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μέχρι στιγμής δεν έχει δώσει καλά δείγματα γραφής, δεν έχει λειτουργήσει καλύτερα τα αεροδρόμια από ό,τι τα λειτουργούσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας» είχε δηλώσει ο υπουργός, για να προσθέσει πως «η Fraport δεν έχει προχωρήσει στις επενδύσεις που όφειλε να προχωρήσει, ενώ έχουμε προβλήματα ακόμη και με την καθαριότητα στις τουαλέτες, που είναι σε πολλά αεροδρόμια χειρότερη απ' ό,τι ήταν στο παρελθόν».

Κωλυσιεργία του υπουργείου

Η εταιρία, από την πλευρά της, είχε απαντήσει στον υπουργό πως «δεν τίθεται θέμα καθυστέρησης στην υλοποίηση των έργων ή στον προγραμματισμό της Fraport Greece» και η μόνη καθυστέρηση έγκειται στην κωλυσιεργία του υπουργείου να εγκρίνει τα σχέδια που έχουν κατατεθεί για το κάθε αεροδρόμιο ξεχωριστά. Εν τω μεταξύ, το «Spiegel» επιχείρησε να επικοινωνήσει τόσο με την εταιρία όσο και με την κυβέρνηση για ένα σχόλιο, ωστόσο αμφότεροι αρνήθηκαν να σχολιάσουν.

"Δημοκρατία"

Σχόλιο ιστολογίου: Μικρή λεπτομέρεια, αλλά όταν η γερμανική Fraport παρέλαβε με υπογραφη και μετά από έλεγχο τα αεροδρόμια, τα είχε βρει όλα σωστά. Τώρα, αναιρεί μονομερώς την υπογραφή της και απαιτεί... αποζημίωση! Μήπως θα έπρεπε πρώτα από όλα να μπούνε στη φυλακή όλοι όσοι υπέγραψαν αυτή την άθλια σύμβαση αποικιακού χαρακτήρα και στη συνέχεια να υπάρξει μονομερής άρση της απόδοσης των αεροδρομίων από την πλευρά της Ελλάδας;


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου



Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...