Γράφει ο Γεωργίου Μιχαήλ
Είναι διαπιστωμένο πως η δημόσια εκπαίδευση στην Ελλάδα (εξαιτίας κυρίως του εκπαιδευτικού προγράμματος που έχει γίνει πεδίο εφαρμογής πειραματισμών έως και ιδεοληπτικών αντιλήψεων) βρίσκεται σε κάκιστη κατάσταση. Όμως, η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ φαίνεται αποφασισμένη να αποδείξει πως υπάρχουν και τα ακόμη χειρότερα για τον πλέον ευαίσθητο τομέα της Παιδείας.
Πρόσφατα, λοιπόν, εμφανίστηκε μια κυβερνητική παρέμβαση, μέσω της οποίας οι κυβερνώντες προσπαθούν να ικανοποιήσουν ένα χρόνιο αίτημα των τουρκοφρόνων της Θράκης, αλλά και της επίσημης τουρκικής εξωτερικής πολιτικής. Η «παρέμβαση» αυτή αφορά στην δημιουργία και λειτουργία δίγλωσσων νηπιαγωγείων, στα οποία θα χρησιμοποιούνται ως γλώσσες επικοινωνίας και εκπαίδευσης η τουρκική και η ελληνική…! Να θεωρήσουμε, άραγε, ως ρατσιστική συμπεριφορά την διαγραφή της Πομακικής και των Ρομά;
Έτσι, με ένα ολοκαίνουργιο πρόγραμμα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, το οποίο θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ, θα γίνει μια απόπειρα να εισαχθεί πιλοτικά η «μητρική» γλώσσα των παιδιών της μειονότητας σε έξι (6) νηπιαγωγεία της Θράκης (3 στην Ροδόπη και 3 στην Ξάνθη). Ουσιαστικά, και δια της πλαγίας οδού, η κυβέρνηση αποπειράται όχι μόνο να εισάγει, αλλά επί της ουσίας να επιβάλει την τουρκική γλώσσα, ως μητρική γλώσσα στους Πομάκους και στους Ρομά!
Το συγκεκριμένο πιλοτικό πρόγραμμα έχει τίτλο «Πιλοτικές παρεμβατικές δράσεις υποστήριξης Μουσουλμανοπαίδων στα Νηπιαγωγεία της Θράκης» και συνολικό προϋπολογισμό 401.594,84 ευρώ.
Ο ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης, με ανακοίνωσή του, γνωστοποίησε πως «στόχος του προγράμματος είναι η ισορροπημένη γλωσσική ανάπτυξη καθώς και η επιδίωξη της κατάκτησης από τα νήπια της γνωστικής επάρκειας στην άνετη χρήση δύο γλωσσών, προφορικά και γραπτά»!!! (στο σημείο αυτό θα πρέπει να ρωτήσουμε τις «διάνοιες» του ΣΥΡΙΖΑ σε ποιο νηπιαγωγείο της Ελλάδας διδάσκεται γραφή στα νήπια…). Στη συνέχεια της ανακοίνωσής του, ο ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης αναφέρεται σε λόγους κοινωνικοποίησης των νηπίων, αλλά και στην «βούληση της Κυβέρνησης της Αριστεράς για τη διασφάλιση της ισότητας των μορφωτικών ευκαιριών»!!! Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης, κ. Χατζηθεοδώρου, ξεκαθάρισε τις προθέσεις αυτής της κυβερνητικής παρέμβασης και συμπλήρωσε την ανακοίνωση δηλώνοντας πως «δεν μπορεί να διδαχθεί και να ενταχθεί στο πρόγραμμα μια γλώσσα που δεν υπάρχει στον γραπτό λόγο, όπως για παράδειγμα τα πομακικά»…!
Ο ΣΥΡΙΖΑ, λοιπόν, όχι μόνο έχει άγνοια για τα ουσιώδη προβλήματα της μειονοτικής εκπαίδευσης, αλλά με την παρέμβασή του επιβάλει την τουρκική γλώσσα σε έλληνες πολίτες (πομάκους και Ρομά) των οποίων την μητρική γλώσσα αυθαίρετα θεωρεί ως ανύπαρκτη γλώσσα, χρησιμοποιώντας το ίδιο «λογικό» επιχείρημα που εμφανίζουν οι τουρκόφρονες της περιοχής όταν προσεγγίζουν πομάκους που συνεχίζουν να χρησιμοποιούν την πομακική γλώσσα!!!
Η Ελλάδα, δεν έχει καμία διακρατική συμφωνία ή διεθνή υποχρέωση να χρησιμοποιήσει ή να επιβάλει την τουρκική γλώσσα στα νηπιαγωγεία… Το Ελληνικό υπουργείο Παιδείας, υπό την παρακολούθηση του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών, τηρεί απαρέγκλιτα τη συνθήκη της Λοζάνης, με βάση την οποία η Ελλάδα υποχρεούται να έχει μειονοτικά δημοτικά σχολεία, καθώς και 2 ιδιωτικά μειονοτικά εκπαιδευτήρια (ένα στην Κομοτηνή και ένα στην Ξάνθη) στον 2ο βαθμό της Εκπαίδευσης.
Γιατί όμως οι ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ προχωρούν πέραν των υποχρεώσεων της χώρας και εισάγουν στα νηπιαγωγεία την τουρκική γλώσσα, χωρίς μάλιστα να υπάρχει κάποια συμφωνία ή αντάλλαγμα από την πλευρά της Τουρκίας;
Μήπως θα πρέπει να θεωρήσουμε πως υπάρχει κάποια μυστική συμφωνία και κάποιο αντάλλαγμα που είναι άμεσα συνδεδεμένο με τα συμφέροντα και ιδιαίτερα με την στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές ή και στην διατήρησή του στην κυβέρνηση μέσω των τριών βουλευτών που έχει στην περιοχή (2 στην Κομοτηνή και ένας στην Ξάνθη);
Ποιος δίνει το δικαίωμα στην συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ να διαγράφουν τα Πομακικά και τα Ρομά και με την κρατική ισχύ να επιβάλουν την τουρκική γλώσσα σε παιδιά πολιτών που δεν την χρησιμοποιούν;
Δεν γνωρίζουν οι άνθρωποι των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ πως αυτή ακριβώς η ενέργειά τους αποτελεί χρόνιο αίτημα των τουρκοφρόνων της Θράκης, το οποίο έχει εκφραστεί δημοσίως και από επίσημους τούρκους αξιωματούχους;
Δεν γνωρίζουν οι κυβερνώντες πως η «ροπή» τους στην πολυπολιτισμικότητα λειτουργεί στον απόλυτο βαθμό ρατσιστικά εις βάρος των Πομάκων και των Ρομά, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί μια έμμεση αλλά λίαν επικίνδυνη παρέμβαση σε θέματα μείζονος εθνικού ενδιαφέροντος;
Δεν γνωρίζουν οι «επαΐοντες» του υπουργείου Παιδείας (ή ό,ποιου άλλου κομματικού και κυβερνητικού μηχανισμού) πως η πολυγλωσσία των μουσουλμανοπαίδων αποτελεί τον κύριο λόγο δυσκολίας παρακολούθησης του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος (καταγράφεται από την αποτυχία στις εξετάσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, στις οποίες υπάρχει εξαίρεση με την ποσόστωση που δεν τιμά το εκπαιδευτικό σύστημα και προσβάλει βάναυσα τα μουσουλμανόπαιδα αφού τα αντιμετωπίζει ως «μαθητές ειδικού χειρισμού»);
Η πολυγλωσσία (πομακικά, ελληνικά, τουρκικά, αραβικά –στα μαθήματα Κορανίου- αλλά και αγγλικά ή άλλες ξένες γλώσσες) δημιουργεί μία σύγχυση στον τρόπο έκφρασης και στην σε ικανοποιητικό επίπεδο επικοινωνία και κοινωνικοποίησή τους. Τα παιδιά των Πομάκων και των Ρομά εξαναγκάζονται κι αυτά να ομιλούν, να επικοινωνούν και να εκπαιδεύονται σε καθημερινή βάση σε τέσσερις –τουλάχιστον- γλώσσες και αυτός είναι και ο λόγος της αποτυχίας τους να παρακολουθήσουν με σχετική επάρκεια – ευκολία την εκπαιδευτική διαδικασία στην πρωτοβάθμια, τη δευτεροβάθμια αλλά και την τριτοβάθμια εκπαίδευση την οποία πολύ συχνά εγκαταλείπουν επειδή δεν έχουν το επαρκές γλωσσικό επίπεδο, όπως αυτό τους επιβλήθηκε από το δημοτικό και το γυμνάσιο – λύκειο.
Οι «διάνοιες» των ΣΥΡΙΖΑ –ΑΝΕΛ προφανώς θεωρούν πως η εξάλειψη των Πομακικών και των Ρομά (δύο μητρικών γλωσσών), θα βοηθήσει στην περαιτέρω κοινωνικοποίηση των μουσουλμανοπαίδων, αλλά και στην επισημοποίηση της τουρκικής γλώσσας στην Ελληνική Παιδεία. Μόνο που θα πρέπει να ξεκαθαρίσουν προς ποια κατεύθυνση θα γίνει αυτή η κοινωνικοποίηση, αφού η τουρκική γλώσσα δεν χρησιμοποιείται στην Ελλάδα!
Εκτός, και εάν η συγκεκριμένη παρέμβαση δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το εκπαιδευτικό ελληνικό σύστημα και δεν προσδοκά να αντιμετωπίσει –επί της ουσίας- το καταγεγραμμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι έλληνες μουσουλμάνοι της Θράκης στο πέρασμά τους από τα ελληνικά σχολεία.
Εάν αυτή η παρέμβαση (έστω και σε πιλοτική, δηλαδή δια της πλαγίας οδού) στοχεύει στην ικανοποίηση απαιτήσεων των μουσουλμάνων βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ (που ψηφίζουν «ναι σε όλα»), οι οποίοι επιτρέπουν την παραμονή του Αλέξη Τσίπρα και του Πάνου Καμμένου στην εξουσία, τότε θα πρέπει να γίνει αντιληπτό σε όλους (και ιδιαίτερα στους ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ) πως κανένας δεν έχει το δικαίωμα να καλύπτει κομματικές ανάγκες του υποχωρώντας σε ζητήματα άμεσα συνδεδεμένα με τα εθνικά συμφέροντα.
Η επιτυχία των τουρκικών επιδιώξεων θεωρείται ως «κατάκτηση», αφού η εισαγωγή της τουρκικής γλώσσας στην λειτουργία των δημόσιων νηπιαγωγείων, είναι ουσιαστικά ο προάγγελος δημιουργίας τουρκικού (ιδιωτικού) πανεπιστημίου στην Κομοτηνή. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να υπενθυμίσουμε (και να τονίσουμε με έμφαση) πως δύο χρόνια μετά την δημιουργία Αλβανικού Πανεπιστημίου στο Κόσοβο, στην περιοχή ξέσπασε ένας τραγικά αιματηρός εμφύλιος πόλεμος (στον οποίο συμμετείχε και η Τουρκία μέσω των μυστικών της υπηρεσιών, μέλος των οποίων αναγνωρίστηκε αργότερα από την Ελλάδα ως διπλωμάτης και διετέλεσε πρόξενος επί της οδού Ιώνων, στο τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής).
Άραγε, αντιλαμβάνονται οι ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ πως επαναλαμβάνουν την ιστορία, ακολουθώντας το «εγχειρίδιο αίματος» της Τουρκίας;
Αντιλαμβάνονται τις ευθύνες τους απέναντι στους πολίτες (πομάκους και Ρομά), αλλά απέναντι και στην ίδια τη χώρα, αφού με δική τους υπογραφή δημιουργείται «μαλακό έρεισμα» πάνω στο οποίο η Τουρκία (δια των τοπικών της εκπροσώπων και εξυπηρετητών) θα προχωρήσει στην κατάθεση ακόμη περισσότερων απαιτήσεων έναντι της Ελλάδας;
Αντιλαμβάνονται οι κομματάνθρωποι πως ο έρωτάς τους με την εξουσία, η ό,ποια προσωπική τους ματαιοδοξία, οι ιδεοληψίες, τα μικροσυμφέροντα και "τα παιχνίδια της κάλπης" δεν μπορούν να προηγούνται των εθνικών συμφερόντων;
Αν δεν μπορούν να αντιληφθούν τα αυτονόητα, θα πρέπει να είναι σίγουροι πως όταν καταπέσει το καθεστώς τους θα βρεθούν στη δυσάρεστη θέση να δικαιολογήσουν τις αποφάσεις - παρεμβάσεις τους ενώπιον της Δικαιοσύνης κι αυτό επειδή στα εθνικά εγκλήματα δεν υπάρχει πολιτική ευθύνη…
ΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΔΕ ΣΤΗΣΕΙ ΚΡΕΜΑΛΕΣ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ ΔΕ ΘΑ ΔΕΙ ΑΠΌ ΠΡΟΔΟΣΊΑ ΣΕ ΠΡΟΔΟΣΊΑ ΤΟΝ ΠΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Πομάκοι και οι Αθίγγανοι, με το σκεπτικό (ο Θεός να το κάνει!) ότι είναι μουσουλμάνοι, έχουν υποχρεωθεί να παρακολουθούν τουρκικά σχολεία ήδη από την εποχή τού Παπάγου. Δεν είναι καινοτομία των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφή