Η επανάσταση άνευ διδασκάλου...
Γράφει ο Κώστας Μαντατοφόρος
Μάθημα 1ον: Εισαγωγή.
Επανάσταση είναι η κάθε γενικευμένη αντίσταση και αντίδραση σε μιά παγιωμένη πολιτική ή κοινωνική, ή και επιστημονική κατάσταση, που έχει επιβληθεί είτε με την βία, είτε με την πάροδο του χρόνου και αποσκοπεί στην ριζική μεταβολή της.
Είναι λάθος να πιστεύουμε πως η επανάσταση ξεκινά βίαια στους δρόμους και στα βουνά.
Μπορεί να μη χρειαστεί ποτέ να φτάσει εκεί.
Μπορεί να είναι ειρηνική, ή ακόμα και παθητική.
Ειδικά στην περίπτωσή μας, που είναι η εξωτερική κατοχή ενός κράτους μέσω μνημονίων και δωσιλογικών κυβερνήσεων, με την βοήθεια ενός λαού απονευρωμένου και αποχαυνωμένου στον καναπέ του, η επανάσταση μπορεί ν' αρχίσει και να τονώσει το ηθικό του καταδυναστευόμενου λαού, ως εξής:
Δεν δεχόμαστε και δεν χρησιμοποιούμε την ορολογία των κατακτητών και των δωσιλόγων.
Η τακτική της έμμεσης νομιμοποίησης της κατάστασης κατοχής, μέσω της διαστροφής των εννοιών και των ευφημιστικών όρων που χρησιμοποιούν διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα, πρέπει να σταματήσει.
Σταματάμε στην καθημερινή μας ζωή μεταξύ μας και παντού αλλού να χρησιμοποιούμε συγκεκριμένες λέξεις με το νόημα που θέλουν αυτοί να τους αποδώσουν.
Δεν λέμε και δεν γράφουμε για "θεσμούς" όταν θέλουμε να αναφερθούμε στην τρόϊκα των τοκογλύφων, και των μικρομεσαίων υπαλλήλων τους που στέλνουν εδώ για έλεγχο. Θεσμός είναι η οικογένεια, θεσμός είναι η δικαιοσύνη, το Σύνταγμα. Θεσμοί δεν είναι οι τοκογλύφοι και τα τσιράκια τους. Λέγοντας "θεσμούς" τους τοκογλύφους, τους νομιμοποιούμε έμμεσα.
Δεν αναφερόμαστε στο "χρέος" χωρίς να σημειώσουμε κάθε φορά την δυσπιστία μας και την ανάγκη ελέγχου του πραγματικού ύψους του.
Δεν δεχόμαστε ως θέσφατα και σαν κανονικούς νόμους τους "νόμους" που ρυθμίζουν τις μνημονιακές μας "υποχρεώσεις" και δεν δεχόμαστε άκριτα την ανάγκη πειθαρχίας μας σε αυτούς, εφ΄ όσον οι περισσότεροι αντιβαίνουν στο Σύνταγμα, δημιουργήθηκαν κατ' εντολή των πιστωτών-τοκογλύφων, ψηφίστηκαν από δωσιλογικές κυβερνήσεις, και ποζάρουν τώρα ως "νόμοι του κράτους", αποτελώντας όχι τον φερετζέ του π@@στη, αλλά τον φερετζέ κάθε ανθρωπάριου με μαντηλάκι.
Δεν δεχόμαστε νεολογισμούς και παπαρολογίες του τύπου "συνταγματικό τόξο", "δημοκρατικό τόξο", και κάθε άλλου είδους "τόξα".
Θα θέλαμε να μένουμε σε στρατόπεδα συγκέντρωσης; Όχι. Σε "hot spots"; Ούτε. Σωστά, αφού βέβαια είναι το ίδιο πράγμα.
Γιατί πρέπει λοιπόν να τα αποκαλούμε "hot spots" όπως θέλει η Κομισιόν και η νεοναζιστική "Ένωση"; Για να μη θυμόμαστε συνέχεια ότι πρόκειται για στρατόπεδα συγκέντρωσης, που λειτουργούν στην χώρα μας γιατί κάποιοι άλλοι έξω από εμάς το αποφάσισαν;
Επιμένουμε στον διαχωρισμό των πολιτικών όχι σε αριστερούς, κεντρώους, δεξιούς, αλλά σε μνημονιακούς και αντιμνημονιακούς.
Ειδικά αυτό το τελευταίο έχει μεγάλη σημασία, διότι τους πολλούς τελευταίους μήνες καλλιεργείται έντεχνα από το σύστημα πως το αντιμνημόνιο ήταν μιά φούσκα, και έληξε, θέλοντας να προεξοφλήσουν την απελπισία και την υποταγή του λαού.
Γενικά μπορούμε να αρχίσουμε την επανάσταση ανεπαίσθητα και ανώδυνα με την σωστή χρήση της φρασεολογίας μας και των εννοιών, αποκρούοντας έτσι συνειδητά και αποτελεσματικά την προπαγάνδα τοκογλύφων και μνημονιακών κυβερνήσεων και ανυψώνοντας μεταξύ μας το ηθικό μας, αφού θα βλέπουμε κάθε φορά πόσοι πολλοί είναι πρόθυμοι να τολμήσουν.
Δεν είναι επικίνδυνο για όσους φοβούνται, δεν θέλει καν σήκωμα από τον καναπέ.
Θέλει απλώς συνειδητοποίηση και πίστη στην αλήθεια και στο δίκιο μας.
Θα κλείσουμε την σημερινή εισαγωγή με ένα απόσπασμα από την "Πολιτική Ανυπακοή" τού Χένρυ Νταίηβιντ Θορώ:
Διάλειμμα!...
Πηγή "Ουδέν Σχόλιον"
Μάθημα 1ον: Εισαγωγή.
Επανάσταση είναι η κάθε γενικευμένη αντίσταση και αντίδραση σε μιά παγιωμένη πολιτική ή κοινωνική, ή και επιστημονική κατάσταση, που έχει επιβληθεί είτε με την βία, είτε με την πάροδο του χρόνου και αποσκοπεί στην ριζική μεταβολή της.
Είναι λάθος να πιστεύουμε πως η επανάσταση ξεκινά βίαια στους δρόμους και στα βουνά.
Μπορεί να μη χρειαστεί ποτέ να φτάσει εκεί.
Μπορεί να είναι ειρηνική, ή ακόμα και παθητική.
Ειδικά στην περίπτωσή μας, που είναι η εξωτερική κατοχή ενός κράτους μέσω μνημονίων και δωσιλογικών κυβερνήσεων, με την βοήθεια ενός λαού απονευρωμένου και αποχαυνωμένου στον καναπέ του, η επανάσταση μπορεί ν' αρχίσει και να τονώσει το ηθικό του καταδυναστευόμενου λαού, ως εξής:
Δεν δεχόμαστε και δεν χρησιμοποιούμε την ορολογία των κατακτητών και των δωσιλόγων.
Η τακτική της έμμεσης νομιμοποίησης της κατάστασης κατοχής, μέσω της διαστροφής των εννοιών και των ευφημιστικών όρων που χρησιμοποιούν διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα, πρέπει να σταματήσει.
Σταματάμε στην καθημερινή μας ζωή μεταξύ μας και παντού αλλού να χρησιμοποιούμε συγκεκριμένες λέξεις με το νόημα που θέλουν αυτοί να τους αποδώσουν.
Δεν λέμε και δεν γράφουμε για "θεσμούς" όταν θέλουμε να αναφερθούμε στην τρόϊκα των τοκογλύφων, και των μικρομεσαίων υπαλλήλων τους που στέλνουν εδώ για έλεγχο. Θεσμός είναι η οικογένεια, θεσμός είναι η δικαιοσύνη, το Σύνταγμα. Θεσμοί δεν είναι οι τοκογλύφοι και τα τσιράκια τους. Λέγοντας "θεσμούς" τους τοκογλύφους, τους νομιμοποιούμε έμμεσα.
Δεν αναφερόμαστε στο "χρέος" χωρίς να σημειώσουμε κάθε φορά την δυσπιστία μας και την ανάγκη ελέγχου του πραγματικού ύψους του.
Δεν δεχόμαστε ως θέσφατα και σαν κανονικούς νόμους τους "νόμους" που ρυθμίζουν τις μνημονιακές μας "υποχρεώσεις" και δεν δεχόμαστε άκριτα την ανάγκη πειθαρχίας μας σε αυτούς, εφ΄ όσον οι περισσότεροι αντιβαίνουν στο Σύνταγμα, δημιουργήθηκαν κατ' εντολή των πιστωτών-τοκογλύφων, ψηφίστηκαν από δωσιλογικές κυβερνήσεις, και ποζάρουν τώρα ως "νόμοι του κράτους", αποτελώντας όχι τον φερετζέ του π@@στη, αλλά τον φερετζέ κάθε ανθρωπάριου με μαντηλάκι.
Δεν δεχόμαστε νεολογισμούς και παπαρολογίες του τύπου "συνταγματικό τόξο", "δημοκρατικό τόξο", και κάθε άλλου είδους "τόξα".
Θα θέλαμε να μένουμε σε στρατόπεδα συγκέντρωσης; Όχι. Σε "hot spots"; Ούτε. Σωστά, αφού βέβαια είναι το ίδιο πράγμα.
Γιατί πρέπει λοιπόν να τα αποκαλούμε "hot spots" όπως θέλει η Κομισιόν και η νεοναζιστική "Ένωση"; Για να μη θυμόμαστε συνέχεια ότι πρόκειται για στρατόπεδα συγκέντρωσης, που λειτουργούν στην χώρα μας γιατί κάποιοι άλλοι έξω από εμάς το αποφάσισαν;
Επιμένουμε στον διαχωρισμό των πολιτικών όχι σε αριστερούς, κεντρώους, δεξιούς, αλλά σε μνημονιακούς και αντιμνημονιακούς.
Ειδικά αυτό το τελευταίο έχει μεγάλη σημασία, διότι τους πολλούς τελευταίους μήνες καλλιεργείται έντεχνα από το σύστημα πως το αντιμνημόνιο ήταν μιά φούσκα, και έληξε, θέλοντας να προεξοφλήσουν την απελπισία και την υποταγή του λαού.
Γενικά μπορούμε να αρχίσουμε την επανάσταση ανεπαίσθητα και ανώδυνα με την σωστή χρήση της φρασεολογίας μας και των εννοιών, αποκρούοντας έτσι συνειδητά και αποτελεσματικά την προπαγάνδα τοκογλύφων και μνημονιακών κυβερνήσεων και ανυψώνοντας μεταξύ μας το ηθικό μας, αφού θα βλέπουμε κάθε φορά πόσοι πολλοί είναι πρόθυμοι να τολμήσουν.
Δεν είναι επικίνδυνο για όσους φοβούνται, δεν θέλει καν σήκωμα από τον καναπέ.
Θέλει απλώς συνειδητοποίηση και πίστη στην αλήθεια και στο δίκιο μας.
Θα κλείσουμε την σημερινή εισαγωγή με ένα απόσπασμα από την "Πολιτική Ανυπακοή" τού Χένρυ Νταίηβιντ Θορώ:
"Όλοι αναγνωρίζουν το δικαίωμα στην επανάσταση, που είναι το δικαίωμα να αρνηθείς πίστη στην κυβέρνηση και να αντισταθείς όταν η εξουσία της ή η ακαταλληλότητά της είναι βαριά και επαχθής".Κουδούνι.
Διάλειμμα!...
Πηγή "Ουδέν Σχόλιον"
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Θαυμάσιο!Μια πραγματική αντι-πλύση εγκεφάλου.Πρότεινε όμως και αντίστοιχες λέξεις Κώστα Μαντατοφόρε, ώστε να συνεννοούμεθα, εκτός αν χρησιμοποιούμε μαζί και τις δύο εκφράσεις, για να γινόμαστε κατανοητοί σε κάθε "συνομιλητή" μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ θα πρότεινα τις εξής αντιστοιχίες:"θεσμοί"/οι αιματορουφήχτρες των φτωχών, το κλιμάκιο των "θεσμών"/οι τετρακέφαλες βδέλλες, μνημόνια/τα μνημόσυνα της Ελλάδος, μνημονιακά προαπαιτούμενα/τα κόλλυβα εις μνήμη μας!!
Κι αν θέλεις, άλλαξέ τες προς το καλύτερο. Κυρίως, αν θέλεις, συμπλήρωσε έναν κατάλογο με τις κυριότερες λέξεις και εκφράσεις που πλένουν τον εγκέφαλο των Ελλήνων, αντιστοιχώντας τες με τις γνήσιες λέξεις και εκφράσεις, "αλατο-πιπερομένες" με το "καυστικό" χιούμορ που σε διακρίνει. Για να "ξελαμπικάρει" σιγά-σιγά ο κάθε θολωμένος εγκέφαλος.
Όλα αρχίζουν από τις προσλήψεις του νου που επιφέρουν αλλαγές, θετικές ή αρνητικές, στη συνείδηση. Άρα πάρα πολύ σωστά λες ότι με τις σωστές λέξεις και έννοιες, μπορούμε να αρχίσουμε την επανάσταση. Και ίσως με τις δεύτερες -τις σωστές έννοιες- να μπορέσουμε και να την ολοκληρώσουμε!
Αλλά θα πρέπει τις αντιστοιχίες που θα προτείνεις πρωταρχικά να τις βλέπουμε στα δικά σου γραπτά.. Φυσικά, θα συντονιστώ, ...όποτε γράφω κάτι.
Η γλώσσα ανέκαθεν ήταν εργαλείο που επιδέξια χρησιμοποιεί κάθε προπαγανδιστική προσπάθεια, όπως επισημάνθηκε από τον παππού του είδους, Edward Bernays. Κάθε φορά που κι εμείς χρησιμοποιούμε αυτό το εργαλείο για να "προπαγανδίσουμε" την αλήθεια, κάνουμε όπως πολύ σωστά γράψατε, μια αναίμακτη επανάσταση που όμως από σιγά σιγά θα επιφέρει στους γύρω μας -που ενδεχομένως να βρίσκονται ακόμα σε κατάσταση μάτριξ -το "ξελαμπικάρισμα του θολωμένου τους εγκεφάλου".
ΑπάντησηΔιαγραφή