Βουτιά 22.000 ποδιών σε 2 λεπτά
Βίαιες στροφές
Βρέθηκαν ίχνη από την συντριβή;
Έρευνα: Zero Hedge, The Guardian, Dahboo777
Απόδοση: "Ας Μιλήσουμε Επιτέλους!"
Καθώς μετατοπίζεται η προσοχή της ειδησεογραφίας από τα αρχικά δεδομένα για την άφαντη πτήση MS804 του αεροσκάφους της EgyptAir, το στίγμα του οποίου εξαφανίστηκε από τα ραντάρ λίγο πριν από την προσγείωση του στις 2:30 π.μ., τοπική ώρα, και για το οποίο και οι Έλληνες ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας αλλά και ο Γάλλος πρόεδρος Ολάντ επιβεβαίωσαν πριν από μερικές ώρες ότι συνετρίβη, το επίκεντρο στρέφεται προς όσα συνέβησαν κατά τις τελευταίες στιγμές της μοιραίας αυτής πτήσης.
Ας δούμε, πρώτα απ' όλα, μέσω της ιστοσελίδας της εφημερίδας "The Guardian", μια ανακεφαλαίωση όλων των στοιχείων που είναι γνωστά μέχρι στιγμής:
• Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι η επικοινωνία χάθηκε ενώ το αεροσκάφος είχε διανύσει ήδη περίπου 16 χιλιόμετρα / 10 μίλια εντός του αιγυπτιακού εναέριου χώρου, στις 02:30 π.μ. τοπική ώρα (00.30 ώρα Γρίνουιτς), ενώ επιτείνονταν οι φόβοι ότι το αεροσκάφος κατέπεσε στη Μεσόγειο. Η Airbus εξέδωσε δήλωση, εκφράζοντας την θλίψη της για την απώλεια του αεροσκάφους.
• Πηγή της ελληνικής πολιτικής αεροπορίας δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο AFP ότι το αεροπλάνο συνετρίβη 130 μίλια από το ελληνικό νησί της Καρπάθου. Αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί, αλλά Αιγύπτιοι αξιωματούχοι της πολιτικής αεροπορίας εκτιμούν πως το αεροσκάφος κατέπεσε στη θάλασσα.
• Η Αίγυπτος έχει ξεκινήσει επιχείρηση αναζήτησης. Τουλάχιστον οκτώ εμπορικά πλοία, καθώς και γαλλικά και ελληνικά αεροσκάφη συμμετέχουν στις επιχειρήσεις έρευνας.
• Δεν υπάρχει μέχρι στιγμής καμία λεπτομέρεια για τα πιθανά αίτια της εξαφάνισης του αεροσκάφους. Ο Αιγύπτιος υπουργός Μεταφορών και αρμόδιος για θέματα Πολιτικής Αεροπορίας, Σερίφ Φάτι, αναμένεται να παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου εντός των επόμενων ωρών. Ο Αιγύπτιος πρωθυπουργός Σερίφ Ισμαΐλ δήλωσε πως είναι πολύ νωρίς για να αποκλειστεί οποιαδήποτε εξήγηση για το περιστατικό, συμπεριλαμβανομένης μιας τρομοκρατικής ενέργειας. Ο δε Γάλλος πρωθυπουργός Μανουέλ Βαλς δήλωσε ότι “καμία θεωρία δεν μπορεί να αποκλειστεί” στα πλαίσια της διερεύνησης της εξαφάνισης.
• Το αεροπλάνο μετέφερε 56 επιβάτες και 10 μέλη του πληρώματος: δύο πιλότους, πέντε μέλη πληρώματος στην καμπίνα και τρία άτομα ως προσωπικό ασφαλείας. Σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία, ανάμεσα στους επιβάτες, δύο βρέφη και ένα παιδί βρίσκονταν στο αεροσκάφος.
• Μεταξύ των επιβατών ήταν 30 Αιγύπτιοι πολίτες, 15 Γάλλοι, δύο Ιρακινοί, ένας Βρετανός, ένας Βέλγος, ένας πολίτης του Κουβέιτ, ένας από την Σαουδική Αραβία, ένας Σουδανός, ένας από το Τσαντ, ένας Πορτογάλος, ένας Αλγερινός και ένας Καναδός.
• Το αεροπλάνο εκτελούσε την πέμπτη πτήση του εκείνη την ημέρα και πετούσε στα 37.000 πόδια περίπου όταν εξαφανίστηκε από τα ραντάρ.
• Η EgyptAir δήλωσε ότι ο κυβερνήτης είχε στο ενεργητικό του 6.275 ώρες πτήσεων, μεταξύ των οποίων 2.101 ώρες με A320, ενώ ο συγκυβερνήτης είχε συμπληρώσει 2.766 ώρες πτήσεων. Το αεροσκάφος κατασκευάστηκε το 2003.
Χάρη στην ελληνική πολιτική αεροπορία, έχουμε στα χέρια μας ένα χρονολόγιο των τελευταίων λεπτών της πτήσης MS804, στο οποίο καταγράφονται οι πολυάριθμες προσπάθειες να επιτευχθεί επαφή με το αεροσκάφος:
• 2:24: Η πτήση 804 της EgyptAir από Παρίσι με προορισμό το Κάιρο εισέρχεται στον ελληνικό εναέριο χώρο και παίρνει την άδεια των Ελλήνων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας για το υπόλοιπο της διαδρομής της.
• 2:48: Η πτήση μεταφέρεται στον επόμενο τομέα ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας και ετοιμάζεται η έξοδός της από τον ελληνικό εναέριο χώρο. Σύμφωνα με την ελληνική πλευρά, "ο πιλότος ήταν ευδιάθετος και ευχαρίστησε τον ελεγκτή στην ελληνική γλώσσα".
• 3:27: Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας στην Αθήνα επιχειρούν να επικοινωνήσουν με το αεροσκάφος, προκειμένου να μεταφέρουν πληροφορίες σχετικά με την αλλαγή των επικοινωνιών και ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας από Αθήνα σε Κάιρο. Παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις, το αεροσκάφος δεν ανταποκρίνεται, οπότε ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας καλεί την συχνότητα κινδύνου, χωρίς ανταπόκριση από το αεροσκάφος.
• 3:29: Το αεροσκάφος βρίσκεται ακριβώς πάνω από το σημείο εξόδου (από το ελληνικό εναέριο χώρο).
• 3:39:40: Το σήμα του αεροσκάφους χάνεται, περίπου 7 μίλια νότια / νοτιοανατολικά του σημείου KUMBI, εντός του FIR Καΐρου. Αμέσως η βοήθεια των ραντάρ της Πολεμικής Αεροπορίας καλείται να εντοπίσει το στόχο, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
• 3:45: Οι διαδικασίες έρευνας και διάσωσης ξεκινούν, ενημερώνοντας ταυτόχρονα την Περιοχή Πληροφοριών Πτήσεων του Καΐρου.
Η πιο κρίσιμη φάση ήταν προφανώς το διάστημα των 2 λεπτών, μεταξύ 3:27 και 3:29, όταν, σύμφωνα με τον Έλληνα υπουργό Άμυνας, όπως επικαλείται η "Guardian", υπήρξε μια δραματική αλλαγή στην συμπεριφορά και την κατεύθυνση του αεροπλάνου.
Ακριβώς σε αυτό το διάστημα των δύο λεπτών, το αεροπλάνο έκανε μια απότομη στροφή 90 μοιρών αριστερά και έπεσε από τα 37.000 πόδια στα 15.000 πόδια, προτού στρίψει 60 μοίρες δεξιά και χαθεί, στα 10.000 πόδια, ενώ είχε διανύσει ήδη 10-15 μίλια (και βρίσκόταν ήδη για 10 λεπτά) εντός του αιγυπτιακού εναέριου χώρου.
Ο Αμερικανός μπλόγκερ Dahboo777, εκτός από ένα διαφωτιστικό ρεπορτάζ σε βίντεο, έχει αναρτήσει εικόνα που δείχνει την καταγραφή των τελευταίων λεπτών της πτήσης, σύμφωνα με το Flight Radar 24: Playback of EgyptAir flight MS804.
Ο Έλληνας υπουργός Άμυνας Πάνος Καμμένος δήλωσε σε δημοσιογράφους στην Αθήνα την Πέμπτη, ότι η Ελλάδα έχει ήδη ετοιμάσει μαχητικά F16 για να συμμετάσχουν στην επιχείρηση για τον εντοπισμό του αεροσκάφους, ξεκινώντας από το νησί της Καπάθου, στο νοτιοανατολικό Αιγαίο.
Οι Έλληνες αξιωματούχοι ευελπιστούν ότι δορυφορικά πλάνα ενδεχομένως να συμβάλουν στον εντοπισμό των υπολειμμάτων της συντριβής.
Στα πλαίσια μιας νέας εξέλιξης, Έλληνας κυβερνητικός αξιωματούχος δήλωσε, σύμφωνα με το "Bloomberg", ότι συντρίμμια ίσως να βρέθηκαν στο αιγυπτιακά χωρικά ύδατα, 50 μίλια νοτιοανατολικά του σημείου όπου το αεροσκάφος της EgyptAir χάθηκε από τα ραντάρ. Πρόκειται για δύο πλαστικά αντικείμενα κόκκινου χρώματος και κάποια άλλα γαλάζιου χρώματος. Η "Guardian" προσθέτει ότι "μια ελληνική φρεγάτα που ερευνά για το χαμένο αεροσκάφος της Egyptair εντόπισε δύο μεγάλα πλαστικά αντικείμενα να επιπλέουν σε θαλάσσια περιοχή 230 μίλια νότια της Κρήτης την Πέμπτη, σύμφωνα με πηγές του ελληνικού υπουργείου Άμυνας". Τα δύο αντικείμενα «μοιάζουν με κομμάτια από πλαστικό λευκού και κόκκινου χρώματος και εντοπίστηκαν κοντά σε μια περιοχή όπου νωρίτερα είχε εκπεμφθεί σήμα από αναμεταδότη», δήλωσαν οι πηγές.
Ωστόσο, μέχρι στιγμής "κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα αν ό,τι έχει εντοπιστεί είναι όντως συντρίμμια από το αεροσκάφος", σύμφωνα με μια πιο πρόσφατη ενημέρωση από τον Έλληνα υπουργό Άμυνας, μέσω του Reuters. Η Ελλάδα έχει επίσης ζητήσει βοήθεια, προκειμένου να επεξεργαστεί πληροφορίες μέσω δορυφόρων, οι οποίες ενδεχομένως σχετίζονται με την μοιραία πτήση.
Εν τω μεταξύ, κάνοντας "την κρίση ευκαιρία", το κοινοβούλιο της Γαλλίας προχώρησε σε δίμηνη παράταση της κατάστασης έκτακτης ανάγκης που είχε τεθεί σε ισχύ από τις επιθέσεις του περασμένου Νοεμβρίου στο Παρίσι. «Η τρομοκρατική απειλή παραμένει σε υψηλά επίπεδα, και η Γαλλία, όπως και η ΕΕ, εξακολουθεί να είναι στόχος», δήλωσε ο υπουργός Εσωτερικών Μπερνάρ Καζενέβ, πριν από την ψηφοφορία.
Η δε Ρωσία έχει ήδη δηλώσει, διά στόματος του επικεφαλής της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ασφαλείας Αλεξάντερ Μπορτνίκοφ ότι η πιθανότερη αιτία για την συντριβή είναι ένα ενδεχόμενο τρομοκρατικό χτύπημα, και καλεί όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη να αναλάβουν κοινή δράση προκειμένου να εντοπιστούν οι δράστες πίσω από την επίθεση, όπως αναφέρει το ρωσικό πρακτορείο RIA Novosti.
Τέλος, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Pravda", o Gerard Feltzer, Γάλλος εμπειρογνώμονας και πρώην πιλότος της γαλλικής πολιτικής αεροπορίας, εκτιμά ότι κατά πάσα πιθανότητα το αεροσκάφος διαμελίστηκε στον αέρα με πολύ μεγάλη ταχύτητα. Αυτό θα μπορούσε να είχε προκληθεί ή από μια τεχνική έκρηξη, ή από μια έκρηξη βόμβας στο εσωτερικό του αεροσκάφους. Στην δεύτερη περίπτωση, σύμφωνα με τον ειδικό, η βόμβα δεν αποκλείεται να είχε μεταφερθεί μέσα στο αεροσκάφος μαζί με το φαγητό για τους επιβάτες.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Βίαιες στροφές
Βρέθηκαν ίχνη από την συντριβή;
Έρευνα: Zero Hedge, The Guardian, Dahboo777
Απόδοση: "Ας Μιλήσουμε Επιτέλους!"
Καθώς μετατοπίζεται η προσοχή της ειδησεογραφίας από τα αρχικά δεδομένα για την άφαντη πτήση MS804 του αεροσκάφους της EgyptAir, το στίγμα του οποίου εξαφανίστηκε από τα ραντάρ λίγο πριν από την προσγείωση του στις 2:30 π.μ., τοπική ώρα, και για το οποίο και οι Έλληνες ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας αλλά και ο Γάλλος πρόεδρος Ολάντ επιβεβαίωσαν πριν από μερικές ώρες ότι συνετρίβη, το επίκεντρο στρέφεται προς όσα συνέβησαν κατά τις τελευταίες στιγμές της μοιραίας αυτής πτήσης.
Ας δούμε, πρώτα απ' όλα, μέσω της ιστοσελίδας της εφημερίδας "The Guardian", μια ανακεφαλαίωση όλων των στοιχείων που είναι γνωστά μέχρι στιγμής:
• Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι η επικοινωνία χάθηκε ενώ το αεροσκάφος είχε διανύσει ήδη περίπου 16 χιλιόμετρα / 10 μίλια εντός του αιγυπτιακού εναέριου χώρου, στις 02:30 π.μ. τοπική ώρα (00.30 ώρα Γρίνουιτς), ενώ επιτείνονταν οι φόβοι ότι το αεροσκάφος κατέπεσε στη Μεσόγειο. Η Airbus εξέδωσε δήλωση, εκφράζοντας την θλίψη της για την απώλεια του αεροσκάφους.
• Πηγή της ελληνικής πολιτικής αεροπορίας δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο AFP ότι το αεροπλάνο συνετρίβη 130 μίλια από το ελληνικό νησί της Καρπάθου. Αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί, αλλά Αιγύπτιοι αξιωματούχοι της πολιτικής αεροπορίας εκτιμούν πως το αεροσκάφος κατέπεσε στη θάλασσα.
• Η Αίγυπτος έχει ξεκινήσει επιχείρηση αναζήτησης. Τουλάχιστον οκτώ εμπορικά πλοία, καθώς και γαλλικά και ελληνικά αεροσκάφη συμμετέχουν στις επιχειρήσεις έρευνας.
• Δεν υπάρχει μέχρι στιγμής καμία λεπτομέρεια για τα πιθανά αίτια της εξαφάνισης του αεροσκάφους. Ο Αιγύπτιος υπουργός Μεταφορών και αρμόδιος για θέματα Πολιτικής Αεροπορίας, Σερίφ Φάτι, αναμένεται να παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου εντός των επόμενων ωρών. Ο Αιγύπτιος πρωθυπουργός Σερίφ Ισμαΐλ δήλωσε πως είναι πολύ νωρίς για να αποκλειστεί οποιαδήποτε εξήγηση για το περιστατικό, συμπεριλαμβανομένης μιας τρομοκρατικής ενέργειας. Ο δε Γάλλος πρωθυπουργός Μανουέλ Βαλς δήλωσε ότι “καμία θεωρία δεν μπορεί να αποκλειστεί” στα πλαίσια της διερεύνησης της εξαφάνισης.
• Το αεροπλάνο μετέφερε 56 επιβάτες και 10 μέλη του πληρώματος: δύο πιλότους, πέντε μέλη πληρώματος στην καμπίνα και τρία άτομα ως προσωπικό ασφαλείας. Σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία, ανάμεσα στους επιβάτες, δύο βρέφη και ένα παιδί βρίσκονταν στο αεροσκάφος.
• Μεταξύ των επιβατών ήταν 30 Αιγύπτιοι πολίτες, 15 Γάλλοι, δύο Ιρακινοί, ένας Βρετανός, ένας Βέλγος, ένας πολίτης του Κουβέιτ, ένας από την Σαουδική Αραβία, ένας Σουδανός, ένας από το Τσαντ, ένας Πορτογάλος, ένας Αλγερινός και ένας Καναδός.
• Το αεροπλάνο εκτελούσε την πέμπτη πτήση του εκείνη την ημέρα και πετούσε στα 37.000 πόδια περίπου όταν εξαφανίστηκε από τα ραντάρ.
• Η EgyptAir δήλωσε ότι ο κυβερνήτης είχε στο ενεργητικό του 6.275 ώρες πτήσεων, μεταξύ των οποίων 2.101 ώρες με A320, ενώ ο συγκυβερνήτης είχε συμπληρώσει 2.766 ώρες πτήσεων. Το αεροσκάφος κατασκευάστηκε το 2003.
Χάρη στην ελληνική πολιτική αεροπορία, έχουμε στα χέρια μας ένα χρονολόγιο των τελευταίων λεπτών της πτήσης MS804, στο οποίο καταγράφονται οι πολυάριθμες προσπάθειες να επιτευχθεί επαφή με το αεροσκάφος:
• 2:24: Η πτήση 804 της EgyptAir από Παρίσι με προορισμό το Κάιρο εισέρχεται στον ελληνικό εναέριο χώρο και παίρνει την άδεια των Ελλήνων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας για το υπόλοιπο της διαδρομής της.
• 2:48: Η πτήση μεταφέρεται στον επόμενο τομέα ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας και ετοιμάζεται η έξοδός της από τον ελληνικό εναέριο χώρο. Σύμφωνα με την ελληνική πλευρά, "ο πιλότος ήταν ευδιάθετος και ευχαρίστησε τον ελεγκτή στην ελληνική γλώσσα".
• 3:27: Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας στην Αθήνα επιχειρούν να επικοινωνήσουν με το αεροσκάφος, προκειμένου να μεταφέρουν πληροφορίες σχετικά με την αλλαγή των επικοινωνιών και ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας από Αθήνα σε Κάιρο. Παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις, το αεροσκάφος δεν ανταποκρίνεται, οπότε ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας καλεί την συχνότητα κινδύνου, χωρίς ανταπόκριση από το αεροσκάφος.
• 3:29: Το αεροσκάφος βρίσκεται ακριβώς πάνω από το σημείο εξόδου (από το ελληνικό εναέριο χώρο).
• 3:39:40: Το σήμα του αεροσκάφους χάνεται, περίπου 7 μίλια νότια / νοτιοανατολικά του σημείου KUMBI, εντός του FIR Καΐρου. Αμέσως η βοήθεια των ραντάρ της Πολεμικής Αεροπορίας καλείται να εντοπίσει το στόχο, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
• 3:45: Οι διαδικασίες έρευνας και διάσωσης ξεκινούν, ενημερώνοντας ταυτόχρονα την Περιοχή Πληροφοριών Πτήσεων του Καΐρου.
Η πιο κρίσιμη φάση ήταν προφανώς το διάστημα των 2 λεπτών, μεταξύ 3:27 και 3:29, όταν, σύμφωνα με τον Έλληνα υπουργό Άμυνας, όπως επικαλείται η "Guardian", υπήρξε μια δραματική αλλαγή στην συμπεριφορά και την κατεύθυνση του αεροπλάνου.
Ακριβώς σε αυτό το διάστημα των δύο λεπτών, το αεροπλάνο έκανε μια απότομη στροφή 90 μοιρών αριστερά και έπεσε από τα 37.000 πόδια στα 15.000 πόδια, προτού στρίψει 60 μοίρες δεξιά και χαθεί, στα 10.000 πόδια, ενώ είχε διανύσει ήδη 10-15 μίλια (και βρίσκόταν ήδη για 10 λεπτά) εντός του αιγυπτιακού εναέριου χώρου.
Ο Αμερικανός μπλόγκερ Dahboo777, εκτός από ένα διαφωτιστικό ρεπορτάζ σε βίντεο, έχει αναρτήσει εικόνα που δείχνει την καταγραφή των τελευταίων λεπτών της πτήσης, σύμφωνα με το Flight Radar 24: Playback of EgyptAir flight MS804.
Ο Έλληνας υπουργός Άμυνας Πάνος Καμμένος δήλωσε σε δημοσιογράφους στην Αθήνα την Πέμπτη, ότι η Ελλάδα έχει ήδη ετοιμάσει μαχητικά F16 για να συμμετάσχουν στην επιχείρηση για τον εντοπισμό του αεροσκάφους, ξεκινώντας από το νησί της Καπάθου, στο νοτιοανατολικό Αιγαίο.
Οι Έλληνες αξιωματούχοι ευελπιστούν ότι δορυφορικά πλάνα ενδεχομένως να συμβάλουν στον εντοπισμό των υπολειμμάτων της συντριβής.
Στα πλαίσια μιας νέας εξέλιξης, Έλληνας κυβερνητικός αξιωματούχος δήλωσε, σύμφωνα με το "Bloomberg", ότι συντρίμμια ίσως να βρέθηκαν στο αιγυπτιακά χωρικά ύδατα, 50 μίλια νοτιοανατολικά του σημείου όπου το αεροσκάφος της EgyptAir χάθηκε από τα ραντάρ. Πρόκειται για δύο πλαστικά αντικείμενα κόκκινου χρώματος και κάποια άλλα γαλάζιου χρώματος. Η "Guardian" προσθέτει ότι "μια ελληνική φρεγάτα που ερευνά για το χαμένο αεροσκάφος της Egyptair εντόπισε δύο μεγάλα πλαστικά αντικείμενα να επιπλέουν σε θαλάσσια περιοχή 230 μίλια νότια της Κρήτης την Πέμπτη, σύμφωνα με πηγές του ελληνικού υπουργείου Άμυνας". Τα δύο αντικείμενα «μοιάζουν με κομμάτια από πλαστικό λευκού και κόκκινου χρώματος και εντοπίστηκαν κοντά σε μια περιοχή όπου νωρίτερα είχε εκπεμφθεί σήμα από αναμεταδότη», δήλωσαν οι πηγές.
Ωστόσο, μέχρι στιγμής "κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα αν ό,τι έχει εντοπιστεί είναι όντως συντρίμμια από το αεροσκάφος", σύμφωνα με μια πιο πρόσφατη ενημέρωση από τον Έλληνα υπουργό Άμυνας, μέσω του Reuters. Η Ελλάδα έχει επίσης ζητήσει βοήθεια, προκειμένου να επεξεργαστεί πληροφορίες μέσω δορυφόρων, οι οποίες ενδεχομένως σχετίζονται με την μοιραία πτήση.
Εν τω μεταξύ, κάνοντας "την κρίση ευκαιρία", το κοινοβούλιο της Γαλλίας προχώρησε σε δίμηνη παράταση της κατάστασης έκτακτης ανάγκης που είχε τεθεί σε ισχύ από τις επιθέσεις του περασμένου Νοεμβρίου στο Παρίσι. «Η τρομοκρατική απειλή παραμένει σε υψηλά επίπεδα, και η Γαλλία, όπως και η ΕΕ, εξακολουθεί να είναι στόχος», δήλωσε ο υπουργός Εσωτερικών Μπερνάρ Καζενέβ, πριν από την ψηφοφορία.
Η δε Ρωσία έχει ήδη δηλώσει, διά στόματος του επικεφαλής της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ασφαλείας Αλεξάντερ Μπορτνίκοφ ότι η πιθανότερη αιτία για την συντριβή είναι ένα ενδεχόμενο τρομοκρατικό χτύπημα, και καλεί όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη να αναλάβουν κοινή δράση προκειμένου να εντοπιστούν οι δράστες πίσω από την επίθεση, όπως αναφέρει το ρωσικό πρακτορείο RIA Novosti.
Τέλος, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Pravda", o Gerard Feltzer, Γάλλος εμπειρογνώμονας και πρώην πιλότος της γαλλικής πολιτικής αεροπορίας, εκτιμά ότι κατά πάσα πιθανότητα το αεροσκάφος διαμελίστηκε στον αέρα με πολύ μεγάλη ταχύτητα. Αυτό θα μπορούσε να είχε προκληθεί ή από μια τεχνική έκρηξη, ή από μια έκρηξη βόμβας στο εσωτερικό του αεροσκάφους. Στην δεύτερη περίπτωση, σύμφωνα με τον ειδικό, η βόμβα δεν αποκλείεται να είχε μεταφερθεί μέσα στο αεροσκάφος μαζί με το φαγητό για τους επιβάτες.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
"Τί κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια" ; Άαα ! συγγνώμη. Στο εναέριο χώρο της Αιγύπτου ήθελα να γράψω. Όλα σχεδιασμένα με απόλυτη ακρίβεια, όσο για τις απώλειες, αυτές τώρα χαρακτηρίζονται "παράπλευρες". Ας θυμηθούμε κάτι ξεχασμένο :
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτόναλντ Ράμσφελντ (υπουργός Άμυνας ΗΠΑ) προς δημοσιογράφους για τους θανάτους αμάχων στο Ιράκ : Ξέρετε πόσοι πεθαίνουν κάθε μέρα στα τροχαία ;
Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις μπήκε στο FIR της Αιγύπτου χάθηκε ... στα 37.000 πόδια !!! Προηγουμένως πέρασε από πάνω μας !
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά, εντάξει, σύμπτωση !
Τί κάνει νιάου-νιάου στο FIR της Αιγύπτου ;;;
Οι τουρκομογγολοι αραγε θα "συμβαλλουν" στην ερευνα;
ΔιαγραφήΥποτιθεται οτι μιλαμε για "αμφισβητουμενα υδατα"!
Λεμε τωρα!
ΓΜ