Νέο παραλήρημα εναντίον της Ελλάδας από τον ψευδομουφτή Ξάνθης
Ανθέλληνας με βούλα ο μουφτής - τσίρκο που παραληρεί…
Σε παραλήρημα εναντίον της Ελλάδας και υπέρ του «τουρκισμού» επιδόθηκε ο ψευδομουφτής Ξάνθης Αχμέτ Μετέ σε συνέδριο στο Πανεπιστήμιο «19 Μαΐου» της Σαμψούντας που διοργάνωσε η Κοινότητα Βαλκανικών Ερευνών, που κινεί τον Νεο-οθωμανικό αλυτρωτισμό στα Βαλκάνια, με τίτλο «Η τουρκική ταυτότητα των μουσουλμάνων στη Δυτική Θράκη».
Ο Αχμέτ Μετέ ο οποίος προεδρεύει και της λεγόμενης «Συμβουλευτικής Επιτροπής Τούρκων Δυτικής Θράκης» εμφανίστηκε με το σύνθημα για μια μεγάλη «δυνατή Τουρκία».
«Αν η Τουρκία είναι δυνατή, είμαστε και εμείς δυνατοί . Όταν η Τουρκία εξασθενεί, ασφυκτιούμε. Πρέπει να εργαστούμε για μια δυνατή Τουρκία γιατί δεν περιμένει βοήθεια μόνο η Δυτική Θράκη, αλλά όλος ο ισλαμικός κόσμος, που αισθάνεται ότι είναι Τούρκος», τόνισε.
Ο Αχμέτ Μετέ που κρίνοντας από το πρόγραμμα δραστηριοτήτων του περνά το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του στην Τουρκία δίνει πραγματική μάχη ώστε να εξασφαλίσει το «χρίσμα» του νέου θρησκευόμενου βαθέως κράτους που δημιουργείται στην Τουρκία από τον Ταγίπ Ερντογάν και να εξασφαλίσει έτσι την υποστήριξη του αν και για χρόνια υπήρξε ο εκλεκτός του στρατιωτικοπολιτικού κεμαλικού κατεστημένου και των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών.
Ανοίγοντας τις εργασίες του Συνεδρίου ο πρόεδρος της «Κοινότητας Βαλκανικών Ερευνών» Ιλκάϊ Ερκέν έσπευσε να θέσει το πλαίσιο της συζήτησης για την Θράκη: «Τα Βαλκάνια, όχι μόνο η Δυτική Θράκη, είναι ένας τόπος πολύ πιο κοντινός μας από όσο νομίζουμε. Παραιτηθήκαμε για κάποιο λόγο επί χρόνια από πολλές περιοχές, έτσι απομακρυνθήκαμε κι από τα Βαλκάνια. Πού είναι η Δυτική Θράκη; Σε τι γλώσσα μιλούν εκεί οι άνθρωποι; Πώς είναι η ζωή τους; Είναι πολλά τα ερωτήματα που υπάρχουν».
Ο ψευδομουφτής Ξανθής πήρε τον λόγο για να εξαπολύσει οξύτατη επίθεση εναντίον της Ελλάδας, κάνοντας λόγο για πολιτικές ενσωμάτωσης που εφαρμόζει η Ελλάδα και έσπευσε να παρουσιάσει την δική του εκδοχή για την Συνθήκη της Λωζάνης και την ανταλλαγή των πληθυσμών, κάνοντας λόγο για τους «Τούρκους που θυσιάστηκαν».
«Οι Τούρκοι μουσουλμάνοι της Δυτικής Θράκης είναι Τούρκοι, οι οποίοι ξέμειναν στην Ελλάδα από σεβασμό στο Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολης και σε πέντε παπάδες. Αυτό θέλω να υπογραμμίσω ιδιαιτέρως. Οι ανταλλαγέντες πρόσφυγες τράβηξαν πολλά, ιδίως οι δύο πρώτες γενιές υπέφεραν πολύ. Όσο για την τρίτη γενιά, συνεχίζει τη ζωή της, όπως εσείς, ως πολίτες της Τουρκικής Δημοκρατίας, κάτω από την τουρκική σημαία. Αλλά η μουσουλμανική μειονότητα στη Δυτική Θράκη υποφέρει εδώ και περισσότερα από 100 χρόνια, υπέφεραν οι πατεράδες μας, υποφέρουμε εμείς, υποφέρουν και τα παιδιά μας. Με δύο λόγια, εγώ μεγάλωσα μέσα σε ένα κλίμα νόστου, τα παιδιά μου τα μεγαλώνω νοσταλγώντας. Νοσταλγώ την ταυτότητα, τα τζαμιά, το χώρο, νοσταλγώ το καθετί».
Το ανθελληνικό ξέσπασμα του Μετέ δεν είναι πρωτόγνωρο πάντως καθώς έχει μείνει ανεξέλεγκτος να διευθύνει ένα δίκτυο «ιμάμηδων» στην Ξανθή αλλά και στην Ροδόπη και με άφθονο χρήμα και την φανερή υποστήριξη του Τουρκικού Γενικού Προξενείου να δημιουργεί δομές ακόμη και εκπαιδευτικές προκειμένου να παραμείνει η Μειονότητα ελεγχόμενη από συγκεκριμένα κέντρα.
Ο ίδιος ο Μετέ μαζί με το κόμμα ΚΙΕΦ αλλά και τους «συλλόγους» που έχουν ξεφυτρώσει σαν μανιτάρια στην Θράκη δημιουργούν δίκτυο πολιτικής, οικονομικής και θρησκευτικής χειραγώγησης της μειονότητας.
Ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να αισθάνεται ευτυχής επειδή η μειονότητα ψήφισε μαζικά τους υποψήφιους βουλευτές του στις τελευταίες εκλογές, δεν αντιλαμβάνεται όμως ότι η κυβερνητική πλειοψηφία (με την συμμετοχή του κατά τα άλλα τουρκοφάγου Πάνου Καμμένου) στηρίζεται σε τρεις μειονοτικούς βουλευτές, και έτσι είναι ανά πάσα στιγμή εκβιάσιμη από το «κέντρο» που χειραγώγησε την μειονοτική ψήφο.
Το μήνυμα εξάλλου το έστειλε το τουρκικό Προξενείο στις ευρωεκλογές, όταν κατεύθυνε μαζικά την μειονοτική ψήφο στο κόμμα ΚΙΕΦ το όποιο αναδείχθηκε πρώτο στην Ξάνθη και στην Ροδόπη.
Εντύπωση (θετική) πάντως προκαλεί το γεγονός ότι στις δηλώσεις αυτές υπήρξε αντίδραση από το ΥΠΕΞ, με εντολή προφανώς του Νίκου Κοτζιά.
«Εμπρηστικές πρωτοβουλίες και δηλώσεις που αποσκοπούν στο να δημιουργήσουν κλίμα αναστάτωσης και αβεβαιότητας προφανώς δεν βοηθούν κανέναν, ούτε βεβαίως το ακροατήριο στο οποίο απευθύνονται» ήταν η αντίδραση του ΥΠΕΞ στα όσα συνέβησαν στην Σαμψούντα, με τον εκπρόσωπο του ΥΠΕΞ Στράτο Ευθυμίου να επισημαίνει ότι η Ελλάδα ακολουθεί πολική ισοπολιτείας και ισονομίας για όλους τους πολίτες και η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης απολαμβάνει πλήρως όλα τα δικαιώματα της και αναπτύσσεται απρόσκοπτα.
Πηγή Liberal
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
"Οι Τούρκοι μουσουλμάνοι της Δυτικής Θράκης είναι Τούρκοι, οι οποίοι ξέμειναν στην Ελλάδα από σεβασμό στο Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολης και σε πέντε παπάδες. Αυτό θέλω να υπογραμμίσω ιδιαιτέρως. Οι ανταλλαγέντες πρόσφυγες τράβηξαν πολλά, ιδίως οι δύο πρώτες γενιές υπέφεραν πολύ. Όσο για την τρίτη γενιά, συνεχίζει τη ζωή της, όπως εσείς, ως πολίτες της Τουρκικής Δημοκρατίας, κάτω από την τουρκική σημαία. Αλλά η μουσουλμανική μειονότητα στη Δυτική Θράκη υποφέρει εδώ και περισσότερα από 100 χρόνια, υπέφεραν οι πατεράδες μας, υποφέρουμε εμείς, υποφέρουν και τα παιδιά μας. Με δύο λόγια, εγώ μεγάλωσα μέσα σε ένα κλίμα νόστου, τα παιδιά μου τα μεγαλώνω νοσταλγώντας. Νοσταλγώ την ταυτότητα, τα τζαμιά, το χώρο, νοσταλγώ το καθετί».
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ψευτομουφτης αντιγραφει επι λεξει αυτα που καποτε ελεγαν οι
νεοτουρκοι.Και μονο το γεγονος οτι δηθεν οι τουρκοι σεβαστηκαν το
Πατριαρχειο Κωνσταντινουπολεως, αποδεικνυει οτι η μειονοτητα δεν ειναι
τουρκικη,διοτι οι τουρκοι ουδεποτε το σεβαστηκαν!
Τι ελεγαν λοιπον οι υπανθρωποι πριν ενα αιωνα περιπου;
Από τον Αύγουστο 1908 είχαν ήδη φανεί οι ενδείξεις των προθέσεων των
Τούρκων εναντίον της Ελλάδας από τις δηλώσεις του Τούρκου πρέσβη στην Αθήνα :
«Η Νέα Τουρκία θέλει να διαλύσει κάθε σύγχυση μεταξύ των δύο
εθνοτήτων(Ελλάδας-Τουρκίας).Θέλει να καταλάβουν οι Έλληνες ότι οι
Οθωμανοί ελληνικής καταγωγής είναι οριστικά Οθωμανοί και όχι Έλληνες.
Το Οικουμενικό Πατριαρχείο οφείλει να παύσει να είναι μία ελληνική
εστία.Οι Οθωμανοί μόνοι αφέντες στο σπίτι τους,θα επιβάλλουν την θελησή
τους σε όλους.»
Οσο για τον "σεβασμο" των τουρκοφρονων- στους οποιους βεβαια δεν
συμπεριλαμβανονται οι Ελληνες Μουσουλμανοι- προς το Οικουμενικο
Πατριαρχειο, υπαρχει το σημαντικό απόσπασμα της αναφοράς του ύπατου
αρμοστή της Γαλλίας στην Κωνσταντινούπολη, Ζες Κυρελί, στον πρωθυπουργό
του Ερριό (Herriot) την 25/11/1924:
«...η πρόθεση της κυβέρνησης της Άγκυρας είναι να εκλέγει ενα δικό της
δημιούργημα,να μετατρέψει το Πατριαρχείο Φαναρίου σε τουρκικό
Πατριαρχείο,να ελαττώσει την εξουσία και το γόητρο του,και να
υποκαταστήσει σιγά-σιγά την ελληνική γλώσσα με την τουρκική.
Ο υποψήφιος της θα ήταν ο Μητροπολίτης Μάτσκας *, κοντά στην
Τραπεζούντα,ο οποίος προσέφερε υπηρεσίες στους Τούρκους κατά την
διάρκεια του πολέμου της ανεξαρτησίας**, οργανώνοντας νοσοκομεία και
περιθάλπτοντας τους τραυματίες.»
*Πρόκειται για τον μητροπολίτη Ροδόπολης Πόντου, Κύριλλο, που ήταν ο επιθυμητός της τουρκικής κυβέρνησης
**Το κίνημα του Κεμάλ σε ελληνικότατες περιοχές 3000 ετών,όπου η πλειοψηφία του πληθυσμού ήταν ελληνική, και το εμπόριο και η οικονομία ανθούσε φιλήσυχα και ειρηνικά θεωρούταν ακόμα και τότε ως «κίνημα ανεξαρτησίας»
ΓΜ
και το κερασακι στη τουρτα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Νεότουρκοι μετά την Συνθήκη του Βουκουρεστίου(10 Αυγούστου 1913 )
κάλεσαν τον στρατηγό Λίμαν φον Σάντερς και του ανέθεσαν να επιθεωρήσει
την Ανατολική Θράκη και να γνωμοδοτήσει για το πως θα μπορέσει να
αμυνθεί εναντίον της «εχθρικής επιδρομής».
Αυτός από την Κωνσταντινούπολη γύρισε τα σύνορα,και μέσω Αδριανουπόλεως
, Αίνου και Καλλιπόλεως ήρθε στην Ραιδεστό όπου διακήρυξε δημόσια ότι
«είναι ανάγκη να γίνουν οχυρωματικά έργα προς τις δύο πλευρές των
συνόρων και προς τον Εύξεινο Πόντο, αλλά δεν αρκούν αυτά.
Για να κατοικείτε ήσυχοι και ανενόχλητοι στο έδαφος τούτο,πρέπει να
συμπήξετε καθαρώς μουσουλμανικό όγκο...προς τούτο πρέπει να εκδιώξετε
εξ’αυτής τις ξένες εθνικότητες και ιδίως τους Έλληνες που κρατούν στα
χέρια τους όλο τον οικονομικό πλούτο της χώρας».
Αμέσως μετά τις δηλώσεις αυτές δημιουργήθηκε στην Ραιδεστό η «Επιτροπή Εξώσεως των Ελλήνων».
Τα σχέδια της επιτροπής ετέθησαν σε εφαρμογή από το φθινόπωρο του 1913.
Τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν ήταν η εκδίωξη των Ελλήνων κατοίκων,ο
εξαναγκασμός τους να φύγουν,οι εκτοπισμοί,οι επιθέσεις και η πολιορκία
χωριών,και η τρομοκρατία με κάθε είδους απειλές.
Τα σχέδια αυτά εφαρμόστηκαν από το 1913 μέχρι και το 1919!
Οι τουρκικές αρχές έλεγαν στους προκρίτους:
«Μέσα σε 24 ώρες δεν θα μείνει κανείς σας εδώ.Με ποιόν τρόπο προτιμάτε να φύγετε;Με ξύλο ή με σκότωμα;».
Οι απειλές και η τρομοκρατία δεν περιορίστηκαν μόνο στην ύπαιθρο αλλά
επεκτάθηκαν και στις πόλεις.Στην Ραιδεστό σχεδόν οι μισοί κάτοικοι
αναγκάστηκαν να εκπατριστούν το 1914.
Από τα 250 ελληνικά καταστήματα έμειναν μόνο τα 20!Οι κάτοικοι των
χωριών έφθαναν γυμνοί έχοντας υποφέρει τα πάνδεινα στην Ραιδεστό και
αφού είχαν χάσει όλα τα υπάρχοντά τους.
Ζητούσαν από τις αρχές λίγο ψωμί για να μην πεθάνουν και η απάνθρωπη
απάντηση ήταν: (Γκερμπενσιλάρ) =να ψοφήσουν!!
Τοσο υπεφεραν οι τουρκοφρονες σου, ψευτομουφτη!!
Πηγή : «Έχω όπλο την αγχόνη....(Μουσταφά Κεμάλ, Σεπτέμβριος 1919)»
Χάρης Τσιρκινίδης
ΓΜ
Ο μουφτής απλώς διεκδικεί την εθνική του ταυτότητα και τίποτα παραάνω. Τα ίδια με τον μουφτή λεν κατά καιρούς και διάφοροι Έλληνες της Αλβανίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σε στεναχωρήσω, αλλά σύμφωνα με τη συνθήκη της Λωζάνης, που υπέγραψε ΚΑΙ η Τουρκία, στην Ελληνική Θράκη δεν υπάρχουν εθνικά τουρκοι, αλλά έλληνες μουσουλμάνοι... Όσο για τους Έλληνες της Αλβανίας, είναι διεθνώς αναγνωρισμένη εθνική ελληνική μειονότητα. Χάλια σε έκανα, αλλά ξέρεις, είναι και οι διεθνείς αποφάσεις και συμφωνίες...
Διαγραφή