Οι τρεις στόχοι των αποδομητών της Ιστορίας
Γράφει ο Κωνσταντίνος Χολέβας
Η Ιστορία του Ελληνισμού αποδομείται συστηματικά από ιδρύματα, ΜΜΕ, καθηγητές ΑΕΙ και άλλους, οι οποίοι επιχειρούν να αλλοιώσουν την ελληνική και ορθόδοξη χριστιανική ταυτότητά μας. Το Υπουργείο Παιδείας υπό τη σημερινή πολιτική ηγεσία του και οι υπεύθυνοι του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία εκφράζουν θέσεις ανιστόρητες, ατεκμηρίωτες και υποσκάπτουν την ελληνορθόδοξη παράδοση του λαού μας. Μαζί με το μάθημα των Θρησκευτικών αναμένεται να δεχθεί σφοδρή επίθεση και η σχολική διδασκαλία της Ιστορίας. Επιδίωξη των αποδομητών είναι στα Θρησκευτικά να υποβαθμισθεί η Ορθοδοξία και να διδαχθεί η Πανθρησκεία υπό τη μορφή ενός πολυθρησκειακού συνονθυλεύματος, στη δε Ιστορία να αμφισβητηθεί η διαχρονική συνέχεια του Ελληνισμού και να προβληθεί το ελληνικό έθνος ως δυτικό δημιούργημα του 1789.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Η Ιστορία του Ελληνισμού αποδομείται συστηματικά από ιδρύματα, ΜΜΕ, καθηγητές ΑΕΙ και άλλους, οι οποίοι επιχειρούν να αλλοιώσουν την ελληνική και ορθόδοξη χριστιανική ταυτότητά μας. Το Υπουργείο Παιδείας υπό τη σημερινή πολιτική ηγεσία του και οι υπεύθυνοι του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία εκφράζουν θέσεις ανιστόρητες, ατεκμηρίωτες και υποσκάπτουν την ελληνορθόδοξη παράδοση του λαού μας. Μαζί με το μάθημα των Θρησκευτικών αναμένεται να δεχθεί σφοδρή επίθεση και η σχολική διδασκαλία της Ιστορίας. Επιδίωξη των αποδομητών είναι στα Θρησκευτικά να υποβαθμισθεί η Ορθοδοξία και να διδαχθεί η Πανθρησκεία υπό τη μορφή ενός πολυθρησκειακού συνονθυλεύματος, στη δε Ιστορία να αμφισβητηθεί η διαχρονική συνέχεια του Ελληνισμού και να προβληθεί το ελληνικό έθνος ως δυτικό δημιούργημα του 1789.
Η απορθοδοξοποίηση των Θρησκευτικών και ο αφελληνισμός της Ιστορίας βαδίζουν παράλληλα και συντονισμένα. Και ενώ πλησιάζουμε προς το 2021, οπότε θα εορτάσουμε τα 200 χρόνια από το 1821, η Ελληνική Επανάσταση διδάσκεται ελάχιστα ή καθόλου στα Πανεπιστήμιά μας.
Η αποδόμηση της Ιστορίας έχει τρεις εμφανείς στόχους:
Α) Να ωραιοποιήσει την Οθωμανική Αυτοκρατορία και να μάς κάνει να ξεχάσουμε τα εγκλήματα των Τούρκων ανά τους αιώνες. Υπακούοντας στο μορφωτικό πρωτόκολλο που υπέγραψαν οι Γ. Α. Παπανδρέου και Ισμαήλ Τζεμ και στην πρόσφατη συμφωνία του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα με τον Τούρκο ομόλογό του Νταβούτογλου, οι μεταμοντέρνοι ιστορικοί προσπαθούν να παρουσιάσουν την Οθωμανική Αυτοκρατορία σαν μία δήθεν πολυπολιτισμική κοινωνία όπου ζούσαν … αρμονικά οι εθνικές και θρησκευτικές ομάδες. Για την Γενοκτονία των Ποντίων και Μικρασιατών χαρακτηριστική είναι η φράση της Μ. Ρεπούση περί «συνωστισμού» και η άρνηση του Νίκου Φίλη να χαρακτηρίσει τα γεγονότα ως Γενοκτονία.
Η αθώωση των Οθωμανών και των Νεοτούρκων για μαζικά εγκλήματα, ανασκολοπισμούς, βιαίους εξισλαμισμούς, κεφαλικούς φόρους, καταδίκες Νεομαρτύρων, βάρβαρα βασανιστήρια και άλλα παρόμοια και η αμφισβήτηση της γενοκτονικής πολιτικής των Νεοτούρκων είναι μέσο για να αναγκασθούμε να αγαπήσουμε τη σημερινή Τουρκία και να πούμε: Αφού στο παρελθόν περνούσαμε καλά με τους Τούρκους, ας δεχθούμε και σήμερα να μοιράσουμε στα δύο τη Θράκη, το Αιγαίο και την Κύπρο.
Μεγάλη επίθεση εν προκειμένω δέχεται το Κρυφό Σχολειό, διότι οι αποδομητές θέλουν να παρουσιάσουν τους Οθωμανούς ως δήθεν ανεκτικούς και προστάτες της ελληνικής παιδείας! Ευτυχώς στις πολλές ιστορικές πηγές για τον διωγμό της παιδείας μας από το 1430 έως και το 1912 και για την προσφορά της Εκκλησίας μας στην εκπαίδευση των ελληνοπαίδων ήλθε να προστεθεί το εξαιρετικό επιστημονικό πόνημα του Γεωργίου Κεκαυμένου «Το Κρυφό Σχολειό: Το Χρονικό μιας ιστορίας» (Εναλλακτικές Εκδόσεις). Τα 42 ντοκουμέντα του βιβλίου πείθουν τους καλόπιστους και αποστομώνουν τους κακόπιστους.
Β) Ο δεύτερος στόχος είναι η άρνηση του εθνικού, μορφωτικού, κοινωνικού και απελευθερωτικού ρόλου της Ορθοδόξου Εκκλησίας και η αναγνώριση του Δυτικού Διαφωτισμού ως της πνευματικής μήτρας, η οποία γέννησε τον Νέο Ελληνισμό. Δεν υποτιμώ τον Διαφωτισμό και την πολιτική του έκφραση, τη Γαλλική Επανάσταση του 1789, αλλά είναι τεράστιο λάθος να θεωρούν ορισμένοι την Μεγάλη Ελληνική Επανάσταση ως γνήσιο τέκνο της Γαλλικής. Ο Διαφωτισμός είχε πολλά αντιχριστιανικά στοιχεία, η δε Γαλλική Επανάσταση κατεδίωξε τη Χριστιανική Πίστη και κατήργησε επί αρκετά χρόνια το Χριστιανικό Ημερολόγιο. Αντιθέτως η Ελληνική Επανάσταση του 1821 κηρύχθηκε από πιστούς Ορθοδόξους Χριστιανούς υπό την Εκκλησία, για την Ορθοδοξία, με τον Επίσκοπο και τον παπά να αγωνίζονται στην πρώτη γραμμή.
Οι φανατικοί οπαδοί του Δυτικού Διαφωτισμού παραγνωρίζουν την ανάπτυξη των επιστημών στην υπόδουλη Ελλάδα και την ύπαρξη πολλών επαναστατικών κινημάτων των Ελλήνων αμέσως μετά την Άλωση της Πόλης. Δεν περίμενε τον Δυτικό Διαφωτισμό για να διδάξει π.χ. Αστρονομία το 1710 ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Χρύσανθος, ούτε περίμεναν τη Γαλλική Επανάσταση οι πρόγονοί μας, οι οποίοι είχαν ήδη οργανώσει δεκάδες επαναστατικά κινήματα. Οι αποδομητές της Ιστορίας υποτιμούν ή αγνοούν τη θυσία των Νεομαρτύρων και το κήρυγμα του Πατροκοσμά. Χωρίς, όμως, αυτές τις αγιασμένες μορφές, θα είχαμε τουρκέψει!
Γ) Ο τρίτος στόχος των αποδομητών είναι η πλήρης αμφισβήτηση της ιστορικής συνέχειας του Ελληνισμού. Θεωρούν ότι επί Τουρκοκρατίας δεν υπήρχε εθνική συνείδηση και ότι ήλθαν οι Ευρωπαίοι Διαφωτιστές τον 18ο αιώνα και την κατασκεύασαν. Παράλληλα παρερμηνεύουν την παρουσία γλωσσικών ιδιαιτεροτήτων σε κάποιες περιοχές. Λησμονούν ότι και οι αρβανιτόφωνοι το 1821 και οι σλαβόφωνοι-δίγλωσσοι κατά τον Μακεδονικό Αγώνα αποδείχθηκαν ισχυρότατοι υπερασπιστές του Ελληνισμού και της εθνικής μας υποστάσεως
.
Μιλούν για εθνογένεση το 1821 και αγνοούν ή θέλουν να αγνοούν τις πολυάριθμες ιστορικές πηγές που αποδεικνύουν ότι και επί Ρωμανίας/Βυζαντίου και επί Τουρκοκρατίας (και Ενετοκρατίας) διατηρήθηκε με αίμα και θυσίες η ελληνική συνείδηση. Όποιος παρέμενε Ορθόδοξος στα δύσκολα εκείνα χρόνια παρέμενε Έλληνας. Όποιος εξισλαμιζόταν ή εκλατινιζόταν έχανε και την εθνική του συνείδηση. Η Ορθοδοξία διαφύλαξε την ελληνικότητα ακόμη κι όταν χανόταν η ελληνική γλώσσα. Στα χωριά της Καππαδοκίας, όπου γεννήθηκαν ο Άγιος Αρσένιος και ο Άγιος Παίσιος ο Αγιορείτης, ζούσαν πολλοί τουρκόφωνοι. Μόνον η Ορθόδοξη Θεία Λειτουργία ετελείτο στα ελληνικά και αυτό τους θύμιζε επί αιώνες ότι είναι Ρωμηοί, δηλαδή Ορθόδοξοι Έλληνες.
Ας προστατεύσουμε, λοιπόν, τα Ορθόδοξα Θρησκευτικά και την Ελληνική Ιστορία.
Άρθρο στην εφημερίδα ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΛΗΘΕΙΑ, 4 Μαΐου 2016
Πηγή "Αντίβαρο"
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Αυτοί που κήρυξαν παράνομο ακόμη και το όνομα Έλλην και του κατέσχεαν την ακίνητη του περιουσία μόνο και μόνο γιατί δήλωνε Ελληνας να υποστηρίζουν πως διέσωσαν τον Ελληνισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι τυχαίο πως οι τελευταίοι που ασπάστηκαν τον χριστιανισμό ήταν οι Ελληνες ,ούτε ότι πρώτοι τον ασπάστηκαν οι Γότθοι και Γαλάτες!
Φυσικά και η Ρεμπούση μαζί με όλο το νεοτεριστικό νιού-στορυ θέλουν η ιστορία να αναθεωρηθεί διότι τα μίση δεν εξυπηρετούν τον κοσμοπολιτισμό της παγκοσμιοποιημένης ελεύθερης αγοράς κρέατος του Καπιταλισμού που με αιχμή τον Φασισμό και τον Εθνικισμό σπρώχνουν τους Λαούς στης μυλόπετρες ενός νέου παγκοσμίου πολέμου.
Αφήστε της θεατρικές αντιπαραθέσεις μεταξύ σας αφού εσείς ήσασταν οι δεσπότες που όριζαν και ορίζουν την σφαίρα.
Π.Τ.
Λοιπον ,εχω προσεξει ιδιαιτερα τα σχολια σου και θα προσπαθησω να
Διαγραφήκανω μια πολυ ηρεμη αποδομηση των επιχειρηματων σου!
Ας δουμε μερικες ιστορικες αναφορες με πηγες για να καταλαβουμε
τι σημαινει "ειδωλολατρης" και πως αντιμετωπιζοταν!
Ο Μέγας Κωνσταντίνος κατηγορείται ότι απαγόρευσε τη λατρεία και
έκλεισε ναούς.
Οι μόνοι ναοί που έκλεισε ήταν της Αφροδίτης στην Ηλιούπολη, για
συγκεκριμένους λόγους.
Εν τούτοις ο Μέγας Κωνσταντίνος επέτρεψε την ίδρυση εθνικών ναών.
(Ζώσιμος 2,31 - Aurel. Victor, Caesares, 40 - Orelli, Iscriptiones
latinae, III, αρ. 55880)
Αλήθεια είναι ότι μόνο το ιερό της Αφροδίτης στην Άφακα
του Λιβάνου κατεδάφισε ο Μέγας Κωνσταντίνος.
(Ευσέβιος Βίος Κωνσταντίνου, Γ’,55),
διότι εκεί εκπορνεύονταν όχι μόνο γυναίκες αλλά και άνδρες
γύννιδες (τραβεστί)!!
[Οι τελευταίοι Εθνικοί Pierre Chuvin, Harvard University Press / μετάφραση Ο. Χειμωνίδου, ελλ. εκδ. Θύραθεν (σ. 47)] .
Στην Ηλιούπολη της Φοινίκης όπου φαίνεται πως υπήρχαν μόνο
γυναίκες ιερόδουλοι της Αφροδίτης ο Κωνσταντίνος περιορίστηκε στο
να συστήσει στον πληθυσμό μεγαλύτερη εγκράτεια και να χτίσει μια
εκκλησία.
Στην Αίγυπτο ο αυτοκράτορας απλώς απαγόρευσε τον ευνουχισμό των
ιερέων του... θεού Νείλου, όμως επέτρεψε τις τελετές και εορτές
που εξασφάλιζαν τις πλημμύρες του ιερού ποταμού.
(Ευσέβιος Δ’, 25. Λιβάνιος Υπέρ των Ιερών, Λ’, 35. Γρηγόριος
Θεολόγος PG 35,705)
Στην πραγματικότητα , πολύ πιο εκτενέστερο διωγμό κατά της
μαγείας διεξήγαγε ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ αυτοκράτορας.
Ο παγανιστής αυτοκράτωρ Αύγουστος, είχε συγκεντρώσει και κάψει
πάνω από 2.000 μαντικά και προφητικά βιβλία
(Σουητώνιος Div. August., 31.).
Γράφει χαρακτηριστικά ο Γερμανός ιστορικός F. Gregorovius:
≪από τους βανδαλισμούς αυτούς (που έγιναν βάσει των διατάξεων
του Θεοδοσίου) η αρχαία Ελλάδα έπαθε ελάχιστα, συγκριτικά με όλες
τις άλλες χώρες της Αυτοκρατορίας.
Κυρίως η Αθήνα έμεινε απαλλαγμένη από καταστροφές.
Κανένα από τα εν Αθήναις μεγάλα κι ονομαστά ιερά δεν γκρεμίστηκε. ....
Ο Χριστιανισμός ανεδείχθη ίσως ευλαβέστερος προς τα μνημεία της αρχαίας τέχνης στην Αθήνα απ’ότι σε οποιαδήποτε άλλη πόλη της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας Εξαιρουμένων ορισμένων καταστροφών καλλιτεχνημάτων και ιερών προς τα οποία είχε μετά ιδιάζουσας εμμονής συμφυεί η παγανιστική πίστη, η νικώσα θρησκεία φαίνεται να έλαβε κατοχήν των Αθηνών ειρηνικά (...).
Η καταστροφή του ναού του Ολυμπίου Διός δεν δύναται να αποδοθεί εις τον βανδαλισμό βυζαντινού ανθύπατου ή εις τον ευσεβή ζήλο κάποιου επισκόπου. (...) Πολλοί ναοί κατέπεσαν υπό σεισμών και μάλιστα σε μεταγενέστερα χρόνια.
Ο ναός του Διός εν Ολυμπία κατέπεσε τον 6ο αιώνα, ο ονομαστός εν Κυζίκω μετάτον 11ο αιώνα υπερμεσούντα.≫
[Ιστορία των Αθηνών≫, F. Gregorovius, Βιβλιοθήκη Μαρασλή Αθήναι 1904, τ. 1, σ. 97, 128, 133] .
ΓΜ
(συνεχεια)
ΔιαγραφήΌσο για τον Αλάριχο ο Gregorovius αναφέρει τα εξής:
≪Ουδείς ιστορικός μαρτυρεί ότι ο βασιλεύς των βαρβάρων
(ο Αλάριχος εξηκόντισε τον πυρσότου εμπρησμού εις το ιερό της
Δήμητρος (...) Υπερβάλλουσι όμως δεινώς όσοι ανάγουν στον Αλάριχο
την εξολόθρευση των εθνικών θεών της Ελλάδας κι όσοι θεωρούν ότι
οι Γότθοι (του Αλάριχου) προέβησαν επίτηδες σε σκόπιμη καταστροφήτων ναών και ιερών. ≫ (τ. 1, σ. 101, 103)
Ο Μέγας Κωνσταντίνος έλεγε στους υπηκόους του¨:
≪πηγαίνετε στους βωμούς και στα δημόσια ιερά και τελέστε τις
τελετές κατά τις συνήθειές σας≫
(Θεοδ. Κώδ. IX, 16, 1 και 2, νόμοι του 319 και 320 μ.Χ.).
Για τα όσα λέει ο Λιβάνιος σχετικά με τους νόμους του Κωνστάντιου
ο Παπαρηγόπουλος σχολιάζει:
≪ Αλλά ότι ο Λιβάνιος λέει υπερβολές και ότι ούτε εκείνοι οι
ρητοί νόμοι (του Κωνστάντιου) εκτελέστηκαν, συμπεραίνεται από τη
συνεχή επανάληψή τους και από πολλές άλλες αναμφισβήτητες
μαρτυρίες και γεγονότα.
Επίσης ο εθνικός Σύμμαχος βεβαιώνει ότι ο ίδιος ο Κωνστάντιος που
το 353 εξέδωσε το νόμο 4, όταν επισκέφθηκε τη Ρώμη μετά από 4
χρόνια (357), διατήρησε ευλαβικά τα προνόμια των Εστιάδων και
γενικά επέτρεψε ο ίδιος την λατρεία .≫
[Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Κ. Παπαρηγόπουλου, 1885, επανέκδ. εκδ. Κάκτος 1992 (8,3) ] .
Ενδιαφέρον είναι ότι ο Ονώριος και ο Θεοδόσιος Β΄ (γιοί του
Θεοδόσιου Α΄) επενέβησαν για να προστατεύσουν τους νομοταγείς
Εθνικούς από κακοποιήσεις από μέρους των φανατικών χριστιανών και
απαίτησαν σύμφωνα με νόμο να καταβάλλεται διπλάσια αποζημίωση για
κλοπή περιουσιών.
[Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Εκδοτικής Αθηνών Α.Ε. , τ. Ζ΄, σ.345]
Και να αναφερουμε τι απαιτειτο από τους Αυτοκράτορες Γρατιανό
Βαλεντινιανό και Θεοδόσιο προς Ασκληπιόδοτο , 'Επαρχο Πραιτορίου:
"(...) Ιδιαιτέρως διατάσσουμε τους πραγματικούς χριστιανούς και
αυτούς που ισχυρίζονται ότι είναι, να μην κάνουν κατάχρηση της
εξουσίας που τους δίνει η Εκκλησία και τολμήσουν να απλώνουν
βίαιο χέρι επάνω στους Εβραίους και εθνικούς που ζουν ήσυχα και
δεν επιχειρούν ενάντιον στην τάξη και στους νόμους Μας. Γιατί αν
τέτοιοι χριστιανοί φερθούν βίαια εναντίον φιλήσυχων ανθρώπων που
ζουν με ασφάλεια, ή λεηλατήσουν τα αγαθά των, θα υποχρεωθούν να
αντικαταστήσουν εις διπλούν τριπλούν ή και ακόμη τετραπλούν αυτά
που έκλεψαν. Επίσης οι διοικητέςτων επαρχιών, το προσωπικό τους
και οι κάτοικοι των επαρχιών αυτών ας ενημερωθούν ότι δεν θα
επιτρέψουν να διαπραχθεί ένα τέτοιο έγκλημα. Αλλιώς θα τιμωρηθούν
κι αυτοί με τον ίδιο τρόπο μ’ αυτούς που διέπραξαν το έγκλημα. "
(Codex Theodosianus XVI.10.24, 8 Ιουνίου 423 μ.Χ.)
ΓΜ
Ολο το εκτρωμα που παρουσιαζεται στην οθονη της Κιρκης σαν αντιπροσωπαυτικο κοινοβουλευτικο με προεδρικη δημοκρατια , ειναι ΕΝΟΧΟ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΝΟΧΟΙ ειναι και ολοι οσοι τους ψηφιζαν , ενω εβλεπαν οτι ξηλωναν καθε τι Ελληνικο .
Εινσι φανερο πλεον γιατι θα πρεπει να καθαρισει η Πατριδα απο την ηρα .
Ποσα εκκατομυρια νεοραγιαδων ψηφιζουν στις μερες μας στις καλπες των κατακτητων ; Αυτοι ολοι δεν ειναι εξ ισου υπευθυνοι για την προδοσια και την καταντια μας ;
Ο Θεος βοηθος ....
Λυκουργος
Το άρθρο περιγράφει σκληρές αλήθειες με τις οποίες συμφωνώ, όπως και με την άποψή σου Λυκούργε, η ατομική ευθύνη των ψηφοφόρων είναι τεράστια και είναι καιρός να το συνειδητοποιήσουν οι νεοέλληνες της παρακμής που δεν ασχολούνται πλέον με διάβασμα ιστορίας, γόνιμη κριτική σκέψη και ανάληψη ευθύνης, παρά βολεύονται στην κατανάλωση αχρήστων υλικών προς ώφελος των οικονομικών καρχαριών. Νομίζω ότι από την σοφία της εμπειρίας είχε πει ο Αμερικανός πρόεδρος Αβραάμ Λίνκολν ότι: Η ψήφος είναι πιο δυνατή από τη σφαίρα. Με τη σφαίρα μπορεί να σκοτώσεις τον εχθρό σου. Με την ψήφο μπορεί να σκοτώσεις το μέλλον των παιδιών σου.
ΔιαγραφήΠερικλής