Η βαριά βιομηχανία της Γερμανίας είναι τα... σκάνδαλα!
Ο διασυρμός της Γερμανίας
Το βασικό δομικό στοιχείο των ανθρώπινων σχέσεων είναι η εμπιστοσύνη. Ανευ αυτής, δεν νοείται ούτε συναλλαγή ούτε οποιαδήποτε συναισθηματική εκδήλωση εγγύτητας. Η Γερμανία σ' αυτόν ακριβώς τον τομέα επικεντρώνει την αρνητική κριτική προς τη χώρα μας.
Κατά τις επίσημες δηλώσεις των αξιωματούχων της «ατμομηχανής της Ευρώπης» και τις ανεπίσημα καθοδηγούμενες συκοφαντικές εκστρατείες του «κίτρινου» Τύπου της Γερμανίας, εμείς οι Ελληνες δεν αξίζουμε την εμπιστοσύνη τούτης της... άσπιλης χώρας, ούτε των «δορυφόρων» της. Δεν μας θεωρούν τίμιους εταίρους, διότι «δεν είμαστε αξιόπιστοι» και δεν ανταποκρινόμαστε στις προδιαγραφές τους, οι οποίες υποτίθεται ότι είναι αψεγάδιαστες.
Τα παραπάνω μπορούν να τα πιστέψουν μόνο όσοι δεν έχουν έρθει ποτέ σε επαφή με όσα γράφονται και μεταδίδονται από τα διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία, αλλά και με όσα αποδεικνύονται στις δικαστικές αίθουσες πολλών χωρών της υφηλίου. Οι ναυαρχίδες της γερμανικής οικονομίας δεν έχουν σταματήσει ούτε λεπτό να παράγουν περισσότερα σκάνδαλα απ' όσα μπορούν να... περιγράψουν τα διεθνή ΜΜΕ.
Μίζες της Siemens σε κρατικούς αξιωματούχους για την επίτευξη παραγγελιών διάφορων ψηφιακών συστημάτων· δωροδοκίες από την Daimler σε κρατικούς αξιωματούχους για τη... διασφάλιση της προτίμησης της εταιρίας σε κρατικές προμήθειες, αλλά και εκτεταμένες έρευνες των αμερικανικών Αρχών σε βάρος της γερμανικής τράπεζας Deutsche Bank για νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα από τη Ρωσία.
Κι ύστερα ήλθε η Volkswagen. Η υπερδύναμη της αυτοκίνησης (που παράγει και οχήματα Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, SEAT και Škoda) αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι 11.000.000 αυτοκίνητα ανά τον κόσμο είναι εξοπλισμένα με το λογισμικό παραποίησης των μετρήσεων των ρύπων! Αυτό αποκαλύφθηκε έπειτα από ελέγχους που έγιναν στις ΗΠΑ.
Το ίδιο το γερμανικό κράτος εμπλέκεται στην υπόθεση, μια και το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας είναι ένας από τους βασικούς μετόχους του Ομίλου Volkswagen, συμμετέχει δι' αντιπροσώπων στα διοικητικά συμβούλια και συναποφασίζει για το μέλλον της εταιρίας. Οπότε, το «κοίτα ποιος μιλάει» ταιριάζει «γάντι» στις γερμανικές μομφές εναντίον της Ελλάδας.
Πηγή "Δημοκρατία"
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Το βασικό δομικό στοιχείο των ανθρώπινων σχέσεων είναι η εμπιστοσύνη. Ανευ αυτής, δεν νοείται ούτε συναλλαγή ούτε οποιαδήποτε συναισθηματική εκδήλωση εγγύτητας. Η Γερμανία σ' αυτόν ακριβώς τον τομέα επικεντρώνει την αρνητική κριτική προς τη χώρα μας.
Κατά τις επίσημες δηλώσεις των αξιωματούχων της «ατμομηχανής της Ευρώπης» και τις ανεπίσημα καθοδηγούμενες συκοφαντικές εκστρατείες του «κίτρινου» Τύπου της Γερμανίας, εμείς οι Ελληνες δεν αξίζουμε την εμπιστοσύνη τούτης της... άσπιλης χώρας, ούτε των «δορυφόρων» της. Δεν μας θεωρούν τίμιους εταίρους, διότι «δεν είμαστε αξιόπιστοι» και δεν ανταποκρινόμαστε στις προδιαγραφές τους, οι οποίες υποτίθεται ότι είναι αψεγάδιαστες.
Τα παραπάνω μπορούν να τα πιστέψουν μόνο όσοι δεν έχουν έρθει ποτέ σε επαφή με όσα γράφονται και μεταδίδονται από τα διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία, αλλά και με όσα αποδεικνύονται στις δικαστικές αίθουσες πολλών χωρών της υφηλίου. Οι ναυαρχίδες της γερμανικής οικονομίας δεν έχουν σταματήσει ούτε λεπτό να παράγουν περισσότερα σκάνδαλα απ' όσα μπορούν να... περιγράψουν τα διεθνή ΜΜΕ.
Μίζες της Siemens σε κρατικούς αξιωματούχους για την επίτευξη παραγγελιών διάφορων ψηφιακών συστημάτων· δωροδοκίες από την Daimler σε κρατικούς αξιωματούχους για τη... διασφάλιση της προτίμησης της εταιρίας σε κρατικές προμήθειες, αλλά και εκτεταμένες έρευνες των αμερικανικών Αρχών σε βάρος της γερμανικής τράπεζας Deutsche Bank για νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα από τη Ρωσία.
Κι ύστερα ήλθε η Volkswagen. Η υπερδύναμη της αυτοκίνησης (που παράγει και οχήματα Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, SEAT και Škoda) αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι 11.000.000 αυτοκίνητα ανά τον κόσμο είναι εξοπλισμένα με το λογισμικό παραποίησης των μετρήσεων των ρύπων! Αυτό αποκαλύφθηκε έπειτα από ελέγχους που έγιναν στις ΗΠΑ.
Το ίδιο το γερμανικό κράτος εμπλέκεται στην υπόθεση, μια και το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας είναι ένας από τους βασικούς μετόχους του Ομίλου Volkswagen, συμμετέχει δι' αντιπροσώπων στα διοικητικά συμβούλια και συναποφασίζει για το μέλλον της εταιρίας. Οπότε, το «κοίτα ποιος μιλάει» ταιριάζει «γάντι» στις γερμανικές μομφές εναντίον της Ελλάδας.
Πηγή "Δημοκρατία"
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...