Είναι αίσχος αυτά που συμβαίνουν με την παρέλαση της 25ης Μαρτίου
Ότι θα φτάναμε να δούμε σιδερόφρακτες παρελάσεις και εκδηλώσεις μνήμης για τα κατορθώματα των προγόνων μας, δεν τον περιμέναμε ποτέ.
Νομίζαμε ότι υπάρχουν και κάποια όρια ξεφτίλας , αλλά μάλλον δεν υα έχουμε δει όλα ακόμα.
Αυτό που ζούμε τις τελευταίες ώρες δεν έχει προηγούμενο. Διαβάζουμε, λοιπόν ότι το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη (γιατί δεν το λένε “Προστασίας του Συστήματος”, για να καταλαβαίνουμε όλοι) λαμβάνει πρωτοφανή μέτρα ασφαλείας για να… προστατεύσει μια γιορτή. Ενώ δηλαδή θα έπρεπε να μην ντρεπόμαστε για τις ημέρες ιστορικής μνήμης της πατρίδας, οι φράκτες, οι 7.000 αστυνομικοί, οι διαπιστεύσεις δημοσιογράφων, η απομάκρυνση του κόσμου από το χώρο των εξεδρών κι ότι άλλο αποφάσισε η κυβέρνηση, μας κάνουν να θέλουμε να φύγουμε από τη χώρα.
Αντί η κυβέρνηση και οι πολιτικοί να φροντίσουν να μειώσουν τη λαϊκή οργή, κάνουν το ένα λάθος πίσω από το άλλο.
Αντί να δώσουν ελπίδα και προοπτική στον ελληνικό λαό, επιλέγουν την αστυνομοκρατία μιας μεγάλης εθνικής γιορτής.
Φυσικά και υπάρχει λαϊκή οργή κατά των πολιτικών, και μάλιστα είναι δικαιολογημένη. Φυσικά και ο κόσμος πρέπει κάπου να ξεσπάσει και οι παρελάσεις είναι μια ευκαιρία αφού εκεί πρέπει να εμφανιστούν οι πολιτικοί.
Και βεβαίως, την ευκαιρία δε θα χάσουν οι γνωστοί – άγνωστοι που θα εκμεταλλευτούν την ευκαιρία για προβοκάτσια και αποσταθεροποίηση του ήδη διαλυμένου συστήματος. Ακροδεξιοί θα κάνουν τα δικά τους κόλπα και θα δώσουν παράσταση εθνικοφροσύνης, αριστεροί θα συνεχίσουν την επί χρόνια επαναστατική γυμναστική τους και στη μέση οι χιλιάδες αστυνομικοί που επιστρατεύονται για να προστατέψουν τον Κολοκοτρώνη και τον Καραϊσκάκη.
Μα το πρόβλημα δεν είναι η έκφραση λαϊκής οργής. Το πρόβλημα είναι η αιτία που δημιουργεί τη λαϊκή αγανάκτηση. Με τα μέτρα υποτέλειας και φτώχειας που υλοποιούν τόσο καιρό τι περίμεναν δηλαδή; Να τους ραίνουν και με λουλούδια;
Το χειρότερο από όλα είναι ότι μια εορτή της εθνικής παλιγγενεσίας γίνεται αστυνομική επιχείρηση για να μη φάνε ξύλο οι πολιτικοί. Και μας κάνουν όλους να αναρωτιόμαστε πόσο μεγάλη είναι η διαφορά των ηρώων του 1821 με τους πολιτικούς που φοβούνται και τον ίσκιο τους.
Ποιοι ειναι αυτοι οι δηθεν "ακροδεξιοι" και τι προβληματα εχουν δημιουργησει σε παρελασεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι ο Ελληνικος εθνικισμος ετεροπροσδιοριζεται ανιστορητα ως "ακροδεξια"?
ΓΜ
αμα εισε ελλην σε λενε ακροδεξιο αμα αγαπας την χωρασου σε λενε φασηστα αμα εισε πατριωτης σε λενε εθνηκηστη αυτοι τι ειναι ενα ματσο προδωτες μηζαδοροι και πολητικοι μαφιοζοι ειναι γιατι αμα ηταν ενταξε δεν θα καναν τοσα ξεδιαντροπα πραγματα και να εχουν φοβιες για την παρελαση ντροπητους για τα μετρα που περνουν ας μην πανε στην παρελαση στην εξεδρα να μπει ενας πολεμηστης του 40 και ενας μακεδονομαχος τημημενα πρωσοπα που πολεμησαν για την ελλαδα και την λευτερια αυτα τα καθαρματα την ρημαξαν την ελλαδητσαμας και τον ελληνα γιατι να τους τημησουμε ορε ντου στους μπασταρδους κωννος αγραφιωτης
ΑπάντησηΔιαγραφήαρθρογραφε μια ερωτηση,εσυ αν ησουν ανεπυθημητος απο μια ολοκληρη χωρα,ζουσες με καθημερινη την απειλη να λυντσαριστεις,θα εμενες στη θεση σου ή θα υποβαλες την παραιτηση σου ?και αν το κρατος φοβαται επεισοδια γιατι δεν προτιμησε να μην παει κανενας πολιτικος σε παρελασεις?Και ποτε επιτελους θα καταλαβεις οτι δεν υπαρχουν ακροδεξιοι,εθνικοφρονες παρα μονο πατριωτες και προδοτες?Ή θα σωσουμε την πατριδα ή θα σωσει ο καθενας το τομαρι του!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς μάθουν οι καλοπροαίρετοι διεθνιστές ότι εάν τους ενοχλή η έννοια πατρίδα και σημαία...που για τους ( κατ' αυτούς) "αντιδραστικούς" είναι τουλάχιστον η τιμή στο προγονικό συγγενικό αίμα και σεβασμός στον ιδρώτα των παλαιών να γίνη η Ελλάδα από χωράφι χώρα του εικοστού αιώνα που τους ταίζει και ποτίζει... αυτή η έννοια είναι έστω το κοινό οικονομικό συμφέρον τους δηλ. ότι υπάρχει έξω απο το χαλάκι της εξώπορτας τους και εάν θεωρούν ότι δεν τους ανήκει και επιτρέπουν να το λυμαίνονται οι καρχαρίες τότε ή πολύ βλάκες είναι ή ενσυνείδητοι μίσθαρνοι (προσώρας γιατί μόλις το σχέδιο ολοκληρωθή θα πεταχθούν σαν στειμμένες λεμονοκουπες).
ΑπάντησηΔιαγραφή