Βρέθηκε ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου;
ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ
ΠΟΥ ΕΙΚΑΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ
Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Βάσιμες πλέον οι ελπίδες μας ότι ο Μέγας Αλέξανδρος τάφηκε τελικά στην Μακεδονία μας και πιο συγκεκριμένα κοντά στο όρος Βέρμιο, στον διευρυμένο δήμο Πτολεμαΐδας, κοντά στους μακεδονικούς τάφους που ήδη βρέθηκαν εκεί. Στην «θέση εκκλησάκι» με βάση την μέθοδο ταφής με το ισοσκελές τρίγωνο των αρχαίων μακεδόνων και εάν πάρουμε ως αρχικό σημείο την Βεργίνα-Ημαθίας όπου βρίσκεται ο πατέρας του Φίλιππος, την αρχαία Πύδνα Κατερίνης όπου βρίσκεται η μητέρα του Ολυμπιάδα, το τρίτο σημείο οδηγεί απευθείας στις πλαγιές του Βερμίου κοντά στους μακεδονικούς τάφους της σπηλιάς.
Καταλαβαίνετε γιατί ακριβώς μιλάμε. Ότι υπάρχουν ενδείξεις πως έχει βρεθεί ο τάφος του μεγίστου όλων των ελλήνων Αλέξανδρο τον Γ΄ ή Μέγα Αλέξανδρο κοντά στο χωριό σπηλιά, δίπλα από την Πτολεμαΐδα.
Όλες οι βεβαιωμένες και αποδεδειγμένες πληροφορίες (με υπερσύγχρονα μηχανήματα έρευνας υπεδάφους) έχουν προκύψει από ανθρώπους που κάνουν χρυσοθηρία και φοβούνται να προχωρήσουν παραπάνω κυρίως για την ζωή τους και των οικογενειών τους.
Τον λόγο τώρα τον έχουν η λ΄ αρχαιολογική εφορεία, ο δήμαρχος αγίας Παρασκευής, ο δήμαρχος Πτολεμαΐδας, ο νομάρχης Κοζάνης, ο περιφερειάρχης Κοζάνης καθώς και τα τμήματα ασφάλειας Κοζάνης και Πτολεμαΐδας.
Τελευταίο αφήνω το υππο γιατί αυτήν την περίοδο βρίσκονται πιο κοντά στην Μύκονο και κάνουν party.
Συνέλληνες ο χώρος που μιλάμε είναι σχετικά μικρός και απαιτεί μία οργανωμένη εκσκαφή (θα πάρετε αιώνια δόξα όποιοι θα είσθε εκεί) από επίσημες αρχές και να τρελάνουμε ολόκληρο τον κόσμο. Εάν δεν το κάνετε εσείς θα το κάνουν κάποιοι άλλοι (σλαβοσκοπιανοί, αρχαιοκάπηλοι ) και το πουλάκι θα πετάξει.
Από Hellenic-Revenge
http://www.cosmogonia.net
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα ίχνη του τάφου του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ισχυρίζεται πως βρίσκεται ο ερευνητής Κώστας Σκουτέρης, πολιτικός μηχανικός στο επάγγελμα. Ο ίδιος υποστηρίζει, πως ο μεγάλος στρατηλάτης δεν θάφτηκε στην Ασία, αλλά η σορός του επέστρεψε με τιμές στην Ελλάδα, για να ταφεί στο οροπέδιο των Σκούρτων στην Πάρνηθα.
Η zougla.gr βρέθηκε στη μισοκαμένη Πάρνηθα, μαζί με τον κ. Σκουτέρη, προκειμένου να μας εξηγήσει επί τόπου το συμπέρασμα της μακρόχρονης έρευνας του.
«Εδώ, υπάρχει ένας τεχνητός λόφος. Η μορφολογία του εδάφους δε δικαιολογεί την παρουσία του. Σε διάφορα σημεία επάνω στο λόφο, υπάρχουν συστάδες με πέτρες. Με ένα απλό μάτι, θα μιλούσε κανείς για ερείπια ενός παλαιού οικισμού, έτσι νόμιζα και εγώ, μέχρι τη στιγμή που παρατήρησα την περιοχή από το Google Earth», μας λέει ο ίδιος, ανηφορίζοντας το λόφο, που δεσπόζει στη μέση του οροπεδίου.
Για όσους δε γνωρίζουν, το Google Earth, είναι μία εφαρμογή στο διαδίκτυο, όπου μπορείς να δεις δορυφορικές φωτογραφίες από όποιο σημείο του πλανήτη θέλεις, έχοντας τη δυνατότητα να «ζουμάρεις» και να φτάσεις μερικές δεκάδες μέτρα από το έδαφος.
Επάνω στο λόφο, ο κ. Σκουτέρης μας εξηγεί, τι κρύβεται πίσω από τις συστάδες από πέτρες, που είναι αφηρημένα διάσπαρτες στο χώρο. «Πρόκειται για πολύ ορθολογισμένα τοποθετημένες πέτρες, με διάφορα πάχη, ύψη και θέσεις, έτσι ώστε να δημιουργούν ένα τρισδιάστατο ανάγλυφο, ορατό μόνο από μεγάλο ύψος» μας λέει ο ίδιος, για να προχωρήσει στη λύση του γρίφου. «Παρατηρώντας από ψηλά τις συστάδες αυτές, διακρίνουμε να σχηματίζεται ο γερακόμορφος θεός των αρχαίων Αιγυπτίων Θωθ. Αυτός βρίσκεται σε τρισδιάστατη θέση και κοιτάει λοξά προς τον ουρανό. Σα να λέμε πως περίμενε κάποτε να γίνει ορατός από το δορυφόρο».
Γιατί όμως οι διάδοχοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου, θα επέλεγαν να ταφεί η σωρός του στην Ελλάδα και στην περιοχή της Πάρνηθας ; «Η απάντηση είναι μία και μοναδική» μας λέει ο ερευνητής, που συνεχίζει : «Ένας και μόνο Έλληνας έγινε Φαραώ. Αυτός ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος. Σε όλη του την πορεία προς την Ασία, ακολούθησε τα βήματα του Διονύσου, σε αντίστροφη όμως πορεία. Ο Διόνυσος ήρθε από το όρος Μηρός (Ινδία) προς την Ελλάδα. Ο Αλέξανδρος έφτασε εκεί, τελείωσε την εκστρατεία και έστω και νεκρός γύρισε πίσω. Γιατί αυτό ουσιαστικά αναζητούσε, την πορεία του Διονύσου» μας εξηγεί o κ. Σκουτέρης, συμπληρώνοντας στοιχεία, όπου μπλέκεται ο μύθος και η ιστορία.
«Ο Διόνυσος ήταν γιος της Σεμέλης και του Δία. Η Σεμέλη ήταν κόρη του Κάδμου, ιδρυτή της Θήβας. Επομένως, ως Διόνυσος που ταυτίστηκε με αυτόν, ο Αλέξανδρος, ο καλύτερος τρόπος για να ταφεί ήταν στην Ελλάδα ως βασιλιάς των Ελλήνων, αλλά και κοντά στη Θήβα ως γιος αντίστοιχα του Δία. Γιος της Σεμέλης και του Δία, ο Διόνυσος. Γιος του Δία και της Ολυμπιάδας, ο Αλέξανδρος» κατέληξε.
Ο ιστοριοδίφης, υποστηρίζει πως κάτι σημαντικό πρέπει να κρύβεται κάτω από τον τεχνητό λόφο, πάνω στον οποίον σχηματίζεται ανάγλυφη η αιγυπτιακή θεότητα Θωθ. «Προφανώς δε μπορεί να μην κρύβεται κάτι, κάτω από τα 120 στρέμματα ανάγλυφης εικόνας, που είναι ένα μήνυμα των αρχαίων προς τις εποχές του μέλλοντος. Σ’ αυτές όπου θα μπορούσε να γίνει ορατή από ψηλά η ανάγλυφη εικόνα, το τι συμβολίζει και κυρίως τι κρύβει κάτω της», τονίζει με νόημα.
Ο ίδιος έχει ενημερώσει την αρχαιολογική υπηρεσία για την έρευνά του, παραδίδοντας όλο το σχετικό υλικό και βέβαια τις αεροφωτογραφίες.
Η θεωρία του κ. Σκουτέρη περιμένει τους αρχαιολόγους να την επιβεβαιώσουν ή να τη διαψεύσουν και να τη βάλουν στο αρχείο. Ο ίδιος δηλώνει με πάθος, βέβαιος, πως ο Μέγας Αλέξανδρος, έστω και νεκρός, επέστρεψε στην Ελλάδα
Ολοκληρώνοντας το κείμενο αυτό, αργά το απόγευμα της 13ης Ιουνίου, το μάτι μου έπεσε σε ένα σχόλιο του blog taxalia της Θεσσαλονίκης, που έλεγε : «Και μέσα στον καταιγισμό ειδήσεων, να μην ξεχάσουμε μια ημερομηνία ορόσημο, στην παγκόσμια ιστορία. Σα σήμερα, στις 13-6-323 π.Χ., πέθανε ο μέγιστος των Ελλήνων, Μέγας Αλέξανδρος, ο Μακεδών σε ηλικία 33 ετών». Σύμπτωση ; ...;
Αγαπητοί φίλοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν υποθέσουμε προς στιγμήν ότι ο Μέγας Αλέξανδρος δεν πέθανε στις 13 Ιουνίου 323 π.Χ.αλλά ξεκίνησε τον περίπλου της Αφρικής στις αρχές Ιουνίου με τα 1000 πλοία που είχε ετοιμάσε, ότι κατάφερε να μπεί στην Μεσόγειο από το Γιβραλτάρ και να εισβάλει στην Καρχηδόνα από τα Ανατολικά.
Επειδή κατά την άφιξή του στην Βαβυλώνα από τις Ινδίες, τον περίμεναν αντιπροσωπείες των Γαλατών, των Ιβήρων, των Σκυθών, των Βρεττίων, των Ετρούσκων, των Ρωμαίων, των Αιθιόπων, των κατοίκων της Σαχάρας αλλά και των ίδιων των Καρχηδονίων, γιά να του δηλώσουν υποταγή, η κυριαρχία στον τότε γνωστό κόσμο ήταν σχετικά εύκολη.
Ήταν μοιραία να συμβεί μπροστά στην δυναμική που είχε αναπτυχθεί.
Πού θα εγκαθιστούσε την πρωτεύουσα του Κόσμου σαν κυρίαρχός του?
Η αμνήστευση των Αθηναίων αιχμαλώτων μετά την πολιτικής σημασίας στρατιωτική νίκη στην Χαιρώνεια όπου 17 1/2 χρονών επικεφαλής των εταίρων του κατεδίωξε τους Θηβαίους στις κοιλάδες του Ασωπού, η σταδιακή ανάλογα με το βαθμό της αντιΜακεδονικής ρητορείας του Δημοσθένη στην Αθήνα αμνήστευση και ελευθέρωση των Αθηναίων ομήρων του που υπηρετούσαν τους Πέρσες, μετά το Γρανικό, την Ισσό, τα Γαυγάμηλα, το γεγονός ότι έστελνε συνεχώς λάφυρα των Περσών στην Αθήνα, ότι ο διδάσκαλός του Αριστοτέλης ήταν ο άριστος μαθητής του Πλάτωνα στην Αθήνα και εκείνος του Σωκράτη, το γεγονός ότι συνεχώς έστηνε αγώνες ποίησης, τέχνης,θεάτρου,το γεγονός ότι θεμελίωσε την εκστρατεία του στις 9 Μούσες, με εννεαήμερες τελετές στο Δίον,το γεγονός ότι μοίρασε όλα τα υπάρχοντά του πριν ξεκινήσει κρατώντας μόνο τις ελπίδες του, ο ψυχρός τρόπος που αντιμετώπισε την στάση του αντιβασιλέα του στην Μακεδονία Αντίπατρου, σημαίνουν ότι αυτός ο μεγάλος στρατιώτης ξεκίνησε από την Μακεδονία χωρίς να λογαριάζει να γυρίσει και ακόμα ότι η Αθήνα με την ιστορία της, τον πολιτισμό της, την φιλοσοφία, τα γράμματα, τις τέχνες, την πολιτική της, υπήρξε πάντα το "εύ ζήν" του.
Εκέι λοιπόν θα ήταν η πρωτεύσουσά του σαν κυρίαρχου του Κόσμου.
Καί ασφαλώς η 100 ετών τότε Ακρόπολη που την είχε δεί γιά πρώτη φορά στα 17 1/2 χρόνια του όταν επικεφαλής αντιπροσωπείας του πατέρα του Φίλιππου Β με τους Αντίπατρο και Αλκίμαχο πήγε να διαπραγματευθεί την συνθηκολόγηση της πόλης, θα ήταν ο τάφος του.
Το αιώνιο μνημείο του κυρίαρχου Ανατολής και Δύσης.
Το θεμέλιο μιάς άλλης Ανθρωπότητας, μιάς άλλης Ιστορίας.
ΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη Βεργίνα βρίσκονται οι τάφοι του Μεγάλου Αλέξάνδρου και της οικογένειάς του και όχι του Φιλίππου του Β'. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει ο ερευνητής, υποστράτηγος ε.α. Τριαντάφυλλος Παπαζώης, στο βιβλίο του «Ο ΙΙος τάφος της Βεργίνας αποκαλύπτει τον Μ. Αλέξανδρο».
Με βάση τις πληροφορίες των αρχαίων ιστορικών, σε συνδυασμό με τα ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα των οστών και του κρανίου του νεκρού βασιλιά, καθώς και τα ταφικά κτίσματα και ευρήματα, ο Τρ. Παπαζώης σχημάτισε διαφορετική άποψη από εκείνη του Μ. Ανδρόνικου και κατέλειξε στο συμπέρασμα ότι ο ΙΙος τάφος δεν ανήκει στο βασιλιά Φίλιππο Β' και στη τελευταία γυναίκα του, Κλεοπάτρα.
Το συμπέρασμα αυτό, προσθέτει ο Τρ. Παπαζώης, επιβεβαιώνεται μεταξύ άλλων και από τη σχετική δημοσιευθείσα έκθεση του καθ. Ανθρωπολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστήμιου Νικ. Ξηροτύρη και της συναδέλφου του Φραντζίσκα Λάνγκερσαϊτ. Στον τάφο αυτόν τάφηκε το 316 π.Χ. από τον Κάσσανδρο ο ετεροθαλής αδερφός του Μ. Αλεξάνδρου, Αριδαίος-Φίλιππος. Ο βασιλιάς Φίλιππος Β' τάφηκε μεταξύ του 336-335 π.Χ. στον αμέσως παρακείμενο τάφο ΙΙΙ. Ο ΙΙος τάφος μετά την εκδίωξη του Πύρρου το 273 π.Χ., διαμορφώθηκε από τον Αντίγονο Γονατά στη σημερινή του μορφή με τη περίφημη τοιχογραφία του κυνηγιού, το οποίο εξελίχθηκε σε Βακτριανή το 327 π.Χ., εννιά χρόνια μετά το θάνατο του Φιλίππου (Αρρ. Ανάβασις Δ' 13) τονίζει ο Τρ. Παπαζώης. Σ' αυτήν, επισημαίνει, βλέπουμε τον Μ. Αλέξανδρο, ενώ λείπουν τόσο ο βασιλιάς Φίλιππος Β' όσο και ο Αριδαίος. Στον τάφο αυτόν, καθώς και στον τάφο ΙΙΙ -όσο κι αν θεωρηθεί τολμηρό- υπογραμμίζει ο Τρ. Παπαζώης, επανατάφηκαν αντίστοιχα μετά το 274 π.Χ. από τον Αντίγονο Γονατά, ο Μ. Αλέξανδρος με τη βασίλισσα Ρωξάνη, ενώ στο τάφο ΙΙΙ ο δωδεκάχρονος γιος του, Αλέξανδρος Δ'.
Ο Τρ. Παπαζώης υπογραμμίζει ακόμη ότι μετά το θάνατο του Μ. Αλεξάνδρου στη Βαβυλώνα το 323 π.Χ., τη μεταφορά του στην Αίγυπτο και την αρχική ταφή του το 321 π.Χ., την ίδια χρονιά έφτασαν στη Μακεδονία η βασίλισσα Ρωξάνη με το βρεφικής ηλικίας παιδί της και το 311 π.Χ. δολοφονήθηκαν από το Κάσσανδρο στην Αμφίπολη, σχετικά κοντά στη Βεργίνα (Διόδ. Σικελιώτης ΙΗ 39, 1Θ 51.4, Στράβων XVII C 794.5-9, Ιουστ. XV.2 4-5). Σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν, υπογραμμίζει ο Τρ. Παπαζώης, η πανοπλία, το σκήπτρο, το διάδημα και όλα τα προσωπικά ενθυμήματα του Μ. Αλεξάνδρου και της Ρωξάνης, μαζί με τους θησαυρούς του που είχαν περιέλθει στη κατοχή των Αντιγονιδών, ακολούθησαν επί της βασιλείας του Αντίγονου Γονατά, μετά το 274 π.Χ., τη βασιλική οικογένεια στους τάφους της Βεργίνας, όπου και βρέθηκαν.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ
Κατά την γνώμη μου αυτή η υπόθεση του ερευνητή είναι μία λογική ανάλυση των ιστορικών δεδομένων και των ευρημάτων στην Βεργίνα.
Πως είναι δυνατόν να απεικονίζεται στους τάφους της Βεργίνας σκηνή κυνηγιού λιονταριού από την Βακτριανή με τον Αλέξανδρο και τους φίλους του και στον τάφο να είναι θαμμένος άλλος...
Είναι σαν να βάλουμε στον τάφο του παππού μας φωτογραφία άσχετου ανθρώπου και το όνομα άλλου άσχετου με τον θαμμένο παππού μας...
Πως είναι δυνατόν παράσταση κυνηγιού στην Βακτριανή να αφορά τον Φίλιππο Β που δεν πήγε ποτέ εκεί και να μην αφορά τον Αλέξανδρο που πράγματι πήγε...
Αναφέρει ο ερευνητής ότι είχαν ταφεί εκεί ο Φίλιππος Β πατέρας του Αλέξανδρου το 336-335 π.Χ. και ο γιός του, ετεροθαλής αδελφός του Αλέξανδρου, Φίλιππος ΙΙΙ Αριδαίος το 316 π.Χ. από τον Αθηναίο στρατηγό Κάσσανδρο ο οποίος είχε παντρευτεί την αδελφή του Μ. Αλεξάνδρου Θεσσαλονίκη.
Το 311 π.Χ. η Ρωξάννη και ο γιός του Αλέξανδρου Αλέξανδρος Δ δολοφονήθηκαν από τον Κάσσανδρο στην Αθηναική αποικία Αμφίπολη, κάηκαν και τα οστά τους διασκορπίστηκαν στο μέρος που κάηκαν...
30-40 χρόνια αργότερα οι Ηπειρώτες κατέλαβαν στην Μακεδονία και κατέστρεψαν τους τάφους εκείνους και τον υπερκείμενο ναό σαν δείγμα κατάλυσης της Μακεδονικής Αυτοκρατορίας.
Ο στρατηγός Αντίγονος Γονατάς το 274 π.Χ. νίκησε τον Πύρρο με τους Ηπειρώτες και τους έδιωξε από την Μακεδονία.
Αμέσως ξανάφτιαξε τους Βασιλικούς Τάφους και αναζήτησε τα άταφα οστά της Ρωξάννης και του Αλέξανδρου του Δ.
Σε συμφωνία με τους Πτολεμαίους της Αιγύπτου πήρε την σορό του Αλέξανδρου η οποία είχε αντικαταστασθεί με είδωλο στην Αλεξάνδρεια και έθαψε και τους τρείς στους ανακαινισμένους Βασιλικούς Τάφους στην Βεργίνα.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ
1. Αφού ο Μ. Αλέξανδρος πέθανε το 323 π.Χ. γιατί δεν τάφηκε τότε στην Βεργίνα από τον αδελφό του Αριδαίο, την μάνα του Ολυμπιάδα, την αδελφή του την Θεσσαλονίκη και τον άντρα της στρατηγό Κάσσανδρο?
2. Πως η Ολυμπιάδα, ο Κάσσανδρος και η Θεσσαλονίκη το 316 π.Χ. έθαψαν τον Αριδαίο εκεί και μέχρι τότε δεν έθαψαν τον Μ. Αλέξανδρο αφού και οι δύο ήσαν αδέλφια και βασιλιάδες?
3. Πού βρισκόταν η σορός του Μ Αλεξάνδρου γιά 50 χρόνια, από το 323 μέχρι το 273 π.Χ. ?
4. Αφού ο Πτολεμαίος Α Σωτήρ, αδελφός όλων αυτών, του Μ.Αλεξάνδρου, της Θεσσαλονίκης, του Αριδαίου, ζούσε, γιατί δεν έδινε την σορό του Μ. Αλεξάνδρου το 323, το 321, το 316, αλλά την έδωσε το 274 που ήταν 83 ετών ο ίδιος αν ζούσε η έστω ο διαδοχός του μυημένος γιός του Πτολεμαίος ο Β ο Φιλάδελφος?
5. Ήταν σίγουροι οι Πτολεμαίοι ότι οι Ηπειρώτες δεν θα επανέρχονταν σαν κατακτητές σε μιά τόσο διαλυμένη βασιλική οικογένεια όπου ο Αριδαίος κληρονόμησε τον Φίλιππο Β , η Θεσσαλονίκη παντρεύτηκε εχθρό Αθηναίο στρατηγό, τον Κάσσανδρο, την ώρα που οι Δημοσθενικοί Αθηναίοι οργάνωναν στρατιωτικά τους Πέρσες και πολεμούσαν μαζί τους εναντίον του αδελφού της Μ. Αλέξανδρου στην Ασία?
6. Ποιά εγγύηση είχαν οι Πτολεμαίοι γιά το μέλλον μιάς τόσο διχασμένης Βασιλικής οικογένειας γιά να στείλουν εκεί τον Στρατηλάτη του Κόσμου?
7. Ο Μ.Αλέξανδρος είχε ανακηρυχθεί Φαραώ Νεκτανεβώ ΙΙ στο ιερό του Άμμωνα Δία στην όαση Σίβα με τις αλμυρές λίμνες. Αυτό είχε μιά μεγάλη τελετουργική σειρά ταφής και διαδικασιών μετά τον θάνατό του, ύποχρεωτικής ταρίχευσης με ειδικές παραδοσιακές τεχνικές των Φαραώ που αποδείχθηκαν τέλειες, με τελετουργίες όπως του Τουταγχαμών και πολύ πολύ περισσότερο διότι ο Μ.Αλέξανδρος ήταν νικητής και Βασιλιάς όλου του Κόσμου!!!
Που είναι αυτές οι διαδικασίες στην βασιλική οικογένεια της Μακεδονίας?
8. Μήπως όσα στα αλήθεια έγιναν προσδιορίζονται από την περίεργη κίνηση του Μ.Αλεξάνδρου να μοιράσει στο Δίον όλα τα λίγα υπάρχοντά του πριν ξεκινήσει γιά την εκστρατεία και να κρατήσει μόνο τις "ελπίδες του" όπως είπε τότε?
9. Μήπως το πιό σημαντικό όλων ήταν η μέλλουσα κάποτε να γίνει κατά το Φαραωνικό τελετουργικό ανάσταση του Φαραώ Νεκτανεβώ ΙΙ?
Η ΕΞΗΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ
Το πιό σημαντικό όλων ήταν η μέλλουσα κάποτε να γίνει κατά το Φαραωνικό τελετουργικό ανάσταση του Νεκτανεβώ ΙΙ δηλ. του Μεγάλου Αλεξάνδρου !!!
Ο καθηγητής Μανώλης Ανδρόνικος προφανώς εγνώριζε καλύτερα όλων ότι ο Φίλιππος Β είχε ταφεί στους Βασιλικούς Τάφους της Βεργίνας το 336-335 π.Χ.
και ο Φίλιππος Γ Αριδαίος το 316 π.Χ. και ότι οι Τάφοι αυτοί είχαν καταστραφεί από τους Ηπειρώτες κατακτητές της Μακεδονίας 30-40 χρόνια αργότερα.
Βρίσκοντας τα οστά και όχι μούμια προφανώς κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν είναι εκεί ο Μ. Αλέξανδρος και επιπλέον η C14 ανάλυση των οστών έδειξε ηλικίες 50 ετών, 30 ετών και 12 ετών, και επομένως μόνο ο Φίλιππος Β, η Ρωξάννη και ο Αλέξανδρος Δ ταίριαζαν και στις ηλικίες και στα ιστορικά κείμενα.
Αυτό υπερίσχυσε του παράλογου να είναι θαμμένος ο πεθερός με την νύφη και τον εγγονό και να λείπει ο πατέρας στον οποίο αναφέρεται η τοιχογραφία...
Υπερίσχυσε και της ιστορικά καταγραμένης καταστροφής των Βασιλικών Τάφων από τους Ηπειρώτες με την απλή υπόθεση ότι κατέστρεψαν μόνο τον εξέχοντα στο λόφο ναό και δεν κατέσκαψαν μέσα αφήνοντας τους θαμμένους ασύλητους.
Δηλαδή ο Μανώλης Ανδρόνικος άφησε σφόδρα ενδεχόμενο να έχει υπερισχύσει στους υπεύθυνους γιά την ταφή Πτολεμαίους Α Σωτήρα και τους επιγόνους του το Φαρωνικό τελετουργικό γιά τον Μέγα Αλέξανδρο παρά την τοιχογραφία και την μπλέ πανοπλία -δώρο του βασιλιά της Ρόδου- και τις περικνημίδες και το χρυσό στεφάνι Μυρτιάς που φορά ο Αλέξανδρος στην τοιχογραφία του κυνηγιού λιονταριού στην Βακτριανή, τους Διονύσους και τους Σειληνούς και όλα.
ΤΙ ΕΧΩ ΕΓΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΒΑΣΜΟ
Η καταστροφή των Βασιλικών Τάφων από τους κατακτητές Ηπειρώτες προφανώς δεν έγινε με μέτρο ούτε χωρίς την προφανή σύλλησή τους αφού η καταστροφή του ναού που υπήρχε επάνω στην τούμπα φθάνει μέσα στο επίπεδο των τάφων και είναι ορατή και σήμερα ακόμα.
Πράγματι ο Αντίγονος Γονατάς αναζήτησε τα οστά της Ρωξάννης και του Αλέξανδρου του Δ και τα βρήκε, εκτός εκείνων που μπορούσαν να μεταφέρουν τα πουλιά και εκτίθενται στους τάφους σήμερα.
Ο Αντίγονος Γονατάς προφανώς ζήτησε και τον Μ. Αλέξανδρο από τους Πτολεμαίους της Αιγύπτου γιά να ολοκληρώσει τους Βασιλικούς Τάφους.
Ο Πτολεμαίος ο Α ο Σωτήρ και ο γιός του και διάδοχός του Πτολεμαίος Β ο Φιλάδελφος προφανώς αρνήθηκαν να στείλουν ένα Φαραώ στην Μακεδονία εκτός κάθε Φαραωνικού τελετουργικού και έτσι να αποδυναμώσουν την δική τους Αιγυπτιακή ηγεμονία, έστειλαν όμως πολλά προσωπικά του αντικείμενα.
Μαζί πιθανώς έστειλαν στον Αντίγονο Γονατά το 273 π.Χ. ένα απογυμνωμένο και καμμένο σκελετό ενός άνδρα μη γνωρίζοντας ότι κάποτε θα υπάρχει C14 για την αναγνώριση της ηλικίας, μεταφορά όμως που δεν έχει καταγραφεί πουθενά ιστορικά, είτε δεν έστειλαν σκελετό και ο Αντίγονος Γονατάς γνωρίζοντας ότι ο Μ.Αλέξανδρος είναι μούμια Φαραώ και σύμβολο των Πτολεμαίων και επομένως δεν του κάνει γιά τους ελληνικών εθίμων Βασιλικούς Τάφους έβαλε εκεί ένα καμμένο σκελετό ενός 50άρη μη γνωρίζοντας και αυτός ότι στο μέλλον θα υπάρχει C14 μαζί με τα πείθοντα προσωπικά αντικείμενα του Μ. Αλεξάνδρου.
Έτσι και η Μακεδονία απέκτησε Βασιλική συνέχεια και η Αίγυπτος δεν εθίγη.
Οι Πτολεμαίοι βέβαια ήσαν Έλληνες αλλά κα Φαραωνική γενιά στην Αίγυπτο.
Ιδρυτής της Δυναστείας τους ήταν ο τελευταίος Φαραώ, ο Μέγας Αλέξανδρος.
Τις προσπαθειές του ο Πτολεμαίος ο Α να σώσει την σορό του αδελφού του Φαραώ Νεκτανεβώ δηλ. του Μ. Αλεξάνδρου, όπως κατ επανάληψη του έσωσε την ζωή σαν σωματοφύλακάς του, τις απεικόνισε τέλεια στο όνομά του ΣΩΤΗΡΑΣ.
Την αιώνια αγάπη και πίστη στον αδελφό του Μ. Αλέξανδρο τις απεικόνισε τέλεια σαν αιώνια παρακαταθήκη στην δυναστεία του αλλά και όλο τον γνωστό ως ανάδελφο Ελληνισμό με το όνομα του γιού του ΦΙΛΑΔΕΛΦΟΣ.
Την προσπάθεια του Αντίγονου Γονατά να επανασυστήσει την ταραγμένη από το 336 π.Χ. μέχρι το 274 π.Χ. από την Ολυμπιάδα Μακεδονική Αυτοκρατορία την βοήθησε με τα προσωπικά αντικείμενα του Μ. Αλεξάνδρου που του έστειλε.
Την Φαρωνική και πιό σημαντική γιά το μέλλον πλευρά του Μ. Αλεξάνδρου την τίμησε με τρείς ταφές κατά το Φαραωνικό έθιμο.
Της Ψυχής στην Αλεξάνδρεια όπου και ο λόφος του Πανός (Τάφος του Ηφαιστίωνα- alter ego του Μ. Αλεξάνδρου).
Του πνεύματος στην όαση Σίβα στο Ναό του Άμμωνα Δία όπου έγινε Φαραώ.
Του σώματος στην Ελλάδα σε μέρος κρυφό με χαρακτηριστικά που έκανε θρησκευτική παράδοση και λαικό μύθο.
Σε μέρος που να έχει σχέση με τον Διόνυσο, κατάλληλες θερμοκρασίες, υγρασίες, υψόμετρο, μυστική πρόσβαση.
Η προέλευση από τον Δία και η συνεργασία των θεών στην κατάκτηση της Γής απεικονίστηκαν αιώνια με ανάγλυφο ολόγραμμα ορατό μόνο από μεγάλο ύψος και την παρουσία της μορφής του Ερμή του Τρισμέγιστου στον Τάφο.
Η αποκάλυψη στους ανθρώπους έγινε με σειρά γεγονότων που ξεκίνησαν την 12-12-1912 και εντάθηκαν σε μία οικογένεια από την 13-11-2002 μέχρι την αναγνώριση των μορφών την 17-9-2006 από δορυφόρο.
Τι λες άνθρωπε μου? Που έχεις δει γραμμένο ότι ο Αριδαίος και η Θεσσαλονίκη, είναι παιδιά της Ολυμπιάδας? Από αυτό και μόνο, το κείμενο σου δεν στέκει πουθενά. Συγνώμη, αλλά δεν είναι δυνατόν να δημοσιεύονται κείμενα τόσο ανακριβείς και κάποιοι να τα διαβάζουν και ίσως να τα πιστεύουν.
ΑπάντησηΔιαγραφή