tag:blogger.com,1999:blog-355794168076863213.post5695582786697003093..comments2024-03-13T09:25:53.508+02:00Comments on Ας Μιλήσουμε Επιτέλους: Δημήτρης Ιατρόπουλος: Αναφορά στον Δάσκαλο ΣεφέρηUnknownnoreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-355794168076863213.post-41061387332269306372015-09-23T12:24:12.022+03:002015-09-23T12:24:12.022+03:00Προς τον Ανώνυμο, 21 Σεπτ. 2015 - 10:00 π.μ
Σας ε...Προς τον Ανώνυμο, 21 Σεπτ. 2015 - 10:00 π.μ<br /><br />Σας ευχαριστώ για την απάντηση<br />Χαίρετε εν Κυρίω<br /><br />Αν ο ελληνικός λόγος είναι δομήτορ της παγκόσμιας Φιλοσοφίας, όμοια και ο εβραϊκός είναι δομήτορ της παγκόσμιας Θεολογίας. Όπως, δε, η Φιλοσοφία απέκτησε σχολές, έτσι και η Θεολογία έχει τις δικές της. <br /><br />Ιδιοκτησιακό καθεστώς δεν υπάρχει, ούτε για την Φιλοσοφία ούτε για την Θεολογία. <br /><br />Όπως η Φιλοσοφία συμπυκνώνει τον περί ανθρώπου λόγο σε όσους δέχονται ή απορρίπτουν την αρχή του φιλοσοφείν, τον ίδιο συμβαίνει και με τη Θεολογία. Υπάρχουν αυτοί που δέχονται και εκείνοι που απορρίπτουν την αρχή του θεολογείν. <br /><br />Ωστόσο, υφίσταται σημαντική διαφορά μεταξύ του "δέχομαι" και του "πιστεύω", καθώς ...<br /><br />Σε αμφότερες τις περιπτώσεις, εξαιρούνται αυτοί που πιστεύουν. Η Φιλοσοφία δεν έχει ανάγκη την πίστη, Η Θεολογία την έχει. Η Φιλοσοφία δεν χρειάζεται "πρωτόκολλο" αποδοχής δια το φιλοσοφείν, η Θεολογία και χρειάζεται και το έχει, αν και εφόσον, κάποιος επιθυμεί να ασχοληθεί με αυτή.<br /><br />"Τοῦ λοιποῦ κόπους μοι μηδεὶς παρεχέτω" (Γλ. ς΄ ιζ΄)Κυπριανός Χριστοδουλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/08392258607092356179noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-355794168076863213.post-58940744713798738702015-09-21T10:00:41.960+03:002015-09-21T10:00:41.960+03:00Χαῖρε, ὅτι ἐμωράνθησαν οἱ δεινοί συζητηταί· χαῖρε,...<br />Χαῖρε, ὅτι ἐμωράνθησαν οἱ δεινοί συζητηταί· χαῖρε, ὅτι ἐμαράνθυσαν οἱ τῶν μύθων ποιηταί.<br />Χαῖρε, τῶν Ἀθηναίων τάς πλοκάς διασπῶσα· χαῖρε, τῶν ἁλιέων τάς σαγήνας πληροῦσα.<br /><br /><br />Καλέ μου κύριε Κυπριανέ,συμφωνώ πως οφείλει καθεμιά και καθένας μας να τιμά την γλώσσα του και επειδή όπως έγραψε κι ένας άλλος μεγάλος Ποιητής μας,ο Οδυσσέας Ελύτης, "την γλώσσα μου έδωσαν Ελληνική",επίτρεψέ μου να θεωρώ τους δύο αυτούς,αμέσως επόμενους απ τον δικό σου Χαιρετισμό,ως ευθέως ανθελληνικούς,διότι ο υμνογράφος χρεώνει στην Παναγίτσα (που την αγαπάμε ως σύμβολο και την τιμούμε στις αναρίθμητες ιδιότητες της λαϊκής μας παροιμιολογίας),βυζαντινολογικούς "εβραϊσμούς"γνωστούς και απ τους ψαλμούς του Δαυϊδ,κι όλα αυτά που τα δεχόμαστε την Κυριακή της Ορθοδοξίας παρουσία του εκάστοτε Προέδρου της Δημοκρατίας μας,γονυκλινούς παρακαλώ,("ανάθεμα τοις ΄Ελλησι"κλ.π.) ως απάδοντα της δικιάς αίισθησης του Ελληνισμού,φίλτατε. Διότι εμείς,(οι όποιοι "εμείς") ούτε τους αρχαίους ΄Ελληνες φιλόσοφους απορρίπτουμε,ούτε τους μεγάλους τραγικούς ποιητές μας,ενώ παράλληλα σεβόμαστε την συμπαθή τάξη των αλιέων,ως προς την σημαντική κοινωνική προσφορά τους όπως και κάθε άλλο παραγωγικό κύτταρο της πατρίδας μας,όμως, "έκαστος εφ' ω ετάχθη.",κατά το κλασσικό αρχαιοελληνικό μας απόφθεγμα,δεν είν' έτσι;<br /><br />Το τελευταίο αυτό "δεν ειν' έτσι" είναι βεβαίως ρητορικό.Για σένα οπωσδήποτε δεν είναι έτσι. Απλώς με παρέσυρε το όμορφο ελληνικό σου ονοματεπώνυμο και στα γράφω ετούτα.Είπα,δεν γίνεται,ελληνίδα μητέρα θα τον θήλασε κι αυτόν,πάντοτε δε,με της παναγιάς την χάρη,αλλά αυτής της παναγιάς που "εμείς"πάλι όπως προδήλωσα τιμούμε στην αγνότητά της κι όχι στη σπέκουλα των παρακμιακών βυζαντινιστών που τελικώς κατέστρεψαν το ελληνικό ιδεώδες και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε σήμερα..<br />Δεν θα σε κουράσω άλλο,δεν θα μιλήσουμε άλλο,δεν θα κλείσω με κάποια εξυπνάδα,να ξέρεις μονάχα ότι ως ένας απλός ΄Ελληνας πολίτης (και όχι "πελάτης") πονάω για τον τόπο μου κι όσο για τον Ιατρόπουλο,το έργο και η πολιτεία του ανδρός ομολογούν τα πάντα γύρω απ αυτόν,δεν χρειάζεται άλλη δική μου στήριξη.<br />Έρρωσο αγαπητέ κύριε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-355794168076863213.post-15628900863463587832015-09-20T19:39:38.501+03:002015-09-20T19:39:38.501+03:00Να με συγχωρείτε που παρεμβαίνω στη συζήτηση, αλλά...Να με συγχωρείτε που παρεμβαίνω στη συζήτηση, αλλά επειδή γνωρίζω τον Δημήτρη και προσωπικά (όχι επί δεκαετίες) είναι ένας έλληνας πολίτης, πατριώτης, που έχει και προσωπικές επιλογές, που όμως δεν επιτρέπει να επηρεάζουν ούτε τις σχέσεις του με άλλους Έλληνες ούτε την κρίση του σε θέματα που αφορούν την πατρίδα. Θα έλεγα, με αρκετή πεποίθηση, ότι είναι ένας άνθρωπος που σέβεται και τιμά την άποψη του άλλου, όπως σέβεται και τιμά την δική του... Είναι ένας από τους ελάχιστους που ξέρουν να ακούνε (πολύ) και να μιλάνε (λίγο)... Μα ξέρει να κάνει και κάτι ακόμη, πάρα πολύ καλά... Να ακούει και να σέβεται τα εσώτερά του χωρίς να διστάσει να ενσκύψει για να ακούσει και την φωνή της ψυχής του διπλανού του. Να με συγχωρείς Δημήτρη, για την παρέμβαση, αλλά πριν επιτήδειοι προλάβουν να "πιάσουν" την διαφορετικότητα των απόψεων για να σε κατηγορήσουν (και πάλι), τόλμησα να πω ταπεινά και την δική μου γνώμη, εκείνη που αποκόμισα σαν σε είδα να στέκεσαι βουβός και να διπλώνεις τον χρόνο για να μιλήσεις για την φρίκη και την ελπίδα... και να μιλήσεις σε εμάς τους αδαείς με λόγια απλά, που να τα χωράει ο νους μαςΚωνσταντίνος Τερζήςhttps://www.blogger.com/profile/12233795291351170826noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-355794168076863213.post-55981447942873411662015-09-20T19:20:26.987+03:002015-09-20T19:20:26.987+03:00Αν εγώ και άλλοι "οπαδιζόμαστε", γιατί δ...Αν εγώ και άλλοι "οπαδιζόμαστε", γιατί δεν "σεχταρίζεσαι" κι εσύ Ανώνυμε ; Έγραψε ο Ιατρόπουλος τα δικά του, έγραψα κι εγώ τα δικά μου. Εκείνος στη γλώσσα του, εγώ στη δική μου. Εκείνος με τα συμπαντικά του, εγώ με τα χριστιανικά μου. Αυτός να "συμπαντίζεται" κι εγώ να "χριστιανίζομαι". Αυτός με βοηθό το δάσκαλο Σεφέρη, εγώ με Δασκάλα την Παναγιά.<br /><br />Με το συμπάθιο, έτσι ;Κυπριανός Χριστοδουλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/08392258607092356179noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-355794168076863213.post-45148782795117966092015-09-20T16:49:54.016+03:002015-09-20T16:49:54.016+03:00Καλοί μου Χριστιανοί,"ήτανε" κι άλλα πρά...Καλοί μου Χριστιανοί,"ήτανε" κι άλλα πράγματα ο Σεφέρης,ξέρετε.Κι εδώ αναφέρεται ποιητής σε ποιητή. Έχουν τη δικιά τους γλώσσα καμιά φορά,αυτοί. Και τον δικό τους μυστικό τρόπο να ανεβοκατεβαίνουν τις αόρατες κερκίδες των λογισμών και των συλλογισμών.Κι ό,τι μίλησα τώρα δα για "κερκίδες",μην οπαδίζεστε, η Πίστις είναι Μητέρα όλων μας.Δεν χρειάζεται "Πατέρα" Θεό,Δία,Βούδα,Αλλάχ,Κρίσνα,κλ.π. Ο Ιατρόπουλος,(τον γνωρίζω προσωπικά εδώ και αρκετές δεκαετίες), είναι Ενεργειακός Συμπαντιστής,το ίδιο υπήρξε και ο δάσκαλός του ο Σεφέρης,αφήστε τους μεταξύ τους να τα βρίσκουν,κρατήστε τον λόγο του ποιητή κι αν δεν σας πάει,απορρίψτε τον.Τα "χριστιανίσματα" όμως,δεν βοηθούν εδώ. Με το συμπάθιο,έτσι;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-355794168076863213.post-64142446855162357592015-09-20T14:00:50.179+03:002015-09-20T14:00:50.179+03:00Χαιρε Κυπριανε με το ευστοχο σχολιο σου!!!!!!Χαιρε Κυπριανε με το ευστοχο σχολιο σου!!!!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-355794168076863213.post-2175685830845205572015-09-20T11:33:03.492+03:002015-09-20T11:33:03.492+03:00Ενύπνιον τεχνολόγου
"Δάσκαλε, δεν θέλω άλλα ...Ενύπνιον τεχνολόγου<br /><br />"Δάσκαλε, δεν θέλω άλλα να σου αναφέρω, όλα τ’ άλλα, είναι ίδια με τούτα, μόνο αν θέλεις, αν γίνεται, μέσα στην διασυμπαντική απεραντοσύνη που διάγει η αθάνατη ψυχή σου, έλα στον ύπνο μου να μου διδάξεις ένα χαρμόσυνο μαντάτο<br /><br />Δάσκαλε, βοήθησέ Μας."<br /><br />κχ<br /><br />Χαῖρε, φιλοσόφους ἀσόφους δεικνύουσα, χαῖρε, τεχνολόγους ἀλόγους ἐλέγχουσα.Κυπριανός Χριστοδουλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/08392258607092356179noreply@blogger.com