tag:blogger.com,1999:blog-355794168076863213.post1524440948553110725..comments2024-03-13T09:25:53.508+02:00Comments on Ας Μιλήσουμε Επιτέλους: Τα ύποπτα γερμανικά λάθη που έγιναν στην ΕλλάδαUnknownnoreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-355794168076863213.post-7878263307259681312014-06-24T22:09:23.274+03:002014-06-24T22:09:23.274+03:00Εμείς; Τι σχέση έχω εγώ με αυτούς που περιγράφεις;...Εμείς; Τι σχέση έχω εγώ με αυτούς που περιγράφεις; Οι αντωνοβαγγέληδες και οι στουρναροπροβόπουλοι έχουν σχέση μ' αυτούς κι όλοι μαζί πλουτίζουν από όσα μου κλέβουν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-355794168076863213.post-77537694799238146772014-06-23T23:25:52.817+03:002014-06-23T23:25:52.817+03:00Και εμείς σαν καλοί απατεώνες που είμαστε εφαρμόζο...Και εμείς σαν καλοί απατεώνες που είμαστε εφαρμόζουμε διάταγμα Στουρνάρα που υπάρχει από το 2011 σύμφωνα με το οποίο όλοι οι εφοδιασμοί πλοίων οι οποίοι γίνονται σε πλοία που είναι ελλιμενισμένα σε λιμάνια τρίτων χωρών [όχι όμως και για αυτά που βρίσκονται σε Ευρωπαϊκά λιμάνια γιατί θα είναι εύκολη η ανακάλυψη της απάτης μας από τους κουτόφραγκους] βαφτίζονται ως εμπορικές εξαγωγές.<br />Η απάτη έγκειται στο γεγονός ότι εμπορική εξαγωγή σημαίνει είσοδο συναλλάγματος άρα αύξηση του ΑΕΠ.<br />Για τα εφόδια πλοίων δεν υπάρχει όμως εμπορική συναλλαγή καθ' όσον είναι πράξη εσωτερική των πλοιοκτητών. <br />Χαρακτηριστικα αναφέρω ότι από το Ελ. Βενιζέλος έχουν πραγματοποιηθει περίπου 30.000 εξαγωγές το 2014 και το 90% είναι εφοδιασμοί πλοίων.<br />whitewoolfhttps://www.blogger.com/profile/00238994089488931370noreply@blogger.com