Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Αυτός είμαι...


Είμαι αυτός που στα 18 μου με πανελλήνιες εξετάσεις επέλεξα και μπήκα σε μία Στρατιωτική Σχολή!
Είμαι αυτός που τελείωσα στο προβλεπόμενο χρονικό διάστημα!
Είμαι αυτός που βγαίνοντας από την σχολή πήρα πρώτο μισθό 800€ μικτά!
Είμαι αυτός που ανέλαβα να προσέχω στρατιώτες, παιδιά στην ίδια ηλικία με μένα ή και μεγαλύτερους και όπως μου τους χρέωσαν έτσι τους παρέδωσα, χωρίς να ανοίξει ρουθούνι!
Είμαι αυτός που στα 22 μου έριχνα με πυροβόλο, έκανα πτώση με αλεξίπτωτο, έκανα κατάδυση οδηγούσα άρμα, ελικόπτερο, φρεγάτα, τζετ, τζιπ, πυροσβεστικά οχήματα, ειδικά οχήματα και ήμουν υπεύθυνος όχι μόνο για εμένα αλλά και για άλλους!
Είμαι αυτός που κάθε 2-3-4-5-6 χρόνια… «όπου γης και πατρίς»!
Είμαι αυτός που ποτέ δεν σταμάτησε να δουλεύει!
Είμαι αυτός που ΠΟΤΕ δεν ζήτησε αύξηση!
Είμαι αυτός που όταν βγει σε πρόωρη σύνταξη –μπας και προλάβω να ζήσω μερικά φυσιολογικά χρόνια πριν πεθάνω από καρδιά ή καρκίνο και ότι έχει δημιουργηθεί μετά από χρόνια επαφής με τοξικά υλικά – με βρίζεις!
Είμαι αυτός που ήμουν μόνος μου σε μια βραχονησίδα με μόνη ασπίδα την πατρίδα που εσύ ποτέ δεν σκέφτηκες και πάλι με έβριζες!
Είμαι αυτός που όταν έκανες πίσω γιατί δεν είχες το θάρρος πάλι εμένα έβριζες και πάλι σε μένα έριξες το φταίξιμο, γιατί εγώ δεν μπορούσα να μιλήσω αφού δεν ήμουν βλέπεις πολιτικός!
Είμαι αυτός που «τραβάει» 9g και διαλύει μέση, αυχένα και σπονδυλική στήλη, που πέφτει από τα 1200 πόδια και μετά από 800 άλματα δεν έχει γόνατα, που ανεβαίνει 12.000 πόδια για να επισκευάσει το πεπαλαιωμένο ελικόπτερο που του έχουν πει πως πρέπει να πετάει, που έχει χάσει την ακοή του μετά από 500 βολές στο άρμα, μετά από χιλιάδες δοκιμές κινητήρα στα μαχητικά αεροσκάφη, που ανεβαίνει στις κορυφές των βουνών κάτω από αντίξοες συνθήκες για να επισκευάσει το RADAR και τις τηλεπικοινωνίες, που καταδύεται σε ένα κομμάτι σίδερο στα 800 πόδια, που ταξιδεύει με οποιεσδήποτε συνθήκες στο Αιγαίο, που τα χέρια του έχουν καεί από χημικά και καύσιμα γιατί ΕΣΥ δεν προέβλεψες για την ασφάλειά του!
Είμαι αυτός που δεν παίρνει υπερωρίες!
Είμαι αυτός που δεν πληρώνεται τις 4-5-6-7 και τώρα τελευταία και 8-9 υπηρεσίες το μήνα!
Είμαι αυτός που δεν πληρώνεται τις υπηρεσίες του Πάσχα, Χριστουγέννων, Πρωτοχρονιάς, Καθαρής Δευτέρας!
Είμαι αυτός που κατηγορείς για μισθοφόρο επειδή ζητάω να ΜΗΝ μου κόψουν το μισθό και αφού… με κοροϊδεύεις ότι κάνω λειτούργημα με αντιμετωπίζεις σαν δημόσιο υπάλληλο όταν πρόκειται για την ασφάλισή μου!
Είμαι αυτός που αφού πλήρωνε τόσα χρόνια εισφορές, τώρα του λένε πως το ταμείο του δεν έχει λεφτά!
Είμαι αυτός που δεν έχει ωράριο!
Είμαι αυτός που βρίζεις και λες «καραβανά», που μου χρεώνεις ακόμα και την χούντα –κι ας μην είχα γεννηθεί– μετά από 43 χρόνια, που δεν με θέλεις αλλά θα είμαι εκεί όταν με χρειαστείς. Σε αεροδιακομιδές, φωτιές, θεομηνίες, σεισμούς, πλημύρες, ειρηνευτικές αποστολές χωρίς να με ρωτήσεις ή σε πόλεμο!
Είμαι αυτός που μου ζητάς να κάτσω 40 χρόνια σε μία δουλειά που δεν υπάρχει όμοιά της!
Είμαι αυτός που πάντα του έκοβες και δεν με ρώταγες!
Είμαι αυτός που μόνο προσφέρει!
Είμαι αυτός που έχω σκοτωθεί εν ώρα υπηρεσίας κυνηγώντας τον «φίλο» προσπαθώντας να εφαρμόσω αυτά που εσύ έχεις διατάξει αλλά δεν εφαρμόζεις!
Είμαι αυτός που εδώ και χρόνια κοσμείς με επίθετα όπως «καραβανάς», «βολεψάκιας», «κηφήνας» και εγώ ΔΕΝ σου απαντώ!
Είμαι αυτός που όταν κάνει λάθος ΔΕΝ διορθώνεται αλλά σκοτώνεται κόσμος, άρα δεν υπάρχει περιθώριο λάθους!
Είμαι αυτός που στην πλάτη του έχουν παιχτεί τα μεγαλύτερα πολιτικά παιχνίδια!
Είμαι αυτός που στην πλάτη του ξοδεύονται δισεκατομμύρια για εξοπλισμούς αλλά εγώ εργάζομαι σε συνθήκες σκλάβου και με απαρχαιωμένο εξοπλισμό!
Είμαι αυτός που διέταξες να βγει στους δρόμους και να σε εφοδιάσει με καύσιμα για να πας διακοπές, γιατί κάποιοι άλλοι διεκδικούσαν τα κεκτημένα. Κι εγώ;
Είμαι αυτός που πληρώνω από την τσέπη μου εργαλεία, καρέκλες, γραφική ύλη, είδη καθαρισμού, για να έχω υποτυπώδες συνθήκες υγιεινής αλλά και ασφάλειας στο χώρο εργασίας!
Είμαι αυτός που πασχίζει τα παιδιά του και η γυναίκα του να έχουν φυσιολογική ζωή με κάθε τρείς και λίγο μετακινήσεων!
Είμαι αυτός που φοράει την σημαία στο μπράτσο , που τη σηκώνει σε μέρη μακρινά, για να μπορείς εσύ να κοιμάσαι ήσυχος , κα απολαμβάνεις τις διακοπές σου, να κάνεις τα μπάνια σου και εσύ την πατάς και της βάζεις φωτιά !
Είμαι αυτός που χθες σε καιρό ειρήνης σκοτώθηκε κάνοντας δοκιμαστική πτήση με ένα Απάτσι!
Είμαι αυτός που εσύ πληρώνεις και γι αυτό σου δίνω τα καλύτερά μου χρόνια, ακόμα και την ίδια μου τη ζωή!
Είμαι μάνα, πατέρας, γιός, κόρη, αδελφός και αδελφή σου !
Αυτός είμαι…!!!
«ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ»

Ότι κι αν λες εσύ…!
Και όλα αυτά γιατί το χρωστάω σ’ αυτούς τους συναδέλφους μου από όλα τα σώματα των Ε.Δ. που χάθηκαν επάνω στο καθήκον και γι αυτούς που φυλάνε και θα συνεχίσουν να φυλάνε Θερμοπύλες ότι κι αν γίνει! Γιατί πρέπει κι εγώ να παλέψω!
Γιατί πρέπει να απαντήσω… κάτι στα παιδιά μου!
Γιατί είμαι κι εγώ εργαζόμενος!
Γιατί ελπίζω… να μην χρειαστεί να δουλέψω ΠΟΤΕ!
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

13 σχόλια :

  1. Εισαι ο χαμηλότερα αμοιβόμενος στο δημόσιο και καλά να πάθεις , δεν σε λυπάμαι γιατί ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει. Σε ποιόν απόστρατο Α/ΓΕΕΘΑ, ΑΓΕΣ, ΑΓΕΝ, ΑΓΕΑ ζήτησες ευθύνες για την κατάστασή σου , ποιόν γιαούρτωσες. Μια ζωή πελάτης σε πολιτικά γραφεία ...βαμμένος πράσινος ή μπλέ ανακάλυψες ότι σε δουλεύανε πολύ αργά πια...,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μήπως αυτό συνέβη επειδή δεν ήταν πελάτης σε κανένα πολιτικό γραφείο και έκανε ακριβώς αυτό που του ζήτησαν να κάνει; Μάλλον λάθος προσέγγιση αγαπητέ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω κανένα συγγενή στρατιωτικό, ή μάλλον όλοι οι στρατιωτικοί είναι συγγενείς μου. Για σένα φυλάω τη θερμότερη ευχή μου. Για σένα σηκώνω τα μάτια στον ουρανό, κάθε φορά που είναι συννεφιασμένος και έχει καταιγίδα. Για σένα προσεύχομαι όταν ακούω ότι έγιναν παραβιάσεις του εναέριου χώρου. Για σένα κλαίω τα βράδια στο μπαλκόνι κοιτάζοντας τα αστέρια, γιατί από κει πάνω με κοιτάνε όλα τα παιδιά μου, που έπεσαν σε καιρό ειρήνης. Για σένα δακρύζω από συγκίνηση όταν σε βλέπω να περνάς περήφανα με τη στολή σου. Για σένα είμαι περήφανη και πιο πάνω από σένα δε βάζω άλλο στρατό στον κόσμο όλο. Για σένα είναι η ευχή, η προσευχή, η ελπίδα και το καμάρι μου. Είστε γιοί μου όλοι, κι ας μη με ξέρετε.
    Μια Ελληνίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΦΙΛΗ 12,48 ,ΕΓΩ ΕΧΩ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ, ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΞΑΔΕΛΦΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΕΣ ΝΕΑΝΙΚΕΣ. ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ,ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ 66 ΧΡΟΝΩΝ ,ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΡΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΟΜΟ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ ΠΟΥ ΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΕ. ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΧΑΝΑΜΕ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΘΕ 3 Η 4 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ...ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ!!!! ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ,ΑΣ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΑ ΒΡΩΜΕΡΑ ΚΑΤΑΚΑΘΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ. -ΕΛΛΗΝΙΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είσαι αυτός που πήρε 800 ευρω ......και τι να πούμε και εμείς που το 1986 ο μισθός του ανθυποσμηναγού ήταν 78.000 δρχ . ....αλλά φυσικά ήσουν μικρός τότε για να σκεφτείς ότι κάποια μαιμού που το έπαιξε πορδυπουργός ναι σωστά το έγραψα...πορδυπουργός θα μας έβαζε στο ΕΥΡΩ και τότε όλα τα λεφτά που θα έπαιρνα και που θα έπαιρνες θα σου φαινόντουσαν λίγα ....δυστυχώς φίλε μου η κατα τα άλλα με συναισθματική φόρτιση ωραία επιστολή σου δεν λέει τίποτε στα αυτιά των Γερμανοτσολιάδων ....την πατήσαμε χειρότερα από την κατοχή.....εμείς που ζηλεύουμε τη μερτσεντες και την μπεεεεμβε του γείτονα και στην πρώτη ευκαιρία θα τρέξουμε να την αγοράσουμε......αλάηθεια πόσοι συναδελφοί σου δεν σκέφτηκαν ή δεν μπήκαν στον πειρασμό να πάνε να αγοράσουν μία;;;...και παράλληλα να έχουν και ένα στεγαστικό δανειάκι....άσε λοιπόν τα συγκινητικά και δακρύβεχτα και κοίτα αφου είσαι τόσο δυνατός και καρτερικός όσο περιγράφεις να μην αγοράζεις και να μην καταναλώνεις ...αφού μπορείς να το κάνεις......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 12 40 prepei na eisai poly megalo arxidi. uelv na jerv i ua kaneis en ayton soy ton steiloyn sto ergostasio poy eisai arximalakaw. giti aytos den ua paei malaka me gklop! ala opvs einai sth fvto!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έρχεται η ώρα που θα τελειώσουν τα λόγια,τα έκτακτα Σρατοδικεία θα επιμετρήσουν τις ποινές!
    Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους νεοταξίτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανωνυμε 9 Οκτωβρίου 2010 5:23 μ.μ.,

    για να αγορασεις μερσεντες πρεπει να εχεις την δυνατοτητα να αγορασεις πολυ περισσοτερα πραγματα πρωτυτερα!!
    Οι αξιες ηθους δεν μπορουν να συγκριθουν με τις υλικες!!
    Το κειμενο προβαλλει την αυταπαρνηση,την αγαπη για την Πατριδα,την συλλογικοτητα την εθνικη αξιοπρεπεια και υπερηφανεια!!
    Αν ο στρατιωτικος εχει BMW,Audi,Mercedes κ.ο.κ,τουλαχιστον αυτος δεν εκλεψε!!
    Και αν πηρε στεγαστικο δανειο,το πηρε διοτι οι συνεχεις μετακομισεις κοστιζουν πολυ περισσοτερο απο το να εχει μια σταθερη κατοικια για την οικογενεια του,απο την στιγμη μαλιστα που δεν δουλευει η γυναικα του και εχει και παιδια να θρεψει!!

    ΓΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ "ΑΝΩΝΗΜΩΝ" ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟΝ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΩΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΕΙΑ ΘΛΙΨΗ.
    "ΑΝΩΝΗΜΕ" ΤΩΝ 12,40/12,42, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΥΠΑΜΕ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ,
    ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΞΑΣΦΑΛΕΙΣΗΣ ΤΑ 47,360 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΦΑΓΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΞΕΡΗΣ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΑΛΗΤΑΡΑΔΩΝ ΠΟΥ ΕΦΕΡΝΕΣ ΣΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ. ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΚΦΡΑΖΩΜΕ ΛΙΓΟ ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΤΑΜΑΤΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΥΠΟΣΜΗΝΑΓΟ, ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ, ΜΗΝ ΞΕΧΑΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ (ΕΙΜΕ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟΣΕΙΡΑ), ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΡΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΡΚΙΣΘΕΙ ΚΑΙ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΦΟΡΤΗΣΗ ΤΟΥ Η ΟΧΙ. ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΗΛΘΕΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΕΣ ΦΟΡΕΣ,ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΣΟΥ ΔΟΜΗ ΑΝ ΤΟ ΕΒΓΑΛΕΣ ΠΙΟ ΕΞΩ Η ΟΧΙ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ, ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ.
    ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΩ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΟΤΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΥΧΩΜΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ, ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΗΣ ΝΑ ΓΡΑΦΗΣ Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ.

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ,ΣΑΝ ΤΟ ΛΙΒΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΑΡΤΑ.ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΜΕ ΒΡΙΖΕΙΣ,ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ,ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΗΣ.ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΣΟΥ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΗ,ΕΛΛΗΝΑΣ.ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα είναι δυνατόν σε τέτοιους καιρούς να καυγαδίζουμε εδώ για το αν συνεισφέρουν και πόσο πρέπει να αμοίβονται τα παιδιά στις ένοπλες δυνάμεις; Τα έχουμε χάσει εντελώς;

    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ψηλά ο Πράσινος Μπερές12 Οκτωβρίου 2010 στις 12:35 π.μ.

    Aderfe mou , min anisixeis oti kai na ginei tha mas exeis dipla sou einai o kwdikas pou den katalavainei o eksw kosmos , o kwdikas timis pou den spaei pote kai den xrimatizetai , den diaftheirete ... Stin prwti grammi mazi aderfia sta opla aderfia ston thanato ! Yper Pistews kai Patridos ! Maxomaste gia tin orthodoksia mas kai tin patrida mas nai kala diavazete osoi lete oti den yparxei patrida ! Yparxei kai sas lew oti klaiei kai anastenazei giati tin dwsame aploxera se viastes politikous!
    Tha kanw ta panta gia na einai asfalis i oikogeneia olwn kai i dikia mou , h pisti mou kai ta xwmata tis patridas ! dioti to prasino sta vouna kapote itan ''kokkino'' , kai tous exoume ksexasei !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΙΜΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΜΕ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ,ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ.ΥΠΗΡΕΤΩ ΣΕ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΠΛΟΙΟ.ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΝΩ ΠΕΡΙΠΟΥ 180 ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΜΗΝΑ ΘΑΛΑΣΣΑ (6 ΜΗΝΕΣ),ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ-ΔΙΑΣΩΣΗΣ,ΕΙΡΗΝΕΥΤΙΚΕΣ ΣΕ ΛΙΒΑΝΟ ΚΑΙ ΣΟΜΑΛΙΑ (2 ΦΟΡΕΣ) ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΤΥΠΟΥ.
    ΕΝΙΩΘΑ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΩ.ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΑΦΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΓΩ ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ... ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΙΠΕ ΚΑΙ ΛΕΙΠΕΙ 6 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]